Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Internet Prepay de la Vodafone
Last Updated: Dec 22 2017 16:15, Started by
derick
, Apr 29 2010 13:15
·
0
#865
Posted 31 October 2016 - 09:58
#866
Posted 31 October 2016 - 11:00
Treaba se complica. Am verificat simul e ok. Am sunat la rel.clienti si in urma indicatiilor am facut o singura modificare la puncte de acces respectiv setat PAP la tip autentificare. Am dat restart dar ioc 4G. Am resunat la rel.clienti dar de data asta mi-a zis ca nu ma poate ajuta. Sa incerc si in alte zone cica desi am zis ca am colegi langa mine ce prind 4G. Deocamdata sunt la serviciu nu pot verifica alte zone de i nu mai pot suna la ei.
|
#868
Posted 01 November 2016 - 19:23
Am 3 coduri Lays de 300MB.
PM si le aveti. Maxim un cod de persoana. |
#869
Posted 01 November 2016 - 19:25
#870
Posted 01 November 2016 - 19:28
Nu le pun pe topic pentru ca le pot vedea si cei care nu au cont, si e posibil sa nu apuci sa le activezi.
Am ales limita de 1 pe persoana ca sa dau la cat mai multe persoane. 1 cod s-a dat deja, mai sunt doua. Edited by Gabyyy93, 01 November 2016 - 19:29. |
#871
Posted 01 November 2016 - 22:01
Care e cea mai avantajoasa metoda de conectare cu un nanosim VF 4G pe o tableta? Abonament lunar, prepay exclusiv pt net sau prepay cu nr telefon?
|
#872
Posted 01 November 2016 - 22:53
Portezi un numar dintr-o alta retea la prepaid Vodafone si primesti 100GB valabili 1 an(bonus de portare). Trebuie sa reincarci doar 1 data ca sa primesti bonusul (cu minim 6 euro ca sa primesti acces si la 4G) dupa ce se finalizeaza portarea. Mai buna de atat nu cred ca gasesti.
Pe scurt: Prepaid cu numar telefon portat din alta retea. Ii poti da PM lui Vodafone_helper http://forum.softped...05410-vodafone/ ca sa iti zica daca mai e valabila oferta de portare. Edited by Gabyyy93, 01 November 2016 - 23:14. |
#873
Posted 07 November 2016 - 22:48
Scuze de oftopic, am de la lays un GB de net, cine e interesat p.m
|
#874
Posted 07 November 2016 - 23:38
Luati 3 coduri si de la mine
93RPPN3N HPNPKSRK PXKXHNRE |
|
#876
Posted 08 November 2016 - 08:58
Cum sa consumati bonusurile Lays daca aveti 100 GB la portare.
08:13:09 Operator1:Buna! Sunt .... Cu ce te pot ajuta? 08:13:18 Eu: Buna dimineata. Am bonusul de portare de 100 GB valabil un an si mai multe bonusuri de net de la codurile Lays valabile 7 zile. Ordinea de consum este gresita. Primele ar trebui sa se consume bonusurile Lays care au o valabilitate mai mica dar se consuma bonusul de portare care este valabil 1 an 08:13:49 Operator1 Pentru aceasta solicitare te pot ajuta colegii mei care rezolva solicitari de date. Permite-mi sa te transfer la ei. 08:13:59 Eu: Multumesc 08:14:14 Operator1: Cu drag. 08:14:51 Operator2: Buna!Ma numesc ... si sunt de pe departamentul de date.Am vazut conversatia avuta anterior cu colega mea. 08:15:04 Operator2: Te rog spune-mi numarul de telefon pw care intampini problema 08:15:08 Eu: Buna dimineata 08:15:14 Eu: 0723.... 08:16:26 Operator2: Multumesc frumos ! 08:17:01 Operator2: In urma verificarilor facute pe cont din pacate prioritatea de conusm nu poate fi modificata. 08:17:42 Eu: Nu se poate sau nu se doreste? 08:18:33 Operator2: Din pacate nu se poate tehnic din punt de vedere tehnic.Daca as fia ut aceasta posibilitate cu drag as fi modificat prioritatea 08:20:14 Eu: Inteleg ca dvs nu aveti posibilitatea aceasta, dar departamentul tehnic care stabileste ordinea de consum? Nu cred ca sistemul este programat singur ci de catre specialisti care pot schimba aceasta ordine 08:21:36 Operator2: Eu am transmis catre departamentul tehnic o solicitare insa ni s-a comunicat ca prioritatea bonusului de 100 GB nu poate fi modificat 08:22:51 Eu: Dar ar putea fi alocat un trafic echivalent cu aceste bonusuri valabil 7 zile care sa se consume primul? 08:23:15 Eu:Presupun ca aveti aceasta posibilitate 08:23:46 Operator2:] Ca si solutie voi incerca sa aloc echivalentul bonsului sub forma unor optiuni sa vedem daca functioneaza 08:24:05 Operator2: Permite-mi te rog cateva momente. 08:24:18 Eu: Sigur, multumesc 08:26:06 Operator2: Am alocat 12 GB in total sub forma unor alte bonusuri. 08:27:33 Eu: Da, le-am primit 08:28:21 Eu: Nu am verificat daca se consuma din acestea 08:28:27 Operator2: Am verificat prioritatea si se va consuma bonusul de 12GB cu prioritate urmand dupa consumarea celor 12 GB sa se consume din bonsul de 100GB 08:29:46 Eu: Multumesc. Pentru situatii similare ma pot adresa din nou departamentului de relatii cu clientii? 08:33:16 Operator2: Desigur! 08:33:41 Operator2: Suntem aici sa va ajutam cu orice situatie intampinata. 08:34:14 Operator2: Am alocat prima data 10 GB apoi 2 GB. 08:34:20 Eu: Este ok, sunt 12 GB in total 08:34:35 Eu: Multumesc 08:35:00 Operator2: Cu mult drag 08:35:03 Operator2: Ma bucur ca am putut sa te ajut! Te rog, spune-mi daca te mai pot ajuta si cu alte informatii. 08:36:46 Eu: Da, in cateva minute verific daca ordinea de consum este corecta 08:37:15 Operator2: In regula 08:40:55 Operator2: Dupa cum observi s-a consumat din bonusul de 500MB 08:47:55 Operator2: Iti multumesc pentru ca ai ales sa vorbesti cu noi pe chat! Te mai asteptam! La revedere. 08:47:57 Operator2: All Agents have left the conversation Daca insisti se rezolva... Apropo, noile bonusuri sunt valabile 30 de zile Edited by danutz1, 08 November 2016 - 09:01. |
#879
Posted 10 November 2016 - 08:25
07:53:41 Operator1: Buna! Sunt Operator1, Cu ce te pot ajuta?
07:54:06 Eu: Buna dimineata. Am bonusul de portare de 100 GB valabil un an si mai multe bonusuri de net de la codurile Lays valabile 7 zile. Ordinea de consum este gresita. Primele ar trebui sa se consume bonusurile Lays care au o valabilitate mai mica dar se consuma bonusul de portare care este valabil 1 an 07:54:18 Operator1: Pentru aceasta solicitare te pot ajuta colegii mei care rezolva solicitari de date. Permite-mi sa te transfer la ei. 07:54:35 Eu: Multumesc 07:54:50 Operator1: Am rugamintea sa nu inchizi fereastra de Chat, vei fi preluat in cel mai util timp. 07:56:19 Operator2: Buna Marian !Ma numesc Operator2 si sunt de pe departamentul de date.Am vazut conversatia avuta anterior cu colega mea. 07:57:09 Eu: Buna dimineata. Am revenit pentru aceeasi problema, ordinea de consum 07:57:22 Operator2: 07:57:38 Eu: Am 900 MB din bonusuri Lays 07:57:42 Operator2: Din cate observ mai ai 900 MB din bonusul Lay's 07:57:45 Operator2: 07:57:54 Eu: Da 07:59:02 Operator2: Te rog sa imi permiti cateva momente sa verific 07:59:25 Eu: Sigur 08:02:54 Operator2: Multumesc pentru timpul acordat. 08:03:08 Operator2: Am activat 1GB pe contul tau 08:04:58 Eu: Multumesc. Nu am primit mesaj dar vad ca traficul a fost alocat 08:07:14 Operator2: Practic am reinnoit jnul don bonusuri din acest moti e posibil sa nu primesti mesaj dar apare la Cost Control. 08:08:17 Eu: Da, este ok. Multumesc 08:09:41 Operator2: Cu multa placere! 08:09:47 Operator2: Te rog, spune-mi daca te mai pot ajuta si cu alte informatii. 08:10:31 Eu: Acum nu dar este posibil sa revin daca situatia se repeta:) 08:11:15 Operator2: Te astept aici 08:11:58 Eu: Multumesc, o zi frumoasa 08:13:09 Operator2: O zi frumoasa asemenea ! 08:13:14 Operator2: La revedere! 08:13:43 Sesiune deconectata. Foarte operativi ca de obicei mai ales ca acum cunoaste deja problema Edited by danutz1, 10 November 2016 - 08:27. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users