Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Ultima postare: mai 11 2024 14:01, Inițiat de
alin990
, aug 15 2010 06:49
·
108
#542
Publicat: 19 octombrie 2012 - 08:57
E normal sa iti ajunga ulei la reductor si cutie din diferential ca asa este el construit.uleiul din diferential la 445 se completeaza prin busonul de pe capacul cutiei de viteze si nivelul il verifici pe joja de langa frana de mana.Nu trebuie sa iti ramana ulei in monobloc pentru ca el se scurge inapoi in diferential de unde il preia pompa hidraulica si il pompeaza iar spre distribuitorul de la monobloc,Ce se intampla cu el nu iti salta tiranti ,de ai umblat tu pe acolo si ai constatat ca nu iti ramane ulei in distribuitor?
|
#543
Publicat: 21 octombrie 2012 - 16:15
U 445 are cutia de viteze,reductorul si diferentialul cuplate fara semeringuri,iar uleiul recomandat este T75.Exista semeringuri intre diferential si transmisia finala(la capatul trompelor).Nivelul de ulei pt cutia de viteze si diferential se alege in functie de echiparea/folosirea tractorului cu remorci basculabile;in acest sens pe joja de ulei din transmisie ar trebuii sa fie marcat nivelul acestuia(fara ridicator hidraulic sau cu ridicator hidraulic),pt ca ai specificat ca ai simpla tractiune.
|
#545
Publicat: 22 octombrie 2012 - 19:24
irimiaciprian1, on 22 octombrie 2012 - 10:37, said:
se poate pune si o rezistenta electrica pt pornirea pe timp de iarna . modifucarea se face la cotul din metal care iese din partea de jos la radiator. si du mai dai apa jos nui mai dai cu fachia . merge bine. detaliaza... Editat de zscf, 22 octombrie 2012 - 19:25. |
#546
Publicat: 23 octombrie 2012 - 07:58
S-a tot vorbit cu chestiile astea la pornire iarna si cand ii frig mare cel mai bine sa ai pus la punct injectoare,pompa injectie,eletromotor,baterie si atunci porneste sigur dupa vreo 5 invartiri daca nu ai motorul pe duca sa nu aiba compresie.Sunt curios ce spune si el cu rezistenta aceea.
|
#547
Publicat: 24 octombrie 2012 - 19:15
Desi nu are legatura cu ultimele discutii, ...ar trebuii sa fie usor modificat titlul acestui subiect pt ca toti sa gaseasca mai usor raspunsuri la problemele pe care le intalnesc.
Titlul propus ar fi U445 ( Long tractor)-asa cum este cunoscut pe plan international. Daca initiatorul subiectului este de acord cu aceasta schimbare,rog moderatorii sa adauge si numele international(Long) ps. un exemplu: http://www.wengers.c.../01-TX10038.htm Editat de gcom61, 24 octombrie 2012 - 19:22. |
#548
Publicat: 26 octombrie 2012 - 15:28
Salut.|Sunt mereu atent la discutiile de pe acest topic ,am un tractoras u445 Lde ceva vreme facand o mica revizie am observat ca sub el mai exact sub discul de ambreiaj sunt 4 gauri doua cate doua,cu pas marunt surub de 12 cred ca sunt pentru cositoarea laterala dar la mine aceste gauri erau in ele suruburi cand le-am dat jos curgea ulei pe acolo e un fel de carcasa!dupa ceva vreme 3 sapt max a inceput sa imi curga mult ulei de acolo acum as vrea sa il rup pe jumatate sa ii schimb simeringul si rulmentul sau ce o avea acolo.cand erau infundate gaurile imi curgea ulei pe la electromotor,mentionez ca ambreiajul nu imi patina.Si alta prob care o am cu el cand e pe liber la relanti de ex se aude acolo al discul de ambreiaj o troncaneala mai exact un fel de lant troncane cand il apas nu se mai aude nimic.! sa fie cateii slabi sau...!?decat in treapa a 5a imi face figuri intra mai greut.STIMA!daca cineva s-a mai intalnit cu asa ceva sa imi zica si mie ce e de facut!
|
#549
Publicat: 27 octombrie 2012 - 02:39
am si eu o intrebare, am un tractor niversal 445 cumparat in primavara, cu 2 manete, cutie de viteze in 3 trepte, reductor cu 3 pozitii,si as vrea sa va intreb de ce nu intra in viteza a 3-ia la mare? sau intra foarte greu dupa foarte multe incercari, si asta se intampla doar cand e motorul pornit, daca opresc motorul intra foarte usor in viteza.in celelalte viteze intra foarte usor si cu motorul pornit si cu motorul oprit, numai in a 3-ia face figuri si doar cand e motorul pornit.Va rog sa-mi raspundeti!.Va multumesc anticipat!.
|
#550
Publicat: 27 octombrie 2012 - 11:29
petrica_co, on 27 octombrie 2012 - 02:39, said:
am si eu o intrebare, am un tractor niversal 445 cumparat in primavara, cu 2 manete, cutie de viteze in 3 trepte, reductor cu 3 pozitii,si as vrea sa va intreb de ce nu intra in viteza a 3-ia la mare? sau intra foarte greu dupa foarte multe incercari, si asta se intampla doar cand e motorul pornit, daca opresc motorul intra foarte usor in viteza.in celelalte viteze intra foarte usor si cu motorul pornit si cu motorul oprit, numai in a 3-ia face figuri si doar cand e motorul pornit.Va rog sa-mi raspundeti!.Va multumesc anticipat!. |
|
#551
Publicat: 27 octombrie 2012 - 16:12
petrica_co, on 27 octombrie 2012 - 02:39, said:
am si eu o intrebare, am un tractor niversal 445 cumparat in primavara, cu 2 manete, cutie de viteze in 3 trepte, reductor cu 3 pozitii,si as vrea sa va intreb de ce nu intra in viteza a 3-ia la mare? sau intra foarte greu dupa foarte multe incercari, si asta se intampla doar cand e motorul pornit, daca opresc motorul intra foarte usor in viteza.in celelalte viteze intra foarte usor si cu motorul pornit si cu motorul oprit, numai in a 3-ia face figuri si doar cand e motorul pornit.Va rog sa-mi raspundeti!.Va multumesc anticipat!. Cel care a inlocuit sincroanele nu le-a pozitionat bine in/pe bucsa de cuplare;ar mai putea face figuri si crabotii. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 5
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi