Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Intalnire cu un tip de pe tinder ...

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...
 salariu plafonat

sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€

ICC/ICM soft monitorizare si cont...
 Recomandare ipad

Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto
 Opel Astra K

Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge
 

BMW 740d //M

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,703
  • Înscris: 26.11.2001
Dupa ce multa vreme am crezut ca BMW se va limita la 3.0 SD biturbo ca raspuns la 420 CDI (Mercedes) si 4.2 TDI, iat ca BMW revine cu o motorizare noua de 4l, biturbo (306 CP).

Quote

The BMW 740d to be introduced this fall and it will feature for the first time a new straight-six diesel engine with BMW TwinPower Turbo Technology and maximum output of 225 kW/306 hp. BMW decided to introduce the upgraded 740d with the M-Sport Package at the Frankfurt Auto Show.

[ http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-740d-m-sport-package-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sursa: BMWBlog

P.S. 745d precedent nu a fost chiar un hit, iar respectiva motorizare a fost exclusiv pentru seria 7, desi X5 ar fi meritat si el o astfel de motorizare.

#2
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Oare de ce doar pe seria 7 ? X5 / X6 sunt dornice dupa un astfel de motor .

#3
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
ciudat motorul adica 4.0 biturbo 306 cp ?
sunt unii care fac motoare clasice de 3.7 de 300cp

#4
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,703
  • Înscris: 26.11.2001
Nu e ciudat. E biturbo, dar nus stiud ac ains erie sau paralel.
420 CDI de la Mercedes are turbo lag destul de mare, pt ca e biturbo in paralalel si are tot 306 cp
4.2 TDI e tot biturbo, 350 cp

#5
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007

 aalinn, on 22nd November 2009, 11:13, said:

ciudat motorul adica 4.0 biturbo 306 cp ?
sunt unii care fac motoare clasice de 3.7 de 300cp
Am impresia ca acelea sunt pe benzina .

#6
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
turbinele vor fi in serie, cum a facut BMW cu toate motoarele turbo. Si din cate stiu twin turbo inseamna turbine in serie, iar biturbo inseamna in paralel.

#7
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
Noul 740d este capabil sa accelereze de la 0-100 km/h in doar 6,3 secunde si sa atinga o viteza de varf limitata electronic de 250 km/h. Consumul mediu anuntat de producator este de 6,9 l/100 km, in timp ce nivelul emisiilor de CO2 este de 181 g/km.

#8
ady_chesnoiu

ady_chesnoiu

    Supercharged

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,605
  • Înscris: 27.05.2007
Motor mai slab decat 4.2 TDI de la Audi , deoarece acesta are 6 cilindri in linie , fata de V8 de pe A8 de exemplu . 20 hp mai putin , 50 nm mai putin , 0.4 sec mai mult fata de suta . Daca il faceau cu 8 cilindiri era perfect .

Edited by ady_chesnoiu, 22 November 2009 - 17:58.


#9
stifflerr

stifflerr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,368
  • Înscris: 16.07.2008
Da, dar și 760li dezvolta 544 cp față de a8 (6.0 ) cu 450 cp

#10
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 stifflerr, on 22nd November 2009, 22:17, said:

Da, dar și 760li dezvolta 544 cp față de a8 (6.0 ) cu 450 cp
Aici e topic in care se anunta un nou motor diesel si tu ne arunci cifre de benzinare? <_<

Aici nu e Versus bre!
In plus, nu toti viseaza sute de cai putere sub capota si mai fac si altceva decas sa joace NFS dupa ore. ;)

#11
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,303
  • Înscris: 26.06.2006
Puteau mai mult din 4.0 diesel, în conditiile în care dintr-un 2.0 scot 204 CP (23d).

 Marius3k, on 22nd November 2009, 22:22, said:

In plus, nu toti viseaza sute de cai putere sub capota si mai fac si altceva decas sa joace NFS dupa ore. ;)
Altceva nu mai stii, bre? :)

Edited by BadBoyBlue, 22 November 2009 - 22:38.


#12
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
astea sunt masini poate doar pt 0.1 %din cei care viziteaza acest forum! tot vad motoare 6.3  6.0  deja sunt obisnuite dar ce faci cu ele in oras?si sa fim serios in afara nu avem noi strazile sau autostrazile mai bine zis pt asa ceva! cei din afara elvetia..germania da dar tu in romania sa dai ~ 100k euro pe asa ceva si sa nu poti depasi 120 km/h ca ori e drumul prost ori tuzgureanu cu radaru pe tine..aiurea mai bine iei o masina cu 3.0 L undeva la aprox 230 hp(bmw 330 xd de ex) care se misca foarte foarte bine si restul de bani ii bagi in full options! nu?

Edited by Al3csutzul, 22 November 2009 - 22:45.


#13
mwlambo

mwlambo

    Always watching you

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,481
  • Înscris: 10.12.2006
BMW a incercat (a si reusit) sa creeze un motor care sa deplaseze cele 2 tone cat mai eficient (consum mediu de 6.9%), dar fara a face rabat de la performanta: 100 de km/h in 6.3 secunde. Cu un rezervor de 80 de litri, va avea o autonomie de peste 1000 km. Concurenta face cam aceasi chestie, dar nu la fel de eficient.

#14
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006
Motorul de pe noul 740d e aparut din octombrie chiar si in Romania. Inlocuieste practic vechiul V8 de pe 740d oferind o putere si un cuplu oarecum asemanator dar consum si turbo-lag mai scazut. Intr-adevar insa, a cam scazut "bragging rights-ul" ca nu mai ai V8 ci un "amarat" de sase in linie sub capota, ceea ce la clasa asa cam conteaza. :)

#15
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
in primul rand pe 740d este un motor de 3000cm nu 4000cm, bi-turbo ce dezvolta 306cp si 600Nm,sprinteaza de la 0-100km/h in 6,3s (excelent pt un motor de 3.0)  ca sa nu mai vb de consum

nu poate fi comparat cu 4.2 tdi,asta are 1200cm in plus,este V8,consuma cu aprox 50% mai mult si nici performantele nu te dau pe spate,de fapt sunt cam la fel

#16
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,303
  • Înscris: 26.06.2006
Dacă e 3.0l 306ps, îmi retrag cuvintele. Ba chiar îmi dau jos pălăria! :D

#17
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,703
  • Înscris: 26.11.2001
E 4l, 6 cilindri in linie (nu 8 ca concurenta) 306 cp
Tot atata scoate Mercedes din V8. (420 CDI)

Diverenta se simte la cuplu (mai putin cu 100 Nm)
BMW: 599/1500-2500 Nm/RPM
Mercedes 420 CDI 700/2000-2600 Nm/RPM

#18
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,303
  • Înscris: 26.06.2006
Păi și pe autoevolution scrie 2993 cmc. :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate