Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Numai aici totul despre LG (TV și AV).

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
18525 replies to this topic

#17245
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014

 sebyss, on 03 ianuarie 2018 - 11:57, said:

Doar LG pot rezolva problema cu un update... dar pe LG ii doare la pedala de modelele mai vechi... asa ca rezolvarea e un tvbox (chromecast, etc) sau un tv mai nou (model min. 2016, pentru a fi sigur). Acest lucru e valabil cam pentru toate firmele nu doar LG cand vine vorba de subtitrarile in romana pe netflix...
Totul face parte din marketing, televizoare de trei ani cum este modelul meu, sa nu fie compatibil cu versiunea mai noua de netflix....
Spun asa, sa le fie rusine pentru ca nu reusesc sa ofere suport pt o chestie banala!

Rspunsul celor de la LG suport! RE:PROBLEMA AFISARE SUBTITRARE 03/01/2018 Stimate domn ........ Va multumim ca ati contactat Centrul pentru relatii cu Clientii LG Electronics Romania si pentru interesul acordat produselor noastre. In ceea ce priveste e-mail-ul dumneavoastra, va informam ca subtitrarea in limba romana nu a fost implementata de catre Netflix pe televizoarele LG cu sistemul de operare Netcast. Pe modelele de televizoare care au ca sistem de operare WebOs, WebOS 2.0 si WebOS 3.0, acestia au dezvoltata aplicatia si cu suport pentru subtitrare limba romana. Pentru mai multe informatii despre produsele LG Electronics, va invitam sa verificati site-ul oficial al companiei www.lg.com/ro. In cazul in care mai aveti nevoie de alte informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati. Va dorim o zi cat mai buna in continuare. Cu stima, Alexandru Centrul pentru Relatii cu Clientii LG Electronics Romania. Telefon : 031 228 3542 www.lg.com/ro Daca doriti sa luati legatura cu serviciile noastre prin e-mail, va rugam sa completati formularul disponibil pe site-ul nostru, la rubrica Suport.

Am luat legatura si cu suportul de la Netflix, am ramas cu promisiunea ca vor incerca sa rezolve aceasta problema!

Ma gandesc ca este in interesullor sa rezolve aceasta problema, sfatul meu pt cei care au abonament si sunt in cazul meu , va sfatuiesc sa faceti presiune asupra lor!

Edited by oliver44, 03 January 2018 - 16:09.


#17246
crislacor

crislacor

    Cui îi pasã...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,074
  • Înscris: 20.06.2009
Decît să tot stau la mila (mă rog, „promisiunea”) unuia sau a altuia, mai bine un Chromecast care face treaba foarte bine. Plus că poate fi folosit și la alte chestii...

Edited by crislacor, 03 January 2018 - 16:17.


#17247
oliver44

oliver44

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2014

 crislacor, on 03 ianuarie 2018 - 16:17, said:

Decît să tot stau la mila (mă rog, „promisiunea”) unuia sau a altuia, mai bine un Chromecast care face treaba foarte bine. Plus că poate fi folosit și la alte chestii...
Ii gresit daca gandesti asa, nu astept mila lor, acest televizor nu l am primit din mila acum 3 ani!
Tichetul este deschis cu aceasta problema, acum toata treaba tine si de Lg, daca vor sa mai ofere un update cu rezolvarea acestei probleme.
Cand mi am achizitionat acest tv, l am achizitionat cu gandul de a scapa de alte cabluri si adaptoare, improvizatii.

Stiu ca am alternativa cu Chromecast, multumesc pentru sfat dar astept rezolvarea daca o sa fie.....

Edited by oliver44, 03 January 2018 - 18:47.


#17248
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 oliver44, on 03 ianuarie 2018 - 18:40, said:

Ii gresit daca gandesti asa, nu astept mila lor, acest televizor nu l am primit din mila acum 3 ani!

E gresit, dar vorbeste in cunostinta de cauza. Nu esti primul care a facut "reclamatie" pe aceasta tema si a primit acelasi raspuns. Netcast e un sistem mort, tras pe dreapta si degeaba promit ceva cei din Romania, cand firma mama nu mai are dezvoltatori care sa lucreze pe acest OS mort. Daca nu vrei sa schimbi tv-ul cu unul nou, ia-ti un chromecast!
P.S. Problema e la mai multi producatori, nu doar la LG. Samsung, Sony, Panasonic, toti au aceiasi problema la modelele mai "vechi". Am in familie un Sony XBR-65X900B care a costat nou cat o masina, are tasta dedicata Netflix pe telecomanda, dar ghici ce, nu are subtitrari in romana, foloseste tot chromecast :)

#17249
dannek

dannek

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,464
  • Înscris: 17.05.2004
In cazul asta ne forteaza sa schimbam tv-ul la minim 5 ani ???

#17250
bogdan109

bogdan109

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,336
  • Înscris: 21.02.2007

 dannek, on 04 ianuarie 2018 - 20:20, said:

In cazul asta ne forteaza sa schimbam tv-ul la minim 5 ani ???
Exact. Eu am avut ghinionul sa mi-l sparga fiica-mea (42LA640S) dar nu l-as fi schimbat deoarece avea un panel foarte bun iar partea de smart era decenta. Aceeasi problema o aveam si eu, mare parte dintre aplicatii nu mai aveau suport pt. Netcast ( nici WEBOS 3 nu sta mai bine). Am observat ca si Samsung au redus preturile la niste modele bunicele. Cauta si ei sa mai ia din piata celor de la LG. Ce am observat eu la LG, au hardware bun dar suportul pentru partea software este de toata jena.

Edited by bogdan109, 04 January 2018 - 20:30.


#17251
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016

 dannek, on 04 ianuarie 2018 - 20:20, said:

In cazul asta ne forteaza sa schimbam tv-ul la minim 5 ani ???
Dar oare pentru netflix ar fi asa greu sa asigure suport si pentru modele vechi? Nu cred ca numai producatorii sunt de vina.

#17252
sebyss

sebyss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,312
  • Înscris: 11.11.2004
Pentru Netflix ar fi probabil simplu... trebuie sa treaca de la subtitrarea dvb (bitmap) la cea text si brusc s-ar incarca pe orice televizor :) Dar cand anumite firme produc televizoare "certificate" netflix cu buton dedicat pe telecomanda... iar flixu' trece pe "srt" si brusc ar merge pe toate "rahaturile" atunci ce mai platesti in plus la megatelevizorul de firma? :D

#17253
coaca

coaca

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,482
  • Înscris: 15.02.2005
Am o problema cu acest Tv LG 32LA620S.

Am facut update pt Netflix la versiunea : 04.28.14. Problema e ca face multe figuri pe Youtube. Merge un timp dupa care ramane pe conectare si trebuie sa iesi din Youtube si sa-l pornesti din nou.
Am crezut ca e din conexiunea wireless si am conectat din rooter cu fir. Face exact aceeasi problema ca la wireless.

Aveti idee daca problema e din update-ul de soft?
Cum pot rezolva?

Multumesc

#17254
menaloty

menaloty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,839
  • Înscris: 15.11.2016
Eu verific cata memorie interna este disponibila. Am mereu 0.18/0.62 GB. Nu stiu daca conteaza, dar eu pot sa vad un film de 2 ore, din browser si nu se intrerupe sau sa aiba lag. Si in youtube merge la fel de bine.
Am 43uh6107 si am primit un update, care nu a modificat functionarea tv-ului.

Edited by menaloty, 05 January 2018 - 00:51.


#17255
draemi

draemi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.07.2005

 coaca, on 04 ianuarie 2018 - 23:57, said:

Am o problema cu acest Tv LG 32LA620S.

Am facut update pt Netflix la versiunea : 04.28.14. Problema e ca face multe figuri pe Youtube. Merge un timp dupa care ramane pe conectare si trebuie sa iesi din Youtube si sa-l pornesti din nou.
Am crezut ca e din conexiunea wireless si am conectat din rooter cu fir. Face exact aceeasi problema ca la wireless.

Aveti idee daca problema e din update-ul de soft?
Cum pot rezolva?

Multumesc

Trebuie sa faci downgrade la firmware. Am avut aceeasi problema pe un 47LA860V, si totul s-a rezolvat dupa ce am facut downgrade de la 4.28.15. Acum hbogo si youtube nu mai au probleme cu intreruperi la net.

#17256
sir_nykolai69

sir_nykolai69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.05.2015
Pe ce versiune esti acuma dupa ce ai facut downgrade?!

Ce an de fabricatie are tv ul tau 47LA860V?!

#17257
coaca

coaca

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,482
  • Înscris: 15.02.2005

 draemi, on 05 ianuarie 2018 - 12:39, said:


Trebuie sa faci downgrade la firmware. Am avut aceeasi problema pe un 47LA860V, si totul s-a rezolvat dupa ce am facut downgrade de la 4.28.15. Acum hbogo si youtube nu mai au probleme cu intreruperi la net.

Multumesc de raspuns.
Ce versiune sa pun?
M-am uitat pe tutorialul de downgrade dar mi se pare mult prea complicat si mi-e frica sa nu fac vreo prostie :(

#17258
bogdan109

bogdan109

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,336
  • Înscris: 21.02.2007

 coaca, on 06 ianuarie 2018 - 10:53, said:


Multumesc de raspuns.
Ce versiune sa pun?
M-am uitat pe tutorialul de downgrade dar mi se pare mult prea complicat si mi-e frica sa nu fac vreo prostie :(
Eu am facut downgrade la al meu 42LA640S si nu au fost probleme. Daca respecti pasii prezentati in acel tutorial totul va fi ok.

#17259
draemi

draemi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.07.2005
@sir_nykolai69   : 47LA860V - fabricatie 2013, versiune firmware dupadowngrade : 4.27.02

#17260
sebyss

sebyss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,312
  • Înscris: 11.11.2004
Doar ca netflix nu mai porneste dupa downgrade, oricum si cu ultimul fw tot n-are subtitrare asa ca... Posted Image

Edited by sebyss, 06 January 2018 - 19:14.


#17261
coaca

coaca

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,482
  • Înscris: 15.02.2005
Ce pot face sa nu se blocheze si sa mearga Netflix?

Care e cel mai bun tutorial de downgrade? Care e cea mai buna varianta software pt tv-ul meu si de unde o descarc?

Multumesc.

#17262
Rosswell87

Rosswell87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 31.05.2016
@coaca, ai incercat urmatoarele metode pentru tv-ul LG cu sistem de operare Netcast:

metoda 1. setari > asistenta > initializare aplicatie;

metoda 2. tasta smart TV > sectiunea PREMIUM > Optiuni (buton verde telecomanda) > Initializare Premium

metoda 3. setari > optiuni > setari din fabricatie;

P.S. nu cred ca printr-un downgrade vei rezolva problema cu Netflixu', s-ar putea nici sa nu-l mai ai disponibil. Problema se rezolva prin doua modalitati, si anume, una mai accesibila - Chromecast 2, alta printr-un update de soft din partea LG/Netflix.

Am facut recent si eu aceeasi sesizare catre LG, iar raspunsul este acelasi pe care l-am primit cu totii! (exista mentionat pe forum)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate