Problema Contract
Last Updated: Nov 17 2009 08:53, Started by
aWp_viTal
, Oct 29 2009 16:13
·
0
#1
Posted 29 October 2009 - 16:13
Salut,
Doresc sa achizitionez doua telefoane la abonament , problema este ca pe numele tatalui meu apare un abonament suspendat pentru neplata , iar din aceasta cauza nu pot achizitiona cele doua abonamente . Precizez ca tatal meu a pierdut cartela respectiva dar a platit toate facturile , dupa ce nu au mai venit facturi ... logic nu am platit nimica ! Cum pot rezolva problema ? Tipa de la magazinul cosmote , mi-a spus ca problema mea este in asteptare .... acum astept un raspuns , dar la cat de seriosi si aiuriti sunt ei ma indoiesc ...... ca voi primi un raspuns CLAR ! ------------------------------- Daca fac cele doua abonamente pe numele meu intampin aceeasi problema ? Tipa aia mi-a spus ca e posibil sa am aceasi problema cu abonamentul ala suspendat pentru "neplata" pentru ca am acelasi domiciliu ca al tatalui meu ... deci mai pe romaneste sunt "fiu de rau platnic" . |
#2
Posted 29 October 2009 - 20:54
nici o parere ?
Am sanse sa-mi fac abonament pe numele meu ? Chiar daca am acelasi domiciliu ? Daca gandesc logic tata poate fi un rau platnic , iar eu fara un leu restanta pe undeva ... desi este o problema prosteasca ! |
#3
Posted 30 October 2009 - 09:45
Stiu ca daca aveai rude cu probleme de genul iti cereau o garantie. Incearca la alt magazin sau dealer, poate ai noroc
|
#5
Posted 17 November 2009 - 08:53
aWp_viTal, on 29th October 2009, 20:54, said: nici o parere ? Am sanse sa-mi fac abonament pe numele meu ? Chiar daca am acelasi domiciliu ? Daca gandesc logic tata poate fi un rau platnic , iar eu fara un leu restanta pe undeva ... desi este o problema prosteasca ! sfatul meu este urmatorul.mergi intr-o reprezentanta Cosmote. le explici problema, iar dca nu le este totul clar ( de obicei nu inteleg sau nu vor sa isi bata capul cu problema fiecaruia ) completezi un formular de reclamatie si il trimiti de la ei din shop, pe fax, la sediul central. iti vor da toate detaliile acolo. ai grija sa faci o copie de pe faxul trimis cu numarul de inregistrare primit.... pana la urma se va rezolva, insa viteza de raspuns si de solutionare a problemelor nu este punctul forte a personalului Cosmote Edited by pazzno1, 17 November 2009 - 08:54. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users