Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Amortizoare KIA Sorento
Last Updated: Jun 12 2011 17:54, Started by
colo1966
, Oct 22 2010 12:22
·
0
#1
Posted 22 October 2010 - 12:22
Am o dilema cu Kia Sorento. Nu stiu daca amortizoarele mai sunt bune. De cind am cumparat-o(2 ani) se comporta la fel ca tinuta de drum de aceea nestiind cum se comporta cind a fost noua am dubii asupra starii amortizoarelor. Mai precis pe drumurile (asfaltate) din Bucuresti la denivelari medii(ex-limitatore de viteza) si denivelari de max. 10 cm mă cam„ leagana”, ceea ce cu un VW golf 4 nu resimt decât în mică măsură. Am chestionat câtiva mecanici însă părerile am fost contradictorii și nerelevante. Dacă poate cineva care se pricepe să mi-o probeze, sau să-mi spună cum pot să-mi dau seama de starea de funcționare a amortizoarelor(fără a le demonta) ar fi minunat. Nu-mi permit să schimb amortizoarele doar pt că au 120.000 Km, sper să mai trag de ele. Constructorul unei masini de teren ar fi normal să asigure amortizoare mai fiabile pe aceste masini. Multumesc. |
#3
Posted 22 October 2010 - 12:32
1. Kia aia nu prea este "de teren". Asa ca nu te baza pe asta ca sa treci cu viteza peste ridicaturile alea de limitare viteza.
2. Amortizoarele au in general durata de viata de circa 80000 km. La inspectia tehnica anuala ar trebui sa se verifice si starea lor (asigura performantele franarii). 3. Poti cumpara amortizoare mai bune decat cele originale/stock - Monroe Reflex de exemplu. Nici nu iti inchipui cata diferenta fac si nici nu sunt un capat de tara ca pret: http://www.monroe.co...ockselector.asp Cele de pe spate cred ca se pot schimba usor (nu necesita nici macar ridicarea masinii). Pe fata ai struts ca la masini normale - este un pic mai complicat de schimbat. Pt verificare - daca apesi caroseria si ii dai drumul brusc, trebuie sa ai doar o oscilatie - adica masina se ridica si coboara inapoi o data. Mai multa documentatie despre amortizoare aici. Edited by SuperDuper, 22 October 2010 - 12:40. |
#4
Posted 09 June 2011 - 18:16
colo1966, on 22nd October 2010, 11:22, said: Am o dilema cu Kia Sorento. Nu stiu daca amortizoarele mai sunt bune. De cind am cumparat-o(2 ani) se comporta la fel ca tinuta de drum de aceea nestiind cum se comporta cind a fost noua am dubii asupra starii amortizoarelor. Mai precis pe drumurile (asfaltate) din Bucuresti la denivelari medii(ex-limitatore de viteza) si denivelari de max. 10 cm mă cam„ leagana”, ceea ce cu un VW golf 4 nu resimt decât în mică măsură. Am chestionat câtiva mecanici însă părerile am fost contradictorii și nerelevante. Dacă poate cineva care se pricepe să mi-o probeze, sau să-mi spună cum pot să-mi dau seama de starea de funcționare a amortizoarelor(fără a le demonta) ar fi minunat. Nu-mi permit să schimb amortizoarele doar pt că au 120.000 Km, sper să mai trag de ele. Constructorul unei masini de teren ar fi normal să asigure amortizoare mai fiabile pe aceste masini. Multumesc. |
#5
Posted 10 June 2011 - 17:36
colo1966, on 22nd October 2010, 13:22, said: Nu-mi permit să schimb amortizoarele doar pt că au 120.000 Km, sper să mai trag de ele. Constructorul unei masini de teren ar fi normal să asigure amortizoare mai fiabile pe aceste masini. |
#6
Posted 12 June 2011 - 17:54
La autotest costa 80ron,nu iti demonteaza amortizoarele.
Edited by ionutMembruAnonimut, 12 June 2011 - 17:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users