Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Numai aici totul despre LG (TV și AV).
Last Updated: Apr 20 2024 07:01, Started by
Baronu666
, Aug 17 2011 14:41
·
46
#18505
Posted 17 December 2023 - 13:10
Slabe șanse să găsești ceva... Avantajul YouTube e că au monopol, de aia își permit să bage pe gât reclamele. Eu am renunțat să mă mai lupt și mi-am făcut abonament la YouTube Premium, aia e, mă pot lipsi de 26 de lei pe lună.
|
#18506
Posted 01 January 2024 - 16:47
Salutare, am o problema cu un tv LG care nu este smart dar inca mergea binisor.
De cateva zile merge 5 secunde si apoi se inchide si deschide si iar merge 5 secunde si iar se restarteaza si tot asa. Asta numai daca e pus cablul de antena tv in spate, daca scot cablul nu se mai restarteaza dar nu mai vad emisiunile deci nu e util. Cum ii pun cablul de semnal tv cum incepe sa se restarteze. Ceva idei? Multumesc. |
#18507
Posted 01 January 2024 - 18:33
Incearca sa-l scoti din priza pentru ceva timp, 15-30 min si vezi daca s-a remediat problema. Altfel, la service cu el din pacate.
|
#18509
Posted 02 January 2024 - 10:16
Am avut si eu un Telefunken care mergea asa dupa ce l-am mutat in bucatatrie. Se restarta si pierdea si programele scanate. Cateodata isi mai revenea pentru cateva ore. Am observat ca era de fapt plin de condens. Dupa ce l-am mutat in alta camera si l-am lasat o zi sa se usuce si-a revenit. Acum merge de vreo 2 ani ca nou.
|
#18510
Posted 02 January 2024 - 13:17
#18511
Posted 12 January 2024 - 12:12
novo_, on 17 decembrie 2023 - 13:10, said:
Slabe șanse să găsești ceva... Avantajul YouTube e că au monopol, de aia își permit să bage pe gât reclamele. Eu am renunțat să mă mai lupt și mi-am făcut abonament la YouTube Premium, aia e, mă pot lipsi de 26 de lei pe lună. Am incercat, dar ce sa vezi, nu accepta cardul. Si nu au nici ordin de plata sau transfer bancar, i-am contactat. Absolut penibil. |
#18514
Posted 15 January 2024 - 08:50
Păi, s-ar putea să nu fie chiar ok, pe site scrie de Mastercard. Iar Maestro, chiar dacă ține de Mastercard, se prea poate să nu fie acceptat.
Eu tot cu card de debit am făcut plata, dar e Visa de la BCR. https://support.goog...210105220784-EU |
|
#18515
Posted 16 January 2024 - 21:26
Buna seara ! va rog sa ma ajutati cu un sfat pt un tv lg model 43lk5900pla , la care nu pot sa ii mai activez wifi-ul . am revenit la setari de fabrica - nimic . Am actualizat firmware - nimic . Ce pot sa mai verific? cum pot sa intru in meniul de service ? Multumesc pentru ajutor anticipat !
|
#18516
Posted 17 January 2024 - 08:37
E un model cu niște ani în spate, se prea poate ca modulul WiFi să-și fi dat obștescul sfîrșit. Dă-le un telefon (sau un mail) la cei de la LG, poate au o soluție convenabilă...
|
#18517
Posted 17 January 2024 - 09:58
crislacor, on 15 ianuarie 2024 - 08:50, said:
Păi, s-ar putea să nu fie chiar ok, pe site scrie de Mastercard. Iar Maestro, chiar dacă ține de Mastercard, se prea poate să nu fie acceptat. Eu tot cu card de debit am făcut plata, dar e Visa de la BCR. https://support.goog...210105220784-EU Pai, nu inteleg ce zici acolo. Asta am spus si eu, ca nu accepta cardul. Nu e problema mea ce carduri accepta ei, si nici nu imi aleg/modific cardul dupa ce accepta ei. E FIX problema lor! |
#18518
Posted 17 January 2024 - 15:42
Din punctul meu de vedere, e fix problema ta! Ei ți-au scris condițiile în care poți deveni clientul lor, le accepți sau ura și la gară. Pe ei nu-i doare capul că tu ai ales gara...
|
#18519
Posted 29 February 2024 - 23:36
|
#18520
Posted 01 March 2024 - 07:09
L-am dus la service si i-au facut resoftare si acum merge. Modelul nu-l mai stiu exact, ceva non-smart de prin 2018.
|
#18521
Posted 28 March 2024 - 22:03
Într-un final, l-am dus și eu la service și ei au făcut actualizarea tot de pe un stick USB. Ce mă necăjește e că singura diferență între manevra lor și manevra mea e dimensiunea memoriei stickului USB. Ei au folosit unul de 512 MB, eu am folosit unul de 4 GB.
|
#18522
Posted 01 April 2024 - 08:07
Am un LG C2, model 2022, și acum a apărut notificare că poate să facă actualizare de la Web OS 22 la Web OS 23. Adică de la versiunea software 4.40 la versiunea 13.30.
Spune că este important. IMG_20240401_080835059.jpg 254.42K 31 downloads Edited by amami, 01 April 2024 - 08:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users