Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...
 Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua
 

Great Wall lanseaza noi modele in UE

- - - - -
  • Please log in to reply
192 replies to this topic

#181
Carrman

Carrman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.08.2010
http://www.chinamobi...php?modelid=254

"rasfoiti" putin site-ul!   :w00t:

#182
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
A inceput - "De azi, China invadează Europa prin Bulgaria"

Stirea - Money

Quote

Home » NEWS » EXTERN
De azi, China invadează Europa prin Bulgaria
Sursa: Agerpres | Publicat: 21 feb 2012, 09:50 | Actualizat: 21 feb 2012, 09:50

Fabrica Litex Motors, situată în localitate Bahovița, la câțiva kilometri de orașul Loveci din centrul Bulgariei, va fi inaugurată oficial marți. În această fabrică vor fi asamblate autoturisme marca Great Wall, care este cea mai mare companie auto privată din China.
La ceremonia oficială va participa premierul bulgar Boiko Borisov, ministrul economiei și energiei Traicio Traikov, cel al transporturilor Ivailo Moskovski și cel al muncii și politicii sociale Totiu Mladenov.

Fabrica va avea o capacitate de 50.000 de vehicule pe an, care vor fi destinate pieței europene, și va fi prima uzină a unui constructor auto chinez care va produce în Europa. Aici vor fi asamblate trei tipuri de autoturisme: Voleex C10 (un autoturism compact), Steed 5 (camionetă), Hover H5 (autovehicul de teren, 4x4). Prețurile lor vor fi între 8.200 și 14.700 de euro.

În prima fază, 150 de angajați vor produce 4.000 de automobile pe an asamblând piese venite din China. Potrivit directorului de marketing de la Litex Motors, Ivo Dekov, producția va crește în paralel cu evoluția piețelor atât în Bulgaria cât și în alte țări europene, scrie Agerpres.

Acestea vor fi primele mașini fabricate în Bulgaria în ultimii 16 ani, după ce la mijlocul anilor 90 a fost închisă fabrica producătorului englez Rover, din orașul Varna.

Investiția inițială în fabrica de la Loveci se ridică la 97 milioane de euro, dar ar putea să ajungă la 300 milioane de euro dacă proiectul va avea succes. 90% din investiții sunt asigurate de compania bulgară Litex, iar 10% revin chinezilor de la Great Wall.


#183
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View PostN62B44, on 20th February 2012, 23:43, said:

@cristi.r

Leganza aia era masina pentru ca 90% din romani aveau Dacia 1310 si evident ca era diferenta de la cer la pamant.
Daca tu relationezi tehnologia chineza la ce s-a facut in Romania in ultimii 20 ani, (inclusiv Logan) evident ca nu ne comparam cu chinezii, dar aici vorbim de masini. ( Nu Romania vs China, ca e vai de capul nostru)
Eu pur si simplu combateam ideea ca e inca distanta mare intre un Mercedes /BMW si Marele Zid ( Daewoo nici macar nu erau chinezi). Ca sa faci masini mai bune ca Logan nu cred ca e mare smecherie atata timp cat strategia Renault a fost in cazul asta "cat mai ieftin posibil".
Nu face greseala sa bagi chinezii si coreenii in aceeasi oala pentru ca e diferenta mare intre ei . ( Vezi cam ce a facut Samsung in ultimii 10 ani si ai cea mai buna dovada de ce sunt coreenii la ora actuala)
Ba nu ! Doar tu si inca 2-3 de aici vorbiti despre masini.

Titlul topicului are alta idee. Cand vorbim despre masini chinezesti, vorbim despre low cost, implicit despre ideea de putere de cumparare. Daca tu crezi ca un 4x4 trebuie sa coste cel putin 30k euro ca sa fie bun, e doar problema ta, problema pe care, de altfel, eu am observat mai demult ca o ai. Ti-am mai spus, incearca sa vezi lumea si prin ochii altora si scapa mai repede de atitudinea asta exclusivisto-aroganta pe care o ai. Asta daca vrei sa ai si ceva credibilitate. Altfel, vei fi interpretat ca entertainer si nimic mai mult, ceea ce nu e rau, pana la urma ...

Diferente intre chinezi si coreeni ? Samsung ? Dupa tine rezulta ca, virgula, chinezii nu pot face ceea ce face samsung la ora actuala, respectiv samsung inregistreaza performantele astea cu forta exclusiv coreeana ? Treaba ta. Vad ca ai turnul de fildes bine ferecat. Stai acolo si nu mai emite judecati de valoare !!!

#184
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,758
  • Înscris: 17.04.2007
Astia au vreo legatura cu Jac Motors? tot o firma din china. Nu de alta dar sedanul alb din a4a poza a primului topic e exact modelul b2 sau b3 (nu mai retin bine si de pe site vad ca l-au scos) a celor de la Jac.

#185
adriano1978

adriano1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 696
  • Înscris: 25.07.2010
Daca preturile vor fi cele comunicate inseamna ca au facut ceva progrese...Pe piata din Italia sunt prezente de ceva timp modele Hover 5 si Steed. Daca primul are un pret de pornire pt varianta 4X2 de 20.000 euro, pana la 25.000 euro cele 4X4 , modelul Stted pleaca de la 15000 euro....preturi mult prea mari pt o masina fara nume in Europa, si care ofera doar un motor pe benzina de origine Mitsubishi...

http://quattroruote....voluzione-lenta

Edited by adriano1978, 22 February 2012 - 22:04.


#186
raresh3r

raresh3r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 30.12.2006
Cum se fabrică mașina chinezilor la 200 de km de România.

Quote

Înainte să vă gândiți să vă schimbați mașina cu una făcută de vecinii bulgari la proaspăta uzină patronată de chinezi uitați-vă atent la clipul video de mai jos. S-ar putea să vă schimbe un pic optica.
În cea mai nouă uzină de mașini din Europa nu este nimic, dar absolut nimic, automatizat. Până și parbrizul este montat manual pe un cheder aplicat, de asemenea, manual.
Lucrurile nu se opresc aici. Roțile, toba, geamurile de pe uși, radiatorul și...emblema sunt montate (sau aplicate, după caz) complet manual.
Pentru început, vorbim de 4.000 de automobile pe an asamblând piese venite din China, în stilul pe care îl vedeți în acest clip.  În cazul în care va exista cerere pentru mașinile produse într-un mod pe care producătorii lui Bentley Mulsanne "l-ar invidia", chinezii vor crește producția până la 50.000 de vehicule pe an.
Great Wall Motor a obținut omologarea EC WVTA, iar mașinile Great Wall se comercializează în Italia încă din 2006. Începând de anul viitor ar putea demara vânzările în Marea Britanie și în țările scandinave.
Trei modele vor fi produse la uzina din Bulgaria, citadina Voleex C10, pick up-ul Steed 5 și modelul 4x4 Hoover H5, care vor fi comercializate la prețuri cuprinse între 8.000 și 14.700 euro.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oba0Og6voSQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sursa.

#187
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View Postraresh3r, on 2nd March 2012, 06:59, said:

Cum se fabrică mașina chinezilor la 200 de km de România.


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oba0Og6voSQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

sursa.

tipic comunist. filmeaza pe amaratii aia cum muncesc , pun muzica de fanfara si totul e ok la televizor. si lumea se mira de ce mizeriile astea chinezesti sunt ieftine.

eu spun ca nu or sa aiba succes. europa nu poate sa involueze. europa a trecut prin faza china acum 40 de ani. acum aici se pune accentul calitate. si daca nici Dacia nu si face probleme cu astia pe piata ceilalti cu siguranta nu se strofloaca.

#188
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007

View Postvoposphere, on 2nd March 2012, 08:10, said:

eu spun ca nu or sa aiba succes....
si a grait cel ce nu are masina si singura condusa in viata lui a fost batrana dacie 1300 a lui babacu' .....  :roflmaofast:

Au fost ataea stiri pe toate posturile si in toata presa, incat nu-ti vine sa crezi ca la unii ajunge doar ce vor sa auda (de citit nu zic nimic - nu-i cred in stare).
Peste tot s-a spus clar ca investitia inca NU este finalizata!
Cat a produs Ford la Craiova de cand a preluat fabtica...?
Si a luat o facilitate moderna, functionala si complet echipata!!!
Pe cand bulgarii au inceput de la 0!
Uite la ce se va ajunge cat de curand:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g4hdlWfuTwo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u49T2bmIgEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Quote

GWM este cel mai mare producător auto privat și exportator din China,  țară din Asia. Compania opereaza cea mai mare piață auto din lume, realiza masinile lor Great Wall, în peste 120 de țări din întreaga lume - Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Europa Centrală și America de Sud, Asia, Australia și altele. GWM este primul și încă singura companie independenta auto din China, care are aprobare de produsele lor de vânzare în UE, acoperind toate standardele și cerințele Comunității. GWM are centrul propriu de proiectare și dezvoltare, care are ingineri cu înaltă calificare, precum și capacitatea lor de productie pentru anul 2012 este de 1,2 milioane de automobile anual și va fi crescut la 2.0 milioane de vehicule anual până în 2016.
- de pe situl greatwall.bg
Puteti sa trancaniti sa sa va spargeti in figuri cu opinii de experti pana nu mai puteti...
Este o vorba veche... "cainii latra, caravana trece"...
Mai vorrbim in 2-3 ani de piata auto chineza... prevad mari surprize!
Planurile chinezilor pentru europa

#189
jay333

jay333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,174
  • Înscris: 02.04.2007

View Postraresh3r, on 2nd March 2012, 06:59, said:

sursa.
Sursa manca, macar partial, rahat: cam la toti producatorii emblemele sunt lipite ad-labam.  :rolleyes:
Iar la unii cu ceva istorie se pune parbrizul tot ad-labam.
http://www.youtube.c...vIWp0h_rI#t=81s

Eu zic ca e cazul sa ne uitam la chinezi cu admiratie si teama; ei reusesc in cativa ani ce Europa a facut in 100. Fura sau nu, e mai putin relevant in contextul actual. Nemtii au demonstrat ca banul conteaza atunci cand au cumparat in draci loganul si s-ar putea ca masinile chinezesti sa fie foarte atractive pentru foarte multi acum ca tot au certificarile europene.

#190
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View Postdaalos, on 2nd March 2012, 09:46, said:

si a grait cel ce nu are masina si singura condusa in viata lui a fost batrana dacie 1300 a lui babacu' .....  :roflmaofast:

Au fost ataea stiri pe toate posturile si in toata presa, incat nu-ti vine sa crezi ca la unii ajunge doar ce vor sa auda (de citit nu zic nimic - nu-i cred in stare).
Peste tot s-a spus clar ca investitia inca NU este finalizata!
Cat a produs Ford la Craiova de cand a preluat fabtica...?
Si a luat o facilitate moderna, functionala si complet echipata!!!
Pe cand bulgarii au inceput de la 0!
Uite la ce se va ajunge cat de curand:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g4hdlWfuTwo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u49T2bmIgEY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
- de pe situl greatwall.bg
Puteti sa trancaniti sa sa va spargeti in figuri cu opinii de experti pana nu mai puteti...
Este o vorba veche... "cainii latra, caravana trece"...
Mai vorrbim in 2-3 ani de piata auto chineza... prevad mari surprize!
Planurile chinezilor pentru europa


ma abtin sa te jignesc ca la usa cortului pentru : "babacu' " dar ma consolez cu ideea ca cel mai destept cedeaza. oricum , intelegeam sa ma jignesti pe mine sau sa mi spui mie anuminte nume , nu ma gandeam ca te gandesti si la apropiatii mei.

trecand peste

ori ca pui tu poze pe aici si umplii forumul , masinile chinezesti tot o mizerie raman.

iar marketingul e 100% comunist.

#191
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007

View Postvoposphere, on 2nd March 2012, 11:17, said:

ma abtin sa te jignesc ca la usa cortului pentru : "babacu' " dar ma consolez cu ideea ca cel mai destept cedeaza. oricum , intelegeam sa ma jignesti pe mine sau sa mi spui mie anuminte nume , nu ma gandeam ca te gandesti si la apropiatii mei.

scuze pentru "ofensa", dar eu nu consider termenul o jicnire

iar marketingul e 100% comunist.
:thumbup:


#192
cubbusiness

cubbusiness

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 15.11.2006
Cunosc marci europene si americane cu peste 100 de ani de existenta la ale caror masini vara trecuta la temperaturi de peste 40 de grade celsius li s-a dezlipit sigla, si mai stiu masini chinezesti si coreene la care nu li s-a dezlipit sigla. Astea sunt prostii, sa ne luam de cum e lipita sigla ?!

Vreti roboti ? Au chinezii roboti. Pe cei mai buni. Ati auzit de ABB ? Cititi aici http://www.gwm.com.c...2447830359.html
Deci au, dar nu au nevoie de ei in Bulgaria pentru ca nu iti trebuie roboti sa strangi 3 suruburi. CKD-urile sunt aduse din China. Bulgarii fac lego . Pentru lego vreti roboti ?

..si sa nu uit :
"Numarul 1 mondial - Produc?ia Chinei: 18,3 milioane ma?ini în 2010
În 2010, topul a fost condus de China, cu 18,3 milioane ma?ini produse, urmată de Japonia, care a produs 9,6 milioane ma?ini. SUA ocupă doar locul trei."

P.S. Nu am Hover

Edited by cubbusiness, 02 March 2012 - 12:51.


#193
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Ma tem ca topul ala nu e asa de relevant, desi trebuie sa speli bine ca sa vezi rosu comunismului de atat capitalism chinezesc, totusi e China unde nu intri cum vrei pe piata, asta impreuna cu faptul ca-s multi si ca au inceput sa aiba bani de masini si infrastructura sa le foloseasca creeaza un loc destul de propice ptr dezvoltarea unui constructor national.
Nu prea am cum sa caut e interesant de vazut cat au vandut chinezii de la Great Wall prin alte parti de soare pline gen America de Sud, Africa sau mai aproape de casa prin Asia.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate