Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#4339
allumave

allumave

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 23.12.2010
Semeringul se comporta beton,iar in canal a trebuit sa o fortez mai mult decat alta garnitura de acest gen la alti cilindri.Cum nu am gasit pe stoc garnitura de 8,am cumparat de 95x85x12,care este uzuala si am marit canalul cu5 mm.Aia 5 mm ar trebui luati de pe cilindru inspre partea catre biela care este mai aproape de margine si astfel garnitura ar fi fortata mai putin.In schimb nu stiu cum am imbatat-o de cap cu maneta de actionare a monoblocului ca nu am mai reusit sa o montez cum ar trebui.Nu-mi coboara decat pana la jumatate.

#4340
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Nu ai bagat bine si se blocheaza nu culiseaza complect mai trebuie sa desfaci odata chiuloasa chestie foarte neplacuta

#4341
allumave

allumave

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 23.12.2010
Ce oare nu am bagat bine?Eu credeam ca maneta sau mai bine zis parghiile manetei nu sunt in regula montate,caci monoblocul a fost dat jos cu totul si ma gandeam ca poate s-au deranjat purtandu-l de colo colo.

#4342
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Nu are treaba daca se muta pentru ca chiuloasa ii stransa.Acolo in dreapta in interior ai parghia acea ce iasa din monobloc care vine pusa in urechea din chiuloasa cu un splint de siguranta si acolo sa nu fi gresit.De manetuta din dreapta ai umblat sa rotesti poate esti cu el pe copiere si acolo o ramas el setat.Mai poti trage cu mana de maneta principala din dreapta inspre spate sa vezi daca o actionezi tu pe liber lasa jos complect si ridica fara sa ai legata parghia ta.

#4343
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Daca ai dat jos monoblocul si mai ales,ai demontat cutia de comenzi de pe monobloc(cea care are parghii in interior)este f posibil sa fi montat parghiile in alta pozitie.Se poate intampla fara sa demontezi acele parghii-doar pozitionandu-le gresit la remontare pe monobloc.

#4344
danielparvoni

danielparvoni

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.11.2015
Salut baieti. Am dat jos pompa de injectie si din neatentie a cazut si pinionul. Cum il mai pun la punct acum?

#4345
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Cauti semnele de pe pinioane.

#4346
danielparvoni

danielparvoni

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.11.2015
Dar cum vad semnele de pe pinioane daca nu dau jos capacul de la distributie? Asta ar fi singura modalitate?

#4347
niqn102

niqn102

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 08.08.2011
ca tot vorbiti de pompa de injectie, si mie mi-a dat-o jos un mecanic si am fost cu ea la reparat, i-am schimbat capul hidraulic. Acuma porneste, merge, dar cand il accelerez nu se accelereaza rotund, parca da rateuri, si face foarte mult fum, si nici nu mai are asa putere in brazda, am incercat sa ar cu el. Care poate sa fie problema? Sau ce ar trebui sa reglez?

#4348
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 danielparvoni, on 02 mai 2017 - 06:18, said:

Dar cum vad semnele de pe pinioane daca nu dau jos capacul de la distributie? Asta ar fi singura modalitate?
Invarti de arbore pana vin semnele in fereastra de montaj...

postarea //88
https://forum.softpe...2#entry13045408

Edited by gcom61, 02 May 2017 - 17:53.


#4349
danielparvoni

danielparvoni

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.11.2015
pai vine semnul de la pinionul care antreneaza pinionul de la pompa de injectie, pe astea doua le pui la semn dar pe celelalte cumle vad?

#4350
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015
Simplu cu o oglinda si un bec de mana. Pe pinionul de pompa ai 4 vezi sa ai 4 si pe cel din interior ca ala mai are un semn.

#4351
WIRAX_127

WIRAX_127

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 17.12.2013
salut! dupa multe cautari prin manuale gasite pe forum revin cu o problema: imi curge ulei prin aceasta zona (poza atasata), mentionez ca la vechea pompa curgea tot pe acolo , am spus ca e pompa de vina si am schimbat-o, la cea noua curge din nou tot in acelasi loc, daca cineva a desfacut distributia imi puteti spune daca sunt ceva garnituri de etansare la axul cu cama care actioneaza pompa de alimentare? multumesc anticipat

Attached Files



#4352
danielparvoni

danielparvoni

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 03.11.2015

 ioan56, on 02 mai 2017 - 21:22, said:

Simplu cu o oglinda si un bec de mana. Pe pinionul de pompa ai 4 vezi sa ai 4 si pe cel din interior ca ala mai are un semn.
Si pe celelalte respectiv cel de la vibrochen,cel care antreneaza axul cu came cum le vad sa fie la semn?

#4353
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Pai alea tre sa fie la semn ca doar nu ai demontat pimionul distribuției.Petine te interesează sa fie la semne doar pinionul pompei de injetie si intermediar.

#4354
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 WIRAX_127, on 02 mai 2017 - 22:27, said:

salut! dupa multe cautari prin manuale gasite pe forum revin cu o problema: imi curge ulei prin aceasta zona (poza atasata), mentionez ca la vechea pompa curgea tot pe acolo , am spus ca e pompa de vina si am schimbat-o, la cea noua curge din nou tot in acelasi loc, daca cineva a desfacut distributia imi puteti spune daca sunt ceva garnituri de etansare la axul cu cama care actioneaza pompa de alimentare? multumesc anticipat

Pompele de alimentare nu au etansare in acea zona.La tine,problema este ca ,gaura de drenaj al uleiului din zona coditei  este infundata.Daca demontezi capacul de la cama coditei pompei,te vei lamuri.Nu mai sunt sigur,dar cred ca tot pe acolo se scoate si lagarul(cuzinetul)acelui ax,care este cuplat cu pinionul intermediar de la distributie;nu recomand sa-l scoti caci risti sa deplasezi pinioanele de la punctele de aliniere.

#4355
WIRAX_127

WIRAX_127

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 17.12.2013
Multumesc mult. ai avut dreptate, era infunata scurgerea.  la vara e programat rk total cutie si motor. Cu această ocazie as vrea sa va rog a-mi recomanda un set motor de calitate. Mulțumesc inca odata.

Edited by WIRAX_127, 03 May 2017 - 23:35.


#4356
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Poti cumpara un set motor sau,...poti cumpara doar pistoane la cota de reparatie si secmenti ,iar camasile existente se alezeaza.In felul asta stii ca ai set de aceeasi calitate ca cel existent.Oricum,operatiunile pt set nou,mai au in plus depresare camasi vechi si presare camasi noi...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate