Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
idee masina electrica
Last Updated: Mar 26 2011 02:14, Started by
thusarix
, Mar 23 2011 12:07
·
0
#1
Posted 23 March 2011 - 12:07
Ma gandeam, problema majora la o masina electrica este autonomia, iar incarcarea se face lent si greu.Ar fi viabil ca in loc sa mergem cu ele acasa sa le incarcam tragand un cablu pe geam afara din apartament sau cei norocosi, sa o incarce in garaj o noapte intrega doar ca sa poti merge 60-100 km, sa fie o statie de alimentare (similar cu benzinariile), in care sa ti se inlocuiasca bateria cu una plina?
E doar o idee desigur ca exista ajunsiri si neajunsuri, pe care sa le discutam.Astept pareri. |
#2
Posted 23 March 2011 - 12:17
nu merge treaba asa. care e diferenta dintre o baterie uzata si una noua? pe exterior. in plus sunt mai multi acumulatori voluminosi.
|
#4
Posted 23 March 2011 - 12:32
Cine zice ca ti se va pune o baterie "noua" , e vorba de o baterie incarcata. Si nu ma gandesc la nea Gica cu tigara in gura care "hamaleste" baterii dintr-un depozit in masina ta, un sistem automatizat desigur. Si nu sunt mai multe baterii, e una singura, mai multe baterii folosesc amatorii de diy care isi fac conversie de la masina de pe combustibil petrolier pe combustibil electric. Masinile care se produc in serie din fabrica electrice au o singura sau cel mult 2 bateri.
Deci te duci cu masina la statia de alimentare electrica si pana intri tu inauntru sa iti cumperi tigari, "sistemul automat" iti schimba bateria, iar tu platesti costul curentului necesar umplerii respectivei baterii. Un neajuns destul de mare ar fi faptul ca bateriile ar trebuii sa aiba caracteristicele standard la toate masinile. |
#5
Posted 23 March 2011 - 13:58
1. Bateriile pot fi de capacitati diferite, vechimi diferite, performante diferite. Nu cred ca iti va convenii sa iei o masina noua cu baterii noi si sa le schimbi cu un set de baterii uzate sa achiti echivalentul energiei electrice incarcate x si sa se epuizeze chiar cand ai iesit din "peco".
2. Setul de baterii se monteaza/demonteaza foarte greu/dificil/anevoios de pe o masina electrica. 3. Bateriile sunt foarte grele. 4. O statie de incarcare ca o benzinarie e foarte dificil de realizat, cu costuri foarte mari si neaplicabila in interiorul localitatilor mai ales oraselor, adica exact acolo unde ai nevoie de ele. Un set de acumulatori pentru o jucarie din asta ca sa ii asigure o autonomie reala de macar 30-40 km trebuie tinut la incarcat 8-10 ore la 8-10KW. fa si tu socoteala cam de cate sute de KW sau chiar MW e nevoie pentru a asigura incarcarea simultana a mai multor acumulatori pentru un rulaj de incarcari acceptabil! Pune la socoteala si faptul ca masinile avand autonomie mica vor trebui mai des incarcate deci necesarul de putere electrica iarasi creste. Si aici am vorbit doar de o singura statie de incarcare! De cate statii din astea ai nevoie la nivel local, nu mai vorbim national? Ce te faci cand ajungi la "peco" gol si iti zice ca nu are baterii incarcate momentan si ca trebuie sa astepti cateva ore? Cu ce circuli la drumuri lungi? Cu ce circuli iarna? Cu ce misti camioane, autocare, etc.? Ce fac "peco-urile" in anotimpul rece cand jucariile electrice sunt total inutile? Practic, dupa ce ca necesita o investitie COLOSALA, nici macar nu isi vor amortiza investitia vreodata, doar daca nu pui preturi COLOSALE la incarcari, caz in care nimeni nu va folosi aceasta "tehnologie" din cauza costurilor astronomice. Si ar mai fi vreo cateva... Concluzia: Masinile electrice cu acumulatori nu sunt fezabile pentru uz personal zilnic! Edited by dan84, 23 March 2011 - 13:59. |
#6
Posted 23 March 2011 - 14:57
reno parca avea un plan dintr-asta.
plateai masina fara sa platesti bateria deci mai ieftin, plateai o taxa anuala de utilizare a bateriei si cand se descarca o schimbai cu alta incarcata intr-un punct de schimb platind "sucul" din ea. bateria era ceva gen plug&play. Edited by undercoverbrother, 23 March 2011 - 14:58. |
#7
Posted 24 March 2011 - 23:35
dan84, on 23rd March 2011, 13:58, said: 1. Bateriile pot fi de capacitati diferite, vechimi diferite, performante diferite. Nu cred ca iti va convenii sa iei o masina noua cu baterii noi si sa le schimbi cu un set de baterii uzate sa achiti echivalentul energiei electrice incarcate x si sa se epuizeze chiar cand ai iesit din "peco". 2. Setul de baterii se monteaza/demonteaza foarte greu/dificil/anevoios de pe o masina electrica. 3. Bateriile sunt foarte grele. 4. O statie de incarcare ca o benzinarie e foarte dificil de realizat, cu costuri foarte mari si neaplicabila in interiorul localitatilor mai ales oraselor, adica exact acolo unde ai nevoie de ele. Un set de acumulatori pentru o jucarie din asta ca sa ii asigure o autonomie reala de macar 30-40 km trebuie tinut la incarcat 8-10 ore la 8-10KW. fa si tu socoteala cam de cate sute de KW sau chiar MW e nevoie pentru a asigura incarcarea simultana a mai multor acumulatori pentru un rulaj de incarcari acceptabil! Pune la socoteala si faptul ca masinile avand autonomie mica vor trebui mai des incarcate deci necesarul de putere electrica iarasi creste. Si aici am vorbit doar de o singura statie de incarcare! De cate statii din astea ai nevoie la nivel local, nu mai vorbim national? Ce te faci cand ajungi la "peco" gol si iti zice ca nu are baterii incarcate momentan si ca trebuie sa astepti cateva ore? Cu ce circuli la drumuri lungi? Cu ce circuli iarna? Cu ce misti camioane, autocare, etc.? Ce fac "peco-urile" in anotimpul rece cand jucariile electrice sunt total inutile? Practic, dupa ce ca necesita o investitie COLOSALA, nici macar nu isi vor amortiza investitia vreodata, doar daca nu pui preturi COLOSALE la incarcari, caz in care nimeni nu va folosi aceasta "tehnologie" din cauza costurilor astronomice. Si ar mai fi vreo cateva... Concluzia: Masinile electrice cu acumulatori nu sunt fezabile pentru uz personal zilnic! 1. Exact ce am scris eu in postul anterior,deci tu ai repetat cea ce deja s-a spus.Cat despre baterie "noua" sau "veche" o solutie ar fi aceea celor de la reno cum zicea undercoverbrother, dar nu neaparat singura, ca fiinte umane inteligente cred ca suntem in stare sa gandim dincolo de "nu se poate, e prea complicat". De fapt sunt sigur, de-a lungul existentei noastre am aratat asta. 2. Am putea sa ne gandim, la o masina electrica in care bateriile sa se monteze/demonteze cat mai usor/comod/lesne 3. Depinde ce inseamna pentru tine "foarte grele". Si ce legatura are asta? Incomod pentru masini ? Sau pentru statia de alimentare despre care vorbesc eu? 4. Acuma cu statia de alimentare ai zis-o urat de tot, ceva de genu cum si o benzinarie e neplicabila in orase, dar totusi sunt destule, trecem peste.Masinile care ies acum au autonomie de cam 60+ km. Si nu ma face sa iti spun ce mare rahat e cu, consumu de energie. Ce face cand zice ca nu au baterii pline? Exact ce faci cand iti spune la benzinarie ca nu au carburant. Pentru inceput daca este o astfel de statie in fiecare oras , pt cate masini vor fi in viitorl apropiat eu zic, ca ar fi deajuns. Ce se inatampla iarna? Camioane, autobuze (desi autobuze electrice deja exista in utilizare in unele tari)? Mai usor baiete deabea vb de cateva masinute. concluzia nu o putem lua tu sau eu in nici un caz. Nu vreau sa fiu prea ironic, dar cum sa raspund la un asa negativism? Edited by thusarix, 24 March 2011 - 23:37. |
#8
Posted 25 March 2011 - 08:17
thusarix, on 24th March 2011, 23:35, said: Si nu ma face sa iti spun ce mare rahat e cu, consumu de energie. Ce imi "place" mie cand vine cate unu' cu avant si tupeu ca ar inventa/reinventa el o chestie, dar care saracu' nu detine nici macar cunostintele tehnice minime pentru domeniul respectiv, bashca crede ca nimanui, dar nimanui in toata istoria omenirii nu i-a trecut prin cap ce i-a trecut lui acum. Nu mai comentez si restul ca nu are rost. Nu pot decat sa iti urez bafta in realizarea unei statii de alimentare pentru masinutele electrice. Edited by dan84, 25 March 2011 - 08:29. |
#9
Posted 26 March 2011 - 02:14
dan84, on 25th March 2011, 08:17, said: Chiar m-ai facut curios! Ce imi "place" mie cand vine cate unu' cu avant si tupeu ca ar inventa/reinventa el o chestie, dar care saracu' nu detine nici macar cunostintele tehnice minime pentru domeniul respectiv, bashca crede ca nimanui, dar nimanui in toata istoria omenirii nu i-a trecut prin cap ce i-a trecut lui acum. Nu mai comentez si restul ca nu are rost. Nu pot decat sa iti urez bafta in realizarea unei statii de alimentare pentru masinutele electrice. Ma bucur ca iti place. Cunos cmulte persoane ca tine si eu. Doar ca mie tipul tau de persoana nu imi place, voi mergeti la "sigur" tot timpu, nu faceti nimic, nu visati nimic, pt voi nimic nu e posibil, totul e prea complicat si nu are rost. Nu contribuiti cu nimic altceva decat negativism. Noroc , ca exista persoane care nu le e frica sa viseze, si unele reusesc in a-si pune in realitate visele. Nu sunt una din acele persoane, eu am expus doar o idee...nu am spus ca asta am sa fac. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users