Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Probleme returnare garantie

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
slymcat

slymcat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 19.09.2007
Salutare tuturor.
Povestea este urmatoarea (incerc sa fie cat mai scurta):

Am avut in 2008-2009 un abonament Comsmote pe un an, achitat la timp, nici un fel de probleme. La incheierea perioadei respective, nemultumit fiind de ofertele de "loialitate", am decis sa inchid acel numar/abonament si sa fac alte 2 (unul pt mine, unul pt prietena mea). Toate bune si frumoase, duduia de la Germanos ma instiinteaza ca dureaza cam o jumatate de ora, iesim un pic sa ne plimbam... La intoarcere imi spune ca mi se cere o garantie de 150 lei/SIM (total 300 de lei), desi nu avusesem nici o restanta la ei vreodata. In fine, mi-am calcat pe inima si am acceptat. Mi s-a spus ca se vor returna dupa 4 luni daca imi achit facturile la timp. Trec 4 luni, ma duc la Cosmote (aveam mare nevoie de cei 300 de lei), domnita de acolo ma instiinteaza ca trebuie sa fac o cerere, sa o aprobe cei de la Bucuresti, dureaza cam 30 de zile... Inghit in sec, cand a fost de luat, mi s-au luat banii imediat, acum... Fac cerere (data 22 octombrie) si astept. Trec zilele, nici un semn. Pe 26 noiembrie primesc un mesaj: "Stimate client va puteti prezenta cu cartea de identitate pt returnarea garantiei.... bla bla".
Ma duc pe 27 sau 28, una din domnitele de acolo imi ia cartea de identitate, o plimba prin cateva birouri, pune intrebari, etc. Dupa vreo 30 min (devenisem nervos deja) imi spune ca nu au primit nu stiu ce acte de la Bucuresti, dar ca se rezolva in maxim 2 ore si imi cere un nr de tel sa ma contacteze cand e gata totul, sa vin sa ridic banii. Astept cateva ore ca prostul, nici un semn.
Iar astazi, m-am luminat! De ce sa fiu eu prostul, iar ei hotii? Cand e vorba de luat bani se rezolva instant, cand e vorba de dat inapoi, te pun sa faci o suta de drumuri. Ca sa nu mai zic de faptul ca acea garantie a fost abuziva, nu aveau nici un motiv sa mi-o retina, dar in schimb o reducere la abonament nu au fost in stare sa imi dea, si cate si mai cate se pot spune.
As dori sa stiu daca pot inceta relatia contractuala cu ei, iar in privinta garantiei, s-o pastreze amintire, sa-si ia lumanari de banii aia.
Poate a mai fost cineva in situatia mea. As dori sa aflu cateva pareri.
Multumesc.

#2
Dev

Dev

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,612
  • Înscris: 28.04.2005
Garantia-mi pare dubioasa in forma in care ti-au prezentat-o.

Tin minte ca am avut si eu probleme la deschiderea unui abonament nou la orange, existase la un moment dat un alt abonament la adresa la care locuiam atunci (ne mutasem de curand) si tipul care l-a avut nu-si platise ultima factura. Desi le-am explicat alora ca nu-l cunosc mi-au zis ca au nevoie de garantie ca sa-mi poata face abonament nou (parca echivalentul a 25 de euro). Cei 25 de euro au fost insa folositi in primele luni de contract pentru a achita costurile abonamentului.

In mod normal pentru ca nu si-au indeplinit partea de contract (in caz ca zice ceva in contract de garantie si perioada de returnare) ar trebui sa poti renunta la serviciile lor.

#3
slymcat

slymcat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 19.09.2007
Sincer, imi e cam sila sa discut cu peronalul din magazin, care incearca sa ma convinga ca nu eu am dreptate, ci compania...etc. Chiar nu am timp de asa ceva. Mai degraba le trimit un mail, sau si mai bine o scrisoare cu confirmare de primire, poate chiar o reclamatie la OPC.....

#4
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 03.02.2005
Daca in contract clauzele privitoare la garantie sunt clare, ca perioada de timp, iar tu ai inregistrata o cerere de returnare a banilor, poti sa mergi la OPC sa faci o sesizare.
Daca trimiti si OPC-ului scrisoare cu confirmare de primire sau e-mail, poti sa astepti mult si bine, din pacate sistemul asta in cazul meu nu a avut nici un efect pentru un alt tip de reclamatie.

#5
slymcat

slymcat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 19.09.2007
Ok, ms pt. raspunsuri. Se pare ca va aparea ceva care ii va ajuta de acum incolo pe cei aflati in situatii similare: http://economie.hotn...ie-internet.htm

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate