Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi a4 vs VW Passat
Last Updated: Mar 12 2024 13:49, Started by
radu87
, Feb 16 2011 16:35
·
1
#20
Posted 26 February 2011 - 21:48
dan78rom, on 24th February 2011, 15:47, said: Nu sint la fel decit teoretic, practic codurile de piesa difera intre VW si audi, chiar daca reperele la exterior par identice, nu sint. Diferenta este la tolerantele admise in parametrii intre vw si audi, adica una dintre diferentele premium/non premium. undercoverbrother, on 24th February 2011, 15:54, said: parca puntea fata nu este la fel. transmisia sigur nu e la fel, una avand motor longitudinal iar cealalta transversal. closchkutza, on 24th February 2011, 16:35, said: Puntea fata a audiului este diferita de cea a passat-ului. Elementele de directie de care m-am lovit pana acum au acelasi cod pentru Passat, A4, A6 si Superb. Brate Passat A4 A6 Superb La motor difera 2-3 plastice , in rest sunt la fel. Attached FilesEdited by Mig VWFan, 26 February 2011 - 22:05. |
#21
Posted 01 March 2011 - 19:11
^ Ce-mi place să mai văd și altceva decât ignoranță, prostie și fabule/prejudecăți pe forumul auto.
Nimic nu educă și ridică din ignoranță despre mașini mai bine pe om decât căutatul și schimbatul de piese. |
#22
Posted 02 March 2011 - 04:19
#23
Posted 02 March 2011 - 11:44
balonash, on 16th February 2011, 16:46, said: Eu aș lua VW. De ce? Pentru că nu-mi permit să întrețin o mașină premium. Iar dacă mi-aș permite sigur nu mi-aș lua una din 2002-2003. asa incat tre sa orientezi catre o masina fiabila, nu dupa curentul "masina nemteasca e masina nemteasca" |
#24
Posted 04 March 2011 - 14:02
Mig VWFan, on 16th February 2011, 16:53, said:
Le-am avut pe amandoua si sustin expunerea de mai sus. Cat despre km, din 2002 daca gasesti si de 200.000 e bine, dar ma tem ca mai toate au peste 250k. Intretinerea e la fel, atata timp cat platforma B6 e aceeasi si piesele se potrivesc.Daca sunt diferente de constructie, te asigur ca preturile sunt tot pe acolo. Rezervati in jur de 700 euro pentru eventuale reparatii, turbina, vreun senzor, etc. Cat despre Mazda6, Honda, si alte masini exotice nu le recomand. NU ca nu ar fi bune ci doar ca atunci cand iti va pica o piesa si vei incerca un telefon la parcurile de dezmembrari (in speranta unei piese mai ieftine) cu Mazda 6 si alte marci din aceasta categorie nu te vad bine. Eu stiu un caz similar cu un Audi pe benzina (mai putin popular pe la noi) si oricate telefoane a incercat tot la Service Autorizat/Showroom a ajuns. Iar acolo au niste preturi de spui ca sunt numere de telefon, nu preturi exprimate in RON. |
#25
Posted 05 March 2011 - 11:26
Legat de preturi intretinere
A4 1.9tdi vs Passat 1.9tdi,ambele 131cp set placute frana fata Bosch 282ron vs 282ron amortizor fata Sachs - 356ron vs 318ron set ambreaj,cod motor awx,23dinti Sachs - 922ron vs 922ron caseta directie Spidan - 2204ron vs 2204ron Insa as lasa mofturile de masina premium daca as avea un buget de 8000e,decat A4 1.9tdi cu peste 200k km,mai bine o masina de clasa compacta 2008,2009 cu 20-30k km (astra,focus),avem cativa colegi de forum care si-au luat astfel de masini cu aprox 8000e vezi ca un i30 nou este 8290e+3 tichete remat,o astra classic 3 sau H,motor 1.6 este 8700e ddp+3tichete. |
#26
Posted 12 March 2024 - 13:49
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users