Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW 740d //M
Last Updated: Jan 13 2010 10:18, Started by
Courage
, Nov 21 2009 22:57
·
0
#1
Posted 21 November 2009 - 22:57
Dupa ce multa vreme am crezut ca BMW se va limita la 3.0 SD biturbo ca raspuns la 420 CDI (Mercedes) si 4.2 TDI, iat ca BMW revine cu o motorizare noua de 4l, biturbo (306 CP).
Quote The BMW 740d to be introduced this fall and it will feature for the first time a new straight-six diesel engine with BMW TwinPower Turbo Technology and maximum output of 225 kW/306 hp. BMW decided to introduce the upgraded 740d with the M-Sport Package at the Frankfurt Auto Show. [ http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-740d-m-sport-package-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sursa: BMWBlog P.S. 745d precedent nu a fost chiar un hit, iar respectiva motorizare a fost exclusiv pentru seria 7, desi X5 ar fi meritat si el o astfel de motorizare. |
#2
Posted 22 November 2009 - 09:37
Oare de ce doar pe seria 7 ? X5 / X6 sunt dornice dupa un astfel de motor .
|
#3
Posted 22 November 2009 - 11:13
ciudat motorul adica 4.0 biturbo 306 cp ?
sunt unii care fac motoare clasice de 3.7 de 300cp |
#5
Posted 22 November 2009 - 12:44
#7
Posted 22 November 2009 - 16:44
Noul 740d este capabil sa accelereze de la 0-100 km/h in doar 6,3 secunde si sa atinga o viteza de varf limitata electronic de 250 km/h. Consumul mediu anuntat de producator este de 6,9 l/100 km, in timp ce nivelul emisiilor de CO2 este de 181 g/km.
|
#8
Posted 22 November 2009 - 17:57
Motor mai slab decat 4.2 TDI de la Audi , deoarece acesta are 6 cilindri in linie , fata de V8 de pe A8 de exemplu . 20 hp mai putin , 50 nm mai putin , 0.4 sec mai mult fata de suta . Daca il faceau cu 8 cilindiri era perfect .
Edited by ady_chesnoiu, 22 November 2009 - 17:58. |
#9
Posted 22 November 2009 - 22:17
Da, dar și 760li dezvolta 544 cp față de a8 (6.0 ) cu 450 cp
|
#10
Posted 22 November 2009 - 22:22
stifflerr, on 22nd November 2009, 22:17, said: Da, dar și 760li dezvolta 544 cp față de a8 (6.0 ) cu 450 cp Aici nu e Versus bre! In plus, nu toti viseaza sute de cai putere sub capota si mai fac si altceva decas sa joace NFS dupa ore. |
|
#11
Posted 22 November 2009 - 22:36
Puteau mai mult din 4.0 diesel, în conditiile în care dintr-un 2.0 scot 204 CP (23d).
Marius3k, on 22nd November 2009, 22:22, said: In plus, nu toti viseaza sute de cai putere sub capota si mai fac si altceva decas sa joace NFS dupa ore. Edited by BadBoyBlue, 22 November 2009 - 22:38. |
#12
Posted 22 November 2009 - 22:44
astea sunt masini poate doar pt 0.1 %din cei care viziteaza acest forum! tot vad motoare 6.3 6.0 deja sunt obisnuite dar ce faci cu ele in oras?si sa fim serios in afara nu avem noi strazile sau autostrazile mai bine zis pt asa ceva! cei din afara elvetia..germania da dar tu in romania sa dai ~ 100k euro pe asa ceva si sa nu poti depasi 120 km/h ca ori e drumul prost ori tuzgureanu cu radaru pe tine..aiurea mai bine iei o masina cu 3.0 L undeva la aprox 230 hp(bmw 330 xd de ex) care se misca foarte foarte bine si restul de bani ii bagi in full options! nu?
Edited by Al3csutzul, 22 November 2009 - 22:45. |
#13
Posted 22 November 2009 - 22:45
BMW a incercat (a si reusit) sa creeze un motor care sa deplaseze cele 2 tone cat mai eficient (consum mediu de 6.9%), dar fara a face rabat de la performanta: 100 de km/h in 6.3 secunde. Cu un rezervor de 80 de litri, va avea o autonomie de peste 1000 km. Concurenta face cam aceasi chestie, dar nu la fel de eficient.
|
#14
Posted 23 November 2009 - 00:02
Motorul de pe noul 740d e aparut din octombrie chiar si in Romania. Inlocuieste practic vechiul V8 de pe 740d oferind o putere si un cuplu oarecum asemanator dar consum si turbo-lag mai scazut. Intr-adevar insa, a cam scazut "bragging rights-ul" ca nu mai ai V8 ci un "amarat" de sase in linie sub capota, ceea ce la clasa asa cam conteaza.
|
#15
Posted 23 November 2009 - 10:46
in primul rand pe 740d este un motor de 3000cm nu 4000cm, bi-turbo ce dezvolta 306cp si 600Nm,sprinteaza de la 0-100km/h in 6,3s (excelent pt un motor de 3.0) ca sa nu mai vb de consum
nu poate fi comparat cu 4.2 tdi,asta are 1200cm in plus,este V8,consuma cu aprox 50% mai mult si nici performantele nu te dau pe spate,de fapt sunt cam la fel |
|
#16
Posted 23 November 2009 - 10:49
Dacă e 3.0l 306ps, îmi retrag cuvintele. Ba chiar îmi dau jos pălăria!
|
#17
Posted 23 November 2009 - 11:08
E 4l, 6 cilindri in linie (nu 8 ca concurenta) 306 cp
Tot atata scoate Mercedes din V8. (420 CDI) Diverenta se simte la cuplu (mai putin cu 100 Nm) BMW: 599/1500-2500 Nm/RPM Mercedes 420 CDI 700/2000-2600 Nm/RPM |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users