Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
Last Updated: Feb 14 2013 16:08, Started by
DDuras
, Sep 28 2009 18:32
·
0
#3637
Posted 05 February 2012 - 19:15
Păi poate combate niscaiva dăunători de pe copacii din apropiere, sau vrea să mascheze locul să nu poată fi identificat
|
#3639
Posted 05 February 2012 - 20:09
Vă rog, cei care ați mai lucrat cu roți metalice. Care sunt mai bune? Cele de 320 (viteză mai mică, putere mai mare) sau cele de 400(viteză mai mare, putere mai mică)?.
Mă refer la bilonat, prășit, eventual arat (doar la 10-15 cm). Mulțumesc pt. ajutor |
#3640
Posted 05 February 2012 - 21:20
daniel-popa, on 5th February 2012, 20:25, said: Ori merge cu gazolina ori papa ulei motorul Sa zicem ca papa ulei.Dar TOATE??????Te pomenesti ca au ceva motorina aditivata...ceva gen amestec benzina cu ulei ... De ce in clipul unguresc,tipul care ara cu un 610 nu fumega? Si nici aici ,si frezeaza normal nu topaie ca o capra>>> Pe de alta parte,la accesorii kipor sint 2 tipuri de freze:de suprafata si de adancime,cele din clipuri TOATE sint de suprafata.Si,daca ne uitam atenti,ei dau cu frezele direct pe pamint intelenit,inierbat.Ori asa misca toate in acest caz,fie kipor,honda,husky,lc ori altceva.Asta o zic din proprie experienta (ma refer la loncin-ul meu,incercat si pe aratura de tractor si pe iarba,dar cu freze normale,de adincime. Accesorii motocultoare "Vă rog, cei care ați mai lucrat cu roți metalice. Care sunt mai bune? Cele de 320 (viteză mai mică, putere mai mare) sau cele de 400(viteză mai mare, putere mai mică)?. Mă refer la bilonat, prășit, eventual arat (doar la 10-15 cm). Mulțumesc pt. ajutor" Eu am un loncin 170,1 sg. viteza,fara marsarier.Am roti de 320 si tot merge repede la putere mare (acceleratie) ai si viteza mare,indiferent de marimea rotilor.La acceleratie mica,merge normal dar imi moare motorul in sarcina (nu duce) Parere personala:imprumuta din ambele,incearca-le si copiaza care-ti sint mai bune Edited by alexbjorg, 05 February 2012 - 21:27. |
#3641
Posted 05 February 2012 - 22:09
@Alexbjorg
Mulțumesc. Deci nu-mi rămâne decât să iau cele de 400 (măcar nu voi ara cu carterul) și să modific fulia de la curea, încăt și la turația cea mai mare a motorului să nu cepășesc o viteză de deplasare mai mare de 4 - 4,5 Km/h, că altfel mă fac de un maraton sau chiar sprint la 100 m. (Sper să nu fie pe acolo și niște garduri) |
#3642
Posted 05 February 2012 - 23:10
Fara reductor la Robix 156 dm cu rotile de 400 si cu acceleratia la maxim ma alearga de-mi ies ochii .
|
#3644
Posted 06 February 2012 - 16:52
La loncin-ul meu am (cartea tehnica) un maxim de 160 rot per minut .Inmultit cu 2.pi.r,unde 2r este diametrul rotii,adica 32 cm si pi=3.14 imi da undeva cam 3.5 km/h?!?!?!?!Daca pui si roti de 400,presupunand ca ai tot 160 rot/min ajungi undeva la 4.5km/h!?!?!?!?! Hmmmm!
Si se zice ca viteza unui om la pas normal este de aprox.5 km/h;curios...Si totusi ma/ne fugareste... Din pacate reductor pt. loncin inca nu s-a inventat (dupa la ce? ).Asa ca dac vreau sa fac eu asa ceva ,mai pun 2 roti la reductorul respectiv si un volan si gata tractoriciul Care ai tractor mare,nu ne spuneti si o viteza ,a zicem la arat sau la scos cartofi?Sa be facem o parere...Caci banui ca la bilonat si scos cartofi ar trebui ,dupa calculele de mai sus,undeva la max. 2.5 km/h,dar mai bine la 2km/h. Pareri? |
#3645
Posted 06 February 2012 - 18:51
@alexbjorg
Păi tocmai de aceea am spus mai sus că nu-mi rămâne altceva de făcut decât să modific fulia, (S-o măresc), încât viteza maximă să nu fie mai mare de 4 - 4,5 Km/h. |
#3646
Posted 06 February 2012 - 19:47
Sau poate să cumpăr așa ceva, și să adaptez pentru motosapa mea (eventual chiar făcut integral)
Reducția 1 sau Reducția 2 sau Reducția 3 Toate sunt pentru motocultoare cu 2 viteze înainte și 1 înapoi |
|
#3647
Posted 06 February 2012 - 22:26
in cartea tehnica a tractorului 445 scrie ca viteza max cu treapta a treia e 6,5km/h iar in treapta a patra 8,5 km/h. Acum depinde de sol. La soluri grele ari cu a treia.
|
#3648
Posted 07 February 2012 - 02:36
alexbjorg, on 6th February 2012, 18:52, said: La loncin-ul meu am (cartea tehnica) un maxim de 160 rot per minut .Inmultit cu 2.pi.r,unde 2r este diametrul rotii,adica 32 cm si pi=3.14 imi da undeva cam 3.5 km/h?!?!?!?!Daca pui si roti de 400,presupunand ca ai tot 160 rot/min ajungi undeva la 4.5km/h!?!?!?!?! Hmmmm! Si se zice ca viteza unui om la pas normal este de aprox.5 km/h;curios...Si totusi ma/ne fugareste... Din pacate reductor pt. loncin inca nu s-a inventat (dupa la ce? ).Asa ca dac vreau sa fac eu asa ceva ,mai pun 2 roti la reductorul respectiv si un volan si gata tractoriciul Care ai tractor mare,nu ne spuneti si o viteza ,a zicem la arat sau la scos cartofi?Sa be facem o parere...Caci banui ca la bilonat si scos cartofi ar trebui ,dupa calculele de mai sus,undeva la max. 2.5 km/h,dar mai bine la 2km/h. Pareri? Buna seara. Pentru a reduce cu 50% viteza de rotatie la axul frezelor la o motosapa cu 1+1 viteze, cu transmisie curele+lant am procedat asa: - am cumparat un reductor unguresc pentru modelul Robix ( este cel care se desface in 2 parti, la montare) - am adaptat "intrarea" reductorului la dimensiunile axului frezelor, existent pe motosapa ( strungarie, in cca 20 minute) - pe "iesirea" reductorului am montat 2 roti metalice ( modelul mic, care se vand ca accesoriu pentru motosape unguresti) - este necesara o intarire ( o proptea) intre reductor si sasiul motosapei si o usoara modificare a elementului ( o tabla mai groasa...) care uneste cele 2 parti ale reductorului ( am folosit flex, ciocan, nicovala, aparat de sudura, in cca. 3 ore) Avantaj: viteza ok Dezavantaje: motosapa devine usor instabila ( centrul de greutate a fost ridicat) si reductorul este destul de aproape de sol (presupun ca acest neajuns se poate remedia folosind roti mai mari). O varianta atunci cand se doreste bilonarea : se monteaza 1 sau maxim 2 randuri de freze inversate, in functie de distanta dintre randurile de plante. Avantaje: viteza ok si aderenta foarte buna Dezavantaj: zdruncina foarte tare, nerecomandat celor firavi. feliciapbhr, on 11th January 2012, 14:08, said: Buna. Am citit si eu ce ati postat, doar din curiozitate, fiindca noi avem deja din 2005 asa ceva de 8CP DSC03478.JPG DSC05908.JPG DSC09777.JPG Este un ,,motodetoate''. Date tehnice gasiti in cartea tehnica de la mat magrit (daca este considerata reclama rog adm sa elimine cuv) asa ca prefer sa va spun ce face: in primul rand cu remorca dupa el are 4x4, tractiune pe remorca si daca ramai impotmolit cuplezi planetarele de la rotile fata si te scoate din necaz. pe remorca ei au spus ca poti sa pui 700 kg dar noi am depozitat 30 de saci de ciment (1500 kg) si n-a patit nimic. Are 4 viteze, 3+mers inapoi, viteza maxima prinsa de noi aprox 30km/h nu ca n-ar mai fi putut dar eram pe sosea de tara cu onduleuri si scutura prea tare. De la partea neagra se decupleaza remorca si ramane doar capra (motorul cu coarne). Transmisia DSC09738.JPG nu sti cat se intelege dar sunt singurele fotografii pe care le avem- nu ni s-a parut un model grozav de fotografiat- dar daca intereseaza pe cineva se mai pot face fotografii. La motorul ramas se pot pune diferite roti si se poate atasa de la pompa la semanatoare tot ce vrei si daca ai imaginatie si chef de munca poti sa-ti construiesti pt el si ce nu gasesti de cumparat sau gasesti la preturi astronomice.. Noi am cumparat pompa de apa ( trage de la 3m , atat are fantana noastra, si impinge 170m atat are gradina),plug,rarita, plug pt scos cartofi, plug de ingropat, cositoare,freze (care se monteaza in locul rotilor) si remorca care are si bascula. Mai aveau si alt utilaje pt el dar nu aveam nevoie de ele. Pct forte: tot ce are este facut din metal masiv. Frezele de ex. au un material atat de tare si gros ca nici macar o ciobitura nu au si la noi ies pietre din pamant ca ciupercile dupa ploaie, daca nu te tii bine de ea cand scoate pietre din pamant te scutura de nu te vezi, daca apesi pe coarne se ingroapa in pamant si nu le-am ascutit nici o data. Motorul este foarte fiabil, este pe benzina si de 6 ani de cand il avem , inafara de faptul ca l-am desfacut noi -nici unul nu suntem mecanic- anul trecut si i-am curatat motorul si supapele de mazga, nu a facut fite. Totul se monteaza si demonteaza destul de usor si simplu . pct care ar fi putut fi mai bune: daca ai prea multa forta si brat putin mai lung iti strici demarorul si rupi ata de la demaror,;se pot repara usor. pct contra: daca nu esti destul de ,,țapăn'' ( nu de rece) nu poti sa-l stăpânesti. Am cautata prin arhiva noastra foto dar nu am gasit fotografii cu el in lucru sau cu frezele, plugurile dar vine primavara si vom face. In concluzie: am vazut tot felul de utilaje si inainte de a-l cumpara si dupa ce l-am cumparat dar tot ce am vazut ni s-a parut de jucarie pe langa acesta, toate pareau atat de fragile ca nici nu-ti venea sa pui mana pe ele ca sa nu cumva sa se indoaie. Cand l-am cumparat am dat o groaza de bani pe el fiindca nu se gaseau dar daca ar fi sa trebuiasca sa cumparam acuma ( in cunostinta de cauza) am da banii tot pe acesta.Nu-i fac reclama fiindca nu am nici un interes dar si-a meritat banii. Service-ul habar nu am cum este fiindca nu am avut nevoie de ei dar presupun ca sunt ok. Am apelat la ei de doua ori -o data am pierdut cupla de la pompa de apa - i-am sunat si ne-au trimis alta in vreo doua zile a ajuns prin posta , si inainte de a desface motorul cu toate ca nu mai aveam de mult garantie, ne-au spus prin telefon ce sa facem. Am demontat motorul l-am spalat de mizerie- in totalitate vina noastra fiindca ne-a fost lene sa curatam filtrul de aer-si l-am montat inapoi, a pornit la prima sfoara. De cca 1 an caut ceva asemanator. Ma puteti ajuta cu detalii ? Multumesc anticipat. |
#3650
Posted 07 February 2012 - 09:06
vicris, on 7th February 2012, 02:36, said: Buna seara. Pentru a reduce cu 50% viteza de rotatie la axul frezelor la o motosapa cu 1+1 viteze, cu transmisie curele+lant am procedat asa: - am cumparat un reductor unguresc pentru modelul Robix ( este cel care se desface in 2 parti, la montare) - am adaptat "intrarea" reductorului la dimensiunile axului frezelor, existent pe motosapa ( strungarie, in cca 20 minute) - pe "iesirea" reductorului am montat 2 roti metalice ( modelul mic, care se vand ca accesoriu pentru motosape unguresti) - este necesara o intarire ( o proptea) intre reductor si sasiul motosapei si o usoara modificare a elementului ( o tabla mai groasa...) care uneste cele 2 parti ale reductorului ( am folosit flex, ciocan, nicovala, aparat de sudura, in cca. 3 ore) Avantaj: viteza ok Dezavantaje: motosapa devine usor instabila ( centrul de greutate a fost ridicat) si reductorul este destul de aproape de sol (presupun ca acest neajuns se poate remedia folosind roti mai mari). O varianta atunci cand se doreste bilonarea : se monteaza 1 sau maxim 2 randuri de freze inversate, in functie de distanta dintre randurile de plante. Avantaje: viteza ok si aderenta foarte buna Dezavantaj: zdruncina foarte tare, nerecomandat celor firavi. Cand ai ocazia, te rog vino cu niste poze. Mercy! |
#3651
Posted 07 February 2012 - 10:20
Iti multumesc pentru cateva detalii alexbjorg. Poate mai multe detalii va rog frumos daca se poate . Despre arat cu ce treapta de viteza lucrati ,dar la freza
|
|
#3652
Posted 07 February 2012 - 19:44
Bon! 1)Ce nu ziceti ca am ramas corigent la matematica?Corectie:loncin-ul la 160 rotatii pe minut are 9,64 km pe ora.Cu reductie 2:1 ar fi 4.8 km/h.Asta la roti de 32cm,mai exact.
2)reductor pentru loncin este,asta duce la ... 3)Am fost la Pr...ker.Am dat peste un vanzator amabil (deci nu a fost nevoie sa fac abuz de "imi cunosc drepturile",etc...).Mai aveau loncin lc55 (nu conteaza la cel pret).Aveau si reductor Robix LR-56,respectiv acesta..Tipul a venit cu un set de chei. Concluzii: -este facut din 2 bucati care se alipesc prin intermediul unei table cu 6 suruburi si a unui ax care trece prin rotile "reduse" (adica alea cu viteza mai mica;in poza nu se vede din cauza tablei cu 6 suruburi de pe fata,pe care se afla scarita si tabla identificatoare);practic sint 2 reductoare,cite una pe FIECARE parte (stinga-dreapta),cu cite 2 roti dintate si una bucata lant (si rulmentii aferenti) -axul care trece prin cele 2 "reductii" se scoate de tot,fiind de fapt a 3a parte a corpului reductorului -daca ai motoroto cu ambreiaj independent pe fiecare roata,acelasi lucru ramane si la reductor,fiecare parte putind lucra independent de cealalta( de ex.roti cu diferential blocabil,alea cu surubul care blocheaza roata) -reductia este de 2:1,adica reduce la jumatate (sau creste de 2 ori,daca se monteaza invers ) -la "iesirea" reductorului,in pachet exista si 2 prelungitoare de ax;din pacate,ele nu "pusca" la rotile de 30cm pe care le am (erau si ele in magazin) dar se poate adapta si asta --la loncin,axul si "intrarea" reductorului pusca ca mana cu manusa,nu este nevoie de alezaj in plus, adica strungar. -ochiometric,reductorul pusca cam la TOATE motoroto cu lant si roata dintata ca si finala.Posibil si la restul,adica alea cu melc,etc.Ramane de probat ad-hoc (adica pe loc,cum am facut eu ) -la loncin,exista un mic inconvenient:axul care uneste cele 2 parti,loveste aparatoarea lantului,fiind nevoie de un decupaj cam de 1,5cm adincime in "buza" aparatorii;tabla care uneste cele 2 "reductoare" va veni "din jos",adica burta,avind si rol de scut ;imi asum riscul acesta:trebuie adaptata prinderea (sistemul de cuplare a corpului reductorului) de sasiul (oau, ce denumire ) motosapei;sudura si citeva corniere -pretul difera;acolo era 680 ron,pe net am gasit si la 899 ron,oricum,mai caut;ies mai ieftin cu reductorul decit tractoras conceput si cumparat si ultimul surub Rugaminte:@vicris citeva poze din mai multe pozitii,inclusiv la modalitatea de prindere folosita. Rectificare:poze din toate pozitiile (nu va ganditi la Kamasutra;daca da,schimbati topicul ) "...O varianta atunci cand se doreste bilonarea : se monteaza 1 sau maxim 2 randuri de freze inversate, in functie de distanta dintre randurile de plante. Avantaje: viteza ok si aderenta foarte buna Dezavantaj: zdruncina foarte tare, nerecomandat celor firavi. ..." Facut,zdruncinat si rupt de obosit,acum 2 ani Dar fara reductor.Cu reductor ar creste distanta dintre freze cu destul de mult,oare mai incapi intre rindurile de cartofi? |
#3653
Posted 07 February 2012 - 20:10
Nu știu cum sunt axele de la loncin (cât de lungi), dar oare nu este posibil să fie pusă o fulie dublă pe axul motorului și tot așa una dublă în spate (nu știu exact cum se numește (cea condusă).
Una dintre fulii de la motor să fie mai mică, iar una din cele conduse să fie mai mare (decât cele originale) Atunci cred că ar ajunge schimbarea curelei și gata reductorul. Edited by andrei_ci, 07 February 2012 - 20:12. |
#3654
Posted 07 February 2012 - 20:59
Se poate insa pe langa fulii care nu sunt chiar atat de simplu de facut, mai ales cea mare, trebuie facut si intinzatorul, si comanda aferenta si ghidajele pentru curea si deja devine prea complicat. In cazul in care doresti sa cumperi un chit deja existent... te prinzi de urechi cat costa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users