Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Totul despre BlueAir
Last Updated: Oct 03 2023 15:31, Started by
funf
, May 30 2005 11:16
·
65
#4807
Posted 05 March 2019 - 23:04
Ok, asta nu aveam cum să ştiu. Noi am bifat pachetul cu bagaj de cală la fiecare om. Probabil că ăla o fi cel clasic, cum spui. Nu m-am gândit că un turist poate merge fără bagaj de cală, noi avem mereu minim un bagaj de cală.
Aha, deci dacă iei pachetul minim atunci plăteşti obligatoriu locurile. Mda, e logic, nu degeaba există vorba aia cu "scumpirea la tărâţe". Sănătate şi tcb ! |
#4808
Posted 06 March 2019 - 11:07
Depinde de nevoile fiecaruia.
Personal daca merg undeva 7zile+ da, e nevoie de bagaj de cala. Daca in schimb e vorba de un city-break de 3-4zile, bagajul de mana e suficient. |
#4809
Posted 06 March 2019 - 11:19
ghitapg2, on 06 martie 2019 - 11:07, said:
... Daca in schimb e vorba de un city-break de 3-4zile, bagajul de mana e suficient. Wow ! Nu m-aş fi gândit niciodată că aşa ceva e posibil. Noi avem nevoie şi de bagaj de cală mereu, indiferent de câte zile mergem. Sunt destule "chestii" cu care nu e voie în bagajul de mână. Şi eu ca eu, dar numai când mă gândesc la cosmeticalele nevesti-mii mă ia groaza. Plus că poate facem şi ceva cumpărături de pe-acolo, şi de obicei evităm să luăm din duty-free, unde e scump. Aşa că mă-nţelegi ... Oricum, bine că există BlueAir, nu e diferenţă mare faţă de companiile de linie. Sănătate şi tcb ! Edited by OvidiuNS, 06 March 2019 - 11:23. |
#4810
Posted 06 March 2019 - 13:16
Exita recipiente speciale pentru bagajul de mana pentru sampon, gel de dus etc. Iar cosmeticele, majoritatea au sub 100 ml. Le pui in pungi ziplock si esti asigurat. Eu am fost cu ghiozdan mic 5 zile in italia fara probleme. Chiar mai aveam haine pentru 2-3 zile.
|
#4811
Posted 08 March 2019 - 01:11
15% reducere
Perioada promotiei: 08 - 10 Martie 2019 Perioada de calatorie: 08 Martie - 26 Octombrie 2019 https://www.blueairw...-viata-noastra/ [...] în perioada 2 iulie – 29 august compania aeriană va opera ruta Cluj Napoca – Constanța cu o frecvență de două zboruri pe săptămână. Orar de zbor: 0B471: Cluj Napoca (CLJ) 07:15 – 08:15 Constanța (CND); 0B472: Constanța (CND) 15:45 – 16:45 Cluj Napoca (CLJ). Zborurile pe această rută vor fi operate în fiecare zi de marți și joi și sunt deja disponibile pentru rezervare pe siteul companiei. https://boardingpass...poca-constanta/ Edited by ghitapg2, 08 March 2019 - 01:13. |
#4812
Posted 14 March 2019 - 20:42
oare au reziliat contractul pt B737MAX comandate? Nu se mai pot baza pe noile avioane, dupa ce deja au vandut bilete?
Ca vad ca mi-au schimbat 2 sosiri, in date diferite la Bacau, in iulie, in loc de ora 20, sosirea e la 23.35!!! Foarte proasta ora de sosire cu copiii mici dupa tine... Edited by nasty2, 14 March 2019 - 20:51. |
#4813
Posted 15 March 2019 - 14:06
Da, nu stiu de ce tot schimba orele si zilele. MI-au anulat doua zboruri pana acum. Ca sa intelegeti, mi-au anulat primul zbor care destinatie, am ales alta zi si alta ora si mi l-au anulat si pe ala. Mi-au dat peste cap complet cazarile si programul.
|
#4814
Posted 15 March 2019 - 17:55
nasty2, on 14 martie 2019 - 20:42, said:
oare au reziliat contractul pt B737MAX comandate? Nu se mai pot baza pe noile avioane, dupa ce deja au vandut bilete? Ca vad ca mi-au schimbat 2 sosiri, in date diferite la Bacau, in iulie, in loc de ora 20, sosirea e la 23.35!!! Foarte proasta ora de sosire cu copiii mici dupa tine... Mai bine mai târziu decât niciodată. Nu cred că ai fi acceptat să zbori in 737M oricum. |
#4815
Posted 15 March 2019 - 20:39
Nu, nu au anulat comanda pentru B 737 Max. Nu inca. Au spus ca vor urmari situatia creata si ca vor lua o hotarare dupa ce se va fi terminat anchetele.
Villefort, nu cred ca pana la al doilea incident cu Max isi punea cineva intrebari despre fiabilitatea acestor avioane. Sa n-avem vorbe, sunt fan Airbus ;-) :-) |
#4816
Posted 21 March 2019 - 12:31
Cum e recomandat sa fac check in-ul? On line sau direct la aeroport?
|
|
#4817
Posted 21 March 2019 - 13:21
#4818
Posted 21 March 2019 - 20:38
Daca au avut zboruri in Grecia, au fost zboruri charter. Eu am zburat cu ei, cu un pachet turistic luat din Romania, in Creta
|
#4819
Posted 24 March 2019 - 10:55
Buna. Stie cineva cand se vor afisa preturile pentru OTP-CLJ din Noiembrie 2019 ? Multumesc
|
#4820
Posted 25 March 2019 - 21:30
Transportatorul aerian Blue Air a anunţat, luni, semnarea unui acord bilateral cu Tarom, prin care îşi extinde prezenţa inclusiv în Europa.
”În baza acestui acord, implementat din 15 martie 2019, Blue Air îşi extinde reţeaua operaţională şi prezenţa în Europa, Orientul Mijlociu şi Nordul Africii”, se arată în comunicat. Astfel, pasagerii care aleg să călătorească pe un itinerariu compus din segmente operate de Blue Air şi Tarom vor beneficia de o experienţă fluentă de călătorie, iar toate cărţile de îmbarcare vor fi emise la punctul de origine, nemaifiind nevoie de a efectua procesul de check-in în punctul de conexiune, potrivit companiei. Biletele în baza acordului bilateral sunt disponibile la agenţiile partenere ale celor două companii. “Această cooperare era aşteptată de piaţă, denotă cele câteva sute de bilete vândute în primele zile. Cu siguranţă, noile destinaţii astfel deservite de ambele companii vor duce la creşterea performanţelor economice pentru ambele companii aeriene”, a spus directorul commercial al Blue Air, Tudor Constantinescu. Citeste mai mult: http://adev.ro/poxkbr |
#4821
Posted 26 March 2019 - 09:40
Am avut o experiență neplăcută la cursa Cluj Napoca-Bucuresti(25.03.19_H 0.7) bagajul deteriorat..probabil transporta cartofi..nu mai este cursa aero?...foarte multe incidente si nimeni nu se sesizeaza
|
|
#4822
Posted 27 March 2019 - 11:58
Trebuia facuta reclamatie la ridicarea bagajului. Cei din aeroport "pun" mana pe bagajul tau si la urcare si la coborare, oameni care nu lucreaza doar cu bagajele de la Blue Air.
|
#4823
Posted 27 March 2019 - 18:55
Primăvara este plină de surprize, iar noi ne pregătim de câteva schimbări!
Pentru toți pasagerii care călătoresc începând cu 31 martie 2019 introducem servicii noi Blue Air pentru acomodarea nevoilor și așteptărilor acestora. Astfel, pasagerii vor avea posibilitatea de achiziționare de pe platformele mobile a serviciului Priority Boarding disponibil pentru zborurile cu plecare din București, Cluj-Napoca și Iași. Iar în timp ce păstrăm multitudinea de beneficii curente, vom relaxa bagajul de cală din familia tarifară Clasic de la 20 kg la 23 kg. Totodată, iată perioada disponibilă pentru efectuarea check-inului online gratuit în funcție de familia tarifară aleas: �Light – check-in-ul este deschis cu 3 zile inainte de plecare �Clasic – check-in-ul este deschis cu 7 zile inainte de plecare �Premium – check-in-ul este deschis cu 30 zile inainte de plecare Descoperă toate viitoarele schimbări: https://www.blueairw...SEtBvjUyUpY-sj4 |
#4824
Posted 27 March 2019 - 20:38
Hmm.. nu se mai poate face check-in online cu max 30 zile inainte? Interesant.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users