Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jurnal de Bord - Citroen C4
Last Updated: Jul 29 2018 08:23, Started by
MATRIXU
, Jun 27 2005 13:47
·
0
#1459
Posted 19 February 2017 - 13:20
dasca, on 16 februarie 2017 - 22:50, said:
Sa fac un rezumat, abia astept sa revin la volanul masinii mele. Asa frantuzeasca cum e, sunt o gramada de chestii gandite de frantuz mai comod/confortabil decat de inginerii de la Opel. |
#1460
Posted 19 February 2017 - 14:35
Nu e vorba doar de masina mea vs altele. Cu Opelurile din generatia aia(Corsa D, Astra H) am aceeasi problema, nu imi pot gasi o pozitie la volan confortabila, plus ca nu imi place designul interiorului nici daca ma pici cu ceara. Golf si Focus in schimb sunt per ansamblu masini ceva mai bine gandite decat C4, alta pozitie la volan, nu am problema asta. Inclusiv in Fiat(Panda si Punto) m-am simtit mai bine.
|
#1461
Posted 27 February 2017 - 23:17
Am recuperat masina, a iesit bine, nu se vad urme ale accidentului. Mi-am adus aminte ce bine e sa conduci fara rontait de diesel, e atat de liniste in masina. Mai trebuie sa schimb parbrizul, la impact s-au facut niste fisuri in partea de pe care le vad migrand in viitor. Are destule zgarieturi + vreo cateva urme de la pietricele asa ca probabil in vreo 2-3000 km la revizie schimbam si asta.
|
#1462
Posted 04 April 2017 - 22:09
ODO:131550 km
Am mai pus ceva km in bord cu o excursie prin Bavaria. Am facut aproape 2500 km si orice dubiu despre urmarile accidentului asupra starii tehnice a masinii s-a risipit. Trebuie sa fac programare pt schimbat de ulei si filtre. Totodata, voi schimba si parbrizul si e nevoie de igienizare AC. Ma astept sa trebuiasca schimbate si placute fata plus ceva cap de bara pe stanga. In alta ordine de idei, incep sa ma documentez si de o potentiala achizitie/inlocuitoare. In curand ne vom muta si e posibil sa trebuiasca si a doua masina in familie. |
#1463
Posted 06 March 2018 - 14:40
ODO: 144.500 km
Anul trecut am avut o revizie ceva mai completa: - Schimbat ulei + filtre - Schimbat toate fluidele, mai putin lichid de frana - Schimbat capete de bara si nu mai stiu ce maruntisuri pe la articulatii - Schimbat ceva garnitura pe la motor(din cauza de pierderi de ulei) + bujii Nu mai retin exact preturile dar parca factura totala a fost vreo 1250-1300 lei in reprezentanta. Cum in perioada octombrie-decembrie am tot lucrat din Budapesta, masina a vazut saptamanal drumul Timisoara-Budapesta. Doua lucruri am remarcat: - pierderile de ulei in regim de autostrada nu s-au rezolvat - se va face in urmatoarele zile pe garantia de la ultima schimbare de garnitura(din lipsa de timp, pana acum am tot completat) - am avut surpriza sa mi se rupa cureaua de accesorii. Din fericire nu s-a rupt dintr-o data, asa ca am apucat sa intru intr-un orasel si sa gasesc un mecanic care sa mi-o schimbe pe loc(cu ceva provocari, fiind sambata dupa-amiaza) Acum cateva zile am facut si revizia de anul acesta: - Schimb ulei si filtre - Schimb lichid de frana - Verificare curele distributie si accesorii - Schimbat oglinda interioara(cea veche s-a slabit si la gropi se misca si nu mai statea in pozitia reglata) - Schimbat o rezistenta la AC(cea veche s-a ars, nu mai functiona ventilatia/AC in treapta 4) - Schimbat bielete - Investigare pierderi ulei(se va face pe garantie - work in progress) Costurile au fost de 1240 lei, la fel in reprezentanta. In alta ordine de idei, din motive de emigrare cel tarziu in vara ne vom desparti de C4. Cum inscrierea in Austria a masinii m-ar costa prea mult ca sa merite(aproape i-as dubla valoarea daca luam in considerare si pretul asigurarilor) se pun in vedere 2 scenarii: - se doneaza parintilor mei, care cauta sa isi schimbe vechiul Focus 1.8 TD(2000), astfel ei vor amana achizitia unei alte masini - se vinde Decizia e in totalitate a parintilor mei, eu as vrea sa le-o donez, doar ca nu stiu daca tatal meu va trece peste dimensiunile mai scazute comparativ cu Focusul Break pe care il are acum. |
#1464
Posted 29 July 2018 - 08:23
ODO: 150.500 km
Din martie si pana acum s-au mai facut urmatoarele: - schimbat alternator, a cedat ala vechi - in jur de 1000 lei - schimbat un rulment dreapta fata - 150 lei Se pare ca tocmai am facut ultimul drum lung cu ea, Timisoara-Viena, incarcata full cu bagaje. Saptamana viitoare, masina va trece in posesia parintilor mei si va avea probabil un regim de circulatie mai redus(estimez un 6-7000 km pe an). Pe drum, si o problema, asa de ramas bun. Cred ca de la minunatele denivelari din zona Budapesta-Gyor am pierdut ceva element de fixare al tobei in partea din fata, pentru ca dupa sectiunea aia de drum masina a devenit foarte galagioasa(sunet de V8 wannabe la accelerari). Am tras pe dreapta, am facut o verificare ochiometrica, nu pare nimic altceva in neregula. De la Gyor la Viena am ajuns fara probleme, totul e in rest in parametri(nivel apa si ulei, erori, temperatura motor, putere). Mai fac o verificare azi cu motorul rece, dar nu cred ca e cazul sa-mi fac griji de altceva serios. Ca si rezumat, am fost multumit de masina in cei 50.000km pe care i-am facut cu ea. Desi am mai avut niste probleme cu ea, niciodata nu m-a lasat in drum, iar pentru mine asta a fost cel mai important. Trecem acum de la masina personala la transport in comun + car sharing + inchiriat. Cel putin in viitorul apropiat - urmatoarele luni - nu cred ca vom avea nevoie de masina... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users