Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a
Last Updated: Feb 27 2018 15:37, Started by
schwaig
, Jan 20 2011 15:23
·
0
#2449
Posted 20 November 2013 - 17:40
salutare, puteti sa imi precizati un site unde pot gasi echivalente dolmar - makita
|
#2451
Posted 20 November 2013 - 20:30
ce parere aveti depsre anunturile care sunt pe net cum ca angajeaza drujbisiti pentru germania si austria franta etc, sunt tepe? aveti idee?
Edited by Jexy, 20 November 2013 - 20:36. |
#2452
Posted 21 November 2013 - 08:46
#2453
Posted 21 November 2013 - 14:01
alungu, on 21 noiembrie 2013 - 08:46, said:
din ceea ce stiu, sunt modele care se comercializeaza sub ambele branduri, si as vrea sa stiu, de exemplu pentru dolmar ps 5000 care este modelul echivalent pe makita |
#2455
Posted 24 November 2013 - 21:43
alungu, on 21 noiembrie 2013 - 08:46, said:
din ceea ce stiu, sunt modele care se comercializeaza sub ambele branduri, si as vrea sa stiu, de exemplu pentru dolmar ps 5000 care este modelul echivalent pe makita Sunt aceleasi produse, dar in Romania brandul sub care se vinde este Makita,Dolmar doar lichidari de stoc,in alte tari este promovat Dolmarul, precum loganul, la noi Dacia, prin alte tari Renault.Echivalentul prin compararea caracteristicilor tehnice. |
#2456
Posted 25 November 2013 - 11:29
fratilor,sunt de curand un apartinator de husqvarna 236 si acum ori nu stiu eu ori e ceva defect pentru ca drujba imi taie stramb,hai prima data am ascutit eu lantul,cu toate ca ma pricep,dar ulterior am dus lantul la reprezentanta si l -au ascutit ei.am taiat trei lemne si apoi a inceput din nou sa taie stramb.nu stiucare e cauza dar poate e cineva care a intalnit problema si ma sfatuieste ce trebuie facut.
|
#2457
Posted 25 November 2013 - 15:38
sonel, on 25 noiembrie 2013 - 11:29, said:
fratilor,sunt de curand un apartinator de husqvarna 236 si acum ori nu stiu eu ori e ceva defect pentru ca drujba imi taie stramb,hai prima data am ascutit eu lantul,cu toate ca ma pricep,dar ulterior am dus lantul la reprezentanta si l -au ascutit ei.am taiat trei lemne si apoi a inceput din nou sa taie stramb.nu stiucare e cauza dar poate e cineva care a intalnit problema si ma sfatuieste ce trebuie facut. |
#2458
Posted 25 November 2013 - 16:09
sonel, on 25 noiembrie 2013 - 11:29, said:
fratilor,sunt de curand un apartinator de husqvarna 236 si acum ori nu stiu eu ori e ceva defect pentru ca drujba imi taie stramb,hai prima data am ascutit eu lantul,cu toate ca ma pricep,dar ulterior am dus lantul la reprezentanta si l -au ascutit ei.am taiat trei lemne si apoi a inceput din nou sa taie stramb.nu stiucare e cauza dar poate e cineva care a intalnit problema si ma sfatuieste ce trebuie facut. |
|
#2459
Posted 25 November 2013 - 17:10
multumesc mult pentru indicatii,ungere am,ca de, drujba are doua luni si se vede pe lant,la limitatori nu am umblat ca nu stiu ce sunt aia,urmeaza sa incerc faza cu ascutitul invers,poate,poate,oricum multumesc frumos.
|
#2460
Posted 25 November 2013 - 19:52
sonel, on 25 noiembrie 2013 - 17:10, said:
multumesc mult pentru indicatii,ungere am,ca de, drujba are doua luni si se vede pe lant,la limitatori nu am umblat ca nu stiu ce sunt aia,urmeaza sa incerc faza cu ascutitul invers,poate,poate,oricum multumesc frumos. |
#2461
Posted 26 November 2013 - 14:21
Daca este cineva din Cluj -Napoca sau din jud Cluj care se pricepe si e dispus sa-mi arate si mie ( contra rasplata) cum se regleaza un carburator cum trebuie va rog sa-mi dati de veste.
Am un Dolmar 5105 aproape nou, nu am nevoie sa-l folosesc decat de vreo 2 ori pe an - cativa metri cubi; am fost cu ele prin 3 service-uri deja, fiecare invartea la suruburile alea pana statea la ralanti, o accelera in blana cu frana pusa si daca nu murea erau ok. Daca aveti tahometru, daca il folositi si daca aveti habar despre modelele cu turatie limitata din bobina ( nu stiu sigur daca m-am exprimat corect sau e corect ce am scris despre bobina, in engleza se numeste "limited rev coil"), despre care am inteles ca trebuie reglate in sarcina va rog foarte frumos sa ma ajutati si pe mine pt ca de service-uri pline de profesionisti m-am convins. Stiu ca sunt multe post-uri referitoare la reglarea carb, dar nu prea m-as baga singur la surubarit in el... Edited by paduroiul, 26 November 2013 - 14:25. |
#2462
Posted 26 November 2013 - 16:20
Am gasit si un filmulet (partea a doua cu Dolmar-ul) in care e prezentata treaba asta cu reglatul in sarcina ( la niciun service nu a pomenit nimeni de asa ceva),
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/29FiGmDQkaM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2463
Posted 26 November 2013 - 18:37
Am vazut si eu video-ul asta e foarte bun.Eu dolmar-ul il reglez acum cu tahometru.Bine, prima data l-am reglat fara, si am gresit im minus cu 1500rpm.Trebuie sa-ti faci curaj si sa incerci!!!
|
|
#2464
Posted 26 November 2013 - 23:29
Aaah, saptamana trecuta am fost cu drujba intr-un service pt ca murea la relanti sau cand o acceleram, nu de fiecare data dar aproape, sau daca reuseam sa tai ceva si lasam acceleratia lantul continua sa se invarta la viteza mare, secunde bune
Mi-au "reglat" carburatorul si m-am dus la tara; am taiat cam 20 de butuci pt soba si gata s-a optit in taietura, nu a murit motorul pur si simplu nu se mai invartea lantul, la relanti sta dar de accelerat nimic. Ca sa ma incumet eu ... de unde incep? Defectiuni presupun ca nu are, dar se poate intampla asa ceva din senin, adica tai normal si brusc refuza sa accelereze? Lantul nu e blocat, frana nu e pusa, cand porneste in modul "semigaz" sau cum se numeste ... lantul se invarte, deci nu prea am idei si in service-uri nu prea mai vreau sa calc... @ dolmarfan, reglezi carburatorul cu drujba in sarcina?, e adevarat ca daca atinge turatia maxima citirea de pe tahometru e data peste cap? ce tahometru ai? |
#2465
Posted 27 November 2013 - 08:43
Eu tahometrul l-am luat de la hidrotech tulcea.Nu e ultimul racnet dar isi face treaba-cred ca e chinezesc.Cand sare de 13500rpm,atunci intra limitarea electronica a turatiei si intr-adevar tahometrul nu mai citeste cum trebuie-daca iei mana de pe acceleratie isi revine.
Eu reglajul l-am facut intotdeauna cu drujba incalzita bine, adica dupa un sfert de rezervor consumat, si dupa ce curat filtrul de aer. Eu plec de la reglajele din fabrica care la mine sunt 1 1/2 ture atat la H cat si L. De acolo ajung la 3 ture pe H si dezvolta cam 13000rpm suficient pentru mine la 2 ture pe H intervine limitarea electronica. La L nu mai stiu exact cate ture dar il reglez astfel incat sa porneasca dupa 20minute de pauza la ralanti (fara semigaz)-. Ralanti-ul e undeva intre 2600-2800 pe tahometru. La aceste reglaje esapamentul este usor afumat, bujia are o culoare usor inchisa iar la iesirea gazelor din cilindru nu se formeaza depuneri de carbon. Eu folosesc ulei sthil HP Ultra 21 ml la 1 l de benzina. Din ce am mai citit eu reglajele la drujba difera de la una la alta . La tine pare sa fie dereglat L Sper sa-ti fie de folos. |
#2466
Posted 27 November 2013 - 16:15
paduroiul, on 26 noiembrie 2013 - 23:29, said:
Aaah, saptamana trecuta am fost cu drujba intr-un service pt ca murea la relanti sau cand o acceleram, nu de fiecare data dar aproape, sau daca reuseam sa tai ceva si lasam acceleratia lantul continua sa se invarta la viteza mare, secunde bune Mi-au "reglat" carburatorul si m-am dus la tara; am taiat cam 20 de butuci pt soba si gata s-a optit in taietura, nu a murit motorul pur si simplu nu se mai invartea lantul, la relanti sta dar de accelerat nimic. Ca sa ma incumet eu ... de unde incep? Defectiuni presupun ca nu are, dar se poate intampla asa ceva din senin, adica tai normal si brusc refuza sa accelereze? Lantul nu e blocat, frana nu e pusa, cand porneste in modul "semigaz" sau cum se numeste ... lantul se invarte, deci nu prea am idei si in service-uri nu prea mai vreau sa calc... @ dolmarfan, reglezi carburatorul cu drujba in sarcina?, e adevarat ca daca atinge turatia maxima citirea de pe tahometru e data peste cap? ce tahometru ai? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users