iPhone 4 - discutii generale

- - - - -
  • Please log in to reply
3279 replies to this topic

Gh3r0m

Gh3r0m

Le Potato Master

• Grup: Senior Members
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6L_fpZkXctQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

La tipu asta se misca destul de bine  :notangel: Sa inteleg ca daca faci jailbreak se misca bine si daca nu,se misca ca vista pe 512 ram?  :lol:

Edited by Gh3r0m, 10 June 2010 - 21:15.

medley

medley

custom attitude

Telefonul era un 3G cu jailbreak si se gandea ceva pana sa reactioneze. Se misca de parca era un touch pe windows, daca asa o sa se miste pe toate 3g-urile, mai bine upgrade la telefon decat la OS.
Posesorul telefonului respectiv spunea ca dupa parerea sa, care oricum este mai avizata decat a mea in acest domeniu, iOS4 este facut pentru iPhone 4, faptul ca o sa fie disponibil si pentru versiunile anterioare e doar un gest de curtoazie pentru cei ce le-au achizitionat. Poate il mai trim-uiesc pana la lansarea oficiala.

Edited by medley, 10 June 2010 - 22:01.

BlackDevilOR

BlackDevilOR

• Grup: Members
iOS e gata, nu mai are ce sa ii faca si sa testeze in 10 zile pana la lansare. Sau sursa se insala sau nu stie despre ce vorbeste. Nu cred ca Apple ar lansa ceva care nu ar merge corect din toate punctele de vedere, mai degraba ar taia posibilitatea de upgrade.
Probabil "sursa" ta s-a jucat prea mult pe 3GS si revenind la un 3G cu iOS 4 i se pare incet si da vina pe software :P

the__1

the__1

ZaUan

RAM-ul nu este confirmat.

[ http://img819.imageshack.us/img819/5845/grafl.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

add2005

add2005

Compania asta Apple ii ca un partid politic in continua campanie electorala =))
Supraevalueaza tot. Si inocentul crede... :)
Am butonat iphone-uri, din toate generatiile. Prefer smartphone-ul nokia. :) nu ma atrage deloc iphone-ul. Singurul lucru care ma va tine legat pe viitor de iphone, ii ca va trebui sa scriem aplicatii si jocuri pentru ele. La iphone, orice rahat se vine super bine. :)

Edited by add2005, 11 June 2010 - 11:16.

the__1

the__1

ZaUan

Nokia a ramas mult in urma la capitolul intuitivitate / inovatie. Symbian ^3 nu pare sa fie uriasul salt inainte pe care il asteptau fanii marcii, cel putin nu in stilul revolutiei adoptate de Microsoft in dezvoltarea noului Windows Phone 7.

connectorxp

connectorxp

Avid mountaineer.

• Grup: Moderators
Astept sa apara si la noi si daca "hapsanii" aia de la orange vin cu o oferta buna, voi migra la iPhone de la Symbian 5th Ed, care desi este mai flexibil, este mai slab implementat si mai greoi.

Just_Cavalli

Just_Cavalli

Oferta buna la Orange pentru noul Iphone ? Mai viseaza in continuare. A fost la vreun model nou lansat(de Iphone) o oferta rezonabila ?

Edited by Just_Cavalli, 11 June 2010 - 12:17.

Steauaboy95s

Steauaboy95s

View Postthe__1, on 11th June 2010, 12:53, said:

Nokia a ramas mult in urma la capitolul intuitivitate / inovatie. Symbian ^3 nu pare sa fie uriasul salt inainte pe care il asteptau fanii marcii, cel putin nu in stilul revolutiei adoptate de Microsoft in dezvoltarea noului Windows Phone 7.
Nokia nu prea se mai bazeaza pe High-End, detine piata cu ajutorul "best buy"-urilor de pe mid-range si low-end. Mare greseala....parerea mea
Windows Phone 7 promite multe, iar cum Windows 7 m-a surprins si acum il am ca OS principal, ii pot da o sansa si WP7, dar asta daca nu ma indrept spre acest iphone, de care personal ma indragostesc :rolleyes:

@De acord cu Just Cavalli, oferta buna la orange pt Iphone 4 o sa vezi la lansarea Iphone 5...cum e si acum oferta buna la 3GS

Edited by Steauaboy95s, 11 June 2010 - 12:17.

the__1

the__1

ZaUan

Eu cred ca iPhone 4 va fi cel putin 299 euro la conectare, abonament de la 30 euro in sus. Sa nu fie chiar mai mult, 349.

the__1

the__1

ZaUan

Oh, no...

http://blog.gsmarena...y-rant-follows/

I was anxious to try out the iOS 4 on my iPhone 3G ever since it was announced so you can imagine how impatient I was to install the iOS 4 Gold – the final developer’s beta that was unlocked for installation to non-developer’s iPhones. Waiting until 21 June to get the final version was simply not an option.

Announcing the iOS 4, Apple promised more than a hundred new features but they somehow failed to mention a lot of those won’t be available to the now discontinued iPhone 3G. I knew multi-tasking was a no-go but how about homescreen wallpapers? Come on – using custom wallpapers or even videos for homescreen background has been available to users with jailbroken iPhones for ages. How can that be a iPholne 3GS only feature? Well, it turns it is.

But homescreen wallpapers are a minor thing. The worst part about the new iOS4 is that I’ve never seen my iPhone 3G operate so slowly. It’s like I’ve suddenly downgraded the hardware performance by a half. There’s stuttering when I scroll, opening some submenus takes ages, and many AppStore games or applications either take an eternity to load or they randomly freeze on me. And it’s the Gold beta we’re talking about here – a true Release Candidate. I can’t imagine what it would have been like to use the earlier versions.

If it’s how the final version would run on my iPhone 3G, then I would surely think twice about upgrading permanently.

I ran some numbers here so you can understand the difference. With the iOS 4 the iPhone 3G boot time took 5-7 seconds longer than on a regular iPhone 3G with iPhone OS 3.1.2.

The data intensive iGO SatNav app was able to start only after a fresh restart of the iPhone 3G with iOS 4 and the app itself took some good 37 seconds more than on the older OS to fully load. The second run of the app shot the difference in start times up to 50 seconds for a total load time of 1 min 18 seconds! I must be joking right? Well, I’m not.

Furethermore, I went to check the promised functionality of opening mail attachments with a third-party app of your choice. Well, guess what – there’s no option to choose a third-party app to do the job. I guess that’s another feature the iPhone 3G won’t be getting.

Oh, and iBooks… iPhone 3G users are not getting that as well, while iPhone 3GS users that have upgraded to iOS 4 Gold beta are already enjoying it from the AppStore as we speak.

It’s like Apple is looking for artificial ways of making their older iPhones obsolete. No iOS 4 update for iPhone 2G – that’s on purpose, it has the same processor and RAM as 3G, it’s totally compatible. It’s just that Apple don’t want their latest high-tech toy to run the same OS as their three-year old iPhone 2G. Not cool, Mr. Jobs. What if I’m ok with the older hardware?

Imagine they do that to computers. They’d say: “Hey, you can’t upgrade your MacBook to Mac OS “Green Lizard”. It’s not because you have old and sluggish hardware, it’s just because you bought your MacBook so long ago. We want you to buy a new one!”

And for all I know, that may as well happen and they’ll get away with it. It’s totally Apple, you know.

Final words

But despite all the goodies I just got, I can’t suppress the itchy feeling that Apple made iOS 4 so sluggish on the iPhone 3G on purpose. Just to let me know my iPhone is so-2008 – old and underpowered, taking away the joy of having these new features. It somehow makes you want to upgrade to a more powerful hardware, doesn’t it?

Not only that, but they also made sure I get only half of the new features. Apple would like to make sure I buy their latest toy after I skipped on last year’s iPhone 3GS upgrade. And I might as well do so, because I’ve already invested a serious amount of money in mobile applications that are available exclusively from their AppStore. But I’ll deal with it one way or the other.

But take that lesson on modern captalism – this year Apple’s letting me and my iPhone 3G down, next year – it’s going to be iPhone 3GS users. So be sure to make your buys wisely. I know I would.

flipdascript

flipdascript

• Grup: Banned

View Postthe__1, on 11th June 2010, 20:14, said:

Oh, no...
Sper sa nu fie adevarat, (de fapt, incerc sa ma mint singur ) pt ca asta ar demonstra cat de mult ii intereseaza pe cei de la Apple parerea clientilor. Chiar nu inteleg, nu au atatea modele de telefoane ca Samsung sau Nokia, ce ii costa asa de mult sa le faca sa functioneze perfect? Daca tot se poate instala iOS4 pe 3G, de ce naiba l-au facut sa ruleze asa rau?
Astept si eu sa apara jailbreak + unlock pt iOS4 si dupa aia am sa-l pun pe 3G, sa vad cum sta treaba.

SophistiCat

SophistiCat

View Postthe__1, on 11th June 2010, 20:14, said:

Oh, no...

Not only that, but they also made sure I get only half of the new features. Apple would like to make sure I buy their latest toy after I skipped on last year’s iPhone 3GS upgrade. And I might as well do so, because I’ve already invested a serious amount of money in mobile applications that are available exclusively from their AppStore. But I’ll deal with it one way or the other.

But take that lesson on modern captalism – this year Apple’s letting me and my iPhone 3G down, next year – it’s going to be iPhone 3GS users. So be sure to make your buys wisely. I know I would.
Sorry, dar n-are decat sa-si cumpere un 3GS sau 4G chiar ! Apple are un f. bun sistem numit 'exchange/replacement program' > le dai vechiul tau aparat (in cazul asta iPhone 3G), platesti o anumita suma (de obicei jumatate din pretul unui aparat nou, poate 100 dolari in USA) si vei primi un 3GS nou, nout !

Si eu ma duc cu iTouch-ul meu 2G la Apple sa mi-l inlocuiasca cu un iTouch 3G, si doar pt. 70 Euro !!!! Evident, cand dai aparatul vechi, trebuie sa fie in stare perfecta, si cea mai mica zgarietura si poti fi refuzat...al meu arata ca nou !

xxz

xxz

• Grup: Members

View PostSophistiCat, on 12th June 2010, 00:16, said:

Sorry, dar n-are decat sa-si cumpere un 3GS sau 4G chiar ! Apple are un f. bun sistem numit 'exchange/replacement program' > le dai vechiul tau aparat (in cazul asta iPhone 3G), platesti o anumita suma (de obicei jumatate din pretul unui aparat nou, poate 100 dolari in USA) si vei primi un 3GS nou, nout !

Si eu ma duc cu iTouch-ul meu 2G la Apple sa mi-l inlocuiasca cu un iTouch 3G, si doar pt. 70 Euro !!!! Evident, cand dai aparatul vechi, trebuie sa fie in stare perfecta, si cea mai mica zgarietura si poti fi refuzat...al meu arata ca nou !
Poti oferi mai multe detalii? Am un iphone 3g de la Orange, il pot schimba cu 3gs?

tkd29

tkd29

View PostSophistiCat, on 12th June 2010, 01:16, said:

Vad ca la locatie ai trecut Geneva  :), chestia asta despre care vorbesti este valabila si acolo? sau numai in USA, pt ca acum sunt in Geneva pana luna viitoare.

SophistiCat

SophistiCat

View Posttkd29, on 12th June 2010, 08:36, said:

Vad ca la locatie ai trecut Geneva  :), chestia asta despre care vorbesti este valabila si acolo? sau numai in USA, pt ca acum sunt in Geneva pana luna viitoare.

Normal ca e valabil si aici programul...dar probabil ca asta depinde si de unde ti-ai cumparat aparatul...eu l-am luat de la un Apple Store mothership, nu vreun reseller ! Mergi la Apple in Geneva si intreaba...vrei adresa ?

View Postxxz, on 12th June 2010, 01:26, said:

Poti oferi mai multe detalii? Am un iphone 3g de la Orange, il pot schimba cu 3gs?
Depinde unde ai facut achizitia...mergi acolo sa intrebi daca e valabil programul Apple !

Edited by SophistiCat, 12 June 2010 - 11:39.

the__1

the__1

ZaUan

Nu am auzit de promotia asta la orange, dar ar fi interesanta daca e disponibila si la noi. Poate ne ajuta cineva cu informatii valabile si in RO. Chiar as da 100 euro in plus (wishful thinking) pentru un iPhone 4. :D

Edited by the__1, 12 June 2010 - 11:47.

SophistiCat

SophistiCat

View Postthe__1, on 12th June 2010, 11:47, said:

Nu am auzit de promotia asta la orange, dar ar fi interesanta daca e disponibila si la noi. Poate ne ajuta cineva cu informatii valabile si in RO. Chiar as da 100 euro in plus (wishful thinking) pentru un iPhone 4. :D
Yup, wishful thinking hun'...chiar daca e valabila si acolo oferta, o sa ti-l inlocuiasca cu un alt 3GS, si nu 4G !  :D

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate