Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 

Filmari,Clipuri,Imaginatie

- - - - -
  • Please log in to reply
594 replies to this topic

#559
mishulatosu

mishulatosu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 30.07.2007
Experienţa mea de tată, ființa și sângele sunt irelevante în cadrul unui subiect pur tehnic în care tu lași un clip și un detaliu, iar eu o apreciere și o părere vis-a-vis de detaliul menționat de tine.

Când nu-ți place un comentariu liber, deschis, postează atunci pe contul tău de Facebook sau HI5. Ăsta-i forum public, comentez şi las orice părere am.



Exact asta am facut si eu, am comentat liber, daca tu nu ai fi avut nimic personal, probabil ai fi comentat doar pur in scopul urcarii acestor clipuri aici, tehnic, imi place sau nu, este gresit acolo si acolo etc.