Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Clienti nemultumiti de Vodafone.
Last Updated: Jan 02 2024 23:21, Started by
scooby2008
, Aug 29 2011 20:30
·
18
#595
Posted 02 April 2020 - 13:17
Hmmm...nu prea, de cand cu GDPR nu mai au voie sa-ti retina datele personale daca tu specifici expres sa ti le stearga la incetarea contractului! Apoi, eu pot face alt contract pe numele meu de data asta, si nu pe numele mamei, locuind la aceeasi adresa!
|
#596
Posted 02 April 2020 - 14:12
Deja e problema ta daca nu stii ce ai semnat sau pentru ce ti-ai dat acordul
Eu iti spun cum e, tu crezi ce vrei |
#597
Posted 08 April 2020 - 06:34
La telekom am reziliat contractul internet fix și tv de vreo 2 ani. Zilele trecute m-au găsit în baza de date și am făcut abonament pe mobil, fără sa mai trimit buletinul.
|
#598
Posted 08 April 2020 - 06:43
@aris86, asta e o incalcare imensa a GDPR. Absolut imensa.
|
#599
Posted 08 April 2020 - 10:50
Și la Orange după reziliere datele rămân în sistem mult și bine. Când am activat anul acesta un abonament nou aveam fix același cod de abonat ca în urma cu 5 ani. Și nici nu sau mai uitat pe buletin ca aveau datele
|
#600
Posted 08 April 2020 - 14:19
Simplu, pentru ca acum 2 ani sau 5 ani nu exista GDPR, iar legea stergerii datelor personale nu se aplica retroactiv, nu exista cand v-ati abonat voi acum ani de zile!
|
#601
Posted 14 April 2020 - 10:16
Surpriza cu ultima factura, prima după preluarea vodafone, mi-au majorato cu 10 lei.
Leam trimis cerere de reziliere prin email Edited by ionut12, 14 April 2020 - 10:16. |
#602
Posted 14 April 2020 - 11:32
#603
Posted 15 April 2020 - 11:27
#604
Posted 15 April 2020 - 11:29
😀😀😀
Cand vine vorba de nemulțumiri, paletă de culori lingvistice e foarte larga. |
|
#605
Posted 15 April 2020 - 14:11
parametri pe serviciul UPC - VODAFONE de internet fix
test facut cu 5 minute in urma : https://testmy.net/d...r1aV2.TBlTq2SZW |
#606
Posted 15 April 2020 - 14:46
Pai serverul pe care ai facut tu test e tocmai in dalas (ala din america nu ala de la slobozia), deci ce te astepti?
Daca vrei, incearca pe serverul lor: http://speed.upcnet.ro/ Edited by MembruAnonim, 15 April 2020 - 14:46. |
#607
Posted 29 April 2020 - 06:56
Vodafone !?
Până mai curând nu aparea asta în contul meu de myupc , acuma după actualizare aplicatiei a apărut... Attached Files |
#609
Posted 10 May 2020 - 18:06
Quote Ne pare rău, În acest moment nu putem trimite mesajul tău. Ne poţi contacta la adresa [email protected] sau telefonic la *222 sau 0372.02.2222 (Luni-Vineri: 08:00-22:00; Sâmbătă-Duminică şi în Sărbătorile legale: 8:00-18:00) Adica eu daca am o problema tehnica si trimit mesaj din contul meu trebuie doar cand vor dansii ? La *222 stau 30-60 minute !? |
|
#611
Posted 21 May 2020 - 20:18
Nu am unde sa postez, ati vazut ca mai nou preturile sunt in Euro ?
Attached Files |
#612
Posted 21 May 2020 - 21:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users