Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Great Wall lanseaza noi modele in UE
#37
Posted 04 February 2011 - 08:05
Subiectul este "Great Wall lanseaza noi modele in UE".
UE - unde se va produce si comercializa aceasta gama de autovehicule. UE - unde au toate acreditarile pentru comercializare - inclusiv de calitate, mediu, siguranta. UE - unde este o alta mentalitate decat in ROmania manelizata, tabloidizata si idiotizata. UE - unde este o alta "lume" , tocmai datorita mentalitatii si atitudinii oamenilor. Rumani - Sa traiti bine si... multe Succesuri - Doamne ca-mi mai plac ixpresiile astea! |
#38
Posted 04 February 2011 - 08:46
Pai parca ziceau ca vor sa le faca la bulgari in UE Corect, acolo e alta mentalitate si alta atitudine fata de munca. Acreditarile de mediu - ca de atat au la inceput nevoie - se iau foarte greu in Bulgaria, se stie. Firma trebuie sa respecte la sange reglementarile UE de mediu. Industria orizontala de tehnica auto si materii prime e excelenta in Bulgaria si va contribui din plin la calitatea finala a produselor. Restul de acreditari UE - de calitate si siguranta spre exemplu - o sa vina cand or sa termine omuletii astia bulgaro-chinezi de surubarit primele unitati. Sau nu. Oricum pana atunci va mai curge muuuulta apa pe Dunare. Multe succesuri si tie strainezule si sorry ca n-au pus rumanii botul la jeleurile alea, asta inseamna ca mai e inca speranta pentru noi.
|
#39
Posted 04 February 2011 - 10:41
bossake, on 4th February 2011, 04:54, said: Eu nu as zice asta, ca dovada vezi vanzarile foarte slabe (infime chiar) la masinile Hover sau Geely care sunt foarte rare. crezi? eu am intalnit pe unu cu gelly din ala care urla in gura mare la 2 cocalari ca si a luat Mercedes si aia 2 l au si crezut... am ramas surprins de lipsa de cultura in domeniu a romanilor... mai ales in zonele rurale... se stie de Logan si masini straine... in rest e blank total... daca le dai o chinezeasca , zic ca e americana SIR, on 4th February 2011, 09:46, said: Pai parca ziceau ca vor sa le faca la bulgari in UE Corect, acolo e alta mentalitate si alta atitudine fata de munca. Acreditarile de mediu - ca de atat au la inceput nevoie - se iau foarte greu in Bulgaria, se stie. Firma trebuie sa respecte la sange reglementarile UE de mediu. Industria orizontala de tehnica auto si materii prime e excelenta in Bulgaria si va contribui din plin la calitatea finala a produselor. Restul de acreditari UE - de calitate si siguranta spre exemplu - o sa vina cand or sa termine omuletii astia bulgaro-chinezi de surubarit primele unitati. Sau nu. Oricum pana atunci va mai curge muuuulta apa pe Dunare. Multe succesuri si tie strainezule si sorry ca n-au pus rumanii botul la jeleurile alea, asta inseamna ca mai e inca speranta pentru noi. chiar ma gandeam la o masina facuta de bulgari pe un model chinezesc... e reteta succesului.... bulgarii , recunoscuti pentru masinile lor si chinezii cunoscuti pentru calitatea produselor de zeci de ani. |
#40
Posted 04 February 2011 - 11:42
AlexIP, on 20th January 2011, 20:52, said: OMFG, Pathfinder cu bot de Golf 5!!! masina cameleon depinde de unde te uiti la ea, si vezi: Renault Clio, Fiat linea, etc. Pana si muzica din fundal este copiata dupa ceva occidental. Important este ca ei sunt optimisti si ca orice ar produce vor gasi un cumparator. BTW, este in TImisoara un taxi , jeleu modelul copiat dupa mercedes C classe (cel cu faruri rotunde imbinate), inca nu i-au picat rotile. preferatul meu Omul asta chiar e sincer, are o chinezarie in china... nu stiu cum dracu s-a procopsit omul pe acolo.. la vreo munltinationala. is bune briliantele astea, uite cat spatiu se face "head room" in caz de prapad... siguranta curata Edited by tfmercedez, 04 February 2011 - 11:52. |
#41
Posted 04 February 2011 - 21:58
richelieu, on 31st January 2011, 10:29, said: Transmisia aia cu o curea de cauciuc, nu e deloc atat de "slaba" pe cat credeti voi. E implementata si la scule puternice, de la ATV-uri, la utilaje cu un cuplu fantastic de mare. Poți da un exemplu? Eu nu știu de vreo astfel de aplicație. Deși, cum a zis Arhimede, cu avantajul mecanic al unei pârghii suficient de lungi (role cu diametru suficient de mare) poți face mai orice. Asta dacă e irelevant cât de grea și voluminoasă e cutia. Totuși, din câte știu, pe aplicațiile cu adevărat "grele" (trenuri, vapoare) se folosesc tandemuri de motoare diesel + generatoare trifazice + motoare electrice trifazate, capabile de cuplu imens/maxim de la 0 rpm sau, pur și simplu, reductoare. richelieu, on 31st January 2011, 10:29, said: Iar daca la un ATV, o curea se schimba in general pe la 8000km, la o masina- evident dimensionata corespunzator- se va schimba mult mai rar, probabil peste 50.000km. Parcă ai vorbi de verificat nivelul uleiului la o cutie manuală. Realitatea e ceva mai tristă. Cu o cutie manuală poți să nu umbli la ea 120k - 300k Km, când e posibil să trebuiască schimbat kit-ul de ambreiaj, în funcție de aptitudinea șoferului sau cum au fost făcuți kilometrii. Bine, vorbim de transmisii fără volantă în dublă masă. richelieu, on 31st January 2011, 10:29, said: Si in plus, CVT-ul are si alte forme de implementare, inclusiv cu lantz. Si il mai implementeaza si altii....Nissan e campion la asta Întrebare. Ce se întâmplă dacă treci, cu pedala la fund în raport înalt, peste un canal șlefuit sau petic de polei cu o mașină echipată cu CVT? Și cât mai are de trăit cutia după? |
#42
Posted 06 February 2011 - 00:39
fier plasticlele astea sunt concepte sau chiar vor iesi pe piata?
Daca le scot la un pret de dumping eu cred ca vor avea succes nebanuit, pentru ca ar fi prima data cand gasesti o masina cu design "premium" la o clasa joasa. Adica ma refer la faptul ca deobicei, cele mai ieftine masini de pe piata arata si pe masura, hidos... (asta pana mai recent: ma refer la Renault Twingo modelul vechi, tico, solenza, Suzuki swift ) Nu sunt eu fan chinezarii, dar ideea este ca daca vrei sa intoarca lumea capul dupa masina ta, sigur ca se vor intoarce cateva capete, mirate, curioase la modelele astea. De unde au chinezii designeri asa talentati? Au apelat la casele italiene oare? maybache exellero corcit cu ceva mazda Mai trebuie sa lucreze doar la limba engleza ca le botezeaza in ultimul hal , mai pocit nu se poate, si emblemele sunt total idioate. Nu mi-ar fi deloc rusine sa conduc asa ceva Edited by tfmercedez, 06 February 2011 - 00:42. |
#43
Posted 06 February 2011 - 04:28
Revenind la subiect, modelele GWM
Cele prezentate in primul post se comercializeaza in UE (Hover H3, Haval H5, Steed-Wingle, Florid) - urmeaza si berlinele. GWM.com .... Chinezii au cumparat Volvo... No coment... Industria auto americana - la pamant, a supravietuit cu sustinerea masiva a statului... Toyota a avut probleme cu rechemarea la majoritatea modelelor. Industia auto din europa e in recesiune. etc ...China are crestere economica puternica! Cred ca in urmatorii ani, vom avea parte de mari surprize din partea chinezilor! si asta in ciuda faptului ca le convine sau nu unora... |
#44
Posted 06 February 2011 - 04:31
Daca or sa ofere motoare tot de genul cum sunt pe hover, atunci inca nu sunt de luat in calcul masinile chinezesti. Pe viitor cu siguranta vor fi.
Nu are nimeni nimic cu masinile chinezesti doar ca sunt chinezesti, ci cu calitatea acestora. Apropo cat e impozitul la un motor de 2.4? cred ca e vreo 10 mil. Nu vad cum astfel de masini pot reprezenta solutii viabile. |
#45
Posted 06 February 2011 - 14:08
bossake, on 6th February 2011, 04:31, said: Apropo cat e impozitul la un motor de 2.4? cred ca e vreo 10 mil. Nu vad cum astfel de masini pot reprezenta solutii viabile. Da, asa este, dar aceste masini (SUV in general) sunt pentru cine isi permite si aceste taxe, impozite, asigurari, costuri de intretinere. Altfel iti iei Logan sau alte mini de oras... Modelele noi, pentu UE vor avea 2L / 150 CP - e OK? |
#46
Posted 07 February 2011 - 11:48
daalos, on 6th February 2011, 04:28, said: Revenind la subiect, modelele GWM Cele prezentate in primul post se comercializeaza in UE (Hover H3, Haval H5, Steed-Wingle, Florid) - urmeaza si berlinele. GWM.com .... Chinezii au cumparat Volvo... No coment... Industria auto americana - la pamant, a supravietuit cu sustinerea masiva a statului... Toyota a avut probleme cu rechemarea la majoritatea modelelor. Industia auto din europa e in recesiune. etc ...China are crestere economica puternica! Cred ca in urmatorii ani, vom avea parte de mari surprize din partea chinezilor! si asta in ciuda faptului ca le convine sau nu unora... Ce afirmatii potente... ia sa ne gandim de unde a avut guvernul american bani sa scoate din cacat industria auto? Nu din taxe si impozite? A luat banii de la chinezi cumva? Industria chinezeasca pe spinarea cui s-a ridicat , mai exact cu banii cui? Daca americanii si europa nu le cumparau produsele , atunci ei nu ar fi avut pentru cine munci. Cat despre cucerit si alea alea, cui ii pasa? pe bune! Americanii sunt multi si ei, aproape 400 milioane. Europenii inca vreo 5-600milioane. Dar au de 10 ori mai multa scoala decat chinezii. Daca china va investii in educatie, diferenta se va simti in 10-15 ani. Dar nu ma astept la vreo surpriza prin care europenii sa munceasca pentru export in china. Deocamdata ei copiaza occidentalii si nu invers. Una alta pe strazi trec multe zile pana vad o masina chinezeasca. Cate hovere s-au vandut in romania pana la urma? Ca nu s-au inmultit deloc, si nici geeleurile. Sic e daca chinezii au cumparat volvo? Si Jaguar a fost cumparat de BMW, Ford si apoi de TATA. Ia vezi marele, grandele , extraordinarul JAGUAR, ce fel de renume are? Ia vezi cat valoreaza un jaguar dupa 5-7 ani? Daca volvo era profitabil crezi ca ajungea la chinezi? De ce nu au cumparat chinezii Mercedes Benz, ca cica isi permit. Edited by tfmercedez, 07 February 2011 - 11:51. |
|
#47
Posted 07 February 2011 - 12:07
SonyAD, on 4th February 2011, 21:58, said: Poți da un exemplu? Eu nu știu de vreo astfel de aplicație. Quote Deși, cum a zis Arhimede, cu avantajul mecanic al unei pârghii suficient de lungi (role cu diametru suficient de mare) poți face mai orice. Asta dacă e irelevant cât de grea și voluminoasă e cutia. Totuși, din câte știu, pe aplicațiile cu adevărat "grele" (trenuri, vapoare) se folosesc tandemuri de motoare diesel + generatoare trifazice + motoare electrice trifazate, capabile de cuplu imens/maxim de la 0 rpm sau, pur și simplu, reductoare. Quote Parcă ai vorbi de verificat nivelul uleiului la o cutie manuală. Realitatea e ceva mai tristă. Cu o cutie manuală poți să nu umbli la ea 120k - 300k Km, când e posibil să trebuiască schimbat kit-ul de ambreiaj, în funcție de aptitudinea șoferului sau cum au fost făcuți kilometrii. Bine, vorbim de transmisii fără volantă în dublă masă. Comoditatea costa . Daca te iei dupa asta, te plafonezi la o cutie manuala. Daca esti dispus sa cheltuiesti niscaiva bani pt confortul tau, iei CVT...sau alta automata Disclaimer: Nu stiu exact la cati km se schimba cureaua....am dat o cifra pur si simplu intamplatoare. A..si sa stii ca in auto, mai exista si CVT-uri cu lant. Quote Întrebare. Ce se întâmplă dacă treci, cu pedala la fund în raport înalt, peste un canal șlefuit sau petic de polei cu o mașină echipată cu CVT? Și cât mai are de trăit cutia după? Ce sa se intample? Nimic. De ce s-ar intampla ceva? Si cutia...are de trait exact cat ar avea si in altfel de exploatare. |
#49
Posted 08 February 2011 - 01:18
masinile chinezesti prind bine in tarile sarace. am auzit ca se produc si se vand la greu in Egipt. (nu cred ca in momentul de fata se mai vand datorita revolutiei). totusi , pentru o piata civilizata si cu cultura de siguranta si exclusivitate e diferit...
nu cred ca vor prinde bine in Albania... m am uitat la top gear si am ramas minunat , 80% din masini Mercedes... |
#50
Posted 08 February 2011 - 03:19
connectorxp, on 7th February 2011, 22:51, said: Sau cu pinioane, cum este la Toyota si cu revizii potrivite, rezista si 500.000 km. Nu există CVT cu pinioane. Crezi că s-ar mai chinui cineva cu prostiile astea triste de transmisii de scuter? Ăla e altceva. E o neînțelegere răspândită că ar fi un CVT dar e de fapt un angrenaj planetar pe care îl poți asemui mai degrabă unui diferențial care combină puterea motorului cu ardere internă și a celui electric sau permite motorului să antreneze atât roțile cât și generatorul sau roților să antreneze numai generatorul, ca frână de motor. Să antreneze și motorul cu ardere internă ar fi o risipă de inerție altfel recuperabilă de generator - probabil motorul este înfrânat atunci când este oprit. Nu diferă cu nimic în ceea ce face de un diferențial clasic, care permite motorului să învârtă roțile la turații diferite (deși media vitezelor celor 2 roți este constantă și depinde de turația motorului) sau roților să învârtă motorul în funcție de media vitezei lor sau chiar unei roți să o antreneze pe cealaltă - la aceeași turație dar în sens invers - , dacă motorul este blocat și nu poate fi învârtit sau opune mai multă rezistență decât cealaltă roată. |
#51
Posted 08 February 2011 - 04:51
richelieu, on 7th February 2011, 12:07, said: Cauti si-ti dau. De ce să caut eu ceva în sprijinul afirmației tale? Mai ales că mi se pare improbabilă. richelieu, on 7th February 2011, 12:07, said: Nu ma refeream la asemenea cupluri, ci la cupluri fantastic de mari, in raport cu cel furnizat de un astfel de GW. Cuplu fantastic de mare vezi pe navele de deplasament foarte mare cu motoare diesel pe măsură, cu sau fără reductor (obligatoriu cu pinioane). richelieu, on 7th February 2011, 12:07, said: Comoditatea costa . Daca te iei dupa asta, te plafonezi la o cutie manuala. Daca esti dispus sa cheltuiesti niscaiva bani pt confortul tau, iei CVT...sau alta automata Să dai prin service relativ des pentru o operație complicată și de durată, ce probabil se poate efectua numai la dealer, nu mi se pare de un comfort extraordinar. richelieu, on 7th February 2011, 12:07, said: Disclaimer: Nu stiu exact la cati km se schimba cureaua....am dat o cifra pur si simplu intamplatoare. A..si sa stii ca in auto, mai exista si CVT-uri cu lant. Mare diferență nu e. Tot pe frecare statică se bazează pentru a demultiplica și transmite cuplul motorului. Adică exact ce folosești și tu pentru a ridica o sticlă de pepsi. Dar nu o halteră. Ca să ridici o halteră îți împresori deștii ferm în jurul ei, cam cum se întrepătrund dinții pinioanelor. Îți rupi vreun dești, tendon ori mușchi dar haltera nu alunecă. Uite singura CVT de care știu care NU se bazează pe frecare statică: http://www.varibox.com/video/view/10 Ci pe transformarea din mișcare de rotație în mișcare liniară alternativă apoi iar în mișcare de rotație, prin intermediul unor clicheți. Culisând arborele cu camă conică într-o direcție sau cealaltă se mărește sau micșorează cursa culbutorilor acționați de aceasta, care învârt cele 2 foi prin intermediul unor ambreiaje unidirecționale. Chiar și asta, care este peste o CVT pe curea, îți inspiră încredere? Ai pune așa ceva pe o mașină serioasă? Ce să mai vorbim de zgomotul drăcesc al clicheților și componentelor ce execută mișcări alternative. richelieu, on 7th February 2011, 12:07, said: Ce sa se intample? Nimic. De ce s-ar intampla ceva? Si cutia...are de trait exact cat ar avea si in altfel de exploatare. Cum, nimic? Poate dacă ai Traction Control / ASR. Dacă nu ai, roata care trece peste gheață accelerează peste cât reflectă viteza efectivă a mașinii iar când prinde iar aderență, pe asfalt curat, îți solicită brusc tot lanțul cinematic, de la planetară la vilbrochen, care a accelerat cât roata nu a avut tracțiune. Spun din experiență, nu din plăsmuiri. Acum, te rog pe tine să îmi explici, ce se întâmplă cu CVT-ul? |
|
#52
Posted 09 February 2011 - 12:41
SonyAD, on 8th February 2011, 04:51, said: Dacă nu ai, roata care trece peste gheață accelerează peste cât reflectă viteza efectivă a mașinii iar când prinde iar aderență, pe asfalt curat, îți solicită brusc tot lanțul cinematic, de la planetară la vilbrochen, care a accelerat cât roata nu a avut tracțiune. Am trecut prin regimuri tranzitorii pe care tu cu greu ti le-ai putea imagina, cu ATV-ul ....si nu a patit nimic CVT-ul. Nu cred ca vrei sa stii ce solicitari suporta un ATV in regim de concurs. Si nu pateste nimic. Acum daca tu ai alta experienta cu CVT-ul..... ce sa mai spun? Si oricum, in primul rand nu ai spus nimic de trecut cu o roata....desi diferenta e enorma. In fine...nu pateste nimic, dovada fiind miile de masini dotate cu CVT care circula pe sosele si nu am auzit niciodata sa li se intample ceva aiurea. Si sunt masini serioase..nu pocnitori : Vezi Nissan Murano. |
#53
Posted 09 February 2011 - 13:57
#54
Posted 09 February 2011 - 14:06
Deci tu chiar ai tupeu....da? Vii cu cocomobilele ca exemplu.....
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users