Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masurare consumatori pe baterie auto
Last Updated: Oct 06 2018 10:42, Started by
fonrabie
, Oct 13 2010 22:33
·
0
#74
Posted 04 March 2017 - 20:48
Buna seara
Golf 4 1.6 16 valve benzina 2002 Am masurat amperajul, am scos borna "-" si am inseriat aparatul de masurat. Sunt corecte valorile din poza alaturata? Multumesc Attached FilesEdited by pontilius, 04 March 2017 - 20:49. |
#75
Posted 06 March 2017 - 00:27
Pentru cat timp valoarea aia indica asa ? Daca apare in primele 5 secunde e normal pentru ca ECU incepe sa lucreze si atunci consuma ceva.
Lasa-l 1 minut si vezi daca valoarea e aceiasi. In principiu nu mi se pare o valoare extraordinar de mare dar parca nici ok nu ar fi. Nu exista o valoare fixa. Iar cand masori fi sigur ca nu exista consumatori, de exemplu cand te dai jos din masina lampa de interior ramane aprinsa cam 30 de secunde...adica un consumator extra. Care-i defapt problema ta de intrebi ? |
#76
Posted 06 March 2017 - 14:28
Daca e valoarea finala si nu scade dupa un timp 1.75A este enorm.Practic in 2-3 zile masina nu mai porneste.
|
#77
Posted 08 March 2017 - 06:30
Salut
Imi scadea repede bateria. Am refacut masuratorile dar fara cheie in contact plus masina incuiata si am 0,15A cu aparatul pus pe aceeasi unitate (la fel ca in poza pe 10A). |
#78
Posted 08 March 2017 - 09:57
Atunci acei 0,15 sunt ok.
Tind sa cred ca ai o problema cu incarcarea sau connectori oxidati. Eu la fix aceiasi motorizare am avut probleme cu incarcarea datorita cablului care vine din alternator la grupul de sigurante aflat pe capacul bateriei. Acel conector era oxidat si se incalzea foarte tare. Dupa ce am schimbat acel conector nu am mai avut probleme. |
#79
Posted 06 October 2018 - 10:42
Salut, am o problema mai veche legata de consumarea bateriei cand este oprita masina, la un opel corsa d 1,2. Spun caci este mai veche, pentru caci ma confrunt de vre-o 4-5 ani si am schimbat vre-o trei baterii , petru caci la cine ma duc cu ea, nu-i da de cap. Masina a fos luata de noua dar a aparut problema aceasta dupa ce am inceput sa-i adaug modificari: navigatie, xenoane, dvd, oglinzi incalzite, alarma. Cica ar fi un consumator sau un fir in scurt, nu stiu unde sa ma duc, caci unde am fost m-au expediat repede, pentru ca nu gaseau buba. Stie cineva un electrician auto bun in bucuresti , care a mai rezolvat asemenea probleme, sa mi-l recomande si mie?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users