Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Decapotabile barbati!
Ultima postare: iul 27 2010 17:46, Inițiat de
alecs_tziganu87
, oct 08 2009 22:15
·
0
#19
Publicat: 09 octombrie 2009 - 19:06
@stifflerr: Hai frate ca nu m-am referit la TOATE BMW-urile, numa' la cabrio. Si eventual coupe-urile.
Daca nu esti din Bucuresti, ar trebui sa vezi cam cine conduce 335xi sau 330xd prin capitala. Te doare mintea: plin de coupe-uri albe, cabrio rosii si negre, unele cu M-Sport Paket, cu pitzi la volan. Daca esti, uita-te in jur. Mai sunt si cu X3/X5, dar aici vorbim de cabrio. Inca o data, asta e doar parerea mea (si de aceea e si cea mai importanta, desigur ) Editat de Bwwlan, 09 octombrie 2009 - 19:07. |
#21
Publicat: 15 octombrie 2009 - 14:20
Discutia incepe sa fie idioata!
Ce naiba inseamna masina pentru femei, barbati sau gay? Au scaune cu conformatie diferita? Unele au un falus pe scaun, altele au au pedale in forma de vulva? Unele au volanul gros, altele subtire cu nervuri? Unele sunt paroase, altele merg la coafor? Ce naiba, daca esti femmeie, orice masina pe care o conduci va fi "de femei". Idem pentrui barbati, ca sa nu mai zic de gay. Prietene, ia-ti un Ariel Atom si o sa zica lumea ca esti extraterestru. Ia-ti Caterham 7 si o sa zica lumea ca esti cowboy pur si dur. Samd. |
#22
Publicat: 15 octombrie 2009 - 14:49
sorin mok, on 15th October 2009, 15:20, said: Prietene, ia-ti un Ariel Atom si o sa zica lumea ca esti extraterestru. Ia-ti Caterham 7 si o sa zica lumea ca esti cowboy pur si dur. Samd. Atom-ul ala e un pic prea mult, dar Caterham-ul este in lista mea de masini favorite, dar ca si decapotabila, buna si in oras si mica, ma gandesc la Mazda MX-5 si Smart ForTwo Cabrio , cu conditia sa ma doara in cot de ce cred ceilalti . |
#25
Publicat: 15 octombrie 2009 - 19:08
un Peugeot cc reflecta pur si simplu feminitate, gingasie , copilarie .....
Eu nu vad nicio diferenta intre datul cu ruj, pusul cerceilor ,imbracatul fustelor si alegerea+detinerea unui peugeot 206 cc , Nissan micra cabrio, VW bettle cabrio , c3 pluriel Fișiere atașateEditat de cosmin_miu, 15 octombrie 2009 - 19:15. |
#26
Publicat: 22 octombrie 2009 - 10:30
Eu am avut Astra TT si am si votat-o
Era de 200 de caluti , turbo benzina , tractiune fata , hard top , echipare sport cu IDS+ si alte prostioare Tu cand ai zis decapotabile te-ai referit la roadster gen MX5 sau S2000 sau MR2 ? Sau la coupe cabrio ? Ca diferenta e mare intre cele doua categorii Oricum , din pdv al meu nu mi-as lua un cabrio alb si diesel . Decat daca e 3.0d de la BMW . In rest un roadster sau un cabrio tre sa fie puternic si pe benzina Pun o poze cu fosta , poate te conving : moto_0194.jpg 32,98K 125 download-uri Picture_204.jpg 63,94K 109 download-uri |
#27
Publicat: 22 octombrie 2009 - 12:55
bertone, on 22nd October 2009, 11:30, said: Eu am avut Astra TT si am si votat-o Era de 200 de caluti , turbo benzina , tractiune fata , hard top , echipare sport cu IDS+ si alte prostioare Tu cand ai zis decapotabile te-ai referit la roadster gen MX5 sau S2000 sau MR2 ? Sau la coupe cabrio ? Ca diferenta e mare intre cele doua categorii Oricum , din pdv al meu nu mi-as lua un cabrio alb si diesel . Decat daca e 3.0d de la BMW . In rest un roadster sau un cabrio tre sa fie puternic si pe benzina Pun o poze cu fosta , poate te conving : moto_0194.jpg Picture_204.jpg Coupe cabrio, hard top, poate soft top de la bmw; La Opel astra tt ma gandeam si eu sau VW eos,insa grea alegere imi plac amandoua, insa tind catre opel astra tt, poti sa imi oferi mai multe detalii ...de ce ai renuntat la ea?, vreau sa imi spui ce consum urban are,sper ca nu mai mult de 15,(sa fi sincer te rog )si ma gandeam la motorul de 1.6 sau 1.8 dar nu stiu care din ele,o revizie pe la ce bani ar ajunge? Multumesc pt sfaturi, astept raspunsul tau . Editat de alecs_tziganu87, 22 octombrie 2009 - 12:59. |
#28
Publicat: 22 octombrie 2009 - 14:30
alecs_tziganu87, on 22nd October 2009, 13:55, said: Coupe cabrio, hard top, poate soft top de la bmw; La Opel astra tt ma gandeam si eu sau VW eos,insa grea alegere imi plac amandoua, insa tind catre opel astra tt, poti sa imi oferi mai multe detalii ...de ce ai renuntat la ea?, vreau sa imi spui ce consum urban are,sper ca nu mai mult de 15,(sa fi sincer te rog )si ma gandeam la motorul de 1.6 sau 1.8 dar nu stiu care din ele,o revizie pe la ce bani ar ajunge? Multumesc pt sfaturi, astept raspunsul tau . 1. Masina cu hardtop - Poate fi si SL ( mi-a zis un posesor ) . Crede-ma ca scartaie pe gropi pt ca : chederele dintre bucatile de acoperis se contracta si se dilata in functie de anotimp . Scarataie la modul ca este deranjant si trebuie tratat cauciucul sa se lubrifieze 2. Masina cu softtop - Mai calduroasa iarna ( strat de lana in acoperis ) . Mai zgomotoasa la viteze mari ( exceptie Saab 9-3 ) . Mai expusa la vandalism . Chiar si vara dupa ce o speli trebuie sa se usuce bine de tot acoperisul de blanita , altfel o ajuti sa se decapoteze cu mana , ca e greu acoperisul VW Eos - Suspensia mai moale fata de TT . Comportament mai spre limuzina . Interior de Golf . Stai la volan in schimb mai bine din cauza scaunelor care nu-s sport si a cotierei . Un plus este trapa si acoperisul de sticla . Acoperisurile la amanadoua au cate 100 de kg . Bari care ies in caz de rasturnare . Te rastorni mai repede cu el din cauza suspensiei , dar tre sa mergi ca dementu totusi , ca e o masina foarte grea cu ramforsari dedesubt . De kko 2.0 tdi . Se misca cat de cat in combinatie cu cutia 6+1 2.0 fsi de 150 cp . Bun tfsi-ul de 200 . Mai scump decat TT-ul la acelasi an cu 2-3000 de euro . Tapiserii mai variate din piele si mai elegante cele de varf Astra TT - Suspensie tare de masina sport . Acu habar n-am daca e la toate eu am avut cu suspensie dinamica IDS+ . Interiorul mai frumos ( sunt subiectiv ca-mi place mai mult Astra H decat Golf 5 ) . Bari care ies in nu stiu cate milisecunde din spatele banchetei ca sa nu-ti crape capul . Ramforsari cu bari de otel dedesubt . 1,6 tone deci destul de grea . 1.6 benzina caterinca . 1.8 performante modeste . cdti de 150 de cp nu stiu , dar nu-s fan motorina oricum pe cabrio . 2.0 turbo de 200 de cp superb . Revizie normala la dealer cu filtre + ulei e maxim 600 de lei la ploiesti Consum urban la turbo , in functie de greutatea talpilor este undeva la 13 . La celelalte aspirate cred ca mai micut . Eu aveam mixt in 40.000 de km 10,4% . La drum cel mai bun consum scos cu a-6a la 130 a fost de 7,2 . In general la 8 mers normal ( 150 - 160 ) sau 9 mers ca la zidul mortii Problema comuna la cele doua In tarile cu apa calda la un cabrio Opel sau VW , odata pe an se face o revizie la acoperis care include : curatare senzori , uns motorase si balamale cu o vaselina speciala , unse chederele cu un ulei siliconic care-l comercializeaza producatorul . La noi nu exista asa ceva . Eu am facut aceasta revizie o singura data la Munchen , intr-o iarna si zgomotele la hardtop pe gropi erau inexistente . Daca nu faci aceasta revizie anuala , din cauza cauciucului de la chedere la Opel vor scartai si te vor enerva pe gropi , la VW nu vor scartai insa va intra apa la spalatorie cand ii da ala cu presiune pe la geamuri . Alta problema , la Opel sigur , nu stiu la VW : Daca ai busit-o nu ti-o repara nimeni in Romania . service-urile sunt caterinca . Mi s-a stricat pe garantie o rotita de teflon ( un zimte ) si am remediat-o pe garantie la Munchen . 300 euro platforma + motel + nervi , in conditiile in care i-am dat din buzunar si in conditiile in care masina am luat-o de noua . Buseala in stalp ( care nu este ) si ai rezolvat-o ! Ultima problema : Tot in tarile cu apa calda s-a auzit de recall-uri . In Romania nu . A fost recall pt modelele 2006 pt un flapsuri care erau cu tot cu motoras . Problema era ca acesta fusese de plastic , iar Opelul schimbase furnizorul in 2007 ca se buleau alea in draci . Afara i-a chemat pe toti . In Romania am avut noroc ca mi s-a stricat inainte de a iesi din garantie si a durat 1 luna cu tot cu constatare + aducere piesa + schimbat o zi intreaga , in conditiile in care operatiunea era simpluta . Si mi-au zis apoi baietii mandri , ca invatasera pe o Tigra sa se joace la decapotare . De ce nu as mai lua : 1. E naspa un cabrio ca singura masina a ta 2. E naspa un cabrio cand n-ai un venit mare pe luna . Si aici nu ma refer la 1500 de euro ci mai mult ( vezi motivele de mai sus ) . Pt ca sunt foarte scumpe piesele la decapotare . Si daca ti se strica nu cred ca e misto sa tii masina decapotata si blocata la jumate pana iei salariul 3. Ma indoiesc ca mai faci ceva cu ea dupa ce o busesti 4. M-am saturat de masini sport . A fost a treia consecutiv si ma saturasem sa ma dau jos in masina daca bagam pe cineva in spate 5. Am o afacere unde imi trebuie un portbagaj mare si o eventuala rabatare rapida a banchetelor . De-asta mi-am luat o masina mareeeee . Si de 220 de cp bineanteles 6. Ma saturasem sa fac zdranga zdranga pe gropi , prin orase . Sau sa-mi programez traseele in functie de suspensia masinii si a jantelor de 18 . Ex : aaa Bucovina o facem anii viitori ca se lucreaza la drum 7. Prin prisma experientei care am avut-o cu service-ul : mergi la Munchen in 10 dec , dupa ce aia din Bucuresti mi-au zis ca am rasturant-o si de-aia e asa masina . Pregatit sa o las acolo , aia in 3 ore imi zic ca era de la o rotita de teflon care nu actiona acoperisul pana la capat . Daca tot ne plictiseam am zis sa fac si revizia la hardtop . Si m-am intors in doua zile mai sarac si mult mai dezgustat de faptul ca aveam masina noua pe care nu era nimeni in stare s-o serviseze aici Ce as lua : Daca as tine neaparat sa iau un cabrio totusi , dupa experienta asta ar fi asa Buget mic : Seria 3 , 6 cilindri , 1990 , decapotare manuala , ca a doua masina . Sa fie cu cat mai multe accesorii originale pe ea ( BBS-uri , ornamente , etc ) Buget mediu , de cabrio sh : Saab 9-3 , BMW seria 3 cu soft top dar sa fie in mintile lui ( se gasesc hardtopuri pt iarna la 2.000 de euro afara ) , VW Eos , Astra TT Sincer as opta pt buget mic totusi . Gata ca ma dor mainile PS : Fa test drive cu amandoua . vezi sa fie aceeasi echipare , ca nu compari una full cu navi color cu una fara Maxi Dot de ex Cel mai placut la cabrio este ca atunci cand ii dai si esti decapotat sa auzi ori suieratul turbinei ori urletul celor 6 cilindrii in linie Editat de bertone, 22 octombrie 2009 - 14:32. |
|
#29
Publicat: 22 octombrie 2009 - 14:43
bertone, on 22nd October 2009, 14:30, said: 1. Masina cu hardtop - Poate fi si SL ( mi-a zis un posesor ) . Crede-ma ca scartaie pe gropi pt ca : chederele dintre bucatile de acoperis se contracta si se dilata in functie de anotimp . Scarataie la modul ca este deranjant si trebuie tratat cauciucul sa se lubrifieze 2. Masina cu softtop - Mai calduroasa iarna ( strat de lana in acoperis ) . Mai zgomotoasa la viteze mari ( exceptie Saab 9-3 ) . Mai expusa la vandalism . Chiar si vara dupa ce o speli trebuie sa se usuce bine de tot acoperisul de blanita , altfel o ajuti sa se decapoteze cu mana , ca e greu acoperisul 2. Ai impresia ca masinile cu acoperisul de tabla nu-s capitonate? N-are nici o lana bre...poate alea din anii 70-80. Zgomotul care se aude cel mai tare e cel de la motor decat cel de afara...Acoperisul la una din asta se usuca in maxim 5-10 minute dupa ce ai spalat-o si se capoteaza sau decapoteaza fara nici cea mai mica problema. Ce-ti spun eu acum e despre un A5 cabrio, varianta full cu cupola iluminata si izolata fonic perfect. |
#30
Publicat: 22 octombrie 2009 - 14:52
H725, on 15th October 2009, 10:02, said: cu ce difera o masina pt femei/gay? are vibratii in scaun? schimbatorul de viteza? oglinda cu bec? Pai trebuie sa fii barbat ca sa realizezi diferenta Cand te sui intr-o masina si citesti/vezi ca atentia maxima a fost data capitonarii, asortarii culorilor, reglajului scaului si volanului cand motorul este unul cuminte, "de buzunar", cand transmisia este tunata pentru conducere "ecologica", cand carosieria are curbe "languroase" sau "fluide", cand ai suport pentru a putea pune o floare... |
#31
Publicat: 22 octombrie 2009 - 15:14
SuperDuper, on 22nd October 2009, 14:52, said: Cand te sui intr-o masina si citesti/vezi ca atentia maxima a fost data capitonarii, asortarii culorilor, reglajului scaului si volanului cand motorul este unul cuminte, "de buzunar", cand transmisia este tunata pentru conducere "ecologica", cand carosieria are curbe "languroase" sau "fluide", cand ai suport pentru a putea pune o floare... Acum poti modifica orice masina de serie...ii setezi suspensia pe dinamic sau comfort sau o personalizezi cum vrei tu, poti conduce in regim normal sau o setezi pe sport,scaunele le reglezi exact asa cum vrei. Nu exista masina pentru femei sau barbati: orice masina poate fi reglata/aranjata pentru orice fel de conducere sau orice persoana. Cam cum arata capitonajul pentru o femeie sau pentru un barbat la o masina care costa intre 40.000 si 70.000 EUR? |
#34
Publicat: 22 octombrie 2009 - 15:38
Here you go:
[ http://www.gapersblock.com/detour/gfx/02142005_beetle.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi