Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Laptop + 2 monitoare -docking station - solutie/recomandare

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
sirbrisc

sirbrisc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 10.07.2007
Buna. Detin un notebook dell studio 1735 (intel c2d 2.5Ghz, 4gb ddr2 667 + ati hd 3650 (256 mb) + 2*WD 320Gb@5400rpm )
sunt programator si am nevoie de o suprafata mai mare de lucru .
Doresc sa am 2 monitoare pe care sa lucrez (cel de la laptop nu se include)
Doresc o solutie pentru rezolvarea problemei deoarece acum pot conecta doar un monitor prin vga sau hdmi.
Ma gandeam la un docking station dar pentru acest model nu merg decat cele universale.
E ok ca solutie dezactivarea monitorului de la laptop. dar sa mearga celalate 2
ar mai fi o solutie banuiesc.. si o placa video externa, sau un docking station cu o palca video integrata.

daca nu o sa gasesc o solutie pentru acest laptop sun dispus sa achitionez alt laptop . buget: pana in 7500 Lei.
obligatoriu iesire HDMI , frecvente mai mari la memorie eventual DDR3 , procesor mai bun sau echivalent, placa video integrata >256 MB . acest laptop trebuie sa imi permita impreuna cu un docking station sau o placa video externa conectarea a 2 monitoare externe.
ce solutie imi recomandati ?

#2
lestad_25

lestad_25

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,317
  • Înscris: 28.07.2010

View Postsirbrisc, on 14th August 2010, 13:27, said: