Oferte de RETENȚIE.
Last Updated: Apr 25 2024 07:49, Started by
todoran13
, Mar 21 2010 18:50
·
66
#5995
Posted 08 November 2021 - 10:47
Ai mai sunat la ei?
Eu a trebuit sa stau calare pe ei fo' 2 zile pina am dat de o duduie care m-a rezolvat in 10 minute. Mail, SMS, confirmare, tot. |
#5996
Posted 08 November 2021 - 11:25
Am sunat de mai multe ori. Ma abureste fiecare cu "urgentam, ar trebui sa primiti azi", "pana la sfarsitul saptamanii sigur vor fi implementate" (asta fiind saptamanile anterioare"), si tot asa.
Le-am scris si pe Facebook, degeaba. |
#5997
Posted 08 November 2021 - 11:32
le trimiteti o cerere de reziliere...poate asa se vor misca
|
#5998
Posted 08 November 2021 - 11:45
In cazul asta daca tot isi bat joc de tine atunci cind te-or suna renegociaza la ala de 3.75 euro ca vad ca inca se dau abonamentele astea.
Sincer le duc dorul la UPC ca n-am auzit/patit asa ceva vreodata cu ei. |
#5999
Posted 08 November 2021 - 12:03
Am vorbit acum iar. I-am spus reprezentantului situatia, se facea ca nu stie - ca nu verificase. Pai nu asta e treaba lui, cand suna cineva cu problema X sa intre in sistem sa vada si incerce sa rezolve?
Confirma ca se poate mai ieftin, daca sunt client vechi, etc, apoi o da la intors, ca n-a confirmat ca se poate la mine. In conditiile in care sunt client de pe vremea Astral. Iarasi, teoretic ma va suna iar de la ofertare candva in urmatoarele zile, ca oricum a zis ca nu apare contractul incarcat/activ, deci efectiv intr-o luna nu s-a facut nimic. Cand vor suna, o sa trag de ei, sa vad ce naiba se poate si ce nu, dar clar asta nu e nici profesionalism, nici apelul nu "este important" cum le zice robotul nici nimic. Doar dezinteres, bataie de joc, lipsa de profesionalism si minciuna. |
#6000
Posted 08 November 2021 - 12:44
Email primit azi de la vodafone: "Ti-am marit viteza la internet fara cost suplimentar"
Nu vor sa ma lase la cel de 300 mb sub nici o forma. A mai primit cineva email de la V cu acelasi mesaj? |
#6001
Posted 08 November 2021 - 12:47
Au scos din portofoliu abonamentul de 300, te incurca cu ceva viteza marita? E fara cost suplimentar sau perioada contractuala prelungita.
Edited by MembruAnonim, 08 November 2021 - 12:48. |
#6002
Posted 08 November 2021 - 12:59
Am stabilitate mai buna pe 300. Inainte aveam cel mic de 150 si era super. Nu ma intereseaza viteza mare daca se tot deconecteaza tot timpul. Cad vin in RO folosesc doar chomecastul pentru uitat la TV si alte platforme si pentru asta am nevoie de stabilitate.
In fine asta e. |
#6003
Posted 08 November 2021 - 13:02
Ti se pare tie, nu are nimic de aface viteza maxima cu stabilitatea, e aceeași rețea.
|
#6005
Posted 08 November 2021 - 13:44
Si eu am incercat sa trec de doua ori de la 300 la 500 dar am declinat dupa 2 zile, mergea mai bine cu cel de 300, era mai stabil/constant.
Acum, de voie-de nevoie, am trecut la 500 dar avand echipamente vechi ma ajuta eventual pe upload (teoretic), practic nu vad vreo imbunatatire. |
#6006
Posted 08 November 2021 - 16:44
Desi stiu ca pare o aiureala, pot sa zic si eu: din portofoliul 150/300/500 (atata vreme cat au existat toate trei in oferta, in paralel) singurul abonament care merge(a) blana tot timpul e(ra) cel de 150. Mie mi-a mers mereu ca si cum ar fi garantat 150*. Asta e... In locuri in care e reteaua mai buna, chiar si ala de 300 se comporta decent, desi mai dadea dude. Eu cred ca, de fapt, cam asta e limita retelei, in ansamblu.
*Abonamentul de 150 il am si acum, nu l-am schimbat . E singurul asa, restul sunt de 500. Am refuzat orice modificare la ala de 150, exact din motivul descris de @anelise; se verifica si la mine, dupa cum spuneam... |
#6007
Posted 08 November 2021 - 18:49
Am sunat la ei ca sa raman la cel de 300. Raspunsul lor a fost ca trebuie vorbit si vazut cu cei de la Contracte si alte incurcaturi. Mai bine nu, presimt alte dureri de cap si sincer m-am saturat cu ei. Si in plus vor trece toate contractele pe 500. Fara alegere.
|
#6008
Posted 16 November 2021 - 17:15
Bataia de joc Vodafone continua.
De pe 11 octombrie de la primul apel/oferta, facuta la misto si salvata gresit in sistem, abia astazi mi-a fost implementata. Implementata INAINTE de a primi contractul si da acordul. Problema e ca saptamana trecuta am sunat iar, cerut reofertare si spus ca NU o accept pe cea initiala, din moment ce nici nu a fost implementata si mi s-a confirmat ca se poate mai ieftin. Au ignorat faptul ca am spus ca nu o accept - desi aparent apare in sistemul lor. Au bagat-o pe gat fara sa vreau. Cum nici asta nu e de ajuns, pana si pe prima au implementat-o gresit - fara Passion, lipsesc mentiunile de voucher 200E mobil, etc. Acum sesizare noua - aparent iar trebuie sa astept pentru reofertare. Alte minciuni, alte probleme. Pe langa netul cu upload constant de 0.35Mbps de cel putin 1-2 luni. Sunat la tehnic si nimic. Astia nu merita niciun client. |
#6009
Posted 16 November 2021 - 17:18
Trist ce se întâmplă. Coroborat cu calitatea serviciului de internet, chiar nu merita.
|
|
#6010
Posted 16 November 2021 - 17:43
Hombre, îmi pare rău. Văd că la tine e mai nașpa decât a fost la mine.
|
#6011
Posted 16 November 2021 - 18:28
Da... Ce sa fac. Astept sa sune, sa vad daca in conditiile astea ofera ceva mai bun. Daca da, si e real, se implementeaza, ok.
De viteza de upload nu stiu ce sa zic, oricum echipa care vine mereu facea acelasi lucru - muta un cablu in splitter din A in B. Pana venea altul si muta din B in A. S-a intamplat de cel putin 5-6 ori de-a lungul anilor. Nimic altceva. Daca nu, nu mai accept niciunul si ma gandesc serios la Digi, ca am fibra pe strada. Problema la ei era la TV, grila TV. Dar sa vad, intru sa verific acum. |
#6012
Posted 16 November 2021 - 19:26
Dacă ai Digi la poarta, ce te mai complici?
Sau îți place să fii masochist? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users