Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat

sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€
 ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad

Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?
 Intrebare motor auto

Opel Astra K

Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina
 Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardul si bacsisul
 

OFERTE RETENTIE

* * * * * 10 votes
  • Please log in to reply
17578 replies to this topic

#17011
Eminescian

Eminescian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 522
  • Înscris: 08.09.2019
Sunt curios, pentru cat timp se pastreaza pretul de 3 EUR, conform contractului?

#17012
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,132
  • Înscris: 15.08.2005

View PostMagicwisewolf, on 08 august 2023 - 18:31, said:

Portarea se poate anula fara probleme. Dupa cele 30 de zile de abonament gratuit (asa cum se primeste la portare), poate inchide abonamentul de Yoxo, are aceasta optiune in aplicatia Yoxo. Foarte simplu, fara acte sau batai de cap, apasa un buton.
am anulat cererea de portare si am inchis abonamentul yoxo. nu avea rost sa il mai tin 1 luna (chiar daca era gratuita) ca uitam de el si dupa aia ii lua banii din cont
cand au sunat, cei de la vodafone au zis ca ii trimit contractul ptr Red15 la 3 euro dupa ce anuleaza cererea de portare, asa ca azi ar trebui sa primeasca contractul si sa ii activeze oferta

acum vrea sa facem la fel si ptr o cartela prepay folosita de copii pe care are oferta de 6 euro.
se poate obtine oferta 2 doar sunand la ei sau trebuie initiata intai cererea de portare?

Edited by rexx, 09 August 2023 - 10:40.


#17013
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,130
  • Înscris: 29.01.2016

View PostEminescian, on 09 august 2023 - 10:28, said:

Sunt curios, pentru cat timp se pastreaza pretul de 3 EUR, conform contractului?

Probabil ca vreo cateva luni...

#17014
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,041
  • Înscris: 15.02.2012

View PostEminescian, on 09 august 2023 - 10:28, said:

Sunt curios, pentru cat timp se pastreaza pretul de 3 EUR, conform contractului?

Pentru foarte putin timp, prima marire va fi taxa de inflatie de 8% (pe care nu poti sa o refuzi deorece o ai in contract si in opinia celor de la vodafone "nu este modificare unilaterala") dupa care vor veni modificarile pretului abonamentului.
In cazul meu am avut asa: septembrie 2022, decembrie 2022, mai 2023 taxa pe lacomie/inflatie, iulie 2023.
Succes la negocieri.

#17015
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,029
  • Înscris: 06.03.2007
După ce am contestat mărirea abonamentului, astăzi am fost sunat cu promisiunea, că cel puțin un an nu voi primi mesaje de genul ăsta. A zis că poate să opereze în sistem excluderea pentru maxim un an. Acum…am să văd…câte zile are un an la ei…?.

#17016
cristianbenuciu

cristianbenuciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.01.2012
buna ziua,
o rugaminte: imi puteti oferi un nr de telefon sau o adresa de email pentru a intra in legatura cu un operator Vodafone Retentie?
multumesc

#17017
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,594
  • Înscris: 11.02.2016
https://www.yoxo.ro/...xsaApnBEALw_wcB

Aici găsești departamentul de retenție la Vodafone :naughty:

#17018
cristianbenuciu

cristianbenuciu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 10.01.2012
multumesc frumos!

#17019
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,132
  • Înscris: 15.08.2005
persoana respectiva a anulat cererea de portare si abonamentul yoxo, dar inca nu a primit pe mail contractul ptr oferta Red15 la 3 euro
au trecut 3 zile de la ultima convorbire, asa ca azi lea-m trimis un mail si un mesaj pe whatsapp lui tobi-dobi poate vede cineva

acum 2 zile a initiat o alta portare in yoxo ptr o cartela prepay vodafone pe care avea oferta standard de 6 euro. azi a sosit cartela prepay si a activat-o in yoxo.
imediat a primit sms cu oferta 2 si cu 3 luni gratuite, exact ce asteptam

si da, cum zice cineva mai sus departamentul de retentie se numeste YOXO :D :D :D

#17020
Cristy85

Cristy85

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 03.09.2004
Am primit astazi oferta de Red 15 la 3 euro - se pare ca lucreaza si in weekend :)
Mulțumesc tuturor!

#17021
zoly_85

zoly_85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 06.11.2006
Sa inteleg ca ofera contracte mai mici la retentie decat la portare? Am fost intr-un magazin Vodafone si mi-au oferit Red15 la 5 euro.

#17022
daddypuff

daddypuff

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,338
  • Înscris: 07.01.2014
Da.

#17023
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,132
  • Înscris: 15.08.2005
vineri cartela prepay a primit un sms ca i-s activat oferta 2, dar cand am format *123# mesajul nu avea nici o referire la oferta 2 sau la resursele incluse acolo
sambata dimineata cartela prepay nu mai avea semnal deloc. a restartat telefonul si dupa restart a avut semnal. a format *123# si a primit un mesaj atat cu resursele de la oferta standard de 6 euro, cat si cu resursele de la oferta 2 de fidelizare.
ca sa nu se reactiveze oferta 6 trebuie sa o dezactivam de la *100#?

#17024
visiniu

visiniu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 30.10.2008
Buna ziua, as face o solicitare de portare si daca primesc oferta nationala 2 pt cartele poate as ramane in retea, insa intrebarea este: oare pentru cat timp m-ar lasa cu oferta asta de retentie? E de durata sau dupa cateva luni o retrag si nu am rezolvat nimic, caz in care m-as porta direct.

#17025
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,415
  • Înscris: 08.01.2009
Evident exista posibilitatea sa renunte in orice moment la EO Nationala 2 insa exista de ~2 ani ( ca oferta automata care se trimite in cazul notificarilor de portare a SIM-urilor PrePay >> pt. cei cu abonamente exista alte oferte ) si nu a fost adusa nici o modificare deci premizele sunt cat se poate de bune .

#17026
Alexn12

Alexn12

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.08.2023
Salut! Am primit mesajul asta:"Buna! Am inregistrat cererea ta de portare. Ne pare rau ca iti doresti sa pleci, ajuta-ne sa intelegem ce putem face mai bine. Ti-am activat o oferta speciala, fara perioada contractuala: nelimitat internet si voce national, la doar 5 eur, TVA inclus, gratuita in primele 3 luni. Pentru a-ti explica pasii urmatori, te rugam sa ne suni gratuit la *222 unde iti va raspunde imediat un coleg. Hai sa vorbim! Echipa Vodafone". Ce trebuie să fac acum? Aștept să mă sune ei sau să îi sun eu? Merci frumos!

#17027
diva_hipsterova

diva_hipsterova

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 05.12.2016
Așteaptă să te sune. Scrie clar.

#17028
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,041
  • Înscris: 15.02.2012
Ops, ăștia au scos ofertele de 2 și 3euro la renunțarea la portare?
Auzi la ei: oferta specială cu 5 euro...


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate