Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
service-uri - Range Rover Sport 3.0 TDV6
Last Updated: Sep 24 2010 11:37, Started by
adacarla
, Jul 30 2010 18:53
·
0
#1
Posted 30 July 2010 - 18:53
Ce parere aveti de acest model RRS - 2010 bineinteles ?
Ce stiti de service-uri ? Piese etc.... Ai renunta la un ML (acelasi an) in favoarea RRS-ului ? Personal - ML il stiu pe dinafara...., daaar am urcat in dreapta unui RRS 2010 a unei cunostinte a sefului meu .......Concluzia.....Am uitat pe moment de ML . Ce stiti voi de aceasta masina ? |
#2
Posted 30 July 2010 - 19:22
Range Rover-ul are mai multe plusuri cum ar fi ca este mai bun la off-road si este mai sport. Din punctul meu de vedere este superior.
|
#3
Posted 30 July 2010 - 21:29
Vad ca are cai mai multisori ....dar materialele folosite in interior hhmmmmm , nu am avut timp cat am mers cu ea sa-mi dau seama daca este peste ML la acest capitol ...
|
#4
Posted 31 July 2010 - 16:25
Baieti , am dat fuga la dealer Land Rover - de curiozitate - ca doar muream de curiozitate daca nu vedeam si sa ma actualizez cu aceasta masina...
Concluzia - (poate putin prea personala) : La interior - peste concurenta (ML, Q7, X5), ma refer la calitatea materialelor....(toate sunt imbracate cu lux de amanunt in piele fina si moale...) , ca doar am luat lupa cu mine sa caut un plastic dur pe la bord pe undeva , dar NU si-a facut aparitia asa ceva....deeeci ... ; Ca spatiu - foarte OK, nu simti "inghesuiala" ca in unele suv-uri care se pretind premium ; Confortul si eleganta de neasteptat ; Pozitia de la volan - te simti ca privesti in jos la ce misuna pe acolo , cam sus spun eu , dar cu vizibilitate superioara - da un aer de masivitate... Repet , nu am avut contact pana acum cu asa ceva, dar nu stiam ca este asa de reusit facut RRS-ul , nu stiu la drum cum se comporta , abia astept sa fac un test drive si revin cu pareri... Cand va vine randul sa cumparati un SUV , urcati-va si intr-un RRS ; Stiu ca boala mare la romanasi este nemteasca....ca doar naaa... " - Ce masina ai ? " - " Mertan " . Multi o fac (daca nu majoritatea) pentru imagine .... |
#5
Posted 01 August 2010 - 15:27
As vrea niste discutii despre service-urile Land Rover....daca sunt OK si daca este mai scumpa sau nu intretinerea RRS-ului fata de ML (modele 2010) ...
Perfect ar fi daca are cineva un RRS nou sa-si impartaseasca experienta.... |
#6
Posted 07 August 2010 - 21:58
aveti idee cum e distributia la modelul asta?( 3.0 TDV6). pe curea, pe lant?
|
#9
Posted 08 August 2010 - 18:17
Nu conteaza, nu a auzit de bine...ce detalii vrei? Masina are un singur defect : nu este nemteasca.
|
#10
Posted 09 August 2010 - 17:43
Cu exactitate nu stiu raspunsul la problema motoarelor folosite de Ford -----ce si cum au.......asa am auzit de la mai multi posesori de ford ca nu-si mai cumpara ford cat traiesc ei , copii lor si nepotii nepotilor lor.......
Problema care ma framanta este ca cei de la Land Rover folosesc aceeasi firma constructoare de motoare.....Tare ma intereseaza un RRS, dar as vrea sa aud niste pareri despre motoarele 3.0 L TDV6 de la cineva care a avut sau a auzit ceva de ele ...... |
|
#11
Posted 14 August 2010 - 13:33
doar o parere.
pentru o asa masina e cam mic motorul. daca era un suv fara pretentii era ok dar ceva de lux trebuie sa se si miste corespunzator. |
#12
Posted 14 August 2010 - 17:22
Spui ca se misca greu....hhmm ...., am fost la reprezentanta si am facut un test drive si am ramas impresionat de puterea motorului , comparativ cu aceeasi motorizare de la ML - respectiv 3.0 L diesel . Dupa cum am mers , zic eu ca e arhi-suficient acel motor .
|
#13
Posted 24 September 2010 - 11:37
TDV6-le precedent (190 CP) era la limita pentru dimensiunile masinii - pentru un utilizator doritor de senzatii tari va fi un motor mic, se recomada TDV8-ul (care este o uzina pe roti), insa pentru mers normal la orice drum si utilizator care cauta altceva decat puterea bruta de la masina, este o alegere excelenta. Am vazut multe pareri "avizate" ca cei 190 CP fac de rusine masina, (inclusiv: "te face orice logan"). C'mon, am facut undeva la 20.000 km cu masina aia, si cred ca este suficient.
Noul motor de 3l aduce exact acel plus de putere dorit de catre pasionati. Despre service-uri nu stiu sa spun prea multe, masina avand doar 75.000 km in 20 luni de la achizitie (0 km), si in perioada asta s-au schimbat doar niste bucse, pragurile de plastic de pe dreapta pe CASCO si s-au facut reviziile regulate. Plus o rechemare in service pentru toate 2.7 TDV6 pentru schimbare pompa injectie (se pare ca s-a folosit aceeasi pompa - ca dimensiune - si pe TDV6 si pe TDV8, si au considerat ca este supradimensionata). Urmarea schimbarii pompei a fost scaderea consumului de combustibil cu approx 1l/100km (actualmente consum mediu pe 3.000 km se tine undeva la 8.6-8.9l/100 km) fara a fi afectate performantele dinamice ale masinii. Din punctul de vedere al confortului, deja discutam despre altceva decat la "nemtesti". Cineva spunea mai sus ca singura problema a masinii este ca nu e nemteasca. Recomand o tura mai lunga cu RRS si ne auzim dupa aia. Capabilitatile off-road ale masinii sunt mult peste ce pare la prima vedere, in conditiile in care am bagat-o si in zapada (deh, iarna a fost lunga si grea in Dobrogea), si prin noroaie, am urcat-o si pe stanci (la propriu) si n-am simtit niciodata strangere de inima ca raman acolo sau ca nu ies. Si asta in conditiile in care confortul se pastreaza in orice situatie intalnita pana acum pe drumurile patriei si ale Europei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users