![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masurare consumatori pe baterie auto
Last Updated: Oct 06 2018 10:42, Started by
fonrabie
, Oct 13 2010 22:33
·
0

#37
Posted 15 April 2013 - 19:49

Prima indicatie aia de 0.32A apare dupa resetarea vreunui modul electronic la care i-ai intrerupt alimntarea (scotand borna minus) iar apoi dupa ce l-ai alimentat prin ampermetru a facut ceva teste, initializari si ce mai face el acolo apoi a intrat in standby.
Daca dupa 10-15 secunde nu-ti mai arata nici un consum in principiu e totul OK. (ceva ceva tot exista dar probabil mai mic de 5mA si tu avand aparatul pus pe scara de amperi nu sesizeaza acest consum). |
#38
Posted 15 April 2013 - 19:50

pare ok, dar nu sunt specialist. La inceput se mai incarca condensatoare, isi mai fac calculatoarele ceva teste probabil.
|
#39
Posted 17 April 2013 - 08:20

Prima indicatie aia de 0.32A apare dupa resetarea vreunui modul electronic la care i-ai intrerupt alimntarea (scotand borna minus) Binox vad ca te pricepi si mai am o dilema la aspectul masurarii amperilor. Este normal ca fara sa cuplez borna - la baterie(standby total) si la inca 3-4 masurari cu testerele ampermetrului prima masurare sa fie tot 0.32A?! De unde tensiune sau amperaj?! Odata "descarcat" computerul masini si condensatoarele aferente de unde Amperii in primele aprox 15 sec?! |
#40
Posted 17 April 2013 - 10:07

Cu borna decuplata nu ai stand-bye ai montaj nealimentat. Atunci cand pui ampermetrul tu il alimentezi si , de fiecare data cand faci asta, se incarca condensatorii, isi face testele.......
Deci este normal. |
#41
Posted 17 April 2013 - 14:12

#42
Posted 17 April 2013 - 14:17

Este normal ca fara sa cuplez borna - la baterie(standby total) si la inca 3-4 masurari cu testerele ampermetrului prima masurare sa fie tot 0.32A? din moment ce nu e alimentat cum sa indice? sigur e o eroare de masurare Edited by AEMelectronic, 17 April 2013 - 14:18. |
#43
Posted 20 April 2013 - 08:56

cum ai conectata ampermetrul? Pe pag 2, postarea nr 36, am explicat in detaliu cum am facut masuratorile. Oricum totul a plecat de la aprinderea la bord al faimosului avertizor pt servo-directie si blocarea volanului. Printre primele verificari la acest "simptom" se verifica si incarcarea bateriei, ea daca nu are curent suficient computerul masini nu-i va da comanda motorasului de servo, lucru care banuiesc ca s-a intamplat si la mine. Eu fac zilnic traseu de 8km prin oras dus intors si cu consumatori aprinsi, gen faruri-ventilatie-casetofon. Decand am renuntat la consumatori, s-a marit ziua si caldura nu mai este necesara ca acum 2-3 saptamani, n-am mai avut niciodata probleme cu volanul-servodirectia. Am avut si traseu de 50km extra-urban, banuiesc ca a ajutat si asta la regenerarea bateriei. Sper sa am dreptate si sa nu trebuiasca sa demontez motorasul pt a reface lipiturile de pe cablaj. Schimbul acesta de impresii si sugestiile unora despre cum putem "repara" minorele defectiuni pe mine m-a ajutat. Binenteles ca sfat, sunt reparatii unde nu este bine sa intervenim si sa apelam la un service specializat Edited by razvancrg, 20 April 2013 - 09:14. |
#44
Posted 20 April 2013 - 13:58

#45
Posted 26 December 2013 - 21:10

Consumatori cu motor oprit: 0.14 , o fi doar alarma ?
Am alarma, senzor perimetru, modul confort geamuri. Ce sa fie ? Voi incepe cu deconactarea senzorului de perimetru. Poza arata cum verificam consumatorii, in poza arata 0.12 la mine 0.14 Attached FilesEdited by GogoPetre1, 26 December 2013 - 21:12. |
#46
Posted 26 December 2013 - 21:25

In specificatiile alarmei (una similara, cu pager) scrie : "Curent static : <=10mA (cu senzor de soc)". Personal ma indoiesc, totusi, ca este asa de mic. Modulul de receptie radio este permanent alimentat...la fel senzorul de soc, cel de perimetru. DAR... parca nici 120 mA nu ar fi tocmai in ordine.
Modulul confort este original sau after-market ? Am montat cuiva odata un modul de ridicare a geamurilor la incuierea masinii din telecomanda. In cca. 2 saptamani (proprietarul folosea rar masina) gasea bateria descarcata ... Vinovatul ? Acel modul, care consuma 2-300 mA/h. L-a deconectat si nu a mai avut probleme. Recomand scoaterea sigurantei de pe alimentare a modului confort (daca are) si repetarea masuratorilor. Numai bine ! |
|
#47
Posted 07 January 2014 - 17:18

Salut ! Am căutat un topic despre alternatoare auto si vad ca aici s-a discutat si despre asa ceva. As vrea sa stiu ce curent scoate un alternator auto spre exemplu la un Opel Corsa 3. Vreau sa stiu daca in lipsa electricitatii din casa pot folosii un invertor cu un consum de 800 wati conectat la priza auto cu motorul pornit, măcar atât cat sa pot incarca hidroforul ? Oare este pericol sa ard alternatorul ? N-as vrea nici sa consum bateria masinii.
|
#48
Posted 07 January 2014 - 17:29

nu cred ca apuca alternatorul sa se arda, probabil iau foc cablurile din instalatia masinii mai repede...
si vezi ca invertoarele alea chinezarii, promit 800 si e bine daca scot juma. nu te coafeaza mai bine o solutie pe baza de generator electric? |
#49
Posted 07 January 2014 - 19:06

Motoarele electrice sunt pretentioase la forma de unda furnizata de invertor, cu cele ieftine nu functioneaza, iti trebuie un invertor care sa scoata sinus pur si alea-s scumpe rau, mai ieftin iesi cu un generator si scapi si de complicatia cu alternatorul auto.
|
#50
Posted 07 January 2014 - 20:16

Va multumesc foarte mult. Nu aveam de gând sa încerc la o asa putere fără sfatul celor din domeniu cum sunteti voi, dar totusi as dori sa aflu pana la ce putere pot folosi priza auto fără nici un risc. Am văzut prin magazine invertoare auto pentru diverse aparate de uz casnic de 220v cu puteri intre 50wati si ceva cu 100wati. Multumesc !
|
#51
Posted 07 January 2014 - 20:22

priza de bricheta pana la 100w parca.
oricum, sa zicem ca ai un alternator de 70a, la 14v cat scoate alternatorul rezulta cam 980w. daca e alternatorul mai mic, mai putin. si oricum, nu cred ca scoti tu la relanti puterea asta, deci cineva trebuie sa stea sa tina motorul turat. chiar as fi curios daca a incercat cineva asa ceva, parerea mea e ca ori ia foc instalatia, ori sar sigurantele precum popcornul. |
|
#52
Posted 08 January 2014 - 07:34

Invertoarele de pana la maxim 150W se pot cupla la priza masinii.
Ce e peste, direct pe baterie(de fapt si cablurile de alimentare sunt pentru borna baterie) Un hidrofor consuma la pornire cam de 3-5 ori curentul nominal.Deci pentru un hidrofor de 750W iti trebuie un invertor sinus pur care sa reziste la varfuri de 2500-3000W Edited by rinaldoparaipan, 08 January 2014 - 07:35. |
#53
Posted 20 March 2014 - 11:43

Fratilor, nu ma prea pricep si nu reusesc neam ca sa aflu care-i consumatorul masinii. Stiu ca este vorba de becurile din interiorul masinii, am scos siguranta pentru a nu-mi consuma, dar nu stiu cum sa masor pentru a afla acea valoare cu 0.sapm.spam Am fost la un electrician, dar nu am vazut bine cum a facut. Am tot incercat diferite metode, dupa cum am citit pe net si nu reusesc. Poate nu reusesc eu sa setez bine aparatul multimetru. Folosesc un aparat ca acesta:[ http://s23.postimg.org/4faj16m5n/odo101.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Dati-mi si mie o idee. Cum pot verifica daca aparatul multimetru chiar masoara pe amperi?
|
#54
Posted 20 March 2014 - 12:17

Plasati comutatorul de functii in zona degetului mare (in poza ) pe 20A scris cu alb , lasati borna neagra pe COM si plasati borna rosie pe 20A...La masuratoare plasati rosu la partea de instalatie care vine de la baterie si negru la partea care pleaca in instalatie...Mare atentie!!- multimetrul asa cum este configurat acum se leaga in instalatie in serie ,pt. a efectua masuratoarea...daca, doamne fereste, il conectati gresit, pocneste imediat pt. ca nu are siguranta de protectie!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users