Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
km din bord
Last Updated: Jan 27 2013 23:19, Started by
gebar
, Dec 19 2009 18:24
·
0
#19
Posted 11 January 2010 - 23:08
idei primite de la mecanici cum sa verifici o masina cand vrei sa o cumperi. Acuma cat si de bune nu stiu dar merita incercate si ar trebui sa mai adauge cine stie din astea.
1. cu moneda subtire la rosturile usilor sa vezi daca a fost lovita.( daca a fost lovita serios nu ii la fel distanta intre usa si caroserie 2. la praguri si al usi sub mochete si in diverse locuri interioare sa te uiti dupa picaturi de vopsea. daca sunt masina a fost revopsita .. deci lovita 3. kilometrii is doar de ochii lumii sa te uiti la starea generala a masinii 4. cand mergi so cumperi pui pe unu so accelereze tare si brusc masina si daca iese un nor de fum negru ii clar ca motoru nui intro stare buna 5. sa te uiti pe capacul de la busonul de ulei daca is substante ce nu arata a ulei inseamna ca sa pus aditiv deci posibilie probleme 6. asta nu stiu daca la diesel sau benzina da dar ai ridicat in timp ce sta masina la relanti capacul de la ulei si iese fum motoru cica ii praf. 7. sa te uiti la uzura generala a masinii ( bord, volan , tapiterie, balamaua de la usa soferului) asta spune multe despre masina 8. cand o cumperi verifica toate sistemele electrice ale masinii pentru a fi sigur ca nu sunt probleme ( dupa sa le faci pot costa mult) 9. atentie la sunetele masinii atunci cand merge si din interior si din exterior. 10. la tura de proba se poate verifica dupa cum intra in viteza cutia de viteze dar nu stiu eu cum ( ceva de genu din a 4 in a 2 pentru 2 secunde.. sau ceva de genu asta da nu incercati pana nu va zice un mecanic cum ) si daca intra ok inseaman ca , cutia ii buna daca incepe sa caraie si sa scoata sunete ce nu ar trebui sa fie akolo insemna ca sunt probleme. Sa mai scrie si altii idei din astea.. si sa le corecteze pe ale mele ca is majoritatea din auzite de la prieteni mecanici. |
#20
Posted 12 January 2010 - 08:35
deianadrian, on 11th January 2010, 23:08, said: idei primite de la mecanici cum sa verifici o masina cand vrei sa o cumperi. Acuma cat si de bune nu stiu dar merita incercate si ar trebui sa mai adauge cine stie din astea. ......................... Sa mai scrie si altii idei din astea.. si sa le corecteze pe ale mele ca is majoritatea din auzite de la prieteni mecanici. interiorul... daca e peste uzura normala... un semn de intrebare, scaunele sa nu fie "calcate", ca cine stie ce burtosi s-au "dat" cu masina motorul sa nu aiba fluctuatii in functionare, nici la relanti, nici turat |
#21
Posted 12 January 2010 - 08:48
Eu am un A6 din 2002. Masina are 41000km, ieri i-am schimbat placutele F+S ca mi-a aratat in bord senzorul.
Masina merge fara probleme, e super scula, singura chestie a fost ca i s-a schimbat acum 2 ani cureaua de distributie, ca asa se procedeaza la 4 ani . Masina tinuta in garaj, am cumparat-o eu la 28000km asta vara. Si stiu masina de vreo 2 ani, tot in garaj a zacut ca omu mergea cu alte masini, asta era de concedii.Acu 2 ani avea 24500km. Km putini se vad la o inspectie mai serioasa nitel, cand se mai desfac diverse pe dedesubt, cand verifici la Porsche ce istorie are masina la ei si daca corespunde cu ce a zis proprietarul. Ieri , de exemplu, cand schimbam placutele era un nene cu un A6 mai vechi decat al meu nitel. Masina arata a 2-3 sute de mii de km. Avea ceva la radiator parca, era cu toate matele pe jos si am intrebat si eu; ii schimba distributia? Mecanicul a raspuns: NUUUUUUU, nici pomeneala, uitati ca abia curelele astea de ventilator a fost de acord sa le schimbe ca erau deja duse( rupte, abia se mai tineau). Plus ca ii curge si pompa de apa dar nu o schimba ca are client la masina, o da asa. Eu i-am schimbat placutele chit ca vrau sa o vand sa iau altceva. Soferi si soferi... KM se dau usor si inainte si inapoi, eu chiar ma gandesc sa-i dau inainte ca nu ma crede lumea cu ce e pe bord.Si sincer nici nu e bine sa stea atata masina in 6 ani. Uite si niste poze... Attached FilesEdited by sanddy1964, 12 January 2010 - 09:05. |
#22
Posted 12 January 2010 - 09:36
Tot un mecanic bun si urcarea pe elevator sunt solutia pentru a cumpara o masina buna, chiar si cu kilometrii dati inapoi. Asta cu interiorul impecabil e cea mai inselatoare treaba. Am 2 prieteni care si-au luat teapa puternica uitandu-se ca interiorul era impecabil... probabil fusese curatat profesional. Unul a luat C-classe cu piele bej de arata de plangeai si avea kilometrajul dat inapoi mai mult de 100k. A mai facut si el cateva zeci de mii si a picat turbina, apoi a inceput sa mearga motorul in suturi. A vandut-o unuia care la fel s-a udat cand a vazut interiorul si care l-a sunat dupa 1 saptamana intreband ce i-a facut la motor ca s-a stricat si nu stiau cei de la Autoclasse sa-i faca. Altul a luat un A6 S-line automat, piele neagra, navi, etc, o aripa putin indoita in rest tipla: dupa 2 luni i-a picat cutia automata si sta cu ea pe bara ca n-are de unde sa dea 1000E pentru reparatie la niste baietasi prin Ferentari. De dealer autorizat nu se pune problema. Strange omul bani s-o faca si o sa i-o dea altuia care se va uda cand va vedea interiorul, navigatia, etc. Aaa intre timp a descoperit si niste urme de ulei pe motor: TDI frate de 180CP... surprinzator dar se strica si astea.
|
#23
Posted 12 January 2010 - 09:44
sanddy1964, on 12th January 2010, 08:48, said: Uite si niste poze... filipxxx, on 12th January 2010, 09:36, said: TDI frate de 180CP... surprinzator dar se strica si astea. |
#24
Posted 12 January 2010 - 10:19
deianadrian, on 11th January 2010, 23:08, said: idei primite de la mecanici cum sa verifici o masina cand vrei sa o cumperi. Acuma cat si de bune nu stiu dar merita incercate si ar trebui sa mai adauge cine stie din astea. 2. la praguri si al usi sub mochete si in diverse locuri interioare sa te uiti dupa picaturi de vopsea. daca sunt masina a fost revopsita .. deci lovita 4. cand mergi so cumperi pui pe unu so accelereze tare si brusc masina si daca iese un nor de fum negru ii clar ca motoru nui intro stare buna 10. la tura de proba se poate verifica dupa cum intra in viteza cutia de viteze dar nu stiu eu cum ( ceva de genu din a 4 in a 2 pentru 2 secunde.. sau ceva de genu asta da nu incercati pana nu va zice un mecanic cum ) si daca intra ok inseaman ca , cutia ii buna daca incepe sa caraie si sa scoata sunete ce nu ar trebui sa fie akolo insemna ca sunt probleme. |
#25
Posted 12 January 2010 - 10:36
Nicu90, on 11th January 2010, 20:28, said: Off topic: povestile cu doctorii / batranii care au mers la piata si inapoi sunt foarte des intalnite. Si mai am un vecin care si-a vandut anul trecut Dacia lui 1300 de prin 82 cu doar 25000 Km , a avut omul mai multe masini, defapt umbla numai cu Lancia ca sa se dea mare ca are masina straine si pe aia a tinut-o in garaj vreo 25 de ani . Fericit ce-l ce a cumparat-o ca a dat pe ea dor 10 milioane de lei vechi si toate piesele de pe masina originale ... On topic: Kilomtrajul cred ca il poti afla cu aproximatie din istoricul de service , sau ochiometric cu un meserias bun langa tine . In rest , destul de greu avand in vedere cat de usor este sa schimbi nr de Km la orice masina. Numai sa nu incerci sa dai cu spatele , ca nu tine |
#26
Posted 12 January 2010 - 15:21
@Marius3k Desi sincer mi-as lua motor TDI ma lasa mut increderea orbeasca a oamenilor in TDI. Si nu increderea in motor, ci in masina pe care scrie TDI, indiferent care ar fi ea. Acum daca e sa fiu sincer, nu TDI-ul l-a lasat pe om, asa ca pana la proba contrarie motorul e fiabil.
|
#27
Posted 12 January 2010 - 16:19
Cartea de service nu poate fi "o unealta" pentru a verifica corectitudinea numarului de km? Se poate falsifica si cartea de service asa la drumul mare ? Edited by mihai!, 12 January 2010 - 16:22. |
#28
Posted 12 January 2010 - 18:22
filipxxx, on 12th January 2010, 15:21, said: @Marius3k Desi sincer mi-as lua motor TDI ma lasa mut increderea orbeasca a oamenilor in TDI. Si nu increderea in motor, ci in masina pe care scrie TDI Si eu mi-as lua un diesel, imi place mult cum se conduc dar intotdeauna ezit cu gandul la: turbina, egr, injectoare, bujii, alea-alea. Asa ca, fac naveta cu un benzinar insetat si ma uit cu jind la aia care se lauda cu consumuri de 5% in timp ce eu daca scot sub 7% sunt mega-fericit. mihai!, on 12th January 2010, 16:19, said: Se poate falsifica si cartea de service asa la drumul mare ? Auzi multe cand stai la cativa km de targul de masini si mergi acolo doar pentru ca se mananca mici buni. |
|
#29
Posted 12 January 2010 - 18:35
aaa si cartea de service se poate falsifica usor aia am aflat azi de la un mecanic de la lucru . cica sunt baieti care pt 50 de euro si cartea tio face curata ca lacrima si kilometraju til da inapoi.
|
#30
Posted 12 January 2010 - 20:06
25e cartea in alb
50e cartea stampilata, asa lucreaza samsarul de la mine din bloc, preturi recunoscute la o sticla de vin de Sf Ion! |
#31
Posted 14 January 2010 - 00:40
deianadrian, on 11th January 2010, 23:08, said: 6. asta nu stiu daca la diesel sau benzina da dar ai ridicat in timp ce sta masina la relanti capacul de la ulei si iese fum motoru cica ii praf. La 2.0TDI PD motor VW daca scoti busonul de la ulei ies aburi cand motorul este cald. Am vazut la 3 masini diferite (acelasi motor) cu 22.000km, cu 90.000km, si 125.000km; Toate 3 motoarele merg perfect. Ce-i drept era ABUR nu FUM. Daca deschizi capacul la ulei cu motorul pornit mi se pare ca ies gazele de carter... nu sunt sigur de asta.. stiu doar ca se formeaza pe acolo prin chiuloasa si cum busonul la ulei e in capacul de chiuloasa... Edited by Spider1, 14 January 2010 - 00:44. |
#32
Posted 14 January 2010 - 01:04
Din ce stiu eu, e praf doar daca stropeste ulei pe afara cand ii scoti capacul.
|
#33
Posted 14 January 2010 - 01:11
depinde cum stropeste
daca scoti busonul motorul o sa mearga aiurea... |
|
#34
Posted 14 January 2010 - 19:46
Yeah....
Merge bine din cauza busonului de umpelre ulei. Hai ca e buna si asta. |
#35
Posted 14 January 2010 - 20:01
nu ai inteles nimic, dar pt un butoi de bere iti arat/explic
|
#36
Posted 14 January 2010 - 20:40
Haidi bre, facem teoria chibritului si cu presiunea bagata in baie.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users