Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Numai aici totul despre LG (TV și AV).
#17245
Posted 03 January 2018 - 16:13
sebyss, on 03 ianuarie 2018 - 11:57, said:
Doar LG pot rezolva problema cu un update... dar pe LG ii doare la pedala de modelele mai vechi... asa ca rezolvarea e un tvbox (chromecast, etc) sau un tv mai nou (model min. 2016, pentru a fi sigur). Acest lucru e valabil cam pentru toate firmele nu doar LG cand vine vorba de subtitrarile in romana pe netflix... Spun asa, sa le fie rusine pentru ca nu reusesc sa ofere suport pt o chestie banala! Rspunsul celor de la LG suport! RE:PROBLEMA AFISARE SUBTITRARE 03/01/2018 Stimate domn ........ Va multumim ca ati contactat Centrul pentru relatii cu Clientii LG Electronics Romania si pentru interesul acordat produselor noastre. In ceea ce priveste e-mail-ul dumneavoastra, va informam ca subtitrarea in limba romana nu a fost implementata de catre Netflix pe televizoarele LG cu sistemul de operare Netcast. Pe modelele de televizoare care au ca sistem de operare WebOs, WebOS 2.0 si WebOS 3.0, acestia au dezvoltata aplicatia si cu suport pentru subtitrare limba romana. Pentru mai multe informatii despre produsele LG Electronics, va invitam sa verificati site-ul oficial al companiei www.lg.com/ro. In cazul in care mai aveti nevoie de alte informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati. Va dorim o zi cat mai buna in continuare. Cu stima, Alexandru Centrul pentru Relatii cu Clientii LG Electronics Romania. Telefon : 031 228 3542 www.lg.com/ro Daca doriti sa luati legatura cu serviciile noastre prin e-mail, va rugam sa completati formularul disponibil pe site-ul nostru, la rubrica Suport. Am luat legatura si cu suportul de la Netflix, am ramas cu promisiunea ca vor incerca sa rezolve aceasta problema! Ma gandesc ca este in interesullor sa rezolve aceasta problema, sfatul meu pt cei care au abonament si sunt in cazul meu , va sfatuiesc sa faceti presiune asupra lor! Edited by oliver44, 03 January 2018 - 16:09. |
#17246
Posted 03 January 2018 - 16:17
Decît să tot stau la mila (mă rog, „promisiunea”) unuia sau a altuia, mai bine un Chromecast care face treaba foarte bine. Plus că poate fi folosit și la alte chestii...
Edited by crislacor, 03 January 2018 - 16:17. |
#17247
Posted 03 January 2018 - 18:40
crislacor, on 03 ianuarie 2018 - 16:17, said:
Decît să tot stau la mila (mă rog, „promisiunea”) unuia sau a altuia, mai bine un Chromecast care face treaba foarte bine. Plus că poate fi folosit și la alte chestii... Tichetul este deschis cu aceasta problema, acum toata treaba tine si de Lg, daca vor sa mai ofere un update cu rezolvarea acestei probleme. Cand mi am achizitionat acest tv, l am achizitionat cu gandul de a scapa de alte cabluri si adaptoare, improvizatii. Stiu ca am alternativa cu Chromecast, multumesc pentru sfat dar astept rezolvarea daca o sa fie..... Edited by oliver44, 03 January 2018 - 18:47. |
#17248
Posted 04 January 2018 - 08:34
oliver44, on 03 ianuarie 2018 - 18:40, said:
Ii gresit daca gandesti asa, nu astept mila lor, acest televizor nu l am primit din mila acum 3 ani! P.S. Problema e la mai multi producatori, nu doar la LG. Samsung, Sony, Panasonic, toti au aceiasi problema la modelele mai "vechi". Am in familie un Sony XBR-65X900B care a costat nou cat o masina, are tasta dedicata Netflix pe telecomanda, dar ghici ce, nu are subtitrari in romana, foloseste tot chromecast |
#17249
Posted 04 January 2018 - 20:20
In cazul asta ne forteaza sa schimbam tv-ul la minim 5 ani ???
|
#17250
Posted 04 January 2018 - 20:29
dannek, on 04 ianuarie 2018 - 20:20, said: In cazul asta ne forteaza sa schimbam tv-ul la minim 5 ani ??? Edited by bogdan109, 04 January 2018 - 20:30. |
#17251
Posted 04 January 2018 - 20:44
#17252
Posted 04 January 2018 - 22:15
Pentru Netflix ar fi probabil simplu... trebuie sa treaca de la subtitrarea dvb (bitmap) la cea text si brusc s-ar incarca pe orice televizor Dar cand anumite firme produc televizoare "certificate" netflix cu buton dedicat pe telecomanda... iar flixu' trece pe "srt" si brusc ar merge pe toate "rahaturile" atunci ce mai platesti in plus la megatelevizorul de firma?
|
#17253
Posted 04 January 2018 - 23:57
Am o problema cu acest Tv LG 32LA620S.
Am facut update pt Netflix la versiunea : 04.28.14. Problema e ca face multe figuri pe Youtube. Merge un timp dupa care ramane pe conectare si trebuie sa iesi din Youtube si sa-l pornesti din nou. Am crezut ca e din conexiunea wireless si am conectat din rooter cu fir. Face exact aceeasi problema ca la wireless. Aveti idee daca problema e din update-ul de soft? Cum pot rezolva? Multumesc |
#17254
Posted 05 January 2018 - 00:50
Eu verific cata memorie interna este disponibila. Am mereu 0.18/0.62 GB. Nu stiu daca conteaza, dar eu pot sa vad un film de 2 ore, din browser si nu se intrerupe sau sa aiba lag. Si in youtube merge la fel de bine.
Am 43uh6107 si am primit un update, care nu a modificat functionarea tv-ului. Edited by menaloty, 05 January 2018 - 00:51. |
|
#17255
Posted 05 January 2018 - 12:39
coaca, on 04 ianuarie 2018 - 23:57, said:
Am o problema cu acest Tv LG 32LA620S. Am facut update pt Netflix la versiunea : 04.28.14. Problema e ca face multe figuri pe Youtube. Merge un timp dupa care ramane pe conectare si trebuie sa iesi din Youtube si sa-l pornesti din nou. Am crezut ca e din conexiunea wireless si am conectat din rooter cu fir. Face exact aceeasi problema ca la wireless. Aveti idee daca problema e din update-ul de soft? Cum pot rezolva? Multumesc Trebuie sa faci downgrade la firmware. Am avut aceeasi problema pe un 47LA860V, si totul s-a rezolvat dupa ce am facut downgrade de la 4.28.15. Acum hbogo si youtube nu mai au probleme cu intreruperi la net. |
#17256
Posted 05 January 2018 - 16:43
Pe ce versiune esti acuma dupa ce ai facut downgrade?!
Ce an de fabricatie are tv ul tau 47LA860V?! |
#17257
Posted 06 January 2018 - 10:53
draemi, on 05 ianuarie 2018 - 12:39, said: Trebuie sa faci downgrade la firmware. Am avut aceeasi problema pe un 47LA860V, si totul s-a rezolvat dupa ce am facut downgrade de la 4.28.15. Acum hbogo si youtube nu mai au probleme cu intreruperi la net. Multumesc de raspuns. Ce versiune sa pun? M-am uitat pe tutorialul de downgrade dar mi se pare mult prea complicat si mi-e frica sa nu fac vreo prostie |
#17258
Posted 06 January 2018 - 11:11
coaca, on 06 ianuarie 2018 - 10:53, said: Multumesc de raspuns. Ce versiune sa pun? M-am uitat pe tutorialul de downgrade dar mi se pare mult prea complicat si mi-e frica sa nu fac vreo prostie |
#17259
Posted 06 January 2018 - 18:59
@sir_nykolai69 : 47LA860V - fabricatie 2013, versiune firmware dupadowngrade : 4.27.02
|
|
#17260
Posted 06 January 2018 - 19:14
Doar ca netflix nu mai porneste dupa downgrade, oricum si cu ultimul fw tot n-are subtitrare asa ca...
Edited by sebyss, 06 January 2018 - 19:14. |
#17261
Posted 07 January 2018 - 01:41
Ce pot face sa nu se blocheze si sa mearga Netflix?
Care e cel mai bun tutorial de downgrade? Care e cea mai buna varianta software pt tv-ul meu si de unde o descarc? Multumesc. |
#17262
Posted 08 January 2018 - 20:42
@coaca, ai incercat urmatoarele metode pentru tv-ul LG cu sistem de operare Netcast:
metoda 1. setari > asistenta > initializare aplicatie; metoda 2. tasta smart TV > sectiunea PREMIUM > Optiuni (buton verde telecomanda) > Initializare Premium metoda 3. setari > optiuni > setari din fabricatie; P.S. nu cred ca printr-un downgrade vei rezolva problema cu Netflixu', s-ar putea nici sa nu-l mai ai disponibil. Problema se rezolva prin doua modalitati, si anume, una mai accesibila - Chromecast 2, alta printr-un update de soft din partea LG/Netflix. Am facut recent si eu aceeasi sesizare catre LG, iar raspunsul este acelasi pe care l-am primit cu totii! (exista mentionat pe forum) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users