Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

UPC, o nouă politică de fidelizare

- - - - -
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#37
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,458
  • Înscris: 24.05.2010

 dobrotescunicol, on 22nd August 2011, 23:59, said:

În general  dacă se defectează produsele gratuite, upc le schimbă, dar SUNT cazuri în care nu le schimbă. Dacă se nimerește să pice ghinionul pe tine, ai pus-o, legal NU le poți face nimic.
Dacă ție ți l-a schimbat, nu înseamnă că schimbă la toată lumea.
Imi poti enumera si mie care sunt produsele gratuite pe care le schimba UPC.......pt ca eu nu mai inteleg nimic....
Cele care sunt in custodie le schimba pt ca sunt echipamentele lor.

#38
manic_user

manic_user

    Slightly Older Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,365
  • Înscris: 16.01.2007

 dobrotescunicol, on 22nd August 2011, 23:59, said:

[...] CONFORM CONTRACTULUI, UPC N-ARE NICIO OBLIGA?IE PENTRU PRODUSUL GRATUIT [...]
Iar tu, după ce ai citit contractul hotărăști, fie ești de acord cu termenii contractului și-l semnezi, fie nu ești de acord cu el și nu-l semnezi!  :kisstogether:

Edited by manic_user, 23 August 2011 - 09:41.


#39
scooby2008

scooby2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 04.09.2008
Legat tot de "iupisii" astia, de aproape o luna de zile am probleme cu modemul, desincronizari peste desincronizari, noaptea nu merge mai deloc, sun, vine echipa de 10x, totul e OK, nicio problema ar trebui sa functioneze perfect. Peste cateva ore iarasi poc! pentru cateva minute. Daca vreau sa renunt: taxa reziliere 200 lei - pai ce vrei sa renunti la serviciile noastre de calitate? ca un bun si respectat client ce esti ramai la noi inca un an, ca ai semnat pe un an dar nu-ti merge niciun serviciu cum ar trebui  :naughty: . Daca pur si simplu nu mai platesc niciun abonament si il suspenda ce se intampla?  :w00t:

#40
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,458
  • Înscris: 24.05.2010
Daca ne spui locatia,poate reusim sa te ajutam.......ti-au schimbat modemul?
Eu nu am probleme de genul asta......

#41
SebyD

SebyD

    Radio de la A la... Play!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,437
  • Înscris: 20.11.2010

 scooby2008, on 23rd August 2011, 15:58, said:

Legat tot de "iupisii" astia, de aproape o luna de zile am probleme cu modemul, desincronizari peste desincronizari, noaptea nu merge mai deloc, sun, vine echipa de 10x, totul e OK, nicio problema ar trebui sa functioneze perfect. Peste cateva ore iarasi poc! pentru cateva minute. Daca vreau sa renunt: taxa reziliere 200 lei - pai ce vrei sa renunti la serviciile noastre de calitate? ca un bun si respectat client ce esti ramai la noi inca un an, ca ai semnat pe un an dar nu-ti merge niciun serviciu cum ar trebui  :naughty: . Daca pur si simplu nu mai platesc niciun abonament si il suspenda ce se intampla?  :w00t:
Acelasi lucru l-am patit si eu acum o luna, vreo 3 nopti, pana a venit o echipa speciala care a masurat tot de la amplificatorul de pe stalp pana la cablul care intra in modem. Concluzia? Scos un soi de splitter din amplificator plus schimbat cablul care vine de pe stalp pana in casa. De atunci a trecut o luna si nu s-a mai desincronizat macar o data modemul.

#42
scooby2008

scooby2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 04.09.2008
Mi-am schimbat un pic parerea despre UPC, dupa ce am postat aici imediat am fost contactat prin PM de un nene angajat la ei, a venit echipa mi-a schimbat modem-ul, vad ca nu mai sunt probleme momentan, revin cu detalii cat pot de repede. Se pare ca trebuie sa le faci putina anti reclama pana te baga cineva in seama pe bune  :thumbup: Acum sper ca vor mari si nitel vitezele ca deh, la RDS e Fiberlink 2 la 39 lei 100 mbps  :naughty:

#43
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,458
  • Înscris: 24.05.2010
Nu trebuie sa faci anti-reclama.....
Iti expui problema si sunt persoane binevoitoare,chiar din cadrul UPC care ajuta la remedierea acestora :coolspeak: .
Tu chiar crezi ca ei nu citesc forumul........ :peacefingers:

Ne bucuram ca s-a gasit o solutie si in cazul tau.

Edited by feribalint, 24 August 2011 - 20:40.


#44
vorbitidegeaba

vorbitidegeaba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 21.08.2011
Nu are nicio importanta daca lucrez in cadrul UPC sau sunt o clona super multumita.
Vroiam doar sa transmit ca daca stiti cum sa puneti problema si unde sa va adresati(nu pe forumuri sau la prieteni) ORICE se poate rezolva si crede-ti-ma ca cunosc bine procedurile, ce se poate face si ce NU se poate face. Daca vi se trimite echipa, e pentru ca chiar trebuie facute verificari la locatie, nu doar de dragul de a se trimite pentru cateva cheltuieli in plus (benzina, timp, nervi) si pentru a NU se rezolva problema. NU, se trimite pentru a se remedia si pentru ca acel client sa fie multumit si sa nu intampine probleme si pe viitor.

In romania insa sunt alte probleme, in 80% din cazuri vina nefunctionalitatii e LA CLIENT, dar cu toate astea, jumatate din clienti sunt ferm convinsi ca vina e la compania care furnizeaza serviciile, deci mai trebuie lucrat la mentalitatea lor pentru a accepta realitatea. Operatorii nu zic anumite lucruri doar pentru a scapa de client, ci le zic fiindca chiar asa sta situatia.

A doua problema mare e ca romanul e obisnuit sa se tiganeasca pentru fiecare factura (desi cum bine a spus cineva inaintea mea, sunt multe metode prin care e instiintat inaintea suspendarii si n metode alternative de plata, dar NU, e mai usor sa suni si sa te certi cu operatorii din CC). Chiar daca se poate face orice modificare din sistem, acei certareti nu vor obtine niciodata nimic pentru simplul motiv ca nu stiu cum sa vorbeasca.

Ganditi-va: cum obtineti mai usor ceva de care aveti nevoie? Prin vorba buna si lasandu-i pe cei care pot face ceva sa-si faca treaba sau urland si punand presiune?

Cat despre anti-reclama de pe forumuri, e o pura coincidenta ca acel client care si-a exprimat nemultumirea a fost sunat si problema i s-a rezolvat.

Ar mai fi multe de spus, dar cred ca e de ajuns pentru moment.

#45
tauru242

tauru242

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.09.2005
Am UPC digital , internet si telefonie de aproximativ 1 an si jumatate (aveam si inainte dar analogic ; care are calitate.......analogica). Am ales UPC la momentul respectiv pentru ca era singura companie din orasul meu care oferea toate 3 serviciile printr-un singur cablu (lucru care imi era convenabil intrucat am retea de cablu tv trasa prin pereti). Una peste alta sunt multumit de serviciile lor, ca pret sunt peste(adica mai scumpi) ceilalti competitori insa UPC ofera in plus HD, ceilalti nu au.
Probleme tehnice am avut doar la inceput cu primul mediabox HD ( a fost chiar primul pe care l-au dat unui client  cand au lansat serviciul) si care dupa o seara de functionare a decedat. L-au schimbat a doua zi fara probleme si au verificat cu ocazia asta si toata reteaua.De asemenea au mai umblat niste "tehnici" la cutia de pe scara au schimbat o componenta cu una mai performanta (din pacate nefunctionala) si mi-au taiat tot . :D La momentul respectiv nu mi-a venit sa rad pentru ca am sunat la RC si mi-au facut o programare pentru ziua de luni (chestia intamplandu-se vineri). S-a rezolvat insa in 2 ore dupa o vizita la sucursala din oras. In rest n-am avut alte probleme majore (mai pica netul din cand in cand dar nu dureaza mult).

Ca o sugestie, nu stiu daca este tehnic posibil dar in opinia mea cel mai bun abonament la tv ar fi cel complet configurabil pentru fiecare user in parte, adica sa imi pot alege eu fiecare program si care sa aiba un anumit pret, iar toate acestea adunate sa reprezinte pretul final al abonamentului

Edited by tauru242, 25 August 2011 - 14:50.


#46
scooby2008

scooby2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 04.09.2008
Se pare ca problema mea nu s-a remediat, aceleasi desincronizari (macar sunt mai rare si nu dureaza asa mult ca inainte pana se resincronizeaza, dar destul de deranjante). Suportul tehnic e jalnic, am asteptat jumatate de ora la telefon (de pe mobil!) la RC, pentru ca o duduie sa-mi compare modemul cu un motor de masina (  :huh: ??! ), ca eu as fi de vina pentru aceste desincronizari ca utilizez modemul la capacitatea sa maxima (asa si??! nu asa scrie in contract ca pot atinge vitezele alea?). Defapt desincronizarile apar si cand nu fac trafic mare pe torrente (descarc Ubuntu DVD x64, cu ajutorul BitTorrent, nu vreau sa aud discutii pe tema asta, ca as descarca soft pirat sau altceva), de exemplu atunci cand joc World of Warcraft sau cand pur si simplu fac browsing. OK, toate bune si frumoase, dupa cateva ore apar 2 figuranti de la ei, printre primele cuvinte care mi le-au adresat au fost "daca nu va convine sunt atatia provideri". Cu cea mai mare placere as renunta la TOATE serviciile lor, daca nu ar fi nevoie sa platesc 600 lei taxa de reziliere (care e cam abuziva, nu mi s-a acordat nicio reducere, discutam asta mai incolo oricum). Mi-au facut verificari peste verificari aproximativ jumatate de ora, si ghici ce: dupa ce le-am aratat log-ul modem-ului cu acel "DHCP sent, no offer received", dupa ei totul e OK si desincronizarile apar atunci cand folosesc bittorrent (desi am incercat sa le explic frumos ca nu apar doar atunci). Si chiar daca ar aparea doar atunci cand descarc un torrent ceva, nu e normal sa-mi fie limitat accesul, atata timp cat eu platesc pentru serviciul asta JALNIC de internet. Precizez ca locuiesc in Focsani, am contactat suportul tehnic de atatea ori, nimic nu s-a rezolvat, unde mai pui ca cei care au venit m-au tratat pe un ton ironic? Dar neah, nimeni nu te baga in seama, ramai cu problemele tale. De abia astept sa trec pe RDS, feriti-va de UPC, cel mai jalnic ISP care l-am avut pana acum (Romtelecom Clicknet si 2 retele de cartier)!

Edited by scooby2008, 25 August 2011 - 18:46.


#47
vorbitidegeaba

vorbitidegeaba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 21.08.2011
coolio, tie n-o sa-ti mai raspund fiindca esti total pe langa subiect.

scooby,
Nu stiu de ce exagerezi spunand ca ai asteptat 30 minute pentru a intra in legatura cu un agent in call center.

Daca problemele tale apar cand faci trafic pe torrente vreau sa-ti spun ca rooterele de la upc (dar si alte routere inteligente) au o optiune pe pagina de configurare care se numeste IP FLOOD DETECTION. E simplu, trebuie dezactivata acea optiune si routerul nu va mai avea treaba cu traficul care se face, de unde provine si in ce cantitati (nr kb, nr pachete)

Cu alte cuvinte,  tu descarci de pe torrente pachete mici de date, foarte multe pachete mici de date(caci un film il iei de la 100 de persoane, de la fiecare cate 7Mb, probabil). Routerul e inteligent si poate intelege ca se face flood la IP tau si incearca sa inceteze traficul acolo, se desincronizeaza.

Ce zici, puteai afla chestia asta sunand la RC ?
Mai incearca sa suni si te asigur ca nu o sa astepti mai mult de 5 minute (si asta in cele mai rele situatii).

Va doresc din toata inima sa ajungeti pe mainile altor provideri si sa n-aveti problemele pe care le aveti cu UPC, insa repet: cereti ajutorul acolo unde trebuie, nu veniti pe forum sa va plangeti ca nimeni nu cunoaste mai bine ca insiderii din UPC ceea ce e de facut in cazurile de nefunctionalitate.

#48
scooby2008

scooby2008

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 04.09.2008
Te asigur ca am sunat, daca esti angajat UPC (mai mult ca sigur esti), pot sa-ti ofer MAC-ul modemului sau cod client sa poti face verificari. 22 minute asteptare sunt mai mult decat sigur! Cert e ca problemele apar si cand vorbesc pe mes de exemplu, asta cum o mai explici, tot protectie anti flood e? Si de ce dureaza cateva minute, ore pana se poate sincroniza din nou? Unii chiar nu inteleg.. nu m-as plange aici daca problemele mele nu ar fi fost rezolvate dupa primul apel.. al doilea.. al treilea.. etc.

Edited by scooby2008, 25 August 2011 - 23:59.


#49
cooliooo

cooliooo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 06.02.2010

 scooby2008, on 25th August 2011, 23:58, said:

Unii chiar nu inteleg..
poate esti tu cel care nu intelege: omu' are dorinta de a estompa/discredita/atrage in desuet/etc. problemele abonatilor upc in spatiul public (i.e. acest forum).
de ce naiba crezi ca are user name: vorbiti degeaba?!?? de ce crezi ca atunci cand tu specifici in mod clar ca "desincronizarile apar si cand nu fac trafic mare pe torrente", el o tine langa cu torentele:

 vorbitidegeaba, on 25th August 2011, 22:55, said:

tu descarci de pe torrente pachete mici de date, foarte multe pachete mici de date(caci un film il iei de la 100 de persoane, de la fiecare cate 7Mb, probabil).

clar? :D

Edited by cooliooo, 26 August 2011 - 08:47.


#50
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,792
  • Înscris: 06.09.2004

 vorbitidegeaba, on 21st August 2011, 13:55, said:

In romania lumea trebuie educata cu forta sa plateasca facturile la timp, altfel se pare ca nu merge. Ce ar fi sa sune sute de mii de clienti carora li se sisteaza serviciile din cauza neplatii facturii si sa promita ca in 2 zile or sa intre banii? Cum ar trebui sa urmareasca UPC fiecare client care PROMITE ca va plati?
Nu ti se pare ca esti absurd cand ceri sa ti se faca favorul asta?

:lol:   eu sunt client upc (relativ) multumit de cativa ani incoace, dar asemenea imbecilitati rar mi-e dat sa citesc - mai ales vorbind despre un mediu care se vrea concurential.
mai pustiulica, eu sa le cer lor favoruri? pe banii mei, upc-ul sa-mi faca favoruri? eu sunt client aici - atata timp cat eu platesc, ei fac cum vreau eu. sau ura si la gara. eu n-am nevoie de favorurile lor - am nevoie sa ma sune inainte sa-mi taie netul si sa-mi aminteasca sa platesc. ma doare-n pix ce-ar fi sa sune sute de mii de clienti, pt mine e important sa ma sune pe mine.
serios - dezvatati-va de apucaturile astea comuniste - omul inghite orice ca n-are ce rahat manca. suntem in anul 2011, trebuie sa fii al dracu de atent cu un client ca sa nu-l pierzi. si din pacate la capitolul asta upc ia un mare fail.

#51
florianro

florianro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 03.07.2007

 born2lose, on 26th August 2011, 10:33, said:

am nevoie sa ma sune inainte sa-mi taie netul si sa-mi aminteasca sa platesc.

Nu stiu voi, dar eu primesc SMS cind uit sa platesc factura la timp: "Va asteptam in centrele UPC as achitati factura in valoare de xxx ron, scadenta la data...., cod client xxxxxxx. Va multumim!" ... si cam uit odata la 2 luni.

#52
vorbitidegeaba

vorbitidegeaba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 21.08.2011

 florianro, on 26th August 2011, 10:46, said:

Nu stiu voi, dar eu primesc SMS cind uit sa platesc factura la timp: "Va asteptam in centrele UPC as achitati factura in valoare de xxx ron, scadenta la data...., cod client xxxxxxx. Va multumim!" ... si cam uit odata la 2 luni.

floriane, tu nu intelegi ca nu sunt suficiente acele mesaje care se trimit inaintea deconectarii?

O data e scadenta peste care se trece fara plata, dupa care vin si acele mesaje, dar oamenii vor sa fi sunati, n-auzi? Si daca se poate, sa fie sunati de mai multe ori, caci daca nu pot raspunde fiind la servici?

Plus de asta, nu cred ca toti gandesc ca si tine, unii chiar ar fi indignati daca ar fi sunati sa li se reamineasca ca au de platit o factura dar tu gandesti doar pentru tine.

Consider ca sms-ul e cea mai eleganta si inofensiva metoda de a anunta clientul ca are o restanta.

Fii sigur ca cine a luat decizia sa se dea sms-uri a stiut de ce face asta si a avut in spate motive destule!

N-are rost sa mai discutam, voi asa ati fost invatati de mici sa va tiganiti atunci cand omul chiar vrea sa va ajute. Am intrat pe forum sa va clarific unele aspecte dar vad ca n-am cu cine, asa ca nu o sa mai postez, poate asa e mai bine pt voi sa banuiti in continuare si sa nu stiti nimic concret.

@borntolose
La electrica de ce iti platesti factura? nu ti-o mai plati 2 luni sa vezi cum ramai fara curent si cu o taxa de reconectare. te suna cineva inainte sa te anunte ca vei fi debransat?
Ziceai ca eu n-am nevoie de favorurile lor - am nevoie sa ma sune inainte sa-mi taie netul si sa-mi aminteasca sa platesc
Nu ti se pare ca e un favor (cand ceri sa fi sunat) din moment ce scadenta e trecuta pe factura, in contract scrie ca poti fi deconectat daca nu platesti pana dupa scadenta si in plus primesti si acele mesaje de instiintare?
Mai gandeste-te.

Prieteni, ramaneti cu conceptiile voastre ...

#53
cooliooo

cooliooo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,465
  • Înscris: 06.02.2010

 vorbitidegeaba, on 26th August 2011, 10:16, said:

asa ca nu o sa mai postez....
Prieteni, ramaneti cu conceptiile voastre ...
'ai mey 'amice', nu te supara asa, ca vacaru' pa sat, poa' 'ti mai reconsideri pozitia...uite io recunosc ca (poa') am ce invata de la tine....and maybe, just maybe, poa' ca si tu da la noi :D

#54
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

Quote

Astfel, cei care se abonează la RCS&RDS până pe 30 septembrie plătesc doar 59 de lei pentru un pachet cu televiziune digitală prin cablu, internet fix de 50 Mbps, telefonie fixă și telefonie mobilă cu convorbiri gratuite nelimitate în rețea, pe fix și pe mobil.

În plus, trei luni abonamentul este gratis. De asemenea, compania oferă gratuit internet mobil, acces gratuit la rețeaua de hotspoturi Wi-Fi și transmite majoritatea meciurilor din Liga 1, după ce a achiziționat cele mai multe pachete din drepturile TV. Cei care nu sunt microbiști, însă vor viteze mari la internet pot alege din oferta celor de la UPC. UPC Fiber Power 120 Mbps este cel mai rapid internet din țara noastră și costă 62 de lei pe lună. UPC este, de asemenea, singurul operator care oferă transmisii în 3D și internet gratuit de până la 10 Mbps. Pachetul Orizont, care conține TV Digital Familia – 98 de canale, Internet Fiber Power 10 Mbps, gratuit costă 49,6 lei.

http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...lui-151917.html

Interesant cum au ales cei de la Capital sa compare preturile:
59 de lei pentru TV digitala, net, telefonie fixa si mobila vs 62 de lei pentru cel mai rapid internet

Cu alte cuvinte diferenta de viteza de 70 Mbps pentru internet de la UPC echivaleaza cu 3 servicii oferite de concurenta.
Cu adevarat o oferta avantajoasa.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate