Numărul nu se află în serviciu
Last Updated: Aug 02 2019 18:51, Started by
dobrotescunicol
, Feb 04 2011 01:01
·
0
#19
Posted 04 February 2011 - 09:14
Domnilor, momentan nr. meu pare să fie funcțional. Să vedem în viitor...
Avînd în vedere că cei de la Cosmo nu știu ce se întîmplă, mai în glumă mai în serios scriu următoarele: Pentru băieții cu ochii albaștri: fraților, dacă faceți o treabă, faceți-o calumea. Fiți profesioniști, ce dracu... Mîncați o pîine dar nu așa. Dă-o încolo... Sau măcar spuneți-mi să știu o treabă, mă mut pe fix și conversăm ca oamenii. E amuzant, știu, dar să nu uităm că trăim în România... Au mai fost oameni cu situații d-astea tip paranoia și s-a dovedit a fi reale. |
#20
Posted 04 February 2011 - 09:31
dobrotescunicol, on 4th February 2011, 02:50, said: Are cineva idee ce înseamnă eroarea cu pricina sau în ce condi?ii apare? Din moment ce răspunde un robot care zice treaba asta, bănuiesc că cineva l-a programat să spună poezia asta ?i deci ?i condi?iile în care trebuie să zică "numărul nu se află în serviciu". Telefonul meu nu cred în niciun caz că poate reda a?a ceva. Ee ca ?i cum a? presupune că un nokia 3310 de acum 5 ani face pe robotul . Mesajul prin care cei care te apeleaza sunt informati ca numarul tau nu este disponibil, vrea sa spuna de fapt ca sunt probleme cu portarea, probleme care pot veni la fel de bine si de la Vodafone (aviz pentru dygey caruia vad ca ii cam place sa bata campii cu dezinvoltura, fara pic de habar despre principiile de functionare a unei retele mobile) cat si de la Cosmote. Trebuie luate in considerare toate posibilitatile. Cosmote, pentru ca esti practic clientul lor acum, trebuie sa verifice clar sursa problemei... adica daca e de la ei sau de la Vodafone si apoi sa remedieze problema. Te sfatuiesc si eu, la fel cum o mai facea cineva mai sus, sa le trimiti o scrisoare in care sa descrii detaliat problema ta, toti pasii pe care i-ai facut, etc. si sa o pui cu confirmare de primire. Daca nu se rezolva, ai cel putin dovada cu care sa te duci la ANPC si ANRC. Edited by SebyD, 04 February 2011 - 09:33. |
#21
Posted 04 February 2011 - 09:58
Quote Din toată asta eu am presupus că probabil cei care încearcă să mă sune au doar minute în Cosmote ?i cum înainte de a se face efectiv conexiunea către numărul meu, acesta e rutat cine ?tie pe unde (mai întîi se aude bipul acela), deci probabil telefoanele "cred" că se iese cumva din re?eaua cosmote ?i refuză să-mi apeleze nr. Sunetul de portare se aude doar daca apelantul este din reteaua din care tu initial ai facut parte (vodafone). Daca te suna cineva din Cosmote si aude beep inainte de apelare este clar o problema de la retea, fiindca n-ar trebui sa auda nimic de genul. Procedural n-au cum sa refuze sa-ti inregistreze o sesizare daca si-au epuizat troubleshooting-ul... Insista! Asta e primul pas, nu inlocuirea cartelei. Sesizarea se face la cosmote sau la anpc, nu mai ai treaba cu vodafone. Edited by degitel, 04 February 2011 - 10:00. |
#22
Posted 04 February 2011 - 10:22
Cred ca solutia e in interiorul Cosmote. Undeva se pierde legatura dintre datele referitoare la numarul tau si centralele Cosmote. O solutie accesibila tehnicienilor din Cosmote care nu au chef sa caute sursa exacta a problemei ar fi stergerea oricarei inregistrari referitoare la numarul ala si apoi reconectarea lui ca numar nou.
|
#23
Posted 04 February 2011 - 12:10
dobrotescunicol, on 4th February 2011, 01:54, said: Sunt anumite momente ale zilei, uneori, rar, (nu atunci cînd am problema asta, fără legătură) cînd dispare semnalul deși telefonul e pe birou ca de obicei, aflat în mijlocul orașului unde în general am semnall full. Eu am observat fenomenul deoarece atunci cînd dispare semnalul, ecranul telefonului meu se aprinde. Crezînd că mă sună cineva sau am mesaj m-am uitat la el. CÎnd, ce să văd, apăruse pe ecran sigla "lipsă semnal". Am un mare deja-vu Acum jumatate de an m-am suparat si eu foarte tare pe Vodafone si am portat numarul in Cosmote. La nici o saptamana de la portare aveam fix aceleasi probleme: ba "Numarul nu se afla in serviciu", ba lipsa semnal pe ecran din senin. La momentul respectiv am schimbat SIM-ul in mai multe telefoane, le-am sesizat asta si n-au rezolvat nimic. Motiv pentru care i-am salutat din mers si m-am reportat in Vodafone care, fiind vorba intre noi, sunt porci la tarife si cu angajati aroganti dar cel putin tehnic vorbind sunt brici. Partea proasta e ca toata distractia m-a costat 800 LEI (taxe de reziliere) dar nu mai suportam sa fac sesizare dupa sesizare si sa nu se rezolve nimic. |
#24
Posted 04 February 2011 - 12:38
dobrotescunicol, on 4th February 2011, 01:01, said: De fiecare dată cînd sun la Cosmote sunt nevoit să povestesc jumătate de oră totul de la început ?i primesc numai explica?ii TÎMPITE gen: poate n-a format bine, poate n-a?i auzit telefonul sunînd, restarta?i telefonul. Eu fac spume explicînd că am mai trecut de 10 ori prin asta, dar ei tot mă pun de la început să încerc a?a. Normal, ca să restartez trebuie să închid, după ce închid sun iar ?i nu mai dau de respectivul, o iau cu altu de la capăt ?i tot a?a. in acest fel cei de la tehnic vor verifica toti parametrii si iti si vor zice care a fost problema. termenul cred ca e de genul 48-72ore, deci nu prea ai ce pierde. Daca nu stie cel pe care il suni ce inseamna service desk solicita un superior. Spor. *in caz de ceva: A Service Desk is a primary IT service called for in IT service management (ITSM) as defined by the Information Technology Infrastructure Library (ITIL). It is intended to provide a Single Point of Contact ("SPOC") to meet the communication needs of both Users and IT employees. But also to satisfy both Customer and IT Provider objectives. "User" refers to the actual user of the service, while "Customer" refers to the entity that is paying for service. http://en.wikipedia....ice_Desk_(ITSM) Edited by tudoritz, 04 February 2011 - 12:46. |
#25
Posted 04 February 2011 - 14:19
planner26, on 4th February 2011, 01:40, said: interesanta problema! nu sunt in domeniu, dar totusi imi dau si eu cu parerea: explicatia mea ar fi ca, poate in unele locuri (zone) nu ai semnal cosmote, si automat trece sau vede reteaua vodafone, dar cum numarul respectiv nu mai face parte din vodafone, da mesajul cu Numarul nu se afla in serviciu! si aici apare exact acele concluzii care le-ai tras si tu! sfatul meu este sa faci o plangere in scris atat catre cosmote cat si catre vodafone si sa le explici situatia pas cu pas. ATENTIE: cererile le trimiti prin posta cu confirmare de primire, ca sa ai o dovada la mana ca ai trimis cererile respective, iar daca nu se rezolva nimic din nicio parte, urmatoarea miscare, este sa anunti opc sau anrc! ma indoiesc ca ai spus in gluma... doar ca acum o dai la intors ca la ploiesti. degitel, on 4th February 2011, 09:58, said: Sunetul de portare se aude doar daca apelantul este din reteaua din care tu initial ai facut parte (vodafone). Daca te suna cineva din Cosmote si aude beep inainte de apelare este clar o problema de la retea, fiindca n-ar trebui sa auda nimic de genul. am un prieten portat din orange in cosmote. cand il sun (de pe orange), nu se aude beep sau alceva special, suna normal. am fost surprins cand am aflat ca el era de cateva luni trecut la cosmote. si de la el stiu ca oricine il suna nu aude acel beep. deci se poate si fara. on-topic: daca ai cartela, porteaza in voda si la o zi de la portare inapoi in cosmo. macar asa te costa 8 euro, dar te alegi cu creditul de pe cele 2 cartele. Nu are rost sa dai 7 euro pe un sim gol, care probabil nici nu va rezolva problema. |
#26
Posted 04 February 2011 - 14:21
In perioada de portarea se pot intampla tot felul de erori. Acelasi lucru l-a patit un prieten la trecera din Vodafone in Orange. Stiu ca e frustrant cand tu stii ca exista o problema si operatorul din call-centre iti spune ca totul merge perfect.
|
#28
Posted 04 February 2011 - 14:32
Eu cred că ți s-a demagnetizat cartela
Sau poate s-a demagnetizat sistemul Cosmote, acuș vine 2012 radiații, chestii! Edited by benis, 04 February 2011 - 14:33. |
|
#29
Posted 04 February 2011 - 14:36
#30
Posted 04 February 2011 - 15:41
slai, on 4th February 2011, 14:19, said: am un prieten portat din orange in cosmote. cand il sun (de pe orange), nu se aude beep sau alceva special, suna normal. am fost surprins cand am aflat ca el era de cateva luni trecut la cosmote. si de la el stiu ca oricine il suna nu aude acel beep. deci se poate si fara. Nu e normal ce i se intampla. Operatorii de telefonie mobila sunt obligati sa te notifice, prin mijloacele stabilite de ANCOM, ca numarul nu mai face parte din retea. Cred ca este evident de ce. |
#31
Posted 05 February 2011 - 12:39
nu am inteles din post-ul tau daca numarul este prepaid sau abonament . Daca esti abonat si ai o vechime mai mare de 1 an , mergi la magazin si fa o inlocuire de sim , intrucat ai 2 gratuite pe an . Daca tot persista problema, mergi din nou la magazin si fa o sesizare in scris . In 24-72 de ore primesti un sms pe tel cu un nr de inregistrare , apoi ai de asteptat pana la 30 zile sa iti dea aia un raspuns oficial (in scris) legat de problema ta. Intre timp poti face o sesizare pe e-mail si la ANPC, ca doar nu te costa nimic
|
#32
Posted 09 February 2011 - 02:15
Legat de chestia ca unii nu pot da de tine cand te suna, am avut si eu problema asta la un alt operator , cand mi-am schimbat telefonul (un Samsung C6625).
La fel, cei care ma sunau imi spuneau ca nu pot da de mine, ca le zica "sunteti in reteaua...." . Am incercat sa resetez telefonu - nu a mers Am mutat Simul in alt telefon - a mers Am mutat simul inapoi in telefonul nou - iar n-a mai mers In cele din urma m-am dus la operator si am schimbat Simul (avandul de ceva ani era cam zgariat) , dupa schimbarea Simului nu am mai avut absolut nicio problema. Concluzie: Ar putea intr-adevar daca ai un telefon mai sofisticat, acesta sa fie pretentios la simuri si sa nu le citeasca corect, caz in care trebuie inlocuit simul. P.S. Si in cazul meu telefonul arata tot timpul ca este inregistrat in retea si ca am semnal full. Edited by vasilemadalincristian, 09 February 2011 - 02:16. |
#33
Posted 09 February 2011 - 13:05
uneori poate fi din sim alteori din aparat si uneori poate fi portare defectuoasa. in principiu rezolvi problema cu reclamatia scrisa la reteaua de telefonie mobila sau la anpc daca nu se rezolva. in principiu portarile astea sunt foarte problematice si de aceea recomand din proprie experienta mai bine sa nu te portezi ci sa iti iei un nou numar in reteaua respectiva. (eu nu primeam sms-urile si nu am reusit sa rezolv problema asa ca am desfiintat numarul respectiv si mi-am luat unul nou din reteaua unde m-am dus). tot ce pot sa zic este ca sistemul de portare e plin de gauri si nu este bine pus la punct ceea ce provoaca probleme utilizatorului final.
|
|
#34
Posted 18 June 2012 - 08:56
E ca e cam vechi subiectul, dar cred ca am gasit o solutie pentru cei care nu pot sa te sune pe tine si anume sa formeze numarul din taste ca sa te apeleze, eventual sa-l stearga din agenda apoi sa-l formeze. Pare ciudat, dar la mine si alte persoane a functionat cand nu reuseam sa sunam un prieten comun.
|
#35
Posted 08 July 2015 - 22:58
Am reînviat subiectul.
Așa am și eu un prieten care a renunțat la abonament în favoarea cartelei preplătite. De când a renunțat la abonament, are numărul pe preplătite și cam 50% din timp dă „numărul nu este în serviciu”. Chestie se întâmplă că nici mesajele nu mai pleacă. Încurcate sunt căile rețelei ăsteia. |
#36
Posted 10 July 2015 - 03:26
KyKyKyKy, on 08 iulie 2015 - 22:58, said:
Am reĂŽnviat subiectul. Așa am și eu un prieten care a renunțat la abonament ĂŽn favoarea cartelei preplătite. De când a renunțat la abonament, are numărul pe preplătite și cam 50% din timp dă â€numărul nu este ĂŽn serviciuâ€. Chestie se ĂŽntâmplă că nici mesajele nu mai pleacă. ĂŽncurcate sunt căile rețelei ăsteia. Au la probleme tehnice cu duiumul. Dar sunt si ignoranti, ca nici daca le semnalezi deranjamentul nu-si dau seama |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users