Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Anda Mânza, numită Country Manager al Chello Central Europe România, în locul lui Dorian Ciubuc.
Last Updated: Feb 03 2011 22:12, Started by
RODigitalum-megafanro
, Feb 03 2011 17:32
·
0
#1
Posted 03 February 2011 - 17:32
Anda Mânza, numită Country Manager al Chello Central Europe România, în locul lui Dorian Ciubuc. Chellomedia, divizia de conținut a Liberty Global Inc., a anunțat, joi, că Anda Mânza - care ocupa funcția de Senior Sales Manager al Chello Central Europe România - a preluat poziția de Country Manager, de la data de 1 februarie. Anda Mânza va fi responsabilă de gestionarea și dezvoltarea portofoliului de canale Chello Central Europe (C.C.E) în România și va raporta direct către Alena Blahovcova, Vice President Affiliate Sales C.C.E. Mânza îl înlocuiește pe fostul director general, Dorian Ciubuc, care a decis să părăsească compania, optând pentru noi oportunități de afaceri, potrivit comunicatului. "Dorian a fost un mare lider și a reușit să crească distribuția canalelor inclusiv în perioadele dificile ale companiei. Ne va lipsi talentul său de manager, dar îi respectăm decizia de a se reorienta către afacerile sale private. Prin numirea Andei în această funcție, vom câștiga un om cu multă experiență în domeniu, ea fiind un manager care cunoaște foarte bine piața locală și care deține multe informații comerciale. Împreună am stabilit obiective ambițioase de creștere anuală a veniturilor. Anda va avea de acum un rol cheie în identificarea de noi oportunități pe piața din România, precum și în extinderea veniturilor pentru susținerea business-ului", spune Alena Blahovcova, Vice President Affiliate Sales CCE. Anda Mânza și-a început cariera în industria de cablu în 1993 în compania Kappa Servexim SRL. Între 1995 și 1998 a lucrat pentru Televiziunea Română, iar în 1998 s-a întors la Kappa în calitate de director de vânzări și marketing, responsabilă atât de divizia de televiziune, cât și cea de internet. În anul 2000, Kappa a fost achiziționată de către firma Astral, unde Anda Mânza a ocupat diferite funcții. Una dintre ele a fost poziția de director de marketing și vânzări, până în 2006, când Astral a fost achiziționată de UPC. Între 2006 și 2008, Anda și-a dezvoltat propria sa firmă, între timp fiind și director de marketing la canalul de muzică U TV. Mai târziu a ocupat aceeași funcție și în cadrul companiei de comunicații DCS. Anda Mânza a absolvit Universitatea Politehnică din București și deține o diplomă MBA în marketing. În 14 ianuarie, Dorian Ciubuc a declarat pentru MEDIAFAX că a părăsit Chellomedia. "Am convenit să-mi fac un exit și să-mi cedez părțile sociale", a spus la momentul respectiv Dorian Ciubuc, precizând că a avut un contract de cesionare treptată a acțiunilor cu Chellomedia - divizia de programe a Liberty Global, Inc, companie care controlează și UPC. Dorian Ciubuc deținea 24,75% din Chello Networks SRL, companie prin care Chello Central Europe, parte a Chellomedia, își desfășoară activitățile din domeniul distribuției de televiziune din România. "Aveam o înțelegere din 2004, un contract prin care trebuia să-mi cedez părțile sociale într-un anumit termen. Am decis de comun acord să încheiem acest acord mai devreme", a explicat Dorian Ciubuc. El a mai spus că cesiunea se va finaliza în perioada următoare. Întrebat care este motivul pentru care a părăsit Chellomedia, Dorian Ciubuc a spus: "S-a întâmplat pur și simplu, eu am alte planuri, ei au alte strategii și am decis să încheiem pe cale amiabilă". Dorian Ciubuc a mai spus atunci că va lucra în continuare ca freelancer în relația cu televiziunile și operatorii de cablu din România. "Trebuie să mă liniștesc, să închei lucrurile cu Chello și să văd în ce direcție o să mă îndrept", a spus Dorian Ciubuc. Dorian Ciubuc a intrat în business-ul TV la sfârșitul anului 1993, iar în 1994 a înființat Zone Vision. El este cel care a adus în România canale precum MTV, Eurosport, Discovery, BBC, Minimax, Hallmark (în prezent Diva Universal), Cartoon Network, TCM etc. Între timp, Chello Central Europe și-a lansat propriile canale, Zone Romantica, Zone Reality, Extreme Sports Channel etc. Dorian Ciubuc este cunoscut și pentru activitatea sa în domeniul showbiz-ului românesc. El este cel care a înființat casa de discuri Zone Records (în prezent Roton, n.r.). Prin firma Arena Invest, Dorian Ciubuc este și proprietar al complexului Zone Arena din București, care anul trecut a găzduit concerte ale unor nume celebre precum Bob Dylan, Aerosmith și Cranberries. De asemenea, Dorian Ciubuc a fost organizatorul concertului susținut pe 2 octombrie la Zone Arena de Ozzy Osbourne. Printre afacerile lui Ciubuc se mai numără compania de evenimente Fun Time Production, GD Total Service (distribuție de programe), Rent a Screen (închiriere de echipamente). Chello Central Europe este proprietarul unor branduri cunoscute de conținut în Europa Centrală. Portofoliul curent de televiziuni din România include Minimax, Romantica, MGM, Sport 1, Sport M, TV Paprika, Fine Living Network, Zone Reality, Romantica, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel și Food Network. Chello Central Europe este parte din Chellomedia, divizia europeană de conținut a Liberty Global, Inc. Chellomedia își desfășoară activitatea la nivel global prin intermediul companiei Chello Zone, pe care o deține în totalitate. Sursa: http://www.mediafax....ciubuc-7947237/ Edited by megafanro, 03 February 2011 - 17:33. |
#2
Posted 03 February 2011 - 18:16
Mda, sint curios cit si-o fi luat pentru cele 24,75% din actiunile companiei. Probabil ca deranja pe acolo si l-au ejectat... Faza cu "Am convenit să-mi fac un exit" e gargara cu bors...
|
#3
Posted 03 February 2011 - 18:43
Auzi: când vedem și noi pe UPC Digital Outdoor Channel si Food Network că doar e prietenie mare între cele două firme?
|
#4
Posted 03 February 2011 - 22:01
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users