Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Octopus Travel
Last Updated: Feb 02 2010 10:21, Started by
jjy
, Jan 30 2010 17:27
·
0
#1
Posted 30 January 2010 - 17:27
acum cateva zile am facut o rezervare pe octopustravel.com pentru un hotel in paris, in luna iulie. erau mentionate urmatoarele conditii de anulare/schimbare:
Special Conditions For Arrival On 08 Jul 2010 Please note that this item has special booking conditions which are applicable to any reductions or cancellations made within the deadlines, prior to start date, listed below: Cancellation Charge: 08 Apr 2010 or earlier No Charge 09 Apr 2010 - 30 Jun 2010 You will be charged EUR 31.94 01 Jul 2010 - 04 Jul 2010 You will be charged EUR 63.89 05 Jul 2010 onwards You will be charged EUR 100.00 Amendment Charge: 04 Jul 2010 or earlier No Charge 05 Jul 2010 - 07 Jul 2010 You will be charged up to EUR 31.94 08 Jul 2010 onwards You will be charged up to EUR 100.00 All dates of special conditions are based on GMT. Please consider local time difference and allow extra time where applicable. de aici am inteles ca pina pe 8 aprilie pot anula rezervarea fara nici un comision. cu toate astea imediat cum am terminat rezervarea mi-au blocat suma pe card si in cateva zile au si retras-o. e corect asa? nu am inteles eu ceva? sau in eventualitatea ca vreau sa anulez rezervarea pina pe 8 aprilie (nu cred ca va fi nevoie, dar cine stie) imi vor baga banii inapoi in cont? nu am gasit nici o mentiune despre cum vor proceda ei in cazul anularii. astept lamuriri de la cei care au folosit octopustravel sau au fost intr-o situatie similara. stiu ca pot solicita lamuriri si direct la octopus, dar din deficiente de engleza (nu o stapinesc destul de bine pentru o convorbire telefonica), astept intii parerile voastre. multumesc. |
#2
Posted 30 January 2010 - 20:41
jjy, on 30th January 2010, 17:27, said: de aici am inteles ca pina pe 8 aprilie pot anula rezervarea fara nici un comision. cu toate astea imediat cum am terminat rezervarea mi-au blocat suma pe card si in cateva zile au si retras-o. e corect asa? nu am inteles eu ceva? sau in eventualitatea ca vreau sa anulez rezervarea pina pe 8 aprilie (nu cred ca va fi nevoie, dar cine stie) imi vor baga banii inapoi in cont? nu am gasit nici o mentiune despre cum vor proceda ei in cazul anularii. astept lamuriri de la cei care au folosit octopustravel sau au fost intr-o situatie similara. stiu ca pot solicita lamuriri si direct la octopus, dar din deficiente de engleza (nu o stapinesc destul de bine pentru o convorbire telefonica), astept intii parerile voastre. multumesc. |
#3
Posted 30 January 2010 - 23:47
Eu am fost cu ei prin 2007 la Praga...si in momentul rezervarii mi-au retinut banii de pe card (toti). Vezi ca au si reprezentanta in RO:
Atunci eu m-am conversat cu ei pe mail si au raspuns rpd. E-mail: [email protected] Telefon: +40 21 599 01 01 (Mon-Fri 09:00-17:00) +40 746 468 357 (Mon-Fri 09:00-17:00) +40 745 468 357 (Mon-Fri 17:00-22:00 / Sat 09:00-14:00) Fax: +40 21 2011853 Scrieti-ne: Sos. Bucuresti-Ploiesti 14-22 Cod Postal 010112 Bucuresti, Romania Lucru cu publicul: De luni pana vineri orele 9 :00-22 :00 Sambata 9:00-14:00 |
#4
Posted 31 January 2010 - 07:57
Am fostcu octopus de 2 ori.Niciodata nu am platit cu cardul.
Puteti face o rezervare prin email care e retinuta gratuit pana la o data apropiata de cea a plecarii.Atunci mergeti la Piraeus bank(cred) sau online plata prin card. |
#5
Posted 31 January 2010 - 08:25
mirwoona, on 30th January 2010, 23:47, said: Eu am fost cu ei prin 2007 la Praga...si in momentul rezervarii mi-au retinut banii de pe card (toti). Vezi ca au si reprezentanta in RO: Atunci eu m-am conversat cu ei pe mail si au raspuns rpd. la tine ce s-a intimplat dupa ce i-ai contactat? ti-au bagat banii la loc pe card? sau .......? cum s-a finalizat toata povestea? |
#6
Posted 02 February 2010 - 10:21
jjy, on 31st January 2010, 08:25, said: la tine ce s-a intimplat dupa ce i-ai contactat? ti-au bagat banii la loc pe card? sau .......? cum s-a finalizat toata povestea? Pai de ce sa-mi puna banii inapoi pe card? eu m-am conversat cu ei pe mail inainte sa rezerv si i-am intrebat cum se procedeaza...cand m-am hotarat asupra hotelului de pe site am platit cu cardul si aia a fost. La hotle n-am mai platit nimic. Nu a fost cazul de anulare, dar citeste cu atentie conditiile lor (nu le mai stiu). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users