Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

tremuratul mainilor

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
popik2007

popik2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,379
  • Înscris: 31.10.2009
de vreo cativa ani am o problema cu tremuratul mainilor care se accentueaza la emotii mai puternice.cred k este pe sistem nervos.pana acum nu am dat mare importanta.dar de ceva vreme lucrez ca ospatar si ma impiedica sa imi fac serviciul cum trebuie.
vreau sa va intreb daca se trateaza asa ceva..ce ar trebui sa fac

Edited by adadoi, 26 August 2010 - 13:26.


#2
Tutzzu

Tutzzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 24.03.2010
Iti dau un sfat, nu te uita la farfurii, fii atent in alta parte, asa fac eu cand imi mai pun singur sa mananc. Bafta !!

#3
esy72bj

esy72bj

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 21.03.2010
In primul rand ,du-te la medicul de familie sa-ti dea o trimitere.
  
   In al doilea rand:

   Consumi alcool in cantitati mari sau analgezice (medicamente contra durerilor) ?
  
   Ai intrerupt brusc consumul de alcool sau de analgezice ?

   Mananci regulat ? Deoarece foamea provoaca scaderea glicemiei care are ca efecte printre altele si tremuratul mainilor si nervozitatea accentuata.
  
   Iti transpira abundent palmele pe interior ?

Edited by esy72bj, 25 August 2010 - 23:30.


#4
popik2007

popik2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,379