Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 

Problema cheie Dacia solenza

- - - - -
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#37
pastel3005

pastel3005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,379
  • Înscris: 11.08.2006
poate fi si catalizatorul infundat. daca e pe benzina.
la mine se oprea la inceput, apoi mergea, dar nu se tura cum trebuie.
de inlocuit nu s-a inlocuit datorita costului mare.
mecanicul a decupat tabla, a spart cu dalta filtrul ceramic,
sudat la loc, si am castigat un pic de putere, si un sunet placut.
testul de fum... nasol :)
a mai fost si motorasul pas cu pas stricat.
inlocuit cu unul ,,chinezesc'' la jumatate de pret. a functionat 2 zile.
apoi, am luat unul original, si a fost ok. cred ca cel la care e acum masina tot cu ea circula.

#38
Mr_Devil83

Mr_Devil83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,326
  • Înscris: 09.02.2006
Daca era catalizatorul infundat nu se tura.

Ma repet:

motoras pas cu pas (e sub filtrul de aer)

Si pentru ca e dacie cumpara un spray de contact si da bine pe toate mufele din jurul motorului.

Apropo vezi ca la solenta nu crapa cipul din cheia cu telecomanda. Problema asta a fost rezolvata de pe vremea supernovei.

La solenta de obicei se umple decodorul de cheie de apa pentru ca desteptii l-au pus pe stalp cu mufa in sus.

Si ca idee, probleme cu antidemarajul (chip cheie, decodor de cheie, uch) e semnalizat in bord prin ledul ala care palpaie in permanenta. Daca ii pui contactul si se stinge led-ul sigur nu e problema din antidemaraj. Daca insa led-ul incepe sa palpaie cu o frecventa mai mare inseamna ca sunt probleme cu cheia sau sistemul antidemaraj.

Valabil la logan, solenta, supernova, papuc diesel.

Nu va mai luati dupa toti mecanicii de cartier ca o sa ramaneti fara masini si fara bani in portofel. Is patit la faza asta si stiu despre ce vorbesc.

#39
ionutBBC

ionutBBC

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.10.2013
multumesc pentru sfat...am sa fac maine ceea ce mi-ai spus si am sa revin cu un raspun.mersi

#40
Mr_Devil83

Mr_Devil83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,326
  • Înscris: 09.02.2006
cu placere.

#41
pantera7777

pantera7777

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 05.10.2007
intrebare de baraj, daca cheia nu mai are baterie, si cand apas butonu nu se mai aprinde ledu rosu, si nu se descuie usile, chipul functioneaza?
pot da drumul la motor daca nu am baterie in cheie ? sau palpaie becu rosu de pe bord ca nu recunoaste chipu ?
multumesc

#42
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Nu are nici o treaba una cu alta.Poti porni fara probleme.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate