Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
eliminare numar prepay din digicare?
Last Updated: Dec 04 2010 11:10, Started by
pizaru1000
, Nov 27 2010 12:49
·
0
#1
Posted 27 November 2010 - 12:49
am 2 numere de telefon pe prepay
imi apar in digicare; pe unul l-am portat in alta retea de ceva timp si tot imi apare in digicare se poate ''scoate'' de acolo?? trebuie sa trimit un email cuiva sau... exista o procedura? daca da, care e aceasta? daca stie cineva (catalinman, maistoru) il rog sa ma ajute multumesc Edited by pizaru1000, 27 November 2010 - 12:49. |
#2
Posted 27 November 2010 - 13:36
Informatiile din digicare se actualizeaza cam odata pe luna la incpeutul lunii, exceptie fac emiterea facturilor.
Daca nu a trecut o luna de la portare , dupa data de 1 decembrie ar trebuii sa se actualizeze contul si sa-ti dispara numarul portat. |
#3
Posted 27 November 2010 - 21:43
vasilemadalincristian, on 27th November 2010, 13:36, said: Informatiile din digicare se actualizeaza cam odata pe luna la incpeutul lunii, exceptie fac emiterea facturilor. Daca nu a trecut o luna de la portare , dupa data de 1 decembrie ar trebuii sa se actualizeze contul si sa-ti dispara numarul portat. am trimis un email si la rds sa vedem ce raspund ei.. |
#4
Posted 27 November 2010 - 22:35
Sunt curios de ce vrei sa-ti dispara din digicare?
Te incomodeaza cu ceva? |
#5
Posted 27 November 2010 - 23:06
#6
Posted 28 November 2010 - 20:45
ai primit deja raspuns
in caz ca tot apare si din luna decembrie poti sa revii cu un telefon la relatii clienti (031.400.44.01) sau sa folosesti formularul de asistenta de pe site ! |
#7
Posted 04 December 2010 - 11:10
Păi normal că îl incomodează, dacă apare acolo numărul, e posibil ca la următoarea facturare să fie taxat în continuare pentru acele numere.
Am mai auzit de astfel de accidente la RCS-RDS, un prieten (culmea cu prieteni angajați la RCS-RDS), a cerut suspendarea pe o perioadă de 3 luni de zile a abonamentului de internet fix, având și un stick mobil atașat acestuia. Trecând peste faptul că a fost taxat cu 15 lei pe lună pentru stickul mobil (care a fost în toată această perioadă nefolosit, și ar fi trebuit să fie și acesta suspendat în cele 3 luni), a constatat că la repunerea în funcțiune a conexiunii internet fix, continuă să fie taxat cu 15 lei pe lună pentru stickul mobil, deși la abonamentul de internet fix pe care îl are ar fi trebuit ca abonamentul stickului să fie gratis. Culmea este că pentru a reveni la situația de acum 3 luni de zile trebuie să completeze o cerere scrisă, nu este suficientă o sesizare telefonică sau o reclamație la un birou RCS-RDS. Când a cerut suspendarea s-a pomenit automat fără cerere scrisă cu un abonament suplimentar pentru stick, dar pentru a reintra în posesia ofertei pe care o deținea e nevoie de o cerere... RCS-RDS are un mod neelegant de a face bani de o pizza... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users