Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...
 samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!
 

DRUJBA, MOTOFERASTRAU - Partea a II-a

* * * * * 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
10482 replies to this topic

#2449
alungu

alungu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 23.10.2005
salutare, puteti sa imi precizati un site unde pot gasi echivalente dolmar - makita

#2450
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Echivalente la ce?

#2451
Jexy

Jexy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 11.10.2010
ce parere aveti depsre anunturile care sunt pe net cum ca angajeaza drujbisiti pentru germania si austria franta etc, sunt tepe? aveti idee?

Edited by Jexy, 20 November 2013 - 20:36.


#2452
alungu

alungu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 23.10.2005

View Postdolmarfan, on 20 noiembrie 2013 - 19:01, said:

Echivalente la ce?
din ceea ce stiu, sunt modele care se comercializeaza sub ambele branduri, si as vrea sa stiu, de exemplu pentru dolmar ps 5000 care este modelul echivalent pe makita

#2453
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012

View Postalungu, on 21 noiembrie 2013 - 08:46, said:

din ceea ce stiu, sunt modele care se comercializeaza sub ambele branduri, si as vrea sa stiu, de exemplu pentru dolmar ps 5000 care este modelul echivalent pe makita
Buna Alungu . Uita-te si tu sa aiba cilindreea apropiata si gata . Si numarul lor e asemanator ...5000 , 7300, 7900...etc . Cu un pic de cautare pe net si comparatie nu dai gres . Sunt scule bune .

#2454
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Echivalent Dolmar 5000=Makita EA5000P.

#2455
crispolux

crispolux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 538
  • Înscris: 29.08.2009

View Postalungu, on 21 noiembrie 2013 - 08:46, said:

din ceea ce stiu, sunt modele care se comercializeaza sub ambele branduri, si as vrea sa stiu, de exemplu pentru dolmar ps 5000 care este modelul echivalent pe makita

Sunt aceleasi produse, dar in Romania brandul sub care se vinde este Makita,Dolmar doar lichidari de stoc,in alte tari este promovat Dolmarul, precum loganul, la noi Dacia, prin alte tari Renault.Echivalentul prin compararea caracteristicilor tehnice.

#2456
sonel

sonel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.02.2013
fratilor,sunt de curand un apartinator de husqvarna 236 si acum ori nu stiu eu ori e ceva defect pentru ca drujba imi taie stramb,hai prima data am ascutit eu lantul,cu toate ca ma pricep,dar ulterior am dus lantul la reprezentanta si  l -au ascutit ei.am taiat trei lemne si apoi a inceput din nou sa taie stramb.nu stiucare e cauza dar poate e cineva care a intalnit problema si ma sfatuieste ce trebuie facut.

#2457
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012

View Postsonel, on 25 noiembrie 2013 - 11:29, said:

fratilor,sunt de curand un apartinator de husqvarna 236 si acum ori nu stiu eu ori e ceva defect pentru ca drujba imi taie stramb,hai prima data am ascutit eu lantul,cu toate ca ma pricep,dar ulterior am dus lantul la reprezentanta si  l -au ascutit ei.am taiat trei lemne si apoi a inceput din nou sa taie stramb.nu stiucare e cauza dar poate e cineva care a intalnit problema si ma sfatuieste ce trebuie facut.
Incearca si cu alta lama sa vezi daca nu e de vina lama si verifica sa ai si ungerea buna . La limitatori cred ca nu a-i umblat ???

#2458
frici

frici

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 15.02.2011

View Postsonel, on 25 noiembrie 2013 - 11:29, said:

fratilor,sunt de curand un apartinator de husqvarna 236 si acum ori nu stiu eu ori e ceva defect pentru ca drujba imi taie stramb,hai prima data am ascutit eu lantul,cu toate ca ma pricep,dar ulterior am dus lantul la reprezentanta si  l -au ascutit ei.am taiat trei lemne si apoi a inceput din nou sa taie stramb.nu stiucare e cauza dar poate e cineva care a intalnit problema si ma sfatuieste ce trebuie facut.
ascuteste rindul de dinti opus de vreo 2x.(dak iti merge in dreapta atunci rindul din stinga) sper sa nu gresesc ....asta e o parere

#2459
sonel

sonel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 08.02.2013
multumesc mult pentru indicatii,ungere am,ca de, drujba are doua luni si se vede pe lant,la limitatori nu am umblat ca nu stiu ce sunt aia,urmeaza sa incerc faza cu ascutitul invers,poate,poate,oricum multumesc frumos.

#2460
frici

frici

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 251
  • Înscris: 15.02.2011

View Postsonel, on 25 noiembrie 2013 - 17:10, said:

multumesc mult pentru indicatii,ungere am,ca de, drujba are doua luni si se vede pe lant,la limitatori nu am umblat ca nu stiu ce sunt aia,urmeaza sa incerc faza cu ascutitul invers,poate,poate,oricum multumesc frumos.
sa ne comunici rezultatul ,si pentru altii, sa nu uiti!!!

#2461
paduroiul

paduroiul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 07.01.2011
Daca este cineva din Cluj -Napoca sau din jud Cluj care se pricepe si e dispus sa-mi arate si mie ( contra rasplata) cum se regleaza un carburator cum trebuie va rog  sa-mi dati de veste.
Am un Dolmar 5105 aproape nou, nu am nevoie sa-l folosesc decat de vreo 2 ori pe an - cativa metri cubi; am fost cu ele prin 3 service-uri deja, fiecare invartea la suruburile alea pana statea la ralanti, o accelera in blana cu frana pusa si daca nu murea erau ok.
Daca aveti tahometru, daca il folositi si daca aveti habar despre modelele cu turatie limitata din bobina ( nu stiu sigur daca m-am exprimat corect sau e corect ce am scris despre bobina, in engleza se numeste "limited rev coil"), despre care am inteles ca trebuie reglate in sarcina va rog foarte frumos sa ma ajutati si pe mine pt ca de service-uri pline de profesionisti m-am convins.
Stiu ca sunt multe post-uri referitoare la reglarea carb, dar nu prea m-as baga singur la surubarit in el...

Edited by paduroiul, 26 November 2013 - 14:25.


#2462
paduroiul

paduroiul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 07.01.2011
Am gasit si un filmulet (partea a doua cu Dolmar-ul) in care e prezentata treaba asta cu reglatul in sarcina ( la niciun service nu a pomenit nimeni de asa ceva),

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/29FiGmDQkaM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2463
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Am vazut si eu video-ul asta e foarte bun.Eu dolmar-ul il reglez acum cu tahometru.Bine, prima data l-am reglat fara, si am gresit im minus cu 1500rpm.Trebuie sa-ti faci curaj si sa incerci!!!

#2464
paduroiul

paduroiul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 07.01.2011
Aaah, saptamana trecuta am fost cu drujba intr-un service pt ca murea la relanti sau cand o acceleram, nu de fiecare data dar aproape, sau daca reuseam sa tai ceva si lasam acceleratia lantul continua  sa se invarta la viteza mare, secunde bune
Mi-au "reglat" carburatorul si m-am dus la tara; am taiat cam 20 de butuci pt soba si gata s-a optit in taietura, nu a murit motorul pur si simplu nu se mai invartea lantul, la relanti sta dar de accelerat nimic.
Ca sa ma incumet eu ... de unde incep?
Defectiuni presupun ca nu are, dar se poate intampla asa ceva din senin, adica tai normal si brusc refuza sa accelereze? Lantul nu e blocat, frana nu e pusa, cand porneste in modul "semigaz" sau cum se numeste ... lantul se invarte, deci nu prea am idei si in service-uri nu prea mai vreau sa calc...

@ dolmarfan, reglezi carburatorul cu drujba in sarcina?, e adevarat ca daca atinge turatia maxima citirea de pe tahometru e data peste cap? ce tahometru ai?

#2465
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Eu tahometrul l-am luat de la hidrotech tulcea.Nu e ultimul racnet dar isi face treaba-cred ca e chinezesc.Cand sare de 13500rpm,atunci intra limitarea electronica a turatiei si intr-adevar tahometrul nu mai citeste cum trebuie-daca iei mana de pe acceleratie isi revine.
Eu reglajul l-am facut intotdeauna cu drujba incalzita bine, adica dupa un sfert de rezervor consumat, si dupa ce curat filtrul de aer.
Eu plec de la reglajele din fabrica care la mine sunt 1 1/2 ture atat la H cat si L.
De acolo ajung la 3 ture pe H si dezvolta cam 13000rpm suficient pentru mine la 2 ture pe H intervine limitarea electronica.
La L nu mai stiu exact cate ture dar il reglez astfel incat sa porneasca dupa 20minute de pauza la ralanti (fara semigaz)-.
Ralanti-ul e undeva intre 2600-2800 pe tahometru.
La aceste reglaje esapamentul este usor afumat, bujia are o culoare usor inchisa iar la iesirea gazelor din cilindru nu se formeaza depuneri de carbon.
Eu folosesc ulei sthil HP Ultra 21 ml la 1 l de benzina.
Din ce am mai citit eu reglajele la drujba difera de la una la alta .
La tine pare sa fie dereglat L
Sper sa-ti fie de folos.

#2466
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010

View Postpaduroiul, on 26 noiembrie 2013 - 23:29, said:

Aaah, saptamana trecuta am fost cu drujba intr-un service pt ca murea la relanti sau cand o acceleram, nu de fiecare data dar aproape, sau daca reuseam sa tai ceva si lasam acceleratia lantul continua  sa se invarta la viteza mare, secunde bune
Mi-au "reglat" carburatorul si m-am dus la tara; am taiat cam 20 de butuci pt soba si gata s-a optit in taietura, nu a murit motorul pur si simplu nu se mai invartea lantul, la relanti sta dar de accelerat nimic.
Ca sa ma incumet eu ... de unde incep?
Defectiuni presupun ca nu are, dar se poate intampla asa ceva din senin, adica tai normal si brusc refuza sa accelereze? Lantul nu e blocat, frana nu e pusa, cand porneste in modul "semigaz" sau cum se numeste ... lantul se invarte, deci nu prea am idei si in service-uri nu prea mai vreau sa calc...

@ dolmarfan, reglezi carburatorul cu drujba in sarcina?, e adevarat ca daca atinge turatia maxima citirea de pe tahometru e data peste cap? ce tahometru ai?
Din ce înțeleg eu,zic să verifici cablul/tija accelerație. Sa nu fie rupt sau sărit. Asta dacă apeși maneta de accelerație și nu se întâmplă absolut.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate