Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum functioneaza...
Ultima postare: feb 18 2012 09:51, Inițiat de
mihai!
, ian 02 2011 13:41
·
0
#20
Publicat: 20 martie 2011 - 16:10
Nici una dintre metode nu este viabila. Datorita modului in care se schimba vitezele la o cutie manuala (in H) trebuie sa ai reper asupra pozitiei actuale a manetei. Ca sa faci totul fata uC ar fi o munca titanica, sute de relee si microcontacte, etc.
Cu un uC ai rezolvat problema. Folosesti 2 pini pentru butonul apasat (sau doar un ADC pe care initial il pui la 1/2 Vcc. Cand vrei sa schimbi vitezele in jos pui la masa pinul, cand vrei in sus il pui la +5V sau +3.3V, depinde la cat alimentezi uC-ul). Pe alte 5 porturi I/O citesti pozitia actuala a manetei cand se apasa + sau - (cu un multiplexor cred ca merge convertit semnalul intr-unul analog pentru fiecare viteza in parte, deci se rezuma la folosirea unui singur pin din portul ADC). Cu restul de pini + interrupts poti controla miscarea celor 2 servomotoare (unul care sa actioneze pe axa X, celalalt pe axa Y). Sau mai precisa este folosirea unor motorase pas cu pas, dar trebuie sa ai joc in timonerie cat mai mic, preferabil 0. In felul asta poti sa elimini cei 6 senzori hall, stocand pozitia manetei in memoria uC-ului. |
#21
Publicat: 31 martie 2011 - 00:18
Destul de interesant - un clip explicativ pentru principiul de functionare a diferentialului:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K4JhruinbWc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De la minutul 1:50 incolo. Editat de tchoara, 31 martie 2011 - 00:19. |
#25
Publicat: 14 aprilie 2011 - 07:26
cristi.r, on 1st April 2011, 00:17, said: tchoara, sa muara bibi daca am mai vazut vreodata explicata in felul asta functionarea diferentialului. Super-tare ! Cea mai tare explicatie pentru diferential pe care am vazut-o vreodata. Miscarea diferentialului nu este simplu de vizualizat cu ochii mintii, iti trebuie multe cunostinte tehnice in spate si s-ar putea ca nici atunci... Filmuletul a fost facut la vremea cand mai toata lumea avea carute si era nevoie de ceva foarte simplu si pe inteles. In zilele noastre se fac filme animate, power-pointuri si alte lucruri complicate care pentru cineva neobisnuit cu tehnica sunt complet nefolositoare. Nu e prima chestie facuta pe vremea razboaielor care bate la fund orice modernitate sofisticata din ziua de azi. |
#26
Publicat: 14 aprilie 2011 - 17:59
daca cineva de aici considera ca e normal sa subscrie la un canal doar ca sa vada niste filmulete atunci e clar ce colegi avem
daca cel care a facut filme nu vrea sa le imparta cu lumea decat conditionat atunci cautati pe acelasi site informatiile necesare pentru ca ele exista |
#30
Publicat: 08 iunie 2011 - 14:25
mihai!, on 2nd January 2011, 14:41, said: Incercand sa ii arat prietenei cum functioneaza in detaliu un motor, am descoperit niste tutoriale ,zic eu foarte valoroase, pentru oricine care nu are habar cum functioneaza motorul care il exploateaza , dar este interesat sa afle. Prietena mea,care nu stia nici macar ce se intampla cand calca ambreiajul sau ce este o bujie si ce face, acum vorbeste despre arbore cotit,segmenti ,injectoare... Aceste toturiale sunt realizate de inginerul Doru Băldean de la Catedra de Autovehicule Rutiere și Mașini Agricole din Cluj. Felicitari domnule profesor. Tutorial functionare/constructie grup motopropulsor - autovehicul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NYDlTSQkil4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tutorial functionare punte motoare - transmisia autovehiculelor [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p8rU5UwKvIM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tutorial functionare turbo supraalimentare [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jIoEGkQ_GxY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mecanismul de presiune al ambreiajului [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u9LllpK0DWY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tutorial constructie și funcționare injector Diesel [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2se5n2LWkLQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Chiulasa diesel injectie directa [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IcbT_Dt7m20?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] fratele meu eu nu pot sa deschid clipurile zice ca e privat |
#36
Publicat: 20 decembrie 2011 - 12:28
As incerca dupa sarbatori sa il contactez cumva pe domnul profesor sa il rog sa redeschida accesul la aceste filmulete .
O sa ii explic cat de mult inseamna pentru pasionatii auto . Ma gandesc ca motivul scoaterii lor este faptul ca au fost realizate cu material didactic al unei institutii publice... Vom vedea. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi