Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Putin ajutor va rog?
Last Updated: May 03 2010 07:52, Started by
SSDMON
, Apr 20 2010 23:10
·
0
#1
Posted 20 April 2010 - 23:10
Salut...acum cateva ore am cumparat un telefon marca Nokia, model E63.Vanzatoarea de la Orange Shop l-a deschis, mi l-a aratat.L-a pus in cutie, am incheiat abonamentul, am plecat acasa si cand il deschid, ma uit atent la display si vad un pixel mort.(Defect din fabrica, cred eu, deoarece telefonul nu a fost folosit nici macar 1 minut). Nu sunt sigur dar stiu ca sunt obligati ca in termen de maximum 48 de ore de la cumpararea produsului, in momentul in care clientul sesizeaza o neregula la produs, acesta sa ii fie schimbat. Acesta este un fel de acord tacit sau este descris intr-o lege sau un agrement? Chiar sunt obligati sa imi schimbe telefonul? Am fost la ei dar mi-au spus sa vin maine pentru ca atunci trebuiau sa inchida.Nu au fost prea incantati cand le-am spus de problema.Astept un sfat.Multumiri anticipate.
Edited by SSDMON, 20 April 2010 - 23:11. |
#3
Posted 21 April 2010 - 00:02
Am facut o trebusoara d-asta dar am zis ca gresisera culoarea si ca eu nu am fost atent (la culoare). N-am suflat nimic despre defect.
|
#4
Posted 03 May 2010 - 07:52
nu sunt obligati sa ti-l schimbe in 48 de ore, dar unele magazine au si astfel de oferte, pentru a atrage clientii
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users