Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Mar 28 2024 21:48, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#505
Posted 09 August 2012 - 10:58
Nu aveti niste imagini cu compresor montat pe 445. Ca eu am suportul dar nu stiu exact unde trebuie sa il pun. Multumesc
|
#506
Posted 09 August 2012 - 23:31
mai exact unde vine teava de ulei si am vazut ca unele au niiste rotite pe capac dar eu asi vrea sa pun cu curea de la paleti:DD: asa trebuie sau acea rotita de pe capac de unde se antreneaza? multumesc
|
#507
Posted 10 August 2012 - 08:34
Suportul la compresor vine montat pe capacul la distributie in dreptul pompei de injectie dai capacul ala rotund de tabla jos si montezi suportul de la compresor .Conducta de ulei o tragi de pe partea stanga din blocul motor acolo ai niste doape desfaci unul din ele te duci la strung sa iti faca o reductie cu cota dopului si la celalalt cap cota in care sa infiletezi conducta.Rotita de pe capac este o fulie si ea are rolul de intinzator la curea
Attached FilesEdited by georgelulea, 10 August 2012 - 08:42. |
#508
Posted 11 August 2012 - 14:23
salut
imi puteti face o poza sau o schema,vreau sa stiu cum se leaga releu de incarcare(vreau sa pun de dacie) |
#509
Posted 11 August 2012 - 17:37
aha. multumesc mult
georgelulea, on 10th August 2012, 08:34, said: Picture_601.jpgSuportul la compresor vine montat pe capacul la distributie in dreptul pompei de injectie dai capacul ala rotund de tabla jos si montezi suportul de la compresor .Conducta de ulei o tragi de pe partea stanga din blocul motor acolo ai niste doape desfaci unul din ele te duci la strung sa iti faca o reductie cu cota dopului si la celalalt cap cota in care sa infiletezi conducta.Rotita de pe capac este o fulie si ea are rolul de intinzator la curea |
#510
Posted 11 August 2012 - 20:43
este foarte simplu sa pui releul de incarcare nu ai cum sa gresesti papucul cu surub nu o sa intre niciodata pe papucul tata al releului, daca pui releu electronic cu firul rosu trebuie sa tai firul si sa il prelungesti pana la borna de plus a alternatorului.
|
#511
Posted 14 August 2012 - 13:21
La u 445 de craiova nu merge pus compresorul am incercat dar loveste si de paleti si de radiator de tot ori trebuie altu mai mic...
|
#512
Posted 14 August 2012 - 20:52
trebuie sa tai un pic din difuzorul la radiator si la paleti procedezi la fel dar din paleti sa tai egal din fiecare sa nu se descentreze.fulia daca este din aceea care se regleza trapezul o strangi la maxim si tai din ea dupa care o sudezi.
|
#513
Posted 14 August 2012 - 20:54
#514
Posted 17 August 2012 - 16:24
Ce parere aveti,e mult pt un u445 sa consume 1 litru de ulei in 200 de ore de functionare(arat,frezat,discuit...dar si munci usoare,sa zicem in proportie de 50/50)?
|
|
#515
Posted 17 August 2012 - 22:53
#516
Posted 18 August 2012 - 01:24
#517
Posted 18 August 2012 - 19:11
#518
Posted 14 September 2012 - 14:28
Am o intrebare: din ce cauza nu cupleaza discul pentru priza de putere la apasarea ambreiajului,sau cum se regleaza ca sa cupleze? la activarea manetei pentru priza de putere se simte ca apasarea ambreiajului nu are niciun efect,adica nu este oprit axul pe care trebuie sa intre mansonul si caraie...discurile sunt schimbate recent.
Edited by darius-21, 14 September 2012 - 14:29. |
#519
Posted 14 September 2012 - 16:34
Nu e reglat corect ambreiajul. Se regleaza relativ repede, dar trebuie ceva dexteritate. Reglajul se face prin decupajul din dreapta al carcasei cutiei de viteze.
|
|
#520
Posted 14 September 2012 - 17:20
sacos, on 14 septembrie 2012 - 16:34, said:
Nu e reglat corect ambreiajul. Se regleaza relativ repede, dar trebuie ceva dexteritate. Reglajul se face prin decupajul din dreapta al carcasei cutiei de viteze. Multumesc ! imi poti spune ce presupune acest reglaj ? cumva distanta dintre "catei " si disc? mai mica,mai mare? |
#521
Posted 14 September 2012 - 20:40
salut. Vin si eu cu o intrebare aveti idee de ce nu mai are putere sa ridice ad in primavara am incarcat niste rulade de borceag si le ridica la relantiu dar acum am facut ruladele de ciocani(porumb) si nu a vrut sa mai ridice. ulei are. Nu a mai fost folosit din primavara ad nu sa mai ridicat nimic cu el. Multumesc.
|
#522
Posted 15 September 2012 - 08:20
Vezi ca ai o maneta acolo in dreapta sub bratul drept trebuie sa fie inpinsa in fata,vezi pompa de hidraulic cum se prezinta,desfa un dop vezi ai presiune in monobloc,sau ti dusa garnitura la cilindru monobloc.
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users
Bing (1)