Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance M/T

- - - - -
  • Please log in to reply
254 replies to this topic

#235
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 15.01.2008
Mai bine ii faci un flush, eu am folosit la Accordul meul (CL7-2, 2.0 benzina) Metabond CL Se introduce in uleiul încalzit care va fi schimbat, se mentine motorul in stare de functionare 10-15 min. Continutul unui flacon de 250 ml se poale folosi In 5-8 litri de ulei la autoturisme, iar la utilaje la 10-15 litri de ulei. Cu cat este mal mic procentajul produsului fata de uleiul de motor utilizat, cu atat mai mult timp trebuie mentinut în stare de functionare in termenul de 10-15 minute. Ulterior se schimba uleiul si filtrul de ulei.

#236
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
95.000 km si niciun fel de problema.

Am fost ieri la un service sa verific unghiurile la roti, sa nu fie cumva usor strambe si sa-mi uzeze prematur cauciucurile. Unghiurile sunt perfecte.

M-am mai plans la un mom dat de ambreiaj, ca patineaza in treptele 5 si 6. Am fost la un service cu gand s-o testez si sa il inlocuiesc, am plecat in test, n-a patinat deloc. A facut tot felul de teste, a plecat chiar si cu treapa 4 de pe loc, nicio problema. Se pare ca, cel putin pt deocamdata, si-a revenit singur.

Masini fiabile.

#237
plmokn

plmokn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 09.02.2009
Teoretic ambreiajul patineaza mai greu in trepte mari. Incearca in a doua sau a treia, la 1500-2000 ture accelerezi puternic si vezi daca sare turometrul nejustificat si apoi revine (cand prinde iar tractiune).

#238
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
gresit, teoretic ambreiajul patineaza mai usor in treptele mari. Ambreiajul se verifica de regula in treapta cea mai mare. Acolo apar primele semne de patinare si cu timpul se duce catre treptele inferioare.  la diesel se verifica in a 6 la 2000+ de ture si se calca brusc. Daca urca nejustificat turatia inseamna ca urmeaza incet incet schimbul. Si la mine a durat 1 an pana a inceput sa dea semne clare ca pica. Mai era un test foarte simplu, se pune cu rotile din fata perpendicular pe o bordura, se selecteaza treapta cea mai mare si apoi se da incet drumul la ambreiaj. Daca acesta patineaza si motorul nu se opreste chiar daca ai eliberat ambreiajul e clar ca trebuie schimbat. Practica + teorie.

#239
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
In treptele 2 si 3 s-a mai intamplat sa o calc tare si de cand i-am facut chip-ul de 200 CP si 430 nM patineaza roata pe asfalt, dar niciodata ambreiajul. Ambreiajul intotodeauna in treptele 5 si 6, si niciodata in alte conditii.

Intrebarea mea este: daca aman schimbatul ambreiajului, nu cumva se strica si volanta intre timp, pt ca am mers cu ambreiajul uzat? Am auzit de teoria asta... E foarte important, pentru ca ambreiajul costa 1800 lei iar volanta costa 3.800 lei!!!!!!! ...si asta verificat la mai multe magazine de piese.

Daca as sti ca afectez volanta (desi cum spuneam simptomele au disparut) as schimba ambreiajul ca sa nu fiu nevoit sa cheltui acea monstruoasa suma pe volanta.

#240
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
eu din cunostiintele mele limitate stiu ca e bine sa se schimbe ambele, cand schimbi kit-ul de ambreiaj, sau macar rulmentul de presiune. Oricum mai peste tot scrie ca daca mergi cu un ambreiaj uzat, uzezi rapid si volanta. Iar daca in trafic simti ca ai vibratii si mici batai in cutia de viteze care dispar odata cu apasarea ambreiajului inseamna ca si volanta e cu probleme. Eu zic sa mergi sa intrebi un mecanic bun. Din ce stiu tu esti in iasi, eu am un mecanic la care merg de ani de zile(peste 10) si lucreaza foarte bine, cu experienta, la el venind multi cu masini scumpe si cu probleme serioase. Dar oricum ar fi bine sa te pregatesti in caz de ceva si de volanta, macar sufleteste. Daca face in a 5 si a 6 e pe duca clar.
3800 pe original? sau LUK, VALEO? - si manopera inca vreo 500 - 600 de lei.

Edited by t-balt, 21 June 2015 - 12:08.


#241
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Eu as fi vrut din ala nemtesc, Zachs, dar se pare ca la modelul asta nu se fac decat pe original, asta mi-au spus ambele magazile de piese la care am fost cu seria de sasiu.
Nu doream original pentru ca iata, cel original a tinut 95.000-100.000 km, deci probabil la fel va tine si urmatorul original?

Ce mecanic ai? Eu am pe unul la care merg tot asa de mai multi ani cu mai multe masini, este in Pacurari intre Kaufland si Petrom, in service-ul ala care e mai in spate, are standul lui cu elevator si acolo lucreaza.
Dar as mai strica o intrebare si la vreun altul. De exemplu as intreba daca ar fi sa schimb doar ambreiajul deocamdata, fara volanta, nu cumva stric si ambreiajul nou montandu-l pe volanta care e pe duca???Posted Image Posted Image Posted Image

#242
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Acum, cand voi implini 100.000 km, doresc ca pe langa revizia uzuala de ulei si filtre sa ii inlocuiesc si lichidul de racire.

Am un abtibild pe interiorul capotei care indica inlocuirea acestuia la 60 luni sau 100.000 km. 60 luni am implinit de mult, vreau macar la km sa il inlocuiesc.
Problema este ca nu stiu ce lichid sa ii pun, avand in vedere ce scrie pe abtibild. Pun aici abtibildul, aveti vreo sugestie?

Attached Files



#243
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015
Vrei sa- l prepari singur? Ai nevoie de apă distilată și antigel. Pe recipientul de antigel scrie cum se diluează. De regulă rația este de 1:1 pentru a rezista la -30 grade.

Edited by Bogdansv1, 15 July 2015 - 17:56.


#244
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Stiu lucrul asta pentru ca l-am mai facut (pe alte masini).

Doar ca nu stiu ce marca/model de antigel sa aleg din magazin! Acolo scrie sa iau original, dar nu stiu daca gasesc. Plecand de la asta, stiu ca sunt unele pt aluminiu, o fi cazul la mine de aluminiu, n-o fi, habar nu am.

#245
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Rezumat Jurnal de Bord Honda Accord 2.2 i-DTEC decembrie 2009 - octombrie 2016:

Tocmai am reconditionat ambreiajul legat de care ma preocupam inca de acum un an jumatate - doi.

L-am reconditionat si nu l-am inlocuit pentru ca mi s-a spus ca pentru Accord, atat ambreiajele originale cat si cele pe producator sunt un pic subdimensionate. Mai ales avand si chip tuning, de care cred ca am mai povestit, de la 350 NM la 420 NM respectiv de la 150 CP la 198 CP.
Simptomele ambreiajului vechi erau urmatoarele:
- Uneori, cam in jumatate din ocazii cand intram in treptele 5 si 6 turometrul se ridica fara sa fie corelat cu acceleratia masinii. Treceau 2-3 secunde dupa care turometrul scadea la normal si incepea sa traga si masina dupa el.
- In treapta 1 la plecarea de pe loc se intampla sa trepideze toata masina, ca si cum discul nu ar fi prins bine pe placa, se simtea ca si cum vreau sa plec in treapta 4 sau 5 de pe loc. Daca apasam ambreiajul scurt si ii dadeam drumul, isi revenea de fiecare data, ca si cum placa a prins in alta pozitie pe disc.
- In ultima parte a cursei, pedala de ambreiaj se simtea diferit, mult mai moale decat in mod normal si decat in prima parte a cursei.

Era o problema la care ma gandeam, cum am spus, de mai mult de un an si in ultimul an imi era frica sa nu raman in vreo intersectie la un moment dat fara ambreiaj deloc. Am vazut mai multe postari sponsorizate pe Facebook legat de reconditionari ambreiaje pentru masini cu chip tuning (reconditionari supradimensionate). In plus, am primit si o recomandare de la un prieten privind existenta acestui atelier la Odorheiul Secuiesc, a unui tip pe nume Attila.

Am discutat de cateva ori cu el la telefon, mi s-a parut foarte profi si ca stie exact ce vorbeste si ce are de facut. Problema era ca eu trebuia sa trimit prin curierat trei piese - disc, placa, rulment ori eu nu gaseam nicaieri in Iasi un service dispus sa-mi scoata aceste piese de pe masina si sa ma astepte pana le primesc inapoi reconditionate pret de 2-3 zile. Ar fi insemnat ca service-ul sa ramana cu elevatorul blocat.

Pana la urma am discutat cu Attila si mi-a recomandat el un service in Odorheiul Secuiesc.

De la inceput imi era frica sa nu fie si volanta cu probleme. Multi cu care mai discutasem imi spusesera ca si volanta se duce de obicei impreuna cu ambreiajul. Ori eu gasisem volanta la 4.200 lei si dupa indelungi cautari la 3.500 lei ceea ce oricum mi se parea foarte mult. De asemenea si tipul cu reconditionarile mi-a spus ca e posibil sa fie si volanta, putin probabil, dar asta vom vedea doar dupa ce desfacem.
In fine, ca sa nu risc, am luat o volanta cu mine in portbagaj de la un magazin urmand ca daca o folosesc sa o pastrez, iar daca nu este nevoie s-o schimb, s-o duc inapoi. Am luat volanta in portbagaj si am plecat la Odorheiul Secuiesc. Am intrebat service-ul pe care mi-l recomandase Atilla pentru montat/demontat la ce ora trebuie sa fiu acolo si mi s-a spus sa fiu la ora 7.00 dimineata, asa ca la ora 2.00 noaptea am iesit din Iasi. La 6.50 am parcat la service.

Long story short, recomand oricui sa apeleze la acest tip care reconditioneaza ambreiaje. El inlocuieste placa de ferodo de pe disc cu una de kevlar cu ceva insertii din alt material metalic care imi scapa acum, am atasat poze. De asemenea pe placa de presiune inlocuieste mai multe componente, ceva arcuri de la suprafata, de dedesubt, etc, nu ma pricep. In orice caz, omul iti explica foarte detaliat ce face, iti si arata, se vede ca face chestia asta din pasiune si chiar e un profesionist. Are 7-8 masini modele deosebite, mi-a si aratat o parte dintre ele.

Cand service-ul a terminat, dupa vreo trei ore si ceva, de demontat ambreiajul, el a venit sa preia piesele si sa le reconditioneze in 2-3 ore. Disc, placa, rulment si volanta pentru a o calibra (din fericire volanta nu era nicio problema, deci urma s-o returnez pentru a primi inapoi banii). Problema era ca rulmentul trebuia inlocuit. Vorbesc cu cei de la service sa comandam rulment, dau cateva telefoane, Odorheiul Secuiesc fiind un oras mic, nici urma de rulment, prima varianta era pentru a doua zi dimineata (in ziua respectiva fiind vineri, a doua zi - sambata).
Si stai si te intrebi ce faci cu masina desfacuta complet, in Odorheiul Secuiesc, fara nicio varianta. Daca mi s-ar fi spus de la service sau de la reconditionare ca rulmentul este posibil sa trebuiasca INLOCUIT, evident ca il aduceam de la un magazin, costa 180 lei. Daca am adus volanta de 3.500 lei cu mine, as fi adus si un amarat de rulment de 180 lei.

Ca sa nu raman amanet in Odorheiul S, am inceput sa ma uit pe harta si sa caut o solutie: erau 97 km pana la Targu Mures si 107 pana la Brasov - Singurele doua orase mari din zona unde as fi putut gasi rulmentul in aceiasi zi. Dar cum sa ajunga rulmentul pana la mine in OS? Timpul trecea si cei de la service imi tot spuneau ca nu se poate, ca piesa nu ajunge, ca nu se mai poate asambla masina azi, ci doar maine, adica sambata, eventual luni. Adica eu sa raman amanet in OS, oras in care nu mai fusesem in viata mea si in care ramaneam si imobil, fara masina, de vineri pana luni, doar pentru ca nu am stiut ca trebuie sa iau si un rulment cu mine in case of.
Timpul trecea, iar mecanicii care au desfacut masina, incepeau sa speculeze intarzierea: "Dar tie cine iti mai asambleaza masina la loc astazi dupa 15.30 dupa incheierea programului"? "Dar noi ne-am cam chinuit aici, etc".

Dupa xyz telefoane, am gasit pe cineva care sa vina special pentru mine de la Brasov la OS sa-mi aduca rulmentul. Am gasit piesa in primul minut in Brasov, lucru la care ma asteptam, fiind oras mare, dar cu livrare intr-o ora. Ma rog, cunostintea mea s-a dus sa il ridice si a plecat spre OS.

la 1510 a ajuns piesa, mecanicii ma intrebau pana atunci din 10 in 10 minute daca mai ajunge piesa si de asemenea cine imi mai lucreaza mie la masina dupa ora 15.30, ca sunt si ei curiosi. Pana nu am insistat si la ei si la seful de service ca le dau bacsis, numai sa stea sa mi-o asambleze la loc, nu s-au lasat. Ei tot insistau ca nu se poate, ca trebuie sa inchida programul.

A ajuns piesa, la 1530 s-au apucat de asamblat, la 18.20 au incheiat. Macar dupa ce le-am promis ca le dau bacsis numai sa mi-o asambleze tot in ziua aia au lucrat OK, adica au verificat fiecare surub de 5 ori, nu s-au grabit, au lucrat cu atentie. Dar asta am putut sa vad doar pentru ca mi s-a oferit favoarea de a sta in hala langa masina, pentru ca la inceput, dimineata la 7 cand am ajuns, seful de service mi-a spus textul standard ca "Noi azi avem control de la RAR si nu va putem lasa sa stati langa masina". bla bla. Numai cand a vazut ca stau intr-un colt al halei si nu ii intrerup/intreb/bat la cap pe mecanici, n-a mai zis nimic si m-a lasat sa stau toata ziua.

Dupa finalizarea montajului, tipul cu reconditionarea mi-a spus sa il anunt ca sa vina sa il rodeze putin, lucru pe care l-a si facut. Apoi ne-am urcat impreuna si cu el la volan am plecat intr-un test de cativa KM. Nu mai patina deloc, indiferent cat a incercat-o. Apoi m-am urcat eu la volan si am plecat spre Iasi. De la prima plecare de pe loc am sesizat diferenta, tine mai jos, ceea ce e bine, si mai ales se comporta flawless, absolut nimic de reprosat. Am mers cam 500 km de atunci si se comporta flawless, fata de cum simteam ambreiajul inainte simt ca mi-am cumparat masina noua!!! Posted Image Pana la urma aproape de ora 24 am ajuns inapoi in Iasi, mai mult mort decat viu, de vreme ce plecasem la ora 2 noaptea, condusesem peste noapte si statusem toata ziua in service, urmand a pleca spre Iasi inapoi fix cand se intuneca. Dar n-a mai contat, a fost OK.

In concluzie: il recomand pe Attila de la Odorheiul Secuiesc pentru reconditionari ambreiaje si am sa mai revin cu impresii pe parcurs dar sunt convins ca vor fi pozitive.
Nu recomand in schimb demontarea la fata locului pentru ca pot aparea surprize, asa cum au aparut la mine. In plus, service-ul recomandat, Service Center din localitatea Bradesti de langa OS NU are o atitudine towards customer, nu vine in intampinare, a trebuit sa insist o multime sa mi-o asambleze la loc tot vineri pentru ca pe seful de service nu il interesa, mecanicii aproape mi-au obligat sa le dau bacsis, etc. Problabil oamenii sunt OK, dar nu doresc lucrari din astea complicate si cu clientul de fata, cum eram eu, care doream sa stau langa masina pentru ca oricum nu aveam unde sa merg si ce sa fac in Bradesti.

Costuri:
650 lei - reconditionare ambreiaj
400 lei - manopera service
200 lei - bacsis mecanici pentru ca au stat peste program de la 1530 la 1820.
Am incercat sa platesc cu cardul acei 400 la final si sa scot factura pe ei, POS-ul era pe receptia serviceului si functiona dar m-a refuzat, a spus ca "momentan nu merge" desi se vedea ca merge. Era acelasi text din categoria "astazi trebuie sa vina RAR-ul, nu puteti sta in hala cu masina". N-am mai zis nimic, i-am dat 395 lei, ca atat mai aveam cash dupa ce dadusem bacsisul la mecanici si am plecat. Dar macar am iesit ieftin per total lucrare - 1250 lei.

Va atasez poze cu inainte si dupa reconditionare.


Ca rezumat, pana la 116.000, cat am astazi, in afara de reviziile obisnuite am facut urmatoarele operatii la masina:

- Eliminare DPF ca urmare a numeroaselor probleme avute cu el - cost 300 EUR
- Chip tuning realizat odata cu eliminarea DPF-ului, crestere putere pe dyno de la 350 NM/150 CP la 420 NM/198 CP - cost 100 EUR
- Inlocuit placute frana fata - spate la 72.000 KM, mi se pare foarte convenabil sa te tina atat un set de placute - costul nu mi-l mai amintesc dar presupun ca au fost cam 100 EUR
- Inlocuit un numar de trei prezoane (de fapt sunt piulite, ca asa e la japoneze): odata s-a rupt unul si cu alta ocazie doua de o data: 75 lei / buc
- Inlocuit becuri faza scurta cu Osram Night Breakers - cost 60 lei buc + 70 lei manopera (trebuie scos spoiler roata si multe altele pentru asta)
- Inlocuit becuri faza scurta cu Osram Long Life 300% (cele anterioare au tinut cam o luna si m-am hotarat sa ii pun unele fiabile in timp data fiind manopera foarte complicata pentru a le inlocui) - cost ~45 lei buc). Daca tot am desfacut, am pus Long Life si pe faza lunga, asta s-a intamplat in februarie 2015 si de atunci nu s-a mai ars nici unul.
- Inlocuit antigel - am dorit eu sa fac asta la 100.000 km cu HEPU G11 - cost probabil 40-50 lei
- Inlocuit curea accesorii pentru ca scartaia la temperaturi scazute - Continental Contitech - cost 80 lei
- Reconditionat ambreiaj la 115.500 - cost 1250 lei.

De exemplu am discurile de frana de fabrica pe masina si al doilea rand de placute, cu tot cu cele de fabrica. Niciun greier, nicio defectiune electrica. Nimic.

Mi se pare ca am scapat usor pentru aproape 7 ani si 116.000 KM, mai ales ca i-am facut preponderent in oras si pe distante scurte.

Attached Files


Edited by StGermain, 17 October 2016 - 13:35.


#246
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Intrucat trec intr-o etapa in care am nevoie de alt gen de masina, sunt nevoit sa ma despart de ea desi s-a dovedit a fi extrem de fiabila si eficienta ca ownership.

Ca exemplu, de la ultima interventie de mai sus, pe care am recitit-o acum, nu s-a mai defectat absolut nimic, nici un bec. I-am schimbat eu preventiv lichidul de ambreiaj si uleiul din cutie.

In fine: Masina se vinde, costa 9.000 Euro, are 149.300 KM, vine cu jantele originale Honda de 17' si cu un set suplimentar de jante originale Honda de 16', echipate cu cauciucuri de iarna aproape noi.

Detalii si poze: https://www.olx.ro/o...cp-IDccT8w.html

Edited by StGermain, 19 March 2019 - 21:56.


#247
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
În anunț scrii ca marea majoritate a kilometrilor i-ai făcut în afara localității, iar în postul anterior scriai (la 116.000km) ca majoritatea kilometrilor i-ai făcut urban pe distante scurte... TIPIC ROMANESC, cand e sa vinzi mașina...


#248
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Nici o mentiune despre DPF anulat (dar scrie ca e EURO 5) si remapare (de 100EUR)...

#249
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
Euro5 in acte, in realitate Euro3 foarte probabil...

#250
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Evident... Cumparatorul va primi ca bonus si surpriza de a constata ca masina nu mai are DPF. De remaparea de 100EUR nici nu mai zic... Alt bonus.

Edited by paultt, 28 March 2019 - 22:10.


#251
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Masina din fabrica e cotata Euro 4 nu 5.Chiar și fără DPF,se încadrează ca euro 4,însă nu treci RAR-ul cu el scos.Am avut același model și motorizare.Ca mașină,jos pălăria,foarte fiabila.Oricum,nu-i tocmai corecta descrierea din anunț și dacă are DPF-ul anulat plus remapare,nu-i ok deloc.Pacat că se procedează în felul asta cu vânzarea.Acum,sa fiu un pic cârcotaș,as verifica jocul din caseta de direcție (caseta e foarte scumpă și se găsește numai de origine) și starea fuliei de la arborele cotit (asta e doar vreo 500 euro și se degradează din cauza superficialității unor mecanici care nu se uita atent la eventualele scurgeri sa le remedieze la timp).

#252
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Oricum 9000 pe o Honda de 10 ani nu e tocmai putin, dar regretabil e stilul romanesc de a ascunde cacatul cu baticul. Sper sa dea odata legea aia cu dpf ul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate