Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 08 2024 17:21, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#667
Posted 21 September 2016 - 20:41
Din cate observ pe site la ei cand te duci pe un produs iti spune cat de recent s-a plasat o comanda,din cate observ din ce se vede sunt clienti care prefera magazinul quick mobile,nu inteleg cum de au clienti daca au probleme cu garantiile.
|
#668
Posted 21 September 2016 - 21:52
Sunt fake anunturile alea. Special m-am uitat eu la o porcarie de produs pe la 6 dimineata dupa o nunta, si imi zicea ca acum 2h a fost comandat...
Sa fim seriosi... |
#669
Posted 22 September 2016 - 08:30
arigo, on 21 septembrie 2016 - 15:31, said:
Eu am avut pana acuma o parere buna despre QuickMobile. Chiar si la firma am achizitionat de la ei (peste 5000 angajati in toata tara). Nu o sa mai fac asta vreodata. Am luat anul trecut un smartwatch LG Urbane, cu care am probleme. Il pun la incarcat si el incepe sa vibreze odata ce ajunge la un anumit nivel de incarcare. Si vibreaza scurt si repetat de te trezeste din somn noaptea (ca doar sta pe noptiera in incarcator). Dimineata il i-au descarcat pe la 75-89% sau in unele cazuri putine...descarcat complet. Il trimit in service (service-return), le atasez si o dovezi, chiar am filmat cum face si dupa 10 zile il primesc inapoi cu explicatia ca nu se confirma defectul. Ba inca imi scriu pe email ca a fost adus la starea de conformitate prin testare....WHAT? Cum sa aduci la starea de conformitate un produs neconform prin testare? Il filmez din nou, le scriu si nu primesc nici un raspuns. La telefon stau ca prostu` si nu raspunde nici vantu. Cei mai mari tepari. ANPC si plangere penala scrie pe ei daca nu solutioneaza problema....ca vad ca la ei se practica tot felul de ilegalitati. EOP-137718 Buna ziua, Ne bucuram ca ati ales Quickmobile pentru achizitiile anterioare, cu care nu ati avut probleme. In ceea ce priveste solicitarea dvs trimisa ieri, 21 septembrie 2016, ora 15:09 pe adresa [email protected], ati fost contactat de unul dintre colegi pentru retrimitere in service. Produsul dvs a fost testat de Service-ul Autorizat Partener (SAP) in tocmai referitor la defectul reclamat. In urma acestei operatii, terminalul a fost testat din nou iar defectul nu s-a manifestat, terminalul fiind adus in stare de conformitate. Deoarece produsul sustineti ca prezinta acelasi defect, in cel mai scurt timp va sosi un curier care va va ridica coletul si il vom trimite catre un alt SAP, iar intre timp veti fi contactat de un coleg de la Costumer Care. Pentru orice alte nelamuriri sau alte intrebari legate de functionalitatea dispozitivului dvs, va rugam nu ezitati sa ne contactati. Cu drag, Echipa Service–Return.com |
#670
Posted 22 September 2016 - 12:54
Am achizitionat de la Quik Mobile un telefon mobil Sony M5 in 02.03.2016.
Pana in aceasta data acesta a fost trimis in service de 3 ori cu aceeasi problema - in momentul in care telefonul nu mai are semnal se inchide si nu mai poate fi pornit decat daca este conectat la o sursa de curent. L-au resoftat, i-au schimbat IC Sursa, au reparat etajul RF dar problema nu a fost rezolvata. Acum are aceeasi problema la doar o saptamana dupa ce l-am reprimit din service. Am trimis la [email protected] o cerere pe mail, lasand si un numar de contact, prin care solicitam vanzatorului o rezolvare iar raspunsul acestuia a venit imedat pe mail fiind: Iti multumim pentru mesaj. Poti beneficia de suport tehnic din partea partenerului nostru Service Return, lider european in managementul garantiilor. Solicita oricand ajutor prin intermediul platformei online www.service-return.com sau contacteaza-i la [email protected] daca ai intrebari. Speram sa se rezolve problema curand. O zi faina, Echipa QuickMobile In urma acestui mesaj am contactat Sony Romania care foarte punctuali m-au contactat si dupa verificarile facute imi spun ca nu ma pot ajuta deoarece telefonul nu este luat pe cale oficiala (ei vanzand acest telefon in Arabia Saudita) si ca firmele Quick Mobile si Service Return nu sunt autorizate de ei. Din pacate nu ma pot adresa Protectiei Consumatorului deoarece telefonul este luat pe firma. Asa ca ... fraierii suntem noi cei care cumparam de la ei. Trageti voi concluziile. |
#671
Posted 22 September 2016 - 16:13
aproduv, on 22 septembrie 2016 - 12:54, said:
Am achizitionat de la Quik Mobile un telefon mobil Sony M5 in 02.03.2016. Pana in aceasta data acesta a fost trimis in service de 3 ori cu aceeasi problema - in momentul in care telefonul nu mai are semnal se inchide si nu mai poate fi pornit decat daca este conectat la o sursa de curent. L-au resoftat, i-au schimbat IC Sursa, au reparat etajul RF dar problema nu a fost rezolvata. Acum are aceeasi problema la doar o saptamana dupa ce l-am reprimit din service. Am trimis la [email protected] o cerere pe mail, lasand si un numar de contact, prin care solicitam vanzatorului o rezolvare iar raspunsul acestuia a venit imedat pe mail fiind: Iti multumim pentru mesaj. Poti beneficia de suport tehnic din partea partenerului nostru Service Return, lider european in managementul garantiilor. Solicita oricand ajutor prin intermediul platformei online www.service-return.com sau contacteaza-i la [email protected] daca ai intrebari. Speram sa se rezolve problema curand. O zi faina, Echipa QuickMobile In urma acestui mesaj am contactat Sony Romania care foarte punctuali m-au contactat si dupa verificarile facute imi spun ca nu ma pot ajuta deoarece telefonul nu este luat pe cale oficiala (ei vanzand acest telefon in Arabia Saudita) si ca firmele Quick Mobile si Service Return nu sunt autorizate de ei. Din pacate nu ma pot adresa Protectiei Consumatorului deoarece telefonul este luat pe firma. Asa ca ... fraierii suntem noi cei care cumparam de la ei. Trageti voi concluziile. Buna, Te rugam sa ne trimiti mail pe adresa [email protected] in care sa ne specifici numarul de inregistrare, pentru a putea reveni in cel mai scurt timp cu o solutie personalizata. |
#672
Posted 23 September 2016 - 10:23
aproduv, on 22 septembrie 2016 - 12:54, said:
Am achizitionat de la Quik Mobile un telefon mobil Sony M5 in 02.03.2016. Pana in aceasta data acesta a fost trimis in service de 3 ori cu aceeasi problema - in momentul in care telefonul nu mai are semnal se inchide si nu mai poate fi pornit decat daca este conectat la o sursa de curent. L-au resoftat, i-au schimbat IC Sursa, au reparat etajul RF dar problema nu a fost rezolvata. Acum are aceeasi problema la doar o saptamana dupa ce l-am reprimit din service. Am trimis la [email protected] o cerere pe mail, lasand si un numar de contact, prin care solicitam vanzatorului o rezolvare iar raspunsul acestuia a venit imedat pe mail fiind: Iti multumim pentru mesaj. Poti beneficia de suport tehnic din partea partenerului nostru Service Return, lider european in managementul garantiilor. Solicita oricand ajutor prin intermediul platformei online www.service-return.com sau contacteaza-i la [email protected] daca ai intrebari. Speram sa se rezolve problema curand. O zi faina, Echipa QuickMobile In urma acestui mesaj am contactat Sony Romania care foarte punctuali m-au contactat si dupa verificarile facute imi spun ca nu ma pot ajuta deoarece telefonul nu este luat pe cale oficiala (ei vanzand acest telefon in Arabia Saudita) si ca firmele Quick Mobile si Service Return nu sunt autorizate de ei. Din pacate nu ma pot adresa Protectiei Consumatorului deoarece telefonul este luat pe firma. Asa ca ... fraierii suntem noi cei care cumparam de la ei. Trageti voi concluziile. Service-Return, on 22 septembrie 2016 - 16:13, said:
Buna, Te rugam sa ne trimiti mail pe adresa [email protected] in care sa ne specifici numarul de inregistrare, pentru a putea reveni in cel mai scurt timp cu o solutie personalizata. Solutia personalizata in cazul meu a fost sa mai imi spuna inca odata ca trebuie sa retrimit produsul la un al doilea service contra cost (299 lei), bani pe care ii pierd daca al doilea service constata aceleasi lucruri ca si primul. Problema e ca si al doilea service este tot al lor. Nu ma astept sa se contrazica cele doua serviceuri...cel putin nu incerc asta pe banii mei. |
#673
Posted 23 September 2016 - 10:59
Si ANPC ce zice?
In alta ordine de idei, ma intreb ce se poate face ca teparii de genul quick mobile sa dispara de pe piata, legal. Nu este normal sa stam la cheremul unora care aduc produse ce nu sint destinate pietei eu in cantitati industriale, iar cind vine vorba de garantii o dau la intors. |
#674
Posted 23 September 2016 - 11:02
dan78rom, on 23 septembrie 2016 - 10:59, said:
Si ANPC ce zice? In alta ordine de idei, ma intreb ce se poate face ca teparii de genul quick mobile sa dispara de pe piata, legal. Nu este normal sa stam la cheremul unora care aduc produse ce nu sint destinate pietei eu in cantitati industriale, iar cind vine vorba de garantii o dau la intors. Eu astept raspunsul de la ANPC. Am facut plangere si astept sa vad cum se rezolva problema. |
#675
Posted 23 September 2016 - 11:26
timi4, on 23 septembrie 2016 - 10:23, said: Solutia personalizata in cazul meu a fost sa mai imi spuna inca odata ca trebuie sa retrimit produsul la un al doilea service contra cost (299 lei), bani pe care ii pierd daca al doilea service constata aceleasi lucruri ca si primul. Problema e ca si al doilea service este tot al lor. Nu ma astept sa se contrazica cele doua serviceuri...cel putin nu incerc asta pe banii mei. @timi, suntem o platforma online si colaboram cu peste 20 de service-uri autorizate, iar interesul nostru este sa te ajutam. Asa cum ti-am transmis pe mail, service-ul autorizat partener (SAP) care a diagnosticat produsul tau a semnalat buton slider deteriorat si indicator umiditate activat - pozele transmise sustinand diagnosticul pus. Daca esti convins ca produsul tau nu a fost expus la umezeala, la conditii extreme din punct de vedere termic sau alti factori de mediu, la coroziune, la oxidare, daca nu a intrat in contact cu lichide, alimente sau produse chimice, ti-am pus la dispozitie serviciul de contraexpertiza la care daca SAP2 infirma constatarea SAP1, produsul tau va fi inlocuit cu unul identic sau cu minim aceleasi specificatii, iar contravaloarea iti va fi returnata. In ceea ce priveste prima diagnosticare, noi ne vom indrepta impotriva primului SAP pentru recuperarea prejudiciului. Zi frumoasa, Echipa Service Return |
#676
Posted 23 September 2016 - 11:59
Colaborati cu peste 20 de service-uri autorizate (de cine???), dar ce sa vezi, service-ul oficial agreat al importatorului marcii nu se afla in lista aia, iar produsele voastre NU AU GARANTIE OFICIALA NICAIERI IN EU!
Asta inseamna doar TEAPA, nimic mai mult. Sinteti doar niste jepcari care aduc telefoane din asia/uae, pretinzind ca asigura garantie (garantie pe care producatorul insasi NU O ACOPERA IN UE la aceste produse), iar cind se intimpla sa fie nevoie de garantie, inventati orice ca sa nu onorati asa zisa garantie pe care pretindeti ca o oferiti. |
|
#677
Posted 23 September 2016 - 13:36
dan78rom, on 23 septembrie 2016 - 11:59, said:
Colaborati cu peste 20 de service-uri autorizate (de cine???), dar ce sa vezi, service-ul oficial agreat al importatorului marcii nu se afla in lista aia, iar produsele voastre NU AU GARANTIE OFICIALA NICAIERI IN EU! Asta inseamna doar TEAPA, nimic mai mult. Sinteti doar niste jepcari care aduc telefoane din asia/uae, pretinzind ca asigura garantie (garantie pe care producatorul insasi NU O ACOPERA IN UE la aceste produse), iar cind se intimpla sa fie nevoie de garantie, inventati orice ca sa nu onorati asa zisa garantie pe care pretindeti ca o oferiti. Avem mii de cazuri pe care le gestionam lunar prin reparatie si/sau inlocuire plus cateva zeci de cazuri de pierdere a garantiei dictate de catre service-urile autorizate. Daca un consumator creaza un prejudiciu produsului sau din culpa sa, este responsabil de acest lucru si drept urmare nu isi poate repara produsul in garantie (fara costuri suplimentare). Asa cum prevede si certificatul de garantie oferit de catre vanzator si care respecta legislatia in vigoare, garantia nu acopera utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care este destinat produsul, uzura normala datorata utilizarii in timp a produsului (ex. uzura fizica, mecanica si electrica, scaderea in timp a luminozitatii ecranelor, zgarieturi, indoituri si material crapat), utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita sau utilizarea produsului in conditii de mediu necorespunzatoare), manipularea sau instalarea gresita, deteriorari termice s.a. Zi frumoasa, Echipa Service Return |
#678
Posted 23 September 2016 - 13:39
Service-Return, on 23 septembrie 2016 - 13:36, said: @dan78rom, nu dorim sa comentam provenienta acestora, noi ne angajam sa respectam legislatia in vigoare cu privire la garantie si retur. Te asiguram ca service-urile partenere sunt atat din Romania cat si din alte tari din Uniunea Europeana, iar in privinta garantiilor, acestea sunt oferite de vanzator, care poate mandata o alta companie terta sa ofere servicii de reparatie si/sau inlocuire. Raspunderea asupra garantie ramane a celui ce vinde produsul. In consecinta, nu exista garantie oficiala sau non-oficiala. Avem mii de cazuri pe care le gestionam lunar prin reparatie si/sau inlocuire plus cateva zeci de cazuri de pierdere a garantiei dictate de catre service-urile autorizate. Daca un consumator creaza un prejudiciu produsului sau din culpa sa, este responsabil de acest lucru si drept urmare nu isi poate repara produsul in garantie (fara costuri suplimentare). Asa cum prevede si certificatul de garantie oferit de catre vanzator si care respecta legislatia in vigoare, garantia nu acopera utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care este destinat produsul, uzura normala datorata utilizarii in timp a produsului (ex. uzura fizica, mecanica si electrica, scaderea in timp a luminozitatii ecranelor, zgarieturi, indoituri si material crapat), utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex. tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita sau utilizarea produsului in conditii de mediu necorespunzatoare), manipularea sau instalarea gresita, deteriorari termice s.a. Zi frumoasa, Echipa Service Return Daca serviceul autorizat cauzeaza prejudiciu produsului prin manipularea necorespunzatoare, cine se se face raspunzator ? |
#679
Posted 24 September 2016 - 22:33
Astia de la quickmobile nu sint doar hoti, mai sint si nesimtiti. In loc sa bage capul in nisip ca strutul mai vin si pe forum sa ne abureasca cu zecile de service-uri cu care au ei parteneriat. In realitate ei au 2 maimutoi care stiu maxim sa resofteze un telefon, iar cind sint alte probleme inventeaza senzori de umiditate activati, sigilii rupte, socuri mecanice, amprente pe placa de baza, etc.. La toate solutia e aceeasi, scos din garantie si inlocuit placa de baza contracost.
|
#680
Posted 26 September 2016 - 11:29
NU VA CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE!!!!!!!!
Salut, Sa va povestesc si eu ce teapa mi-am tras cu QuickMobile, pardon CrapMobile, si Service Return. Am luat in luna mai un LG G4 de la un stand QM din Iasi cu ~1500 lei. Factura, garantie, tot ce vrei. Telefon superb, nu am ce zice. In prima luna a functionat impecabil, dar dupa a inceput sa isi dea cate un restart din senin. Dupa restart aparea ceva cu updating android apps si telefonul mergea. Acu vreo 2 saptamani si-a dat ultimul restart. Nu a vrut sa mai porneasca dincolo de logo-ul de la LG. E problema foarte cunoscuta de la G4, cu placa de baza, pentru care si astia de la LG au dat un comunicat oficial ca exista ceva de genul "loose contact". Telefonul fiind inca in garantie (abia avea 2 luni!!), il trimit intr-o miercuri la reparat la Service Return. Ajunge joi la SR, vineri cica i-a facut diagnostic si la trimis la reparat la abureala lor de partener service autorizat. In cateva zile dupa asta primesc raspuns: ->Cauza defectului: Cumularea factorilor degradanti precum socuri mecanice, carcasa deformata a dus la deteriorarea terminalului. Constatare unitate service. Scoaterea produsului din garantie ca urmare a incalcarii conditiilor si termenilor prevazuti in certificatul de garantie ca urmare a: - socuri mecanice; - carcasa deformata; - manipulare necorespunzatoare a aparatului. -> Intrucat nu este vorba despre o lipsa de conformitate, asa cum este ea prevazuta de lege si nici despre un defect acoperit de certificatul de garantie, conform conditiilor de acordare si anulare a garantiei oferite de producator, produsul nu va fi reparat gratuit, reparatia lui implicand un cost estimat de 1416 lei + T.V.A. (transport inclus), reparatie pentru care este necesara solicitarea Dumneavoastra. Produsul a fost sigilat. Deci pe langa faptul ca au scos in mod nesimtit produsul din garantie (asa zisul soc mecanic nu influenteaza problema pe care LG a recunoscut ca exista la telefoanele nou noute!), imi mai si propun un pret exorbitant de aproape 1500 lei pentru reparatie. Pai frate, cu banii astia imi iau un alt telefon nou nout, care nu a fost in service! Ce fel de propunere e asta? Le trimit un mail urat explicandu-le, din nou, ca problema telefonului nu are nici o legatura cu zgarietura de pe carcasa si asa-zisul soc mecanic, dar imi raspund foarte sec: " Informatia dumneavoastra a fost receptionata si verificata. Produsul dumneavoastra a fost verificat de catre un personal competent, in service-ul autorizat partener. Constatarea emisa de catre service-ul autorizat partener ramane valabila. In cazul in care dumneavoastra nu acceptati costul reparatiei, produsul va fi returnat catre dumneavoastra, nereparat. " Dupa mai multe schimburi de mail-uri, am hotarat sa il iau inapoi asa cum e. Am gasit pe net niste tutoriale video prin care poti sa il pornesti si sa mearga fara cele 2 nuclee mari, ramanand cele 4 nuclee mai mici. Nu ai ce discuta cu ei. Niste jeguri ordinare si tepare. Cu analiza de 2 bani. Din pacate, telefonul a fost luat prin firma si nu pot apela la ANPC, ca ei se adreseaza numai persoanelor fizice. Concluzia: NU VA CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE!!!!!!!! Si verificati garantia la orice obiect pe care il cumparati. Daca e de la Service Return, fugiti ca dracu de tamaie!!! Edited by Apocalips, 26 September 2016 - 11:31. |
#681
Posted 26 September 2016 - 12:44
Apocalips, on 26 septembrie 2016 - 11:29, said:
NU VA CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE!!!!!!!! Salut, Sa va povestesc si eu ce teapa mi-am tras cu QuickMobile, pardon CrapMobile, si Service Return. Am luat in luna mai un LG G4 de la un stand QM din Iasi cu ~1500 lei. Factura, garantie, tot ce vrei. Telefon superb, nu am ce zice. In prima luna a functionat impecabil, dar dupa a inceput sa isi dea cate un restart din senin. Dupa restart aparea ceva cu updating android apps si telefonul mergea. Acu vreo 2 saptamani si-a dat ultimul restart. Nu a vrut sa mai porneasca dincolo de logo-ul de la LG. E problema foarte cunoscuta de la G4, cu placa de baza, pentru care si astia de la LG au dat un comunicat oficial ca exista ceva de genul "loose contact". Telefonul fiind inca in garantie (abia avea 2 luni!!), il trimit intr-o miercuri la reparat la Service Return. Ajunge joi la SR, vineri cica i-a facut diagnostic si la trimis la reparat la abureala lor de partener service autorizat. In cateva zile dupa asta primesc raspuns: ->Cauza defectului: Cumularea factorilor degradanti precum socuri mecanice, carcasa deformata a dus la deteriorarea terminalului. Constatare unitate service. Scoaterea produsului din garantie ca urmare a incalcarii conditiilor si termenilor prevazuti in certificatul de garantie ca urmare a: - socuri mecanice; - carcasa deformata; - manipulare necorespunzatoare a aparatului. -> Intrucat nu este vorba despre o lipsa de conformitate, asa cum este ea prevazuta de lege si nici despre un defect acoperit de certificatul de garantie, conform conditiilor de acordare si anulare a garantiei oferite de producator, produsul nu va fi reparat gratuit, reparatia lui implicand un cost estimat de 1416 lei + T.V.A. (transport inclus), reparatie pentru care este necesara solicitarea Dumneavoastra. Produsul a fost sigilat. Deci pe langa faptul ca au scos in mod nesimtit produsul din garantie (asa zisul soc mecanic nu influenteaza problema pe care LG a recunoscut ca exista la telefoanele nou noute!), imi mai si propun un pret exorbitant de aproape 1500 lei pentru reparatie. Pai frate, cu banii astia imi iau un alt telefon nou nout, care nu a fost in service! Ce fel de propunere e asta? Le trimit un mail urat explicandu-le, din nou, ca problema telefonului nu are nici o legatura cu zgarietura de pe carcasa si asa-zisul soc mecanic, dar imi raspund foarte sec: " Informatia dumneavoastra a fost receptionata si verificata. Produsul dumneavoastra a fost verificat de catre un personal competent, in service-ul autorizat partener. Constatarea emisa de catre service-ul autorizat partener ramane valabila. In cazul in care dumneavoastra nu acceptati costul reparatiei, produsul va fi returnat catre dumneavoastra, nereparat. " Dupa mai multe schimburi de mail-uri, am hotarat sa il iau inapoi asa cum e. Am gasit pe net niste tutoriale video prin care poti sa il pornesti si sa mearga fara cele 2 nuclee mari, ramanand cele 4 nuclee mai mici. Nu ai ce discuta cu ei. Niste jeguri ordinare si tepare. Cu analiza de 2 bani. Din pacate, telefonul a fost luat prin firma si nu pot apela la ANPC, ca ei se adreseaza numai persoanelor fizice. Concluzia: NU VA CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE!!!!!!!! Si verificati garantia la orice obiect pe care il cumparati. Daca e de la Service Return, fugiti ca dracu de tamaie!!! Aceeasi poveste ca si la mine. Interesant ca e vorba tot de acelasi pret. Se pare ca placile de baza costa la fel pentru orice model ) Mie mi-au dat-o pe aia cu umiditatea. Nu ti-au zis nimic de a doua constatare ? De al doilea service "autorizat" ? |
|
#682
Posted 26 September 2016 - 13:10
Quote Aceeasi poveste ca si la mine. Interesant ca e vorba tot de acelasi pret. Se pare ca placile de baza costa la fel pentru orice model ) Mie mi-au dat-o pe aia cu umiditatea. Nu ti-au zis nimic de a doua constatare ? De al doilea service "autorizat" ? Ba da. Dar ce idiot accepta o "contraexpertiza" la 300 lei ? cand sunt sanse 99.99% sa iti spuna acelasi lucru si sa pierzi banii? Crezi ca nu sunt mana in mana ? Tepari mari frate. Chiar nu cred ca nu se poate face ceva in privinta lor. Eu sincer am inceput sa postez peste tot unde sunt forumuri povestea asta. Zic la toti cunoscutii, prietenii, grupurile de pe FB sa evite de tot CrapMobile si Service Return. Si ghici ce? Peste tot pe unde ma duc, gasesc f multe astfel de post-uri ) |
#683
Posted 27 September 2016 - 07:58
Păcat ca prea puțină lume citește posturile astea înainte de a cumpăra...
|
#684
Posted 27 September 2016 - 08:01
Le citesc și acum, dar le place riscul. Când li se strică telefoanele nu le mai place
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users