Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Relatii clienti

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
kNp

kNp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,494
  • Înscris: 01.09.2006
Sun astazi la relatii clienti dintr-o alta retea , Aveam niste nelamuriri in legatura cu niste penalizari de pe o factura si dau peste un dobitoc care imi raspunde. Imi spune numele sau la inceput ca se pare ca asta e politica iar eu ii cer detalii cu privire la factura. El habar nu avea si pentru ca nu reusea sa ma lamureasca ii cer sa imi faca legatura cu cineva care e in tema. Imi spune ca nu poate si ca trebuie sa sun de pe un numar de cosmote la nu situ ce numar 112 sau asa ceva. Ii spun frumos ca nu am acces la vreun numar cosmote la care imi spune , imi pare rau dar nu se poate altfel. Ii cer din nou sa imi explice el la care spune "eu v-am spus unde sa sunati"
Eu : nu intelegeti ca nu am acces la un numar de comsote si nu pot sa sun .
El : asta e problema dumneavoastra
Eu : deci daca am o problema si nu stiti sa ma lamuriti asta e problema mea nu?
El: da
Eu : cum va numiti dumneavoastra
El : v-am spus la inceput
Eu : nu am retinut
El : nu va mai spun
Eu : deci nu imi spuneti cum va numiti si nici nu imi faceti legatura
El : nu.

la care ma enervez si inchid. Bineinteles convorbirea a fost inregistrata in sistemul lor dupa cum a anuntat robotul inainte sa raspunda. Din pacate eu nu am avut insipratia sa inregistrez la randul meu convorbirea. Acum intrebarea mea e cum pot sa ii fac o reclamatie nestiind numele nesimtitului ?

#2
reovel

reovel

    Doesn't she look darling?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,757
  • Înscris: 17.01.2009
Nu poti sa-i faci. Mai ales ca ai sunat de pe alta retea... ;)
Teoretic, ai putea. Numai ca pt. a castiga(nici acolo sanse mari, sub 40%) trebuie sa-l actionezi in instanta. Si nu cred ca se merita.

Edited by reovel, 16 December 2009 - 21:09.


#3
kNp

kNp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,494
  • Înscris: 01.09.2006

View Postreovel, on 16th December 2009, 21:08, said:

Nu poti sa-i faci. Mai ales ca ai sunat de pe alta retea... ;)
Teoretic, ai putea. Numai ca pt. a castiga(nici acolo sanse mari, sub 40%) trebuie sa-l actionezi in instanta. Si nu cred ca se merita.

ehh nu trebuie sa castig. macar si o mustrare de ar primi si as fi multumit. da in fine vin sarbatorile, nu are rost sa am enervezi desi exista asemenea specimene in multe locuri pe la noi. educatia care o primim probabil ca e de vina

#4
Go.go.man

Go.go.man

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 603
  • Înscris: 29.12.2005
este un nr de fix la care poti suna din orice reta: 021 121 1234 parca...

#5
recl-sr

recl-sr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 17.04.2009
Se se ia de mana cu cei de la Zapp, inainte erau ok acum parca RC celor de la Zapp ar fii unu si acelasi cu cel de la cosmote... Sa nu uite si unii si altii ca isi iau banii datorita prostilor de noi.
Cosmote  Zapp si  Romtelecom, sunt campioni la capitolul nesimtire Relatii Clienti.
Cu vodafone si prea am avut de a face, dar daca am apelat la ei au fost ok, cu orange nu am avut texte, iar cei de la RCS-RDS sunt cam prost informati si de multe ori induc clientul in eroare.

Asta este o opinie proprie si personala din experientele avute cu ei, daca este cam off topic .. scuze ;))

Edited by recl-sr, 22 December 2009 - 22:23.


#6
alexiedb

alexiedb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 305
  • Înscris: 03.05.2006
Astazi am primit factura de la cosmote si surpriza!: Penalitati de intarziere la plata, in conditiile in care data scadenta era 03/12/2009 iar eu am platit chiar in 03/12/2009, prin ing ca si in alte dati cand am platit chiar in data scadenta si nu au fost probleme. De data aceasta insa sunt bun de plata si ceea ce e mai interesant e ca ar fi trebuit sa intarzii, dupa calculele mele vreo 10 zile, ca sa se adune acea penalizare. Am sunat la 1234 (rc) si tipa de la tel, dupa vreo 3 minute de cugetare adanca la factura mea imi zice vestea ce mare: cele 16 zile de la emiterea facturii s-au implinit in data de 2 decembrie si nu 3, astfel incat am fost penalizat. Eu ii explic ca pe factura e mentionata clar data de 3.12 ca si scadenta, insa nu am cu cine... sunt bun de plata. Niste penibili ordinari care nu stiu cum sa mai adune niste bani!

Edited by alexiedb, 23 December 2009 - 18:33.


#7
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
kNp explica-mi si mie de ce e ala nesimtit !?
daca singura solutie era sa suni de pe un nr. de cosmote si NU AVEAI, a cui e problema !?
omul nu te putea ajuta altfel.

la fel, ti-a spus cum se numeste la inceput...tu te gandesti la tine, de sarbatori !?
dar la el nu te gandesti ? o mustrare si o reducere de salariu sunt numai bune pentru un amarat de lucreaza in call center...

ce problema asa de urgenta aveai de nu mai puteai astepta pana la un nr. de cosmote ?!

daca vrei apa si singura solutie e sa ai un bolovan la tine, si tu nu ai, a cui e problema !??? a ta sau a mea ?

#8
suicid3u

suicid3u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 10.10.2007

View Postspare-me, on 24th December 2009, 16:43, said:

kNp explica-mi si mie de ce e ala nesimtit !?
daca singura solutie era sa suni de pe un nr. de cosmote si NU AVEAI, a cui e problema !?
omul nu te putea ajuta altfel.

la fel, ti-a spus cum se numeste la inceput...tu te gandesti la tine, de sarbatori !?
dar la el nu te gandesti ? o mustrare si o reducere de salariu sunt numai bune pentru un amarat de lucreaza in call center...

ce problema asa de urgenta aveai de nu mai puteai astepta pana la un nr. de cosmote ?!

daca vrei apa si singura solutie e sa ai un bolovan la tine, si tu nu ai, a cui e problema !??? a ta sau a mea ?


am lucrat si eu la rc, in alta companie ce-i drept, dar pot sa spun ca stiu cate ceva despre asta.
1. nu are importanta de pe ce numar suna clientul, un transfer i se poate face(acum, ca nu avea de ce sa-l transfere asta e altceva)
2. in orice moment al apelului eram intrebati cum ne numim, obligatia noastra era sa spunem. in primul rand din respect pentru client(aproape nimeni nu este atent la inceputul apelului). apoi, ne-au explicat noua acolo la training ca prin repetarea numelui propriu la cerere ne asumam responsabilitatea pentru ceea ce spunem. si chiar asa este: de cate ori imi repetam numele unui client la cerere, eram mult mai atenta la ceea ce-i spuneam(chiar daca si in prealabil informatiile erau corecte).

si ai dreptate, si omul ala are sarbatori, si el se bucura. nu-i face nici un bine cu o reclamatie.

Edited by suicid3u, 24 December 2009 - 17:19.


#9
suicid3u

suicid3u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 10.10.2007
-

Edited by suicid3u, 24 December 2009 - 16:57.


#10
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
eu te cred. nici eu nu sunt strain de proceduri de CC
doar ca nu am incredere ca situatia a decurs asa cum e povestita.
nu ai de unde sa stii exact care si cum e procedura cosmote

Edited by spare-me, 24 December 2009 - 17:03.


#11
kNp

kNp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,494
  • Înscris: 01.09.2006

View Postspare-me, on 24th December 2009, 16:43, said:

kNp explica-mi si mie de ce e ala nesimtit !?
daca singura solutie era sa suni de pe un nr. de cosmote si NU AVEAI, a cui e problema !?
omul nu te putea ajuta altfel.

la fel, ti-a spus cum se numeste la inceput...tu te gandesti la tine, de sarbatori !?
dar la el nu te gandesti ? o mustrare si o reducere de salariu sunt numai bune pentru un amarat de lucreaza in call center...

ce problema asa de urgenta aveai de nu mai puteai astepta pana la un nr. de cosmote ?!

daca vrei apa si singura solutie e sa ai un bolovan la tine, si tu nu ai, a cui e problema !??? a ta sau a mea ?

De ce e nesimtit? probabil ca asa a fost el crescut si nu ai ce sa ii ceri.  Daca era asta singura solutie, de ce domnisoara care mi-a raspuns la urmatorul apel, m-a transferat fara absolut nici o problema la colegii ei care ma puteau lamuri mai bine? deci avea cum sa ma ajute, dar nu a vrut.

Da , de sarbatori ma gandesc la multe lucruri si absolut oricine poate uita numele care l-a auzit la inceputul convorbirii. Un amarat care lucreaza in call center spui? pai nu ma incalzea cu absolut nimic pe mine ca ii facea lui mustrare si reducere de salariu, dar dupa ce iti vorbeste in halul ala pun pariu ca nici tie nu iti mai pasa ce se intampla cu el.

Cat despre ultima intrebare, problema e a ta daca nu imi faci legatura ca asa vrei tu. Dar intr-un final am rezolvat, penalitatile care mi-au venit au fost facute din greseala pentru ca eu aveam abonament semnat pe un an iar la ei in sistem apare pe 2 ani. Bineinteles ca nu ai ce sa le explici, ca sistemul lor e cel mai de rahat din cate am intalnit. Asa ca astept sa ma dea ei in judecata ca sa isi recupereze banii aia  si sa le var contractul pe gat.

PS : unde ati mai auzit voi de o firma la care te duci sa platesti serviciile si tot tu trebuie sa le spui cat ai de plata ca ei nu stiu !? cum nu sti frate, nu tu imi oferi serviciul asta? nu tu imi calculezi suma de plata?

Edited by kNp, 27 December 2009 - 15:59.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate