Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 

Oferte de RETENȚIE.

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
7700 replies to this topic

#5995
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,360
  • Înscris: 23.05.2003
Ai mai sunat la ei?
Eu a trebuit sa stau calare pe ei fo' 2 zile pina am dat de o duduie care m-a rezolvat in 10 minute. Mail, SMS, confirmare, tot. :)

#5996
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Am sunat de mai multe ori. Ma abureste fiecare cu "urgentam, ar trebui sa primiti azi", "pana la sfarsitul saptamanii sigur vor fi implementate" (asta fiind saptamanile anterioare"), si tot asa.
Le-am scris si pe Facebook, degeaba.

#5997
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 01.01.2013
le trimiteti o cerere de reziliere...poate asa se vor misca

#5998
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,360
  • Înscris: 23.05.2003
In cazul asta daca tot isi bat joc de tine atunci cind te-or suna renegociaza la ala de 3.75 euro ca vad ca inca se dau abonamentele astea.
Sincer le duc dorul la UPC ca n-am auzit/patit asa ceva vreodata cu ei.

#5999
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Am vorbit acum iar. I-am spus reprezentantului situatia, se facea ca nu stie - ca nu verificase. Pai nu asta e treaba lui, cand suna cineva cu problema X sa intre in sistem sa vada si incerce sa rezolve?
Confirma ca se poate mai ieftin, daca sunt client vechi, etc, apoi o da la intors, ca n-a confirmat ca se poate la mine. In conditiile in care sunt client de pe vremea Astral.

Iarasi, teoretic ma va suna iar de la ofertare candva in urmatoarele zile, ca oricum a zis ca nu apare contractul incarcat/activ, deci efectiv intr-o luna nu s-a facut nimic.

Cand vor suna, o sa trag de ei, sa vad ce naiba se poate si ce nu, dar clar asta nu e nici profesionalism, nici apelul nu "este important" cum le zice robotul nici nimic. Doar dezinteres, bataie de joc, lipsa de profesionalism si minciuna.

#6000
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 13.05.2003
Email primit azi de la vodafone: "Ti-am marit viteza la internet fara cost suplimentar"

Nu vor sa ma lase la cel de 300 mb sub nici o forma.

A mai primit cineva email de la V cu acelasi mesaj?

#6001
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Au scos din portofoliu abonamentul de 300, te incurca cu ceva viteza marita? E fara cost suplimentar sau perioada contractuala prelungita.

Edited by MembruAnonim, 08 November 2021 - 12:48.


#6002
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 13.05.2003
Am stabilitate mai buna pe 300. Inainte aveam cel mic de 150 si era super. Nu ma intereseaza viteza mare daca se tot deconecteaza tot timpul. Cad vin in RO folosesc doar chomecastul pentru uitat la TV si alte platforme si pentru asta am nevoie de stabilitate.

In fine asta e.

#6003
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ti se pare tie, nu are nimic de aface viteza maxima cu stabilitatea, e aceeași rețea.

#6004
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 13.05.2003
Din experienta cu ei iti spun ca nu.

#6005
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,715
  • Înscris: 21.08.2008
Si eu am incercat sa trec de doua ori de la 300 la 500 dar am declinat dupa 2 zile, mergea mai bine cu cel de 300, era mai stabil/constant.
Acum, de voie-de nevoie, am trecut la 500 dar avand echipamente vechi ma ajuta eventual pe upload (teoretic), practic nu vad vreo imbunatatire.

#6006
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 05.12.2010
Desi stiu ca pare o aiureala, pot sa zic si eu: din portofoliul 150/300/500 (atata vreme cat au existat toate trei in oferta, in paralel) singurul abonament care merge(a) blana tot timpul e(ra) cel de 150. Mie mi-a mers mereu ca si cum ar fi garantat 150*. Asta e... In locuri in care e reteaua mai buna, chiar si ala de 300 se comporta decent, desi mai dadea dude. Eu cred ca, de fapt, cam asta e limita retelei, in ansamblu.

*Abonamentul de 150 il am si acum, nu l-am schimbat Posted Image . E singurul asa, restul sunt de 500. Am refuzat orice modificare la ala de 150, exact din motivul descris de @anelise; se verifica si la mine, dupa cum spuneam...

#6007
anelise

anelise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 13.05.2003
Am sunat la ei ca sa raman la cel de 300. Raspunsul lor a fost ca trebuie vorbit si vazut cu cei de la Contracte si alte incurcaturi. Mai bine nu, presimt alte dureri de cap si sincer m-am saturat cu ei. Si in plus vor trece toate contractele pe 500. Fara alegere.

#6008
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Bataia de joc Vodafone continua.

De pe 11 octombrie de la primul apel/oferta, facuta la misto si salvata gresit in sistem, abia astazi mi-a fost implementata.

Implementata INAINTE de a primi contractul si da acordul.
Problema e ca saptamana trecuta am sunat iar, cerut reofertare si spus ca NU o accept pe cea initiala, din moment ce nici nu a fost implementata si mi s-a confirmat ca se poate mai ieftin.
Au ignorat faptul ca am spus ca nu o accept - desi aparent apare in sistemul lor.

Au bagat-o pe gat fara sa vreau.
Cum nici asta nu e de ajuns, pana si pe prima au implementat-o gresit - fara Passion, lipsesc mentiunile de voucher 200E mobil, etc.

Acum sesizare noua - aparent iar trebuie sa astept pentru reofertare. Alte minciuni, alte probleme.

Pe langa netul cu upload constant de 0.35Mbps de cel putin 1-2 luni. Sunat la tehnic si nimic.

Astia nu merita niciun client.

#6009
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Trist ce se întâmplă. Coroborat cu calitatea serviciului de internet, chiar nu merita.

#6010
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,360
  • Înscris: 23.05.2003
Hombre, îmi pare rău. Văd că la tine e mai nașpa decât a fost la mine. :(

#6011
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013
Da... Ce sa fac. Astept sa sune, sa vad daca in conditiile astea ofera ceva mai bun. Daca da, si e real, se implementeaza, ok.
De viteza de upload nu stiu ce sa zic, oricum echipa care vine mereu facea acelasi lucru - muta un cablu in splitter din A in B. Pana venea altul si muta din B in A. S-a intamplat de cel putin 5-6 ori de-a lungul anilor. Nimic altceva.

Daca nu, nu mai accept niciunul si ma gandesc serios la Digi, ca am fibra pe strada. Problema la ei era la TV, grila TV. Dar sa vad, intru sa verific acum.

#6012
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Dacă ai Digi la poarta, ce te mai complici?
Sau îți place să fii masochist?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate