Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

UPC, o nouă politică de fidelizare

- - - - -
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#19
florianro

florianro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 03.07.2007

View Postaurelmanu, on 19th August 2011, 15:55, said:

imi poti spune si ce urmeaza dupa 31 august?
prelungesc aceasta oferta sau apare ceva nou..?
am o cunostinta care rezolva cu rezilierea de la rcs cam in aceasta perioada ...+/- cateva zile..
sa stiu daca il grabesc..

Nu stiu ce oferta va mai apare... din ce am vazut la UPC cum se termina o oferta... apare alta... la putin timp.

#20
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,458
  • Înscris: 24.05.2010

View Postabancor, on 18th August 2011, 12:41, said:

..........Ce n-as da sa vina si la mine la usa cineva sa ma roage sa imi furnizeze Tv si internet si sa ma scape de UPC! Dupa ce ca receiverele sint proaste (se inchid singure, nu mai merge telecomanda, daca am cadere de curent trebuie apoi resetat, altfel nu porneste, iese din meniu cind mai aveam numai vreo 2 pasi pina unde aveam treaba etc.), netul merge ca naiba, ma si suna sa ma intrebe ce nota le dau, le explic degeaba ce probleme am, iar capac a pus modul in care inteleg ei sa trateze relatia cu clientii. Anume, luna trecuta am avut urmatoarea problema: nu platisem o factura.........
Esti sigur?Ai apelat la echipele tehnice....inclusiv pt internet?
Si la mine mai sunt caderi de curent dar inca nu a trebuit sa resetez conserva......(in privinta stingerii automate....intra si tu pe aria tv si vei gasi raspunsul pt acea problema.......)

#21
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

View Postflorianro, on 18th August 2011, 11:48, said:

Exista promotia pe site-ul upc de ceva timp... se termina pe 31 august.


http://www.upc.ro/promotii/riviera-hd/

Orferta aia e cu FiberPower 10 nu 20 :P

#22
Speedy_Gonzales

Speedy_Gonzales

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 31.12.2009

View Postnigh7ang3l, on 18th August 2011, 10:53, said:

dude .. upc sucks ..
Un post plin de intelepciune...romaneasca.  :rolleyes:

View PostSuperMelon, on 18th August 2011, 10:55, said:

Si ce sunt 20 mbps pe langa fiberlink 2?
Chiar daca sunt gratuiti?! :huh:

Sunt oricum prea multi daca nu spargi torentele.

#23
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,458
  • Înscris: 24.05.2010

View PostSpeedy_Gonzales, on 20th August 2011, 22:05, said:

Chiar daca sunt gratuiti?! :huh:

Sunt oricum prea multi daca nu spargi torentele.
Foarte corect!

#24
vorbitidegeaba

vorbitidegeaba

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 21.08.2011

View Postabancor, on 18th August 2011, 12:41, said:

Ce n-as da sa vina si la mine la usa cineva sa ma roage sa imi furnizeze Tv si internet si sa ma scape de UPC! Dupa ce ca receiverele sint proaste (se inchid singure, nu mai merge telecomanda, daca am cadere de curent trebuie apoi resetat, altfel nu porneste, iese din meniu cind mai aveam numai vreo 2 pasi pina unde aveam treaba etc.),
1. In loc sa te plangi aici ep forum mai bine ai suna la relatii cu clientii si ti s-ar schimba receiverul in maxim 1 zi daca intr-adevar are probleme si se inchide singur.
2. Daca nu iti merge telecomanda, ai afla de asemenea, tot sunand la relatii cu clientii ca aceasta se poate inlocui in orice casierie UPC.
3. Daca sunt probleme de soft (asa cum o descrii tu pe cea cu iesirea din meniu, la fel, se va inlocui.

View Postabancor, on 18th August 2011, 12:41, said:

netul merge ca naiba, ma si suna sa ma intrebe ce nota le dau, le explic degeaba ce probleme am, iar capac a pus modul in care inteleg ei sa trateze relatia cu clientii. Anume, luna trecuta am avut urmatoarea problema: nu platisem o factura (ca nu imi venise acasa, si io nu tin minte in fiecare luna ce am platit si ce nu). Luna urmatoare imi vine factura pe luna in curs plus soldul restant.
1. Daca internetul nu merge la viteza din abonament poate fi din cauza UPC si a modemurilor sau a semnalelor si atunci cu siguranta se va interveni daca ii anunti, sau poate fi din cauza calculatorului / routerului tau. Dar e mai usor sa vi pe forum si sa vorbesti prostii, asa-i?
Si acum sa continuam cu problema ta cu factura restanta...

View Postabancor, on 18th August 2011, 12:41, said:

O platesc pe loc, pe net (asa platesc mereu). Seara pe la ora 22 cade netul si mi se blocheaza cartelele din receivere. Bineinteles ca o pun in legatura cu factura neplatita. Sun, trecuse de ora 23, ma informeaza robotul ca am o restanta si mi s-a suspendat furnizarea serviciilor, si ca daca vreau sa vorbesc cu un consultant sa sun intre orele 7 si 23! Sun a doua zi dimineata si aflu ca o sa mi se dea drumul la servicii dupa ce intra banii, care, la plata pe net, de regula dureaza pina la 48 de ore.
1. omule, in primul rand fiecare factura are o scadenta iar tu ai semnat un contract cu UPC. in contract scrie ca poti fi suspendat daca nu platesti pana la scadenta. UNDE E PROBLEMA? LA UPC sau la tine? In loc sa pui capul in pamant si sa mergi sa platesti factura suni sa te certi cu domnisoara de la relatii cu clientii? Mergem mai departe.

View Postabancor, on 18th August 2011, 12:41, said:

O rog pe tanti aia sa imi dea drumul la servicii intrucit am platit, sa puna o restrictie peste 2 zile - nu intra banii, ma taie. Cica nu se poate!
In romania lumea trebuie educata cu forta sa plateasca facturile la timp, altfel se pare ca nu merge. Ce ar fi sa sune sute de mii de clienti carora li se sisteaza serviciile din cauza neplatii facturii si sa promita ca in 2 zile or sa intre banii? Cum ar trebui sa urmareasca UPC fiecare client care PROMITE ca va plati?
Nu ti se pare ca esti absurd cand ceri sa ti se faca favorul asta?
Fiecare e liber sa isi aleaga metoda de plata, iar daca bancile fac viramentele in 48 de ore, atunci du-te si plateste cu 2 zile inainte de scadenta, nu astepta ziua deconectarii. Nu?

View Postabancor, on 18th August 2011, 12:41, said:

Totul se face automat. Sa ma duc eu sa platesc la casa, si, daca achit pina la ora 14, serverul ma reconecteaza automat undeva intre orele 16 si 19:30! Io nu cred ca nu se poate interveni manual peste server. Fata de la telefon cica "daca am face asa, toti clientii ar zice ca platesc si le-am da drumul la servicii!" Pe bune!? Si care e problema? Faci o intelegere ca plateste pina miine, ora 12. N-a platit, ii tai miine la 12. E culmea cum procedurile si sistemul lor sint create de parca abia asteptam sa nu platim si doar-doar nu si-or da seama si o sa ne uitam gratis la TV! Nu se poate, in 2011, sa ai servicii de call-center la nivelul anilor 95! Se intimpla sa uiti sa platesti, fa in asa fel incit sa imi dai o sansa, sa vii in intimpinarea clientului, iar "pedeapsa" poate fi aplicarea de penalitati.
Mai gandeste-te cum ar fi sa faci o intelegere cu sute de mii de clienti ...

View Postabancor, on 18th August 2011, 12:41, said:

Deci: nu dau si ei un SMS, un email, un telefon - bre, ai uitat sa platesti, care e problema; ma taie automat, la ora la care nu mai pot suna pe nimeni; chiar daca am pe cine suna, sun degeaba, ca ei nu au auzit in 2011 de payment agreement, nu, pentru ei eu sint un potential infractor; daca platesc, nu ma reconecteaza pe loc, ci cind vrea serverul. Mie genul asta de servicii mi se par de anti-fidelizare.
Serios? Daca nu te duci sa-ti actualizezi datele de contact unde ai vrea sa primesti smsurile de notificare dinaintea sistarii serviciilor?

Mai gandeste-te inainte sa vi sa te plangi aici de proastele servicii care ti se pare tie ca UPCul le ofera.

#25
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,458
  • Înscris: 24.05.2010
Foarte,foarte corect!
Chiar nu am ce comenta,ai perfecta dreptate.

PS.Esti angajat UPC? Sau un client....multumit ca mine :)

Edited by feribalint, 21 August 2011 - 23:00.


#26
manic_user

manic_user

    Slightly Older Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,365
  • Înscris: 16.01.2007

View Postferibalint, on 22nd August 2011, 00:00, said:

Foarte,foarte corect!
Chiar nu am ce comenta,ai perfecta dreptate.

PS.Esti angajat UPC? Sau un client....multumit ca mine :)
Nu știu dacă este un angajat UPC sau un client mulțumit, dar că este o clonă foarte mulțumită, de asta sunt sigur!   :deviltongue:

#27
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Feriți-vă să semnați contracte la care primiți gratuit de la UPC diverse aparate/servicii.
Dacă se strică ceva primiți răspuns "acesta este un produs gratuit, nu suntem obligați să oferim suport" sau "acesta este un produs oferit gratuit, va trebui să așteptați pînă se remediază (chiar dacă au trecut 3 săptămîni), nu vă puteți adresa OPC sau să ne dați în judecată pentru produse gratuite".

Deci, mare atenție.

Edited by dobrotescunicol, 22 August 2011 - 01:09.


#28
horia.popescu

horia.popescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 21.06.2005

View Postvorbitidegeaba, on 21st August 2011, 13:55, said:

Ce ar fi sa sune sute de mii de clienti carora li se sisteaza serviciile din cauza neplatii facturii si sa promita ca in 2 zile or sa intre banii? Cum ar trebui sa urmareasca UPC fiecare client care PROMITE ca va plati?
Nu ti se pare ca esti absurd cand ceri sa ti se faca favorul asta?
Fiecare e liber sa isi aleaga metoda de plata, iar daca bancile fac viramentele in 48 de ore, atunci du-te si plateste cu 2 zile inainte de scadenta, nu astepta ziua deconectarii. Nu?


Dar stiam ca se poate face confirmare de plata... Dar nr de operatiune sau asa ceva si gata. Nu?

#29
florianro

florianro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 03.07.2007

View Postdobrotescunicol, on 22nd August 2011, 02:08, said:

Feriți-vă să semnați contracte la care primiți gratuit de la UPC diverse aparate/servicii.
Dacă se strică ceva primiți răspuns "acesta este un produs gratuit, nu suntem obligați să oferim suport" sau "acesta este un produs oferit gratuit, va trebui să așteptați pînă se remediază (chiar dacă au trecut 3 săptămîni), nu vă puteți adresa OPC sau să ne dați în judecată pentru produse gratuite".

Deci, mare atenție.

Poti detalia? Am schimbat pina acum 3 modemuri arse in decurs de 6 ani si 2 STB-uri. Niciodata nu am asteptat mai mult 1 (UNA) zi. Daca te referi la aparatul telefonic, da, acela este cadou, daca se strica, asta e, iti iei altul (oricum eu nu am folosit niciodata acel aparat telefonic lasat cadou, am aparatele mele, din care unul cu fax).

#30
manic_user

manic_user

    Slightly Older Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,365
  • Înscris: 16.01.2007

View Postdobrotescunicol, on 22nd August 2011, 02:08, said:

[...] nu vă puteți adresa OPC sau să ne dați în judecată pentru produse gratuite [...]
Corect!
Să clarificăm lucrurile: UPC (și nu numai) oferă echipamente cu titlu gratuit, în custodie și echipamente cu titlu gratuit, cadou.
Echipamentul primit gratuit, în custodie (ex.: modem), când acesta se defectează este înlocuit cu un altul, de regulă în 24 de ore.
Echipamentul primit gratuit, cadou (ex.: telefon), poate avea garanție sau nu, conform contractului. Când are garanție, dacă se defectează, ca orice produs aflat în garanție, îl predai și aștepți să fie reparat sau înlocuit. Dacă a ieșit sau nu a avut garanție, UPC (și nu numai) nu are nicio obligație față de tine, pentru că produsul a reprezentat un cadou din partea firmei. Dacă vrea să ți-l repare sau să ți-l înlocuiască, contra cost, evident, este după bunul plac al firmei.

#31
FireSky

FireSky

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 20.01.2005

View Posthoria.popescu, on 22nd August 2011, 08:39, said:

Dar stiam ca se poate face confirmare de plata... Dar nr de operatiune sau asa ceva si gata. Nu?

Da, se poate trimite mail cu dovada platii. Dar daca ai deja internetul restrictionat, nu te ajuta.

Regula cu platile facute printr o alta metoda de plata decat casieria ( cand  plata se opereaza instant in sistem ) este valabila si la operatorii de telefonie mobila.

Referitor la ce a spus, ca nu primeste factura : daca solicita si ofera o adresa de mail valida, poate primi in mod automat factura pe mail.

Totodata,stiu ca pe facturi exista si o adresa pe care daca o accesezi ti se genereaza pe mail o copie a facturii.

Si chiar si asa, faptul ca nu primesti factura nu este o scuza/ explicatie pentru neplata facturii.

Referitor la deconectare, mi se pare normal : nu se poate face o exceptie pentru tine ca si client.

Bineinteles ca se poate interveni manual in sensul reconectarii unui client deja suspendat sau amanarii unei suspendari ce urmeaza sa aiba loc, insa acest lucru nu poate fi facut de catre cei din Call Center.

In plus, daca nu vrei sa ai vreun stres, poti alege metoda de plata Direct Debit ( cu conditia sa ai cont la una din bancile cu care are incheiat UPC parteneriat- comisionul este 0 pentru client)

Inteleg supararea ( este neplacut sa te trezesti ca ti se suspenda serviciile seara ), dar asa sunt procedurile.

Incerc sa spun ca sunt n modalitati prin care poti evita suspendarea, chiar daca nu primesti factura.

Si asa cum a zis  "clona " mai sus:P : inainte de suspendarea serviciilor se trimit sms uri clientilor casre nu si au platit facturile. Daca nu l ai primit, inseamna ca nu ai un telefon de contact in baza de date( desi parca spunea ca fost contactat la un moment dat ....daca as avea mai multe detalii, as putea incerca sa vad daca a primit SMS uri).

#32
SebyD

SebyD

    Radio de la A la... Play!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,437
  • Înscris: 20.11.2010

View Postdobrotescunicol, on 22nd August 2011, 02:08, said:

Feri?i-vă să semna?i contracte la care primi?i gratuit de la UPC diverse aparate/servicii.
Dacă se strică ceva primi?i răspuns "acesta este un produs gratuit, nu suntem obliga?i să oferim suport" sau "acesta este un produs oferit gratuit, va trebui să a?tepta?i pînă se remediază (chiar dacă au trecut 3 săptămîni), nu vă pute?i adresa OPC sau să ne da?i în judecată pentru produse gratuite".

Deci, mare aten?ie.
Gresit. Eu am un pachet de TV digital in care am inclus internetul gratuit. Pana acum, mi-au schimbat o data modemul si unul din cele 2 mediabox-uri. Modemul nu dadea nivelele de semnal corespunzatoare, iar un mediabox refuza sa mai porneasca. Deci, ceea ce spui tu aici nu are nicio treaba cu realitatea.

Sa mai mentionez ca dupa instalare aveam probleme cu internetul primit gratuit si ca pe parcursul unei zile, 2 echipe au stat insumat o ora si jumatate ca sa gaseasca sursa problemei si mi-au schimbat cablul de pe stalp pana in casa gratuit?
Daca e vorba de un telefon fix defect, aici e corect ca tu sa te duci sa-ti iei altul pentru ca l-ai primit GRATUIT (cadou mai exact) de la UPC. Ala nu are garantie sau ceva. Iti ramane tie, chiar si dupa rezilierea contractului, spre deosebire de modem si mediabox-uri care trebuie returnate fiind in custodie sau chirie.

Edited by SebyD, 22 August 2011 - 12:34.


#33
Traznitul

Traznitul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,149
  • Înscris: 27.10.2005

View Postvorbitidegeaba, on 21st August 2011, 13:55, said:

1. In loc sa te plangi aici ep forum mai bine ai suna la relatii cu clientii si ti s-ar schimba receiverul in maxim 1 zi daca intr-adevar are probleme si se inchide singur.
2. Daca nu iti merge telecomanda, ai afla de asemenea, tot sunand la relatii cu clientii ca aceasta se poate inlocui in orice casierie UPC.
3. Daca sunt probleme de soft (asa cum o descrii tu pe cea cu iesirea din meniu, la fel, se va inlocui.


1. Daca internetul nu merge la viteza din abonament poate fi din cauza UPC si a modemurilor sau a semnalelor si atunci cu siguranta se va interveni daca ii anunti, sau poate fi din cauza calculatorului / routerului tau. Dar e mai usor sa vi pe forum si sa vorbesti prostii, asa-i?
Si acum sa continuam cu problema ta cu factura restanta...


1. omule, in primul rand fiecare factura are o scadenta iar tu ai semnat un contract cu UPC. in contract scrie ca poti fi suspendat daca nu platesti pana la scadenta. UNDE E PROBLEMA? LA UPC sau la tine? In loc sa pui capul in pamant si sa mergi sa platesti factura suni sa te certi cu domnisoara de la relatii cu clientii? Mergem mai departe.


In romania lumea trebuie educata cu forta sa plateasca facturile la timp, altfel se pare ca nu merge. Ce ar fi sa sune sute de mii de clienti carora li se sisteaza serviciile din cauza neplatii facturii si sa promita ca in 2 zile or sa intre banii? Cum ar trebui sa urmareasca UPC fiecare client care PROMITE ca va plati?
Nu ti se pare ca esti absurd cand ceri sa ti se faca favorul asta?
Fiecare e liber sa isi aleaga metoda de plata, iar daca bancile fac viramentele in 48 de ore, atunci du-te si plateste cu 2 zile inainte de scadenta, nu astepta ziua deconectarii. Nu?


Mai gandeste-te cum ar fi sa faci o intelegere cu sute de mii de clienti ...


Serios? Daca nu te duci sa-ti actualizezi datele de contact unde ai vrea sa primesti smsurile de notificare dinaintea sistarii serviciilor?

Mai gandeste-te inainte sa vi sa te plangi aici de proastele servicii care ti se pare tie ca UPCul le ofera.
:thumbup: mi-au mers la suflet raspunsurile tale!  :lol: bine ar fi daca ar medita lumea inainte sa arunce cu pietre... aruncarea cu pietre si dejectii este un fenomen cu radacini adanci in tara noastra.

#34
Macrobloc

Macrobloc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 16.10.2005

View Postdobrotescunicol, on 22nd August 2011, 02:08, said:

Feriți-vă să semnați contracte la care primiți gratuit de la UPC diverse aparate/servicii.
Dacă se strică ceva primiți răspuns "acesta este un produs gratuit, nu suntem obligați să oferim suport" sau "acesta este un produs oferit gratuit, va trebui să așteptați pînă se remediază (chiar dacă au trecut 3 săptămîni), nu vă puteți adresa OPC sau să ne dați în judecată pentru produse gratuite".

Deci, mare atenție.
Deci sa nu primeasca produse gratuite ca se pot strica?  :lol: Deja ma doare capul... Chiar tu scrii mai jos ca cei de la UPC te rezolva daca ai probleme.

#35
cristi712

cristi712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 927
  • Înscris: 08.03.2007

View Postferibalint, on 19th August 2011, 23:29, said:

Esti sigur?Ai apelat la echipele tehnice....inclusiv pt internet?
am apelat eu de 2 ori pt internet si telefonie; prima sesizare au rezolvat-o a 2-a zi, cealalta au rezolvat-o in vreo 2-3 ore de la reclamatie!

#36
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003

View PostMacrobloc, on 22nd August 2011, 14:06, said:

Deci sa nu primeasca produse gratuite ca se pot strica?  :lol: Deja ma doare capul... Chiar tu scrii mai jos ca cei de la UPC te rezolva daca ai probleme.

1. Mulți semnează contractul ca să primească și telefon gratuit (asta e un argument care-i face să semneze). Omul cînd aude că primește telefon gratuit, gata, se bucură și semenază.
Nu zic să nu le primească, să le primească dar să NU semeneze contractul avînd ca argument faptul că primesc cine știe ce aparat gratuit. Practic produsul gratuit face parte din contract (că doar nu ți-l dă degeaba, ți-l dă doar dacă semnezi contractul), deci pe tine te obligă să semnezi, dar ei nu se obligă să ofere granție și ce-ar trebui în mod normal dacă produsul ar fi inclus în contract.

Deci aceste produse "gratuite", de fapt nu sunt gratuite, nimic nu e GRATIS în lumea asta. Sunt doar niște produse care se dau ca să semnezi un contract și ei să nu aibă nicio obligație referitoare la acel produs.

1. Dacă e gratuit, dă-mi-l degeaba, fără să mă mai pui să semnez nimic, vrei? Nu vrei! Atunci înseamnă că e o minciună, nu e gratuit ci e practic "inclus în contract dar fără nicio obligație din partea upc". Eu, client, să spun că plătesc lunar 2 lei și restul să fie cu titlul de donație le-ar conveni? NU cred!
2. Dacă mă pui să semnez ca-să mi dai acel produs, oferă garanție și tot ce trebuie, dacă mă pui să dau niște bani pentru acest produs + altul care vin la pachet.  ORI E GRATUIT ȘI MI-L DAI DEGEABA, ORI INCLUS ÎN CONTRACT DAR FĂRĂ OBLIGAȚII DIN PARTEA UPC?


În general  dacă se defectează produsele gratuite, upc le schimbă, dar SUNT cazuri în care nu le schimbă. Dacă se nimerește să pice ghinionul pe tine, ai pus-o, legal NU le poți face nimic.
Dacă ție ți l-a schimbat, nu înseamnă că schimbă la toată lumea. SINGURUL LUCRU VALABIL ESTE CE SCRIE ÎN CONTRACT, NU CE-A FĂCUT LA TINE SAU LA ALTUL. CONFORM CONTRACTULUI, UPC N-ARE NICIO OBLIGAȚIE PENTRU PRODUSUL GRATUIT iar clientul are obligația să plătească, la client nu merge să spui că plata e ...donație, jumate taxa abonament și restul donație... adică dacă vrei o dai, dacă nu vrei n-o mai dai...

Edited by dobrotescunicol, 22 August 2011 - 23:09.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate