Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 

Despre TV LED Samsung

- - - - -
  • Please log in to reply
192 replies to this topic

#181
b54cti

b54cti

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 22.08.2009

 b54cti, on 07 octombrie 2012 - 17:35, said:

PROBLEMA SAMSUNG LED UE32D5000
Desi l-am folosit doar 1 luna intr-un an acm am observat asta la el: cand este meci si se filmeaza panoramic  jucatorii capata umbra/pata si pierde conturul corpului jucator(adica ii face umbra) ca si cum ar fi in miscare flash.
Ce credeti ca ar pute avea? semnalul tv a fost masurat si este 73, am vazut eu pe apartul celor de la RCS%RDS.
Acestia sustin ca nu-i din vina semnalului, lucru verificat de mine cu alt tv si corect, doar la al meu se vede asa, deformat.

Rog parerea celor priceputi.
Setarile tv nu modifica calitatea delok.
In attach gasiti foto ca exemplu:



apasa asa BUTON VERDE(MENIU) APOI SETARI ECRAN SI ACOLO DAI DEASUPRA LU' 16:9 "AUTOMAT PANORAMIC" AMBELE OPTIUNI 16:9 SI AUT. PANORAMIC INCADREAZA IMAGINEA

AM FACUT TOT CE AI SPUS + TOT CE INSEAMNA SETARI SI NU SE REZOLVA. E IN SERVICE DE 1SAPTAMANA SI ASTEPT SA-L REPARE, AU INCERCAT SI EI SETARI SI MAI RAU...L-AU BLOKAT PE ANUMITE SUBMENIURI. DACA IN 15ZILE NU-L REZOLVA CER UNU NOU SAU MONEY, AVIZ ANPC...
CIUDAT CA SEVICE SUSTINE CA AU SCHIMBAT ECRANUL.... SI LA TESTARE TOT ASA DEFECT ERA... DECI SA-L FACA "CIORBA"... L-AM LASAT LA EI, ASTEPT CONTACTARE...

#182
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007

 Clauu_uu, on 23 octombrie 2012 - 09:28, said:

Vanzatorul nu e obligat sa-l regleze poate doar sa-l fi rugat de fata cu tine la cateva ajustari dar in mod normal asta revine in treaba sa ti-l setezi dupa bunul plac, mare lucru intrai in meniu si te jucai la setari sau daca chiar nu te pricepeai puteai totusi sa citesti manualul de instructiuni si ceva ceva sigur iesea asa ca mai intai uita-te in ograda inainte sa mai arunci jigniri altora.

Prietene,consider ca ai prea mult tupeu pentru un nou venit pe acest forum.In afara de asta,spui numai prostii,ca si cum ai fi avocatul vanzatorilor incompetenti.
-E la mintea cocosului ca acel baiat a incercat tot ce a stiut el,pentru a regla televizorul,sa se vada mai luminos,evident ca la rugamintea mea,acesta fiind motivul pentru care eu nu l-am cumparat atunci (se vedea intunecat si fara contrast).
-Clientul nu citeste  manualul in magazin,inainte de a cumpara produsul,ci acasa,dupa ce l-a cumparat,fiind multumit in urma probelor (prezentarii) facute de vanzator.
Daca seful ar afla ca din cauza acelui vanzator a pierdut un client decis sa cumpere,l-ar da afara imediat.Eu l-am iertat,in speranta ca poate era nou angajat si va invata cu timpul.
Concret:vanzatorul pur si simplu n-a stiut sa regleze "backlight" la televizor.Atunci,nici eu nu stiam ca exista un astfel de reglaj si ce rol are.Cel mai simplu era sa fi setat pe "Dinamic" in loc de "standard",dar nici asta n-a stiut.
In concluzie,cred ca niste scuze din partea ta ar fi binevenite,iar pe viitor fii mai precaut cu acuzatiile.

#183
Clauu_uu

Clauu_uu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 20.06.2010
Initial am avut impresia ca il cumparasei deja si cand ai ajuns acasa ai observat diferentele de imagine de aici si sugestia cu cititul manualului, scuzele mele pentru ca am inteles de aiurea toata situatia si ca urmare si raspunsul a fost tot de aiurea, dreptatea iti apartine.

#184
busucyp

busucyp

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 19.02.2008
Salut si sarbatori fericite.
A facut cineva upgrade de firmware la versiunea T-MSX5DEUC-2013.0 pe un televizor Samsung UE32C5000? Momentan are versiunea T-MSX5DEUC-2009.0 si vreau sa stiu daca nu are vreo problema cel nou ca sa nu ajung cu el prin service.

#185
tudorel_doryan

tudorel_doryan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 26.04.2006
Salut eu am facut upgrade la 2013 samsung led c5000  si merge la fel!nu am intampinat nici un fel de problema.

Edited by tudorel_doryan, 02 March 2013 - 14:47.


#186
floriooo

floriooo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 05.02.2008

 tudorel_doryan, on 02 martie 2013 - 14:46, said:

Salut eu am facut upgrade la 2013 samsung led c5000  si merge la fel!nu am intampinat nici un fel de problema.


ceva schimbari?
se poate mari subtitrarea dupa update?

#187
cartman1111

cartman1111

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 12.11.2007
eu am 40c5000 si de cateva zile i-am facut updatul la T-MSX5DEUC-2013.0 si mi se pare ca nu mai reda culorile asa de aprins. am incercat sa il aduc la versiunea iitiala (2010.1) da nu am gasit versiunea de soft.

nici nu se face subtitrarea mai mare.

si o intrebare : e compatibil ci+ ?

#188
Diesel-M

Diesel-M

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.07.2007
la UE32ES6710S ar mai fi nevoie sa se adauge inca o majorare de font la subtitrarea player-ului , eventul culoare galben ,pentru ca nu este vizibil deloc cand sunt imagini cu alb ,am transmis asta suportului tehnic inca din 2012 si ai doare-n c..r.
am schimbat nu stiu cate firmware-uri si tot nu poti folosi browserul decent,se blocheaza si iese din el,cateodata se blocheaza aplicatiile din hub si nu mai ia nici o comanda din remote.
raspuns oficial copy/paste ,stai de vorba cu roboti...
"In cazul mentionat va sugeram sa efectuati o resetare de Smart HUB prin Tools>Avansat>resetare, apoi o resetare generala a tv-ului dvs. din Meniu>Asistenta>Autodiagniza>resetare>patru de zero" ...pai prietene am facut asta de N ori.
tot din discutia cu suportul lo de cacao..
M : am sa public acest material,vad ca ignorati intrebarile .
Alex : In cazul in care dupa actualizarea de software televizorul nu se comporta normal sau sa se comporte normal va sugeram sa efectuati o resetare, iar daca simptomul persista va trebui verificat in service autorizat
Alex : Nu va dam acordul pentru a inregistra sau a copia aceste informatii
M :  nici nu va cer acceptul

o solutie simpla ar fi cumpararea unui minicomputer gen Rikomagic si scap de hub-l lor de rahat.

te doare capul cu corporatiile astea Posted Image

Edited by Diesel-M, 27 October 2013 - 09:45.


#189
cartman1111

cartman1111

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 12.11.2007
eu centrez eu dau cu capul : 40c5000 este compatibil cu CI+ - am luat card de la rds si functioneaza perfect

#190
Kazucata

Kazucata

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 18.09.2007
Salut,
Am acelasi televizor. Am facut upgrade la ultimul Firmware(functioneaza perfect), numai ca la mine nu merge cardul CI+ de la RDS.... imi da o eroare ca nu se poate autentifica cu TV-ul ..
Any ideea?
Thx.

#191
androidmpm

androidmpm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.08.2013
salutari,are cineva vreo ideie cum as putea sa fac upgrate de firmware la un tv SAMSUNG LED UE32D5000
am firmware si usb dar nu am meniu la tv ,asta dupa ce am intrat in setari de service si am gresit cateva setari ,multumesc anticipat.

#192
tycy1

tycy1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 22.01.2014

 GExGE, on 22 decembrie 2010 - 23:30, said:

M-am mai jucat azi cu subtitrarile si am gasit solutia: MKVExtract salveaza subtitrarea encodata ca UTF8 dar media playerul se descurca bine doar cu subtitrarile encodate ANSI.

Asadar printr-un save as in notepad am schimbat encodarea fisierului .srt si subtitrarile merg acum perfect!
am acelasi model de televizor c5000 i-am facut acum update la soft T-MSX5DEUC_2013.0 , subtitrarile sunt encodate ,ANSI si totusi nu mi le citeste.Adica pe unele le citeste pe altele nu..unde este problema ca nu inteleg?

#193
Cristi_77

Cristi_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,523
  • Înscris: 10.03.2014
După un update de soft la modelul UE26C4000 nu e mai nimic schimbat (sau poate nu am observat eu). Ultimul soft este acesta: t-msx5deuc_2013. Aduce ceva îmbunătățiri ? Am citit pe diverse site-uri și forumuri că update-ul poate produce și ceva probleme televizorului. Este cazul în situația de față ? Un viitor update când ar putea să apară ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate