Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
#3727
Posted 05 June 2014 - 18:23
Eheii, continuand aventura rurala...
Fiindca de vreo cateva zile m-a tot rugat o fina sa-i cosesc si ei iarba la o pensiune pe care o administreaza, astazi l-am luat pe Decebal la toarta si-am plecat voios. Abia am ajuns, l-am incalzit un pic pe Decebal si.....ghinion (He, he, asa-i ca v-am speriat ? ). Nu, Decebal n-a patit nimic, insa a-nceput o mama de ploaie, torentiala e putin spus. Dupa vreo ora cred ca a stat, asa ca, un pic "cu inima stransa", l-am anuntat pe Decebal ca-i rost de munca. Si-am terminat pana la urma treaba, probabil peste 1500mp, insa "presarati" din nou (spre fericirea mea maxima), cu tot ce nu va trece prin minte. Sper sa nu fi ajuns pe la pensiunea aceea vreunul dintre domniile voastre, altfel, negresit, aveti deja, gratuit, un frigider plin cu carne. Despre comportamentul lui Decebal, hm, ce sa zic, din bine in mai bine. Chiar daca timpul de lucru efectiv probabil a cam depasit 2 ore (de data asta n-am mai cronometrat), n-am consumat decat cam un rezervor si ceva. Oricum ar fi, n-am depasit 1,5 litri. Acum, c-o fi de la reglajul de ieri, sau pur si simplu, in timp, motorul "isi mai da drumul", habar n-am, insa acel motor foarte bleg si mototol, momentan a ajuns destul de "suparat". Tocmai am ajuns la o chestiune pe care mi-o puneam eu inainte sa-mi iau motocoasa si anume nu cumva sa fie prea puternica. Ei bine, cand vede iarba din asta de vreo 20 - 40cm, brusc, pe Decebal il bufneste rasul, in sfarsit, pot sa-l folosesc asa cum mi-am dorit, adica sa accelerez de la 1/2 pana la 3/4 din cursa acceleratiei, nu pana la maxim ca inainte. Momentan sesizez o alta problema... Discul acesta cu 40 dinti si pastile vidia in nici un caz nu-si aduce aportul la o productivitate optimizata din punct de vedere al eficientei. Ok, acel disc este un adevarat "Killer", mitraliaza in grup puietii de prun de 2 cm grosime mai ceva ca dom' Semaca, insa judecand dupa configuratia lui, nu face altceva decat sa rupa iarba, nu s-o taie. Rezolvarea: cu prima ocazie investesc cu bucurie inca 20 - 30lei intr-un disc ca acesta, cu 40, 60, 80 dinti (mai vedem), care, ascutit bine, in mod sigur e-n stare sa fructifice cu mai mare eficienta (adica capacitate de taiere) chiar si cele mai mici turatii ale motorului, iar asta inseamna din nou micsorarea consumului si marirea productivitatii. Ba chiar ma gandesc sa-l umplu de gauri cu masina de gaurit, sa-l fac mai usor. Evident, niste gauri cat se poate de simetrice, ca sa nu-i influentez negativ echilibrul... Concluzia: incepatorii si nu numai, luati exemplu din "trairile" mele ! Edited by Protopopeus, 05 June 2014 - 18:24. |
#3728
Posted 05 June 2014 - 18:42
bogdanhbc, on 05 iunie 2014 - 17:56, said:
Mai, nu stiu cum sunteti voi ( ce fel de feeling aveti) insa mie imi face placere sa cosesc cu motocoasa. ursamajor, on 05 iunie 2014 - 16:53, said:
Mâine merg la căsuța de la țară să dau o coasă. E așa de relaxantă perspectiva, că de-abia aștept. Să-ncerc să fac și eu un mic clip. Dac-o vrea soția să-l tragă. Protopopeus, începi să te dai pe brazdă. Edited by ursamajor, 05 June 2014 - 18:43. |
#3729
Posted 05 June 2014 - 18:48
2 discuri cu aprox. 40 de dinti,tabla de 2,luate din talcioc(25 roni buc.),folosite la 10 ari de iarba pana in brau amestecat cu grau din treieratul de anul trecut si alte buruieni,citiva pruni de 2-3cm de pe lianga casa si pietre cit cuprind cei 10 ari.
CameraZOOM-20140605193643266.jpg 131.79K 63 downloads CameraZOOM-20140605193656483.jpg 99.18K 58 downloads CameraZOOM-20140605193725919.jpg 240.93K 57 downloads CameraZOOM-20140605193736237.jpg 190.63K 50 downloads Despre ascutit nu cred ca mai poate fi vorba.Eu am incercat dar fara rezultat (taia 5 minute si dupa aia indoia numai,iarba). Eventula solutii?Am intrebat si anul trecut in vara dar 'geaba. Practic,pentru mine cel putin,(sau deocamdata) sint discuri de unica folosinta. |
#3730
Posted 05 June 2014 - 19:01
#3731
Posted 05 June 2014 - 21:00
alexbjorg, on 05 iunie 2014 - 18:48, said:
2 discuri cu aprox. 40 de dinti,tabla de 2,luate din talcioc(25 roni buc.),folosite la 10 ari de iarba pana in brau amestecat cu grau din treieratul de anul trecut si alte buruieni,citiva pruni de 2-3cm de pe lianga casa si pietre cit cuprind cei 10 ari. CameraZOOM-20140605193643266.jpg CameraZOOM-20140605193656483.jpg CameraZOOM-20140605193725919.jpg CameraZOOM-20140605193736237.jpg Despre ascutit nu cred ca mai poate fi vorba.Eu am incercat dar fara rezultat (taia 5 minute si dupa aia indoia numai,iarba). Eventula solutii?Am intrebat si anul trecut in vara dar 'geaba. Practic,pentru mine cel putin,(sau deocamdata) sint discuri de unica folosinta. Eu am luat asa ceva cu 10 lei ca am cumparat mai multe chestii de la acelasi comerciant Daca vrei, le poti transforme in cutit cu patru sau opt dinti putin flex si un sablon de carton Edited by danchi, 05 June 2014 - 21:01. |
#3732
Posted 05 June 2014 - 21:06
bogdanb1, on 05 iunie 2014 - 07:06, said:
ia imbusul mic din trusa de scule primita taie 5 mm din latura scurta stringe cele 2 suruburi ce prind galeria de admisie pe cilindru daca sint slabe ar trebui sa fie slabe. misca de carburator-filtru de aer, vezi daca se misca iti trage aer fals Am incercat sa desfac carburatorul,voiam sa-l curat dar n-am reusit sa desfac suruburile,mi-a fost frica sa le fortez,sa nu stric capul.Azi am trimis motorul la service,vad cum si cand il trimit inapoi |
#3735
Posted 05 June 2014 - 21:50
kroeger23, on 05 iunie 2014 - 21:06, said: Am incercat sa desfac carburatorul,voiam sa-l curat dar n-am reusit sa desfac suruburile,mi-a fost frica sa le fortez,sa nu stric capul.Azi am trimis motorul la service,vad cum si cand il trimit inapoi inainte de a umbla acolo, se miscsa? daca micai stinga-dreapta se misca si el? da sau nu? |
#3736
Posted 06 June 2014 - 09:53
alexbjorg, on 05 iunie 2014 - 18:48, said: ... Practic,pentru mine cel putin,(sau deocamdata) sint discuri de unica folosinta. vezi ca exista discuri de astea si cu pastile vidia la varful dintilor alea nu mai sunt de unica folosinta.... folosesc asa ceva: http://images4.okr.r...700_700.jpg  si chiar e OK... inclusiv pruni mai grosi de 2-3 cm.... Edited by l_stoian79, 06 June 2014 - 09:58. |
|
#3737
Posted 06 June 2014 - 12:49
Hmm, nu merge link-ul...
E vorba despre discuri precum acestea ? Daca da, intr-adevar, sunt dicuri care "killeresc" orice, insa la iarba, mai ales la iarba cu pai subtire, eu unul nu cred ca reprezinta cea mai eficienta solutie. Discurile acelea doar rup iarba, n-o taie, in plus e nevoie de turatie destul de ridicata, nu taie nimic la turatie mica, doar culca iarba. Cat il priveste pe Decebal al meu, zilele astea dupa reglajul carburatorului parca l-am convins sa mearga mai pe placul meu, insa am mai descoperit si-o chestie nasoala, si anume faptul ca-mi curge rezervorul. Atunci cand am scos arcul de la ambreiaj, am intors motorul intr-o parte, astfel ca, dupa cateva zile, cand am repus arcul la loc, am gasit ditamai balta de benzina. Nu m-am alarmat, am crezut ca nu am strans eu bine capacul de la rezervor. Ieri insa, m-a avertizat un nene, care ma privea la lucru, cum ca-mi sar stropi din rezervor. M-am uitat in spate mirat, am facut cateva balansuri si, intr-adevar, ies stropi pe la capac. Degeaba am incercat sa-l strang mai mult ca n-am rezolvat problema. Nasol este ca acel capac nici nu se poate strange "barbateste", adica cu toata mana si cu forta rezonabila, intrucat, pur si simplu nu ai loc de filtrul de aer. Solutia: trebuie sa "manufacturez" o garnitura din ceva ca s-o adaug in interiorul capacului. |
#3738
Posted 06 June 2014 - 13:27
Protopopeus, on 06 iunie 2014 - 12:49, said:
Solutia: trebuie sa "manufacturez" o garnitura din ceva ca s-o adaug in interiorul capacului. vezi daca nu gasesti un O-ring care sa se potriveasca pe diametru sa-l bagi "in fundul" capacului :-) si da, discuri de alea...se gasesc sub numele de "disc taietor cu pastile vidia" ... sau similare... cam 80RON, plus minus cativa lei. cat priveste taiatul ierbii... cu un disc de asta am taiat felii din pamant...cu tot cu iarba...parca decojeam cartoful... |
#3739
Posted 06 June 2014 - 13:46
Protopopeus, on 06 iunie 2014 - 12:49, said:
Hmm, nu merge link-ul... E vorba despre discuri precum acestea ? Daca da, intr-adevar, sunt dicuri care "killeresc" orice, insa la iarba, mai ales la iarba cu pai subtire, eu unul nu cred ca reprezinta cea mai eficienta solutie. Discurile acelea doar rup iarba, n-o taie, in plus e nevoie de turatie destul de ridicata, nu taie nimic la turatie mica, doar culca iarba. Cat il priveste pe Decebal al meu, zilele astea dupa reglajul carburatorului parca l-am convins sa mearga mai pe placul meu, insa am mai descoperit si-o chestie nasoala, si anume faptul ca-mi curge rezervorul. Atunci cand am scos arcul de la ambreiaj, am intors motorul intr-o parte, astfel ca, dupa cateva zile, cand am repus arcul la loc, am gasit ditamai balta de benzina. Nu m-am alarmat, am crezut ca nu am strans eu bine capacul de la rezervor. Ieri insa, m-a avertizat un nene, care ma privea la lucru, cum ca-mi sar stropi din rezervor. M-am uitat in spate mirat, am facut cateva balansuri si, intr-adevar, ies stropi pe la capac. Degeaba am incercat sa-l strang mai mult ca n-am rezolvat problema. Nasol este ca acel capac nici nu se poate strange "barbateste", adica cu toata mana si cu forta rezonabila, intrucat, pur si simplu nu ai loc de filtrul de aer. Solutia: trebuie sa "manufacturez" o garnitura din ceva ca s-o adaug in interiorul capacului. ai 6 piese buson negru garnitura mare neagra plastic alb mare sub garnitura neagra garnitura-ventil admisie aer cepacel alb peste garmitura-ventil codita de intra in rezervor si se prinde in capacel asa ca...pe unde curge benzina? |
#3740
Posted 06 June 2014 - 16:57
Salutare,
Apelez si eu la voi cu o intrebare. Vreau sa cumpar o motocositoare cu masa (http://www.covera.ro...cp-97-cm_16328/) pentru cosit intensiv de fan. Imi puteti spune daca acest model este bun? Multumesc, |
#3741
Posted 06 June 2014 - 18:25
bogdanb1, on 06 iunie 2014 - 13:46, said:
............. ai 6 piese buson negru garnitura mare neagra plastic alb mare sub garnitura neagra garnitura-ventil admisie aer cepacel alb peste garmitura-ventil codita de intra in rezervor si se prinde in capacel asa ca...pe unde curge benzina? 6 piese ? Mai taie din ele da-le dreaqu' Eu in interiorul acelui capac negru, am o singura piesa din cauciuc, tot de culoare neagra care-i prevazuta cu vreo 8 protuberante pe circumferinta (probabil in ideea de-a fi sustinuta de canelurile interioare ale capacului) si care este legata cu un fir de codita din interiorul rezervorului, insa, exact printre acele protuberante iese benzina cu stropi, nu doar ca se prelinge. Asta-i tot, in rest nu mai am nimic... Edited by Protopopeus, 06 June 2014 - 18:25. |
|
#3742
Posted 06 June 2014 - 18:58
Va salut colegi azi am bagat si eu Dac-ul 210 la treaba din nou merge struna pentru mine si la ce il folosesc..dar o mica intrebare la voi care mai aveti..
La capul taietor are putin joc am observat cam 0.5 cm intro parte si alta si jocul este de la capul unde se pune mosorul sau discul...am desfacut si nu e de la tija la voi tot asa e? In rest e ok parca sia mai micsorat consumul de data asta sa vedem maine la vreo 500m2 cum se descurca cu fir. Reglaj la carburator ce as putea sa ii fac Protopopeus tu cum ai surubarit-o? |
#3743
Posted 06 June 2014 - 19:09
Hmm, cum adica are un joc de 0,5cm ? Asta inseamna mult al naibii. Poti sa fii mai explicit ?
Cat priveste carburatorul, i-am dat tarcoale un pic ca sa gasesc totusi mai multe suruburi, insa tot unul singur am gasit. In prima faza l-am strans (adica in sensul acelor de ceasornic) si, dupa vreo 3 - 4 ture a-nceput sa se inece. Apoi, l-am adus la starea initiala si-am mai desurubat inca de 2 ori. Asa l-am lasat. Pe moment e posibil sa nu-ti dai seama de diferenta, insa cand o vei baga in sarcina vei observa o imbunatatire vizibila a turatiei. Edited by Protopopeus, 06 June 2014 - 19:11. |
#3744
Posted 06 June 2014 - 20:30
Capacul de rezervor la Dac:
Nu strangeti ca nebunii capacul ca intra garnitura in rezervor. Trebuie stransa mediu atat cat e necesar sa etanseze. Eu am adoptat aceasta tehnica si la mine nu pierde benzina. Da, nu poti sa o strangi barbateste ca n-ai loc de filtru de aer, eu m-am si belit la un deget din cauza asta. Discu' taietor: Cu vidia la turatia asta taie, nu rupe. Nu-i de unica folosinta un astfel de disc insa daca ai dat de bolovani tari l-ai fut*t in gura si ii sar pastilele( five in a row!!) |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users