Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#3997
Posted 11 December 2014 - 19:01
Nu prea imi mai vine sa desfac harbul meu daa...poate un doamne ajuta ma va impulsiona
|
#3998
Posted 11 December 2014 - 19:17
alinm572, on 11 decembrie 2014 - 15:39, said:
Dolmarfan, inca nu am reusit sa imi pornesc drujba ) Am scos bujia din cilindru si cand trageam de sfoara mergea libera..nu trebuia efort deloc..dar nu scotea nici scanteie ) + bujia nu este uda.. Imi zicea cineva sa bag un capacel de benzina in cilindru. Se poate? acel buton inchide circuitul atunci cind este actionat, deci acel fir care vine in buton, este pus la masa, atunci cind opresti motorul. se poate sa se fi stricat. a pus mai sus cineva un link mai sus, in care, in garantie, unele butoane se stricau dupa numai o zi. ar fi foarte important sa verifici butonul, eventual scoate firul din el, nu stiu cum e acolo exact, dar poti sa opresti tagind socul. sau asa ar trebui. bafta! willrock252000, on 11 decembrie 2014 - 19:01, said:
Nu prea imi mai vine sa desfac harbul meu daa...poate un doamne ajuta ma va impulsiona eu am taiat cu un junghi din asta, care inca mai mergea nu se merita cauta prima chinezarie ieftina cu motor de cel putin 52cc, pune ulei mai mult un pic in bezina, din cauza ca e in rodaj in primul rind si in al doilea, daca e a ta. eu sint pe la 70 ml. am pus si o treime, experimental. ia hercules sau totem din dedeman. cu pauze de bere tai orice diametru. acuma pe bune eu cind tai ceva mai gros si a trecut (ca prin brinza) de jumatea lemnului, imi pare rau ca urmeaza sa iau mina de pe acceleratie. la husqvarna daca era a mea, o vindeam imediat si imi luam chinezeasca, poate mai gaseam vreun...asa de mult mi-a placut. nu ca as fi adeptul pauzelor de bere, dar dupa citeva taieturi, mai opresc motorul, ca sa potrivesc altle lemne si uite asa, mai ia si ea o pauza. pornirea usoara este asigurata de demarorul cu 2 arcuri. am fost eu in magazin si am vazut totemul, si el are demarorul la fel. succes! Edited by bogdanb1, 11 December 2014 - 19:25. |
#4000
Posted 11 December 2014 - 21:57
Am o juma de ora de cand ma chinui sa pun cateva poze tu i portocala masii de retea..
.... .... Am incercat sa fac poze cat se poate de bine da asta e tehnica ce o am...la piston se intelege cat de cat la cilindru mai deloc ..fie cu blitz ..lanterna etc.. Pistonul pe laterala e poros nu neted....cele 4 linii sunt pe parteade evacuare si doar doua alea din mijloc se simt un pic la unghie.. .. Attached Files |
#4001
Posted 11 December 2014 - 22:13
Adio piston si cilindru , desigur si segmentul . Nu se mai merita reparatia , ca un sfat de bine .
|
#4002
Posted 11 December 2014 - 22:18
..
Pe cilindru zgaraieturile nu se simt la unghie..insa pe partea de admisie pe partea de jos cilindrul e un pic ciobit wtf!?!.. Attached Files |
#4003
Posted 11 December 2014 - 22:18
willrock252000, on 11 decembrie 2014 - 21:57, said:
Am o juma de ora de cand ma chinui sa pun cateva poze tu i portocala masii de retea.. .... .... Am incercat sa fac poze cat se poate de bine da asta e tehnica ce o am...la piston se intelege cat de cat la cilindru mai deloc ..fie cu blitz ..lanterna etc.. Pistonul pe laterala e poros nu neted....cele 4 linii sunt pe parteade evacuare si doar doua alea din mijloc se simt un pic la unghie.. .. |
#4004
Posted 11 December 2014 - 22:22
Chiar daca schimb piston si segment nu ar avea nici o sansa ?zgaraieturile sunt superficiale ...
H136 |
#4005
Posted 11 December 2014 - 22:32
willrock252000, on 11 decembrie 2014 - 22:22, said:
Chiar daca schimb piston si segment nu ar avea nici o sansa ?zgaraieturile sunt superficiale ... H136 Set-ul este ieftin si bunicel produs de betto. Macar stii ca o readuci la viata. Eu am mai luat set-uri motoare facute de betto nu sunt ca cele originale dar sa stii ca sunt bune la bani aia. Atentie pui mai mult ulei in amestec. Eu folosesc de cativa ani ulei mol arol 2t. |
#4006
Posted 11 December 2014 - 22:40
ansambleaza motorul la loc
regleaza amestecul astfel incit sa ude bujia, dar nu muci da-i bice! transferul de aluminiu este normal pina la un punct nu conteaza prea tare ce zgirieturi sint sub evacuare, toti avem, dar sintem prea mindrii sa recunostem eu am! la alt motor, nu la drujba, e muscat bine, din piston si segmeti, merge bine.ochiometric, o zecime.cel putin. piston, sementi, de sus pina jos.in 4 locuri. pune ulei minim minimorum 50 ml la litru! eu am pus, experimetal,o treime! rupeee! intelegi sau nu? un motor nu se studiaza la 2 ani o data, scoate bujia si priveste regulat, cu ledul de la bricheta, dupa utilizare, prin gaura bujiei. sa vezi evolutia in timp. daca vrei honuiala, vezi ca se face cu fisia de jmirghel ca steguletul, cu bormasina, vezi yotube. Edited by bogdanb1, 11 December 2014 - 23:08. |
|
#4007
Posted 11 December 2014 - 23:05
Pana la urma il asamblez la loc asa cum e. . schimb doar segmentul..schimb pistonul...schimb cilindru si pistonul..nu mau schimb nimic pentru ca nu se merita..
|
#4008
Posted 11 December 2014 - 23:53
nu este ormal sa cumperi un motor si dupa ptin timp sa te intrebi pe ce strada sta puterea.
pentru ca , sa fim seriosi, asta e e motivul dereglarii carburatorului pinala punctul la care nu s-a mai inteles nimc. parerea mea: nu mai luati motoare mici, decit daca stiti sa va inhibati pretentiile. |
#4009
Posted 12 December 2014 - 07:03
Eu as lua kit-ul de la betto si as reface-o macar de curiozitate.La partea de zgarieturi pe partea de admisie filtrul de aer nu si-a facut treaba cum trebuie!
|
#4010
Posted 12 December 2014 - 08:21
Are cineva Profiline 361b? Cum se comporta in utilizare? Comparat cu Dolmarul meu, este foarte mare diferenta, dar si la pret. Tatal meu a luat una la promotie cu 250 lei, cred ca face atata. Va fi folosita doar pe langa casa
A doua intrebare, la Dolmar ul meu PS 5105 c am schimbat lama cu una mai mica si acum se invarte lantul la relantiu, sa umblu la reglajul T sa-l dau mai mic, sau nu asa se face? Multumesc Edited by campionul, 12 December 2014 - 08:25. |
#4012
Posted 12 December 2014 - 15:02
Profiline 361b = china 5200 sau 5800 imbracata altfel dar merg si chinezoaicele binisor. Punei mai mult ulei in amestec, astea au segmentii din aia negri si sunt cam de proasta calitate. Bafta.
|
#4013
Posted 12 December 2014 - 18:28
Am trecut prin bazar sa imi iau un set torx de la yato (cele nemtesti ale mele sau luptat pana la ultimul zimt cu un surub ninjoman de la cilindru..si..au rapus .. )si am zis sa studiez si oferta motofierastraie...si ce sa vezi ..un adevarat paradis..un curcubeu de culori si cu design care de care mai futurist...lucy liu nu mai poarta palarie din paie de orez ..nu nu...
Nici baumax nu mai e cea fost...e plin de voinici si blade x si twin pix ..in rest un partner amarat care se crede ranger si un solo cam dubios la plastic si increzut la pret..nu stiu la brico cum e dar ... Ideia de a intoarce spiritul in trupul inertei 136 imi incolteste in minte.. Si dupa ce imi clatii ochii cu minionele cu ochii oblici..totusi parca mi a ramas gandul la talianca cu nurii rosii....Eeee o Fumee si ea Colo..) Edited by willrock252000, 12 December 2014 - 18:19. |
#4014
Posted 13 December 2014 - 12:37
xander16, on 12 decembrie 2014 - 15:02, said:
Profiline 361b = china 5200 sau 5800 imbracata altfel dar merg si chinezoaicele binisor. Punei mai mult ulei in amestec, astea au segmentii din aia negri si sunt cam de proasta calitate. Bafta. Dolmarfan -multumesc |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users