Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Numai aici totul despre LG (TV și AV).
#17263
Posted 09 January 2018 - 20:30
Dupa ceva timp in care nu am folosit partea de smart, browsing mai precis pe al meu 42LA660S, am observat ca dupa utilizarea browserului si revenirea la partea tv, dupa ce mut canalele, partea audio este a canalului precedent si nu a canalului vizionat sau daca revin la canalul precedent partea audio este decalata/nesincronizata.
Nu am incercat sa vad daca se manifesta si pe canalele SD acest fenomen. Daca il opresc si pornesc torul revine la normal. Care ar putea fi problema? Edited by cundinic, 09 January 2018 - 20:31. |
#17264
Posted 09 January 2018 - 21:26
Rosswell87, on 08 ianuarie 2018 - 20:42, said:
@coaca, ai incercat urmatoarele metode pentru tv-ul LG cu sistem de operare Netcast: metoda 1. setari > asistenta > initializare aplicatie; metoda 2. tasta smart TV > sectiunea PREMIUM > Optiuni (buton verde telecomanda) > Initializare Premium metoda 3. setari > optiuni > setari din fabricatie; P.S. nu cred ca printr-un downgrade vei rezolva problema cu Netflixu', s-ar putea nici sa nu-l mai ai disponibil. Problema se rezolva prin doua modalitati, si anume, una mai accesibila - Chromecast 2, alta printr-un update de soft din partea LG/Netflix. Am facut recent si eu aceeasi sesizare catre LG, iar raspunsul este acelasi pe care l-am primit cu totii! (exista mentionat pe forum) Multumesc.Metodele trebuiesc incercate pe rand? Adica dupa fiecare metoda verific daca mai am probleme?Daca am in continuare probleme trec la metoda 2,3..? PS : La metoda 3 pierd toate setarile,nu? Ultimul update ramane oricum? Multumesc mult. Edited by coaca, 09 January 2018 - 21:40. |
#17265
Posted 10 January 2018 - 18:44
cundinic, on 09 ianuarie 2018 - 20:30, said: Dupa ceva timp in care nu am folosit partea de smart, browsing mai precis pe al meu 42LA660S, am observat ca dupa utilizarea browserului si revenirea la partea tv, dupa ce mut canalele, partea audio este a canalului precedent si nu a canalului vizionat sau daca revin la canalul precedent partea audio este decalata/nesincronizata. Nu am incercat sa vad daca se manifesta si pe canalele SD acest fenomen. Daca il opresc si pornesc torul revine la normal. Care ar putea fi problema? |
#17266
Posted 10 January 2018 - 22:27
cundinic, on 09 ianuarie 2018 - 20:30, said:
Dupa ceva timp in care nu am folosit partea de smart, browsing mai precis pe al meu 42LA660S, am observat ca dupa utilizarea browserului si revenirea la partea tv, dupa ce mut canalele, partea audio este a canalului precedent si nu a canalului vizionat sau daca revin la canalul precedent partea audio este decalata/nesincronizata. Nu am incercat sa vad daca se manifesta si pe canalele SD acest fenomen. Daca il opresc si pornesc torul revine la normal. Care ar putea fi problema? Am incercat, functioneaza normal. |
#17267
Posted 10 January 2018 - 23:04
coaca, on 09 ianuarie 2018 - 21:26, said: Multumesc.Metodele trebuiesc incercate pe rand? Adica dupa fiecare metoda verific daca mai am probleme?Daca am in continuare probleme trec la metoda 2,3..? PS : La metoda 3 pierd toate setarile,nu? Ultimul update ramane oricum? Multumesc mult. Metodele trebuiesc incercate pe rand. Ultima metoda cred ca implica si stergerea listelor preferate de canale! Versiunea de soft va ramane aceeasi. |
#17268
Posted 11 January 2018 - 02:14
Rosswell87, on 10 ianuarie 2018 - 23:04, said:
Metodele trebuiesc incercate pe rand. Ultima metoda cred ca implica si stergerea listelor preferate de canale! Versiunea de soft va ramane aceeasi. Am incercat toate variantele si am exact aceeasi problema In aplicatia Youtube deschid un filmulet si cand accesez altul ramane pe conectare.Daca dau Back si incerc sa repornesc acelasi filmulet tot la fel face. Am vreo sansa sa rezolv? Multumesc |
#17269
Posted 11 January 2018 - 14:27
Televizorasele astea smart (inclusiv cu Netcast) au si un browser pentru internet... Intri cu browserul pe youtube si te uiti la ce vrei... merge si autoplay-ul, etc. Fara intreruperi sau blocari.
youtube.jpg 383.81K 35 downloads Nu cred ca am folosit vreodata aplicatia youtube... mai ales ca am telecomanda magic si pe browser foarte repede pot tasta ce-mi trebuie, pe aplicatie e un chin cu telecomanda Edited by sebyss, 11 January 2018 - 14:29. |
#17270
Posted 11 January 2018 - 15:39
coaca, on 11 ianuarie 2018 - 02:14, said: Am incercat toate variantele si am exact aceeasi problema In aplicatia Youtube deschid un filmulet si cand accesez altul ramane pe conectare.Daca dau Back si incerc sa repornesc acelasi filmulet tot la fel face. Am vreo sansa sa rezolv? Multumesc Iti mai ofer inca o varianta de incercare, poate intr-un final vei rezolva problema, si anume: 1. deschizi aplicatia Youtube; 2. Tasta stanga (<) si alegi (Setari); 3. cu tasta (>) de pe telecomanda selectezi (Reseteaza aplicatia). Vezi ce se intampla si ne spui si noua! Succes. |
#17271
Posted 11 January 2018 - 16:29
Am incercat si nimic ((((
Pentru mine e mult mai usor cu aplicatie decat cu acel browser. Daca stie cineva o rezolvare astept un semn. Multumesc anticipat. |
#17272
Posted 11 January 2018 - 16:45
coaca, on 11 ianuarie 2018 - 02:14, said:
In aplicatia Youtube deschid un filmulet si cand accesez altul ramane pe conectare.Daca dau Back si incerc sa repornesc acelasi filmulet tot la fel face. Am vreo sansa sa rezolv? Ai facut un test pentru viteza de transfer date? Edited by menaloty, 11 January 2018 - 16:48. |
|
#17273
Posted 11 January 2018 - 16:58
Eu nu inteleg cum poate fi mai usor pe o aplicatie de tot...rasul cand exista google chrome (ma rog, o versiune adaptata) dar am si invatat sa nu-mi pun prea multe intrebari de genul asta Adica daca unii prefera sa se scarpine la urechea stanga cu piciorul drept, cine-s eu sa-i opresc?
|
#17274
Posted 11 January 2018 - 17:03
La mine merge fara probleme youtube si cand ma mai uit la un filmulet 4k o fac de pe youtube.
Edited by menaloty, 11 January 2018 - 17:04. |
#17276
Posted 11 January 2018 - 17:14
Aceeasi problema e in ambele variamte (wireless si fir )
Pornesc primul filmulet, merge foarte bine dupa care daca incerc sa dau click pe alt filmulet apare "se incarca" si ramane asa.Daca dau back si incerc alt filmulet e aceeasi problema. Pt a merge iar alt filmulet trebuie sa ies si sa reintru in aplicatie. |
#17277
Posted 12 January 2018 - 14:06
Buna ziua, ma poate indruma cineva unde pot gasi display pentru LG42LM669S? sau daca stiti pe cineva care imi poate repara lg, in rest totul functional, multumesc mult
|
|
#17278
Posted 12 January 2018 - 14:15
gaby388, on 12 ianuarie 2018 - 14:06, said: Buna ziua, ma poate indruma cineva unde pot gasi display pentru LG42LM669S? sau daca stiti pe cineva care imi poate repara lg, in rest totul functional, multumesc mult |
#17279
Posted 12 January 2018 - 23:17
Exista vreun risc sa stric ceva daca fac downgrade de software? Multumesc.
menaloty, on 11 ianuarie 2018 - 17:03, said:
La mine merge fara probleme youtube si cand ma mai uit la un filmulet 4k o fac de pe youtube. Ce versiune de software ai? Cum pot sa fac test pe tv pt viteza de transfer? Edited by coaca, 12 January 2018 - 23:18. |
#17280
Posted 22 January 2018 - 13:58
Salut. Am incercat sa ma conectez pe Youtube cu browser-ul tv-ului.
Merge mult mai greu decat cu softul dedicat Youtube iar cand vezi un videoclip in full screen si se termina urmatorul nu pleaca tot in full screen.E vreo optiune? Intradevar cu browser-ul nu se mai blocheaza dar nu e asa confortabil ca aplicatia Youtube si se misca mult mai greu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users