Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Totul despre BlueAir

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
6141 replies to this topic

#4825
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
S-au inspirat o idee de la Wizz/RyanAir :)

#4826
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
Chiar daca este 1 aprilie, noi nu ne tinem de pacaleli. Rezerva-ti biletul catre destinatia aceea la care te gandesti de mult timp si beneficiezi de 15% reducere la toate zborurile.

Astfel, poti fi unul din norocosii pasageri care calatoreste pe acelasi zbor cu unele dintre cele mai neobisnuite fiinte transportate de noi, precum pui de struti, pesti exotici, scoici sau porcusori*. ��

Grabeste-te, promotia e valabila doar azi!

*Permitem doar transportul cainilor si pisicilor ca animale de companie in cabina si cala. Daca vrei sa transporti alte specii de animale, poti apela la serviciile de cargo.

Travel more, enjoy more with Blue Air!

Promotie valabial doar azi, 01 Aprilie 2019

Perioada de calatorie: 01 Aprilie - 28 Martie 2020

Discountul oferit in timpul promotiei nu se aplica valorii TVA (pentru zborurile domestice), valorii taxei de combustibil, valorii taxei pentru emisii de CO2 si valorii taxei de transfer cu autocarul. Promotia nu este valabila pentru Alghero - Roma - Alghero, zboruri charter si zboruri in regim codeshare.

https://www.blueairw...m-promotie-azi/

#4827
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010
Reduceri de 10% - 15% - 20% la BlueAir, conform familiei tarifare, in perioada: 05.04.2019 - 07.04.2019
Detalii in foto:

Attached Files


Edited by raul_6776, 05 April 2019 - 08:23.


#4828
raul_6776

raul_6776

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,555
  • Înscris: 03.04.2010
Reduceri de 10% - 15% - 20% la BlueAir, conform familiei tarifare, in perioada: 19.04.2019 - 22.04.2019
Detalii in foto:

Attached Files


Edited by raul_6776, 19 April 2019 - 08:43.


#4829
Cosmo13

Cosmo13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 15.08.2016
Aveti cumva idee, s-au schimbat dimensiunile bagajelor de mana?

Se plang cativa pe FB ca au schimbat dimensiunile fara sa anunte si oamenii au fost pusi sa plateasca 60 de euro pt a fi lasati sa intre in avion.

#4830
lls869

lls869

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 21.07.2011

View PostCosmo13, on 19 aprilie 2019 - 20:12, said:

Aveti cumva idee, s-au schimbat dimensiunile bagajelor de mana?

Se plang cativa pe FB ca au schimbat dimensiunile fara sa anunte si oamenii au fost pusi sa plateasca 60 de euro pt a fi lasati sa intre in avion.


Salut,
Nu, nu s-au schimbat. Acum trebuie vazut si ce bilete/bagaje au achizitionat si cu ce s-au prezentat la aeroport. Cred ca nu e pagina pt companiile aeriene in care sa nu existe intrebarea ''trolerul e mai mare cu x cm. Sunt probleme? ''.

https://www.blueairw.../ro/ro/bagajul/

Edited by lls869, 20 April 2019 - 11:33.


#4831
Cosmo13

Cosmo13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 15.08.2016
Merci

#4832
horatiu81

horatiu81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 29.07.2009
Ieri dupa-amiaza: aeroport Peretola (Florenta).
Cursa BlueAir spre Bucuresti a stationat (cu pasagerii imbarcati) pe pista 3 ore si 10 minute, apoi inca cca. 20 minute la marginea pistei de decolare, ajungand la Otopeni cu peste 3 ore intarziere!
Explicatii? Mai intai: conditii meteo nefavorabile la Florenta (cu toate acestea, in intervalul in care am stationat au decolat cel putin 3 avioane din zone alaturate: unul al companiei "Alitalia" - parea o cursa interna, un avion al companiei KLM si un avion al unei companii croate).
Apoi, dupa ce conditiile meteo de acolo nu mai justificau stationarea, ni s-a transmis ca la Otopeni sunt conditii extrem de nefavorabile. Nu mai conta faptul ca majoritatea pasagerilor luasera legatura cu persoane de la Bucuresti, sau chiar din incinta aeroportului Otopeni, iar informatiile primite nu sustineau justificarea personalului de bord; nu mai conta nici evaluarea in timp real (de pe site-ul aeroportului Otopeni) a sosirilor si plecarilor - in majoritate "in grafic" sau cu intarzieri de cateva minute...
Pana la urma, in loc de ora 17,55, am ajuns la Otopeni dupa ora 21.

#4833
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

View Posthoratiu81, on 06 mai 2019 - 16:53, said:

(...)
Explicatii? Mai intai: conditii meteo nefavorabile la Florenta (cu toate acestea, in intervalul in care am stationat au decolat cel putin 3 avioane din zone alaturate: unul al companiei "Alitalia" - parea o cursa interna, un avion al companiei KLM si un avion al unei companii croate).
Decizia de a decola aparține în exclusivitate căpitanilor. Ei sînt cei care analizează și iau decizia. Responsabilitatea însă, în cazul unor evenimente nefericite, aparține companiei de care aparține aeronava. Evident că există comunicare între comandanți și companie și, după cum se vede, unele companii și-au convins căpitanii...

View Posthoratiu81, on 06 mai 2019 - 16:53, said:

Apoi, dupa ce conditiile meteo de acolo nu mai justificau stationarea, ni s-a transmis ca la Otopeni sunt conditii extrem de nefavorabile. Nu mai conta faptul ca majoritatea pasagerilor luasera legatura cu persoane de la Bucuresti, sau chiar din incinta aeroportului Otopeni, iar informatiile primite nu sustineau justificarea personalului de bord (...)
E aceeași situație! Și eu unul nu m-aș lua după informațiile primite din „incinta aeroportului”... Nu cred că vreunul din „incinta aeroportului” știa de existența unor curenți turbionari la altitudine joasă sau mai știu eu ce altă manifestare meteorologică ascunsă privirii băgătorilor de seamă...

P.S. Nu multă lume își permite să se joace cu viețile a sute de oameni (fie ei și români) sau cu avioane de zeci de milioane...

#4834
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Chiar isi inchipuie cineva ca un capitan isi tine avionul parcat intr-un aeroport ( cu pasageri cu tot) fara a avea vreun motiv serios? Mai ales la ce presiune exista la firmele low cost ca sa bage cat mai multe curse pe zi cu acelasi avion?

Problema nu e cu cazurile ca cele prezentate mai sus. Unde din punctul meu de vedere mai bine sa fie precaut capitanul decat sa se joace cu vietile oamenilor. Dimpotriva. E nevoie de oameni care sa fie in stare sa isi mentina decizia indiferent cat de presat e de timp. daca el crede ca meteo sau tehnic nu se poate apai nu se poate. Si poate ca pasagerii ar trebui sa se uite la Air Crash Investigation macar si sa ii dea un gram de intelegere.

Problema e cand vezi intrazieri consecvente spre sfarsitul zilei pentru ca programul este mult prea incarcat pentru ce poate fi realizat. Clasic pentru multe firme low cost.


#4835
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

View Postsomething00, on 07 mai 2019 - 06:57, said:

(...) Si poate ca pasagerii ar trebui sa se uite la Air Crash Investigation (...)
Să li se pună Air Crash Investigation în timp ce se așteaptă pentru decolare...Posted Image Posted Image

#4836
alexxxxx

alexxxxx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,410
  • Înscris: 06.02.2004

Quote

Nu mai conta faptul ca majoritatea pasagerilor luasera legatura cu persoane de la Bucuresti, sau chiar din incinta aeroportului Otopeni, iar informatiile primite nu sustineau justificarea personalului de bord

Asta ma mira de fiecare data in logica unora. Suna ei la aeroportul de destinatie si acolo e totul calm. De parca avionul ala se teleporteaza. Cel mai probabil comandantul se bazeaza pe estimarea conditiilor meteo de la ora la care va ajunge la destinatie. Ca degeaba e soare acum daca peste 3h cand urmeaza sa ajunga el se anunta furtuna, cum de multe ori e cazul. Plus ca echipajul ala tot pe pista in avion sta si el, ba chiar echipajul de cabina in picioare si avand de-a face cu toti pasagerii nemultumiti, toti experti in aviatie si care sunt de parere ca merge foarte bine sa decoleze, uite ala de langa noi de ce a plecat? Daca vedeai echipajul sprijinind rotile avionului cu o bere si o tigara in mana...era altceva.

Ca o nota personala, fara legatura cu cazul de fata, cand toata rafia se coboara din avion si se urca in microbuzul care-i duce in localitatile de bastina (unde e cazul) brusc nu mai au o problema nici cu locul care e "prea stramt", nici cu pretul apei servite, nici cu faptul ca stau cu bagajele in brate, nici cu faptul ca "pleaca cand se umple, boss".

#4837
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018

View Postcrislacor, on 07 mai 2019 - 07:18, said:

Să li se pună Air Crash Investigation în timp ce se așteaptă pentru decolare...Posted Image Posted Image
Mi se pare c-a fost un astfel de caz, sau 2 sa zicem mult asemanatoare:

1) Era un caz in care tocmai ce se instalasera sistemele de enterteinment si se putea transmite view din fata (sa zicem o camera in varf etc.) Au lasat asta si mi se pare ca s-a vazut in live cum s-a prabusit (de asta nu sunt sigur, dar pot sa caut sa vad daca regasesc despre ce era vorba). Stiu sigur ca in anii 2000 Swiss Air avea asa ceva, puteai urmari decolarea era o camera in dreptul rotii din fata

2) Cazul mai recent a fost cu avionul ala Blue Jet din state care nu si-a mai putut retracta roata din fata pentru ca se indoise la 90 de grade. Au dat ocol sa arda carburantul pentru ca nu puteau face dump si-au avut ideea sa dea pe stiri. Surpriza, erau toate stirile in breaking news cu avionul cu probleme. Deci n-a ajutat la nimic, ci din contra.

#4838
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,276
  • Înscris: 24.11.2002

View Posthoratiu81, on 06 mai 2019 - 16:53, said:

Ieri dupa-amiaza: aeroport Peretola (Florenta).
Cursa BlueAir spre Bucuresti a stationat (cu pasagerii imbarcati) pe pista 3 ore si 10 minute, apoi inca cca. 20 minute la marginea pistei de decolare, ajungand la Otopeni cu peste 3 ore intarziere!
Explicatii? Mai intai: conditii meteo nefavorabile la Florenta (cu toate acestea, in intervalul in care am stationat au decolat cel putin 3 avioane din zone alaturate: unul al companiei "Alitalia" - parea o cursa interna, un avion al companiei KLM si un avion al unei companii croate).
Apoi, dupa ce conditiile meteo de acolo nu mai justificau stationarea, ni s-a transmis ca la Otopeni sunt conditii extrem de nefavorabile. Nu mai conta faptul ca majoritatea pasagerilor luasera legatura cu persoane de la Bucuresti, sau chiar din incinta aeroportului Otopeni, iar informatiile primite nu sustineau justificarea personalului de bord; nu mai conta nici evaluarea in timp real (de pe site-ul aeroportului Otopeni) a sosirilor si plecarilor - in majoritate "in grafic" sau cu intarzieri de cateva minute...
Pana la urma, in loc de ora 17,55, am ajuns la Otopeni dupa ora 21.
Daca a pierdut time-slot-ul alocat pentru zbor, care in general e +-15 minute fata de ora programata pentru decolare, atunci asteapta urmatorul disponibil pentru ca de la Florenta pana la Otopeni schimba mai multe culoare de zbor si avioanele programate pe acele culoare au prioritate. E un lucru mai greu de explicat pasagerilor si atunci se apeleaza si la conditiile meteo. Dupa cum s-a scris, nu se teleporteaza avioanele.

#4839
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,528
  • Înscris: 07.04.2005
In completare la ce spunea vestale, si cand apare un timeslot disponibil de obicei au ~20minute ca sa decoleze (ceea ce nu prea ai cum sa imbarci un avion in timpul respectiv).

@EMotanuIO:
In '98 un avion de-a lor s-a prabusit. Tocmai instalasera in flight entertainment system la business class, aparent ar fi fost un arc electric intre cablurile instalate, care ar fi cauzat incendiul.

Intr-adevar intarzierile nu sunt placute, dar vorba aia... better late than never.

Edited by ghitapg2, 07 May 2019 - 14:03.


#4840
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,276
  • Înscris: 24.11.2002
Time-slotul realocat poate fi si peste cateva ore, dar daca se elibereaza un alt time-slot atunci primeste permisiunea pentru decolare si fac zborul; iar atunci chiar conteaza minutele respective.
Sa faci debarcare si reimbarcarea tuturor pasagerilor pe langa timp pierdut, mai inseamna si costuri suplimentare pe care compania ar trebui sa  platessca aeroportului. Daca e sigur ca nu vor decola cu acel avion, atunci aceasta e solutia. Dar daca ai sanse sa prinzi culoar de zbor peste 15 - 30 minute, atunci stai pe APRON cu "ready for takeoff", nu cauti pasagerii rataciti prin baia de la aeroport. Din pacate se mai intampla si chiar la companii mai mari.

Edited by vestale, 07 May 2019 - 18:22.


#4841
EMotanuIO

EMotanuIO

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,497
  • Înscris: 05.07.2018
Mda, sau am mai patit o chestie in una din rarele dati cand am luat un low cost de la Beauvais: ne-au zis asa clar: controlorii sunt in greva, mai dureaza o ora pana putem decola, pana ne vine randul, eram imbarcati si stateam intr-o caldura ca nu pornisele motoarele sa functioneze aerul conditionat ca sa nu consume kerosen.

#4842
Tz3posu

Tz3posu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 20.03.2009
Aerul condiționat e asigurat de o unitate externa cât avionul e parcat. Faptul ca aia nu făcea fata sau nu exista deloc e partea a 2 a. Motoarele nu stau pornite cât avionul staționează sau se îmbarca pasagerii.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate