![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI.MOBIL - probleme cu serviciile și echipamentele
Last Updated: Oct 03 2023 08:03, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:20
·
72

#1
Posted 01 February 2010 - 23:20

aici se vor concretiza TOATE discutiile despre ce e in titlu si descriere. daca aveti impresia ca sunteti mai "special", va inselati. creand un topic nou pe acest subiect va atrage automat, in functie de cheful moderatorului (si repet, citit regulile ariei telecom daca nu ati facut-o) fie stergerea lui fara nici o notificare, fie inchiderea lui sau, in cel mai bun caz, alipirea lui la acest topic. si poate, in unele cazuri (eu de ex) se va solda si cu warn/suspend, dupa caz.
cu timpul, pt ca topicul sa nu creasca prea kilometric, discutiile vechi vor fi "rupte" incepand cu postul nr 2 pina la penultima pagina sau unde o fi in asa fel incat sa nu ramana ultima discutie in aer; iar aici se va adauga link catre topicul nou creat cu discutiile vechi, care va fi inchis. daca cumva topicul creste prea mult fara sa operam, da-ti un PM/report si moderatorii se vor ocupa sa il mentina in parametrii "normali". nu spun acuma un numar maxim de pagini pt ca nu stiu cum va evolua situatia. vom vedea. |
#2
Posted 06 February 2010 - 14:41

Probleme cu telefonul Seria HCD1988TSD
Buna Am si eu o problema, de ceva timp atunci cand ridic receptorul din furca reusesc sa vad ce scrie pe display-ul telefonul, cand pun receptorul in furca imaginea de pe display dispare. Mentionez ca nu este din cauza bateriilor..... Are cineva vreo idee? Edited by ciuly, 07 February 2010 - 16:04. |
#4
Posted 06 February 2010 - 14:44

#6
Posted 06 February 2010 - 17:01

la mine a mers circa 1 saptamana cu bateriile noi. am pus apoi acumulatorii de la camera si tot nu merge cum trebuie. cu receptorul pus jos se vede vag afisajul.
|
#7
Posted 07 February 2010 - 00:15

#8
Posted 07 February 2010 - 13:30

#9
Posted 09 February 2010 - 19:47

nu e din contrast. nu primeste destul curent de la baterii. daca ridic receptorul "se aprinde" mai puternic. ![]() |
#10
Posted 09 February 2010 - 21:06

Maistore,am si eu o rugaminte:sti ca din 9 dec. incerc sa fac abonam. 2 nelimitat,astazi am sunat din nou sa intreb ce se intampla cu nr.meu de sesizare(12435073460).La telefon surpriza...,mi se confirma acest numar si ca am solicitat serviciul,dar ca nu am semnal 3g in Otelu-Rosu(desi am multi prieteni cu digi mobil)si drept urmare,dupa 2 luni de asteptari si o gramada de telefoane,numere de sesizare, primite sa mi se spuna astazi ca nu mi se poate oferi acest serviciu,ca ei nu pot oferi servicii pt care nu garanteaza:).Am spus ca este semnal aici,am multi prieteni cu digimobil si ca-mi asum riscul sa ma abonez,am intrebat daca se poate si mi s-a spus ca nu...de ce?Rugamintea mea este daca poti verifica cum sta treaba si de ce nu pot beneficia de acel serviciu,desi tehnic se poate.Pana acum mi s-a spus ca vor urgenta,iar astazi ca nu este semnal ![]() pretinii tai si-au facut ctr pe adresa de acolo? mergi si tu si fa-ti in acelasi loc. |
|
#11
Posted 10 February 2010 - 19:29

nu pot sa verific pana acolo. pretinii tai si-au facut ctr pe adresa de acolo? mergi si tu si fa-ti in acelasi loc. ![]() ![]() Edited by adrianclaudiu, 10 February 2010 - 19:33. |
#12
Posted 15 February 2010 - 02:48

salutre,
poate sa-mi spuna si mie cineva cum fac sa-mi mearga un modem digi, model huawei e1750, negru pe un sistem de operare win vista pe 64 biti?? merci |
#13
Posted 15 February 2010 - 08:39

#14
Posted 17 February 2010 - 00:05

#15
Posted 24 February 2010 - 19:54

care mai stiti mai aduc astia telefoane si fixe si mobile?
eu am mai intrebat in ultimul timp si placa e aceeasi:mai incercati saptamana viitoare!! daca o mai tin asa te si lipsesti. bine ca au incetat si cu relamele la tv. |
|
#16
Posted 04 March 2010 - 09:39

intr-o zi ma hotarasc sa fac pasul cel mare. rup contractul cu upc si ma abonez la rds: fiberlink2, digitel + digimobil asociat si tv baza special+hbo. urmeaza incredibilul (pt mine ca am mai citit pe-aici si am vazut ca nu e chiar atat de incredibi). se monteaza internetul, dar nu telefonul(fix ca de mobil...)=nu sunt pe stoc; se monteaza cablul tv, dar nu si decodor hbo=nu sunt pe stoc. e incredibil!
vreau sa dau internet si la cel de-al 2lea calculator si nu reusesc= dau telefon (de pe mobil ca....) la serviciul tehnic sa intreb ce si cum si primesc niste raspunsuri care ma dau pe spate: nu suntem obligati sa ..., aveti internet la primul, asta e.., pana la urma mi-a marturisit ca nu stie si nu ma poate indruma la alt operator. legal poate asa e: nu sunt obligati fata de cel de-al 2lea calculator , dar puteau sa ma ajute. cand am facut treaba asta si eram la upc, operatorii de acolo m-au ajutat fara nicio problema. pana la urma am rezolvat-o singur, dar lipsa asta de interes fata de un nou client (venit de la o firma concurenta) m-a nedumerit total. daca asa inteleg ei ca o sa-si pastreze clientii...... |
#17
Posted 04 March 2010 - 10:01

omul ala e pus acolo pentru altceva, nu sa configureze routere.
Edited by Bukovina, 04 March 2010 - 10:02. |
#18
Posted 04 March 2010 - 11:29

omul ala e pus acolo pentru altceva, nu sa configureze routere. n-ai inteles nimic, exact asta e si atitudinea lor. vine ala de la internet si-mi spune (cu o fata inocenta) "nu sunt telefoane pe stoc, asteptati ca o sa va sune cand or veni", cel de la cablu la fel "nu sunt decodoare.....". fratilor, eu am facut un contract. eu ma oblig sa platesc, ei se obliga sa-mi dea ce-am cerut. pe langa asta, daca ar fi firma ta ai tine cu dintii de clienti si ai face aproape orice sa se simta confortabil cu serviciile oferite de tine. sincer, in afara ca acum nu mai ma uit pe calculator la liga lu' mitica (si se vedea chiar brici), imi pare rau ca m-am transferat la rds. sa vedem in continuare... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 1 anonymous users