Quickmobile.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 08 2024 17:21, Started by
sherban1988
, Sep 28 2009 10:25
·
14
#1316
Posted 05 August 2023 - 01:49
Buna dimineata.
Tocmai mi-am luat si eu o astfel de teapa cu un telefon. Intrebarea mea este a rezolvat cineva ceva cu anpc/+avocat? |
#1318
Posted 08 January 2024 - 10:06
Teapa continua și în 2024 ))
În 2022 mi-am luat de la ei un Google Pixel 5a, cam prin 17.12.2023, peste noapte, telefonul a murit. Cum încă se mai afla în garanție am zis sa îl trimit la ei, știind ca telefonul a murit de la sine fără ca eu sa am.vreo vina! Îmi trimite curierul pe 18.12.2023, îl predau, și pe 03.01.2024 primesc de la ei, "oxizi metalici port incarcare" scos din garanție! ) Am făcut la ANPC sesizare, deși cred ca aia ori sunt limitați, ori nu își fac treaba dacă de atâția ani quickteapa dau tepe și scot abuziv din garanție telefoane! |
#1319
Posted 22 January 2024 - 13:41
Petriceck, on 08 ianuarie 2024 - 10:06, said:
Teapa continua și în 2024 )) În 2022 mi-am luat de la ei un Google Pixel 5a, cam prin 17.12.2023, peste noapte, telefonul a murit. Cum încă se mai afla în garanție am zis sa îl trimit la ei, știind ca telefonul a murit de la sine fără ca eu sa am.vreo vina! Îmi trimite curierul pe 18.12.2023, îl predau, și pe 03.01.2024 primesc de la ei, "oxizi metalici port incarcare" scos din garanție! ) Am făcut la ANPC sesizare, deși cred ca aia ori sunt limitați, ori nu își fac treaba dacă de atâția ani quickteapa dau tepe și scot abuziv din garanție telefoane! Le: Între timp am dus, de curiozitate, telefonul la un service micuț din orașul meu, mi-au confirmat ca telefonul nici măcar nu a fost desfăcut vreodată, deși service-return mi-au trimis poze cu el desfăcut:))) Am tot citit ca pixelurile astea au o problema comuna cu placa de baza, dar nu e vina mea ca escrocii de la quickmobile oferă garanție 2 ani și nu o onorează! |
#1320
Posted 23 January 2024 - 09:09
Am facut si eu greseala, la fel ca multi altii, sa fac o comanda la ei(prima si ultima) in data de 15.01.2024 , fara sa citesc Termenii si conditiile site-ului escrocilor astia.
M-au incantat cu pretul unui telefon Samsung Galaxy A54 5G pe care nu-l mai aveau multe magazine in stocuri, dar pe care ei il puteau livra (cica) in 8-10 zile. Am fost mai mult atent la specificatiile produsului decat sa citesc termenii si conditiile in care se fac cumparaturi de la ei...Maaare greseala! Asa ca... Dupa 7 zile de la comanda facuta, intrigat de durata mare a livrarii si de lipsa produselor in stoc, am dat un search pe Google sa caut pareri ale clientilor magazinului asta.... Si ce mi-au citit ochii m-a facut ca, instant, sa-mi dau seama ce greseala enorma facusem sa comand de la ei... Primul pas a fost sa le dau un mesaj si un mail de anulare a comenzii... Mi-au raspuns in acelasi mod la amandoua : " Asa cum este mentionat si pe site, dupa inregistrarea comenzii nu mai puteti opta pentru anulare, insa aveti drept de retur. Procedura de retur se poate urma dupa receptionarea coletului." E clar! am zis, dupa ce am citit termenii si conditiile afisate pe site. Deci, baietii joaca murdar... Am stat si m-am gandit apoi, cum sa fac sa-mi recuperez banii de la ei, fara sa trimit coletul retur pentru ca ma astept sa nu-l accepte, din cine stie ce motiv inventat, sau sa mi se anuleze garantia, cum au patit-o si altii. Nu stiu daca e cea mai buna idee, dar alta mai "isteata" n-am gasit. Nu vreau decat sa-mi recuperez banii inapoi pe card, daca se poate toti sau cu cat mai putine pierderi. Si vreau sa scap cat mai repede de escrocii astia , fara prea multa pierdere de timp si discutii inutile. Asta e! Am fost fraier si n-am fost atent sa caut referinte despre magazin pe net, acum o sa sufar... Dar sa speram ca nu prea mult. Singura scapare pe care o vad, in cazul meu , este sa pierd 100 de lei din suma platita pe telefon, contra pricopsirii cu cine stie ce junghi facut pentru Asia si la care nu se gasesc nici piese sau cine sa-l repare pe la noi in caz ca se defecteaza ceva la el, sa nu aibe cine stie ce hiba, care sa ajunga sigur prin service, si sa patesc ca toti ceilalti care au fost nevoiti sa apeleze la garantie... Asa ca m-am gandit sa refuz livrarea coletului la curier cand va sosi la usa, pe motivul ca i-am anuntat ca doresc anularea comenzii, pe cei de la magazin. In felul asta ma gandesc sa scap de ei , piezand desigur 100 de Ron, dar salvand alte 14 sute din pretul telefonului si nici nu ma aleg cu o posibila tinchea fake, deoarece se specifica clar in termeni si conditii ca: "In cazul in care coletul este refuzat la livrare, ne rezervam dreptul de a retine taxele de livrare tur-retur, in valoare de 100 de lei, din suma care va fi rambursata catre dvs." Alta cale mai eleganta, ca sa scap fara pagube mai mari de excrocii astia, eu nu vad. De-acum incolo o sa-mi fie invatare de minte, ca inainte de orice comanda, sa citesc termenii si conditiile afisate pe site si nu in ultimul rand , sa caut pareri/recenzii despre magazinului online de unde vreau sa comand, nu sa stau cu ochii numai in specificatiile produsului. Oricum este prima data cand iau contact cu escrocii astia si vreau sa le spun adio cat mai repede, altadata nu ma mai prind! Edited by Tircolea, 23 January 2024 - 09:17. |
#1321
Posted 03 February 2024 - 11:36
Update
Va salut si am revenit cu urmarea... Am procedat exact cum am scris mai sus si treaba a functionat bine. Pe data de 30.01.2024, primesc sms. de la FAN Curier ca imi va fi livrata comanda, nu dupa 8-10 zile cum spuneau cei de la Quickmobile, ci dupa 15... Am refuzat livrarea direct pe pagina FAN Curier, cand mi-au trimis mesaj ca se livreaza coletul, apoi le-am trimis un mail si excrocilor de la Quickmobile prin care le-am comunicat ca am refuzat livrarea. In 48 de ore am avut banii in cont, minus 100 de lei taxa tur-retur, pe care mi-au retinut-o. A fost exact cum doream eu, sa nu ies prea "jumulit" din afacerea asta... Basca sa ma aleg si cu o posibila clona de telefon care este destinata sau se vinde doar pe pietele asiatice(sau cine mai stie pe unde), cu care sa ma spal pe cap daca se defecta ceva la el... Excelent ar fi fost sa primesc toata suma inapoi, dar... Eh, asta e! Sa privim partea plina a paharului, zic... Nu plang dupa cei 100 de lei pierduti, pentru ca m-am salvat de la o afacere cat se poate de paguboasa pentru mine, daca se finaliza. Am pierdut 100, dar am castigat 1477 de ron (1577 am platit pentru toata comanda). Am zis merci ca am scapat de teparii astia, fara sa-mi mai fac nervi si sa ma stresez inutil cu retururul, sau sa apelez la garantie/service... De-acum incolo m-am invatat minte, nu mai fac cumparaturi decat la magazine online serioase ca Altex, eMag, etc, ca sa nu patesc sa fiu tepuit ca cei de alde Quickmobile. Oricum, le voi face reclama negativa oriunde si cat se poate de mult, pentru ca merita jigodiille ca ei. Edited by Tircolea, 03 February 2024 - 11:44. |
#1322
Posted 03 February 2024 - 19:22
Sa faci bani si din anularea comenzilor, asta inseamna sa fii mafiot!
La pret de lista, un transport dus-intors cu Fan Curier nu face mai mult de 50-60 lei, in cel mai rau caz. Daca au contract, probil costul a fost undeva spre 30 lei. Ei au scos profit 40-70 lei si din treaba asta. |
#1323
Posted 03 February 2024 - 20:47
Tircolea, pe 03 februarie 2024 - 11:36, a scris:
Update Va salut si am revenit cu urmarea... Am procedat exact cum am scris mai sus si treaba a functionat bine. Pe data de 30.01.2024, primesc sms. de la FAN Curier ca imi va fi livrata comanda, nu dupa 8-10 zile cum spuneau cei de la Quickmobile, ci dupa 15... Am refuzat livrarea direct pe pagina FAN Curier, cand mi-au trimis mesaj ca se livreaza coletul, apoi le-am trimis un mail si excrocilor de la Quickmobile prin care le-am comunicat ca am refuzat livrarea. In 48 de ore am avut banii in cont, minus 100 de lei taxa tur-retur, pe care mi-au retinut-o. A fost exact cum doream eu, sa nu ies prea "jumulit" din afacerea asta... Basca sa ma aleg si cu o posibila clona de telefon care este destinata sau se vinde doar pe pietele asiatice(sau cine mai stie pe unde), cu care sa ma spal pe cap daca se defecta ceva la el... Excelent ar fi fost sa primesc toata suma inapoi, dar... Eh, asta e! Sa privim partea plina a paharului, zic... Nu plang dupa cei 100 de lei pierduti, pentru ca m-am salvat de la o afacere cat se poate de paguboasa pentru mine, daca se finaliza. Am pierdut 100, dar am castigat 1477 de ron (1577 am platit pentru toata comanda). Am zis merci ca am scapat de teparii astia, fara sa-mi mai fac nervi si sa ma stresez inutil cu retururul, sau sa apelez la garantie/service... De-acum incolo m-am invatat minte, nu mai fac cumparaturi decat la magazine online serioase ca Altex, eMag, etc, ca sa nu patesc sa fiu tepuit ca cei de alde Quickmobile. Oricum, le voi face reclama negativa oriunde si cat se poate de mult, pentru ca merita jigodiille ca ei. |
#1324
Posted 03 February 2024 - 21:05
TerryY, on 03 februarie 2024 - 20:47, said:
adica tu ai refuzat coletul doar ca ai citit tu pe net unele recenzii? si ai pierdut 100 lei doar pt asta? doamne fereste,are e gradina domnului am comandat si eu de-a lungul timpului de la ei, nu au fost probleme. |
|
#1325
Posted 22 February 2024 - 21:28
Bine că există acest forum! M-am oprit la timp, am făcut comanda dar nu am plătit-o. Un s24 ultra (la eMag fac o lună de așteptare peste 2 zile!) Conform termenilor lor, îmi trimit comanda și pot să o returnez? (Chiar și neachitată?). Nu mai returnez nimic!
|
#1327
Posted 04 March 2024 - 21:08
Salutare, din pacate am si eu momentan in service la service-return (quickmobile) un S21 plus. Are deja peste o saptamana de cand e la ei si statusul service e neschimbat (coletul a fost receptionat). Telefonul are 1 an de la achizitie si problema a fost de la inceput, dar nu m-a deranjat tare si nu am avut disponibil alt telefon sa il pot trimite in service. Acum cand am vazut experientele voastre cu ei, m-a luat panica... o sa va tin la curent cu evolutia fisei mele de service.
|
#1328
Posted 08 April 2024 - 17:21
Revin cu experienta mea cu service-return (quickmobile), telefonul a fost reparat "Remontat flex display." dar a ajuns la mine cu capacul spate dezlipit, cred ca au lasat banda adeziv originala si au zis ca tine... Nu am mai avut curaj sa il retrimit la ei, in timpul cat a fost in service le-am trimis mail-uri sa le explic defectul si sa aflu statusul reparatiei dar nu stiau despre ce le vorbesc (mail trimis cu nr de fisa service) si ei ziceau sa le trimit telefonul care deja era la ei cu nr de inregistrare dat. ) Eu nu o sa mai cumpar de la ei, maruntisuri probabil daca merita diferenta de pret si iau in calcul ca nu are garantie acel produs de la ei.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users