Recuperare numar de aur pe cartela Cosmote dezactivata
Last Updated: Sep 22 2009 16:40, Started by
Radu18-
, Sep 21 2009 21:53
·
0
#1
Posted 21 September 2009 - 21:53
Am un numar de aur pe o cartela Cosmote, 0765 xyz xyz(gen 234 234) - ce-i drept folosita cam putin, doar pt a primi apeluri.
Cartela a fost in perioada de gratie, pana in octombrie stiam eu. Duminica la amiaza ma trezesc cu un mesaj :"In aceasta seara contul tau va fi dezactivat, poti reincarca doar 3 euro si nu vei pierde acest numar Cosmote. Suna la 133 pt reincarcare". Fiind plecat(fiind duminica, nu port mereu acest numar la mine) am observat seara mesajul pe la ora 1 noaptea, era deja prea tarziu, cartela era deja dezactivata Nemultumirea mea este ca nu am fost anuntat din timp de aceasta inchidere, daca eram si eu anuntat cu 2-3 zile inainte, imediat ma duceam si reincarcam cartela ca sa pastrez numarul. Am sunat la RC, mi s-a spus ca nu se poate face nimic sa imi recuperez numarul, desi am spus ca sunt dispus sa platesc sa imi recuperez numarul. Ok, e si greseala mea ca nu am incarcat cartela in perioada de gratie, dar nici nu am fost anuntat din timp, ba fraiere vezi ca mai ai 30 de zile, vezi ca mai ai 7 zile, reincarc-o c-o pierzi. Ce pot face in aceasta situatie? Pot depune o reclamatie ca nu am fost anuntat din timp(nu am mai primit un mesaj de la cosmote pe aceasta chestiune de un an de zile, iar acum exact in ultima zi, cu 10 ore si 53 de minute inainte de inchidere imi soseste mesaj - ceea ce nu mi se pare ok). Eu vreau sa imi recuperez numarul, am si spus ca sunt dispus sa platesc oricat, insa nu se poate, nu se poate. Solutii? Multumesc Edited by Radu18-, 21 September 2009 - 21:55. |
#2
Posted 21 September 2009 - 22:04
Radu18-, on 21st September 2009, 22:53, said: Ok, e si greseala mea ... Si a cui ar mai fi ?!? Vezi poate reusesti sa iti faci un abonament cu solictarea expresa a numarului respectiv, contra cost. Practic este dezactivat si se poate realoca pe un SIM de abonament, dar in nici un caz pe un SIM prepay (la cerere) pentru ca acestea vin cu numerele gata definite ! Teoretic, insa, este posibil sa treaca o anumita perioada de timp, chiar si cateva luni, pana ca numarul respectiv sa fie eliminat din toata baza de date a Cosmote si doar apoi sa se poata face o realocare ... Numarul respectiv nu se poate numi de aur, doar cel mult - usor de retinut ! Edited by vladut_v, 21 September 2009 - 22:05. |
#3
Posted 21 September 2009 - 23:07
vladut_v, on 21st September 2009, 23:04, said: Si a cui ar mai fi ?!? Nu toti isi verifica perioada de gratie zi de zi. La Vodafone de ex eram stresat mereu, vezi ca mai ai 7 zile, sau ceva de genu. Nu mi se pare corect ca timp de un an sa nu fiu deranjat deloc, si deodata cu 11 ore inainte de suspendare sa mi se trimita mesaj de suspendare.. Ma rog, o sa incerc varianta cu abonament, desi stiu ca numerele inchise stau in carantina o perioada pana la realocare. Daca mai are cineva idei, rog sa posteze |
#4
Posted 21 September 2009 - 23:18
din pacate.. nu cred ca mai poti face ceva.. desi poate cu putin scandal.. fiind vorba de o perioada asa scurta.. s`ar putea sa reusesti.
eu am reusit la vodafone.. cu un numar care era pe abonament.. si in loc sa mi`l treaca pe cartela l`au inchis definitiv.ce`i drept am observat chiar in ziua respectiva, am sunat la Relatii Clienti, am facut putin scandal si a doua zi aveam numarul pe cartela.. oricum.. sansele sunt minime.. oricum.. eu am 2-3 numere din alea pe niste cartele prepay.. nu mi se pare chiar numar de aur.. |
#5
Posted 21 September 2009 - 23:40
Nu!
Nu mai poți face nimic... Cartelele prepay au un regim diferit și, dacă nu ești tu atent, ei nu au nici o vină! Caută alta... |
#6
Posted 22 September 2009 - 08:34
doar varianta sa treci pe ab. cu cererea expresa a acestui nr. alta solutie nu e.
|
#7
Posted 22 September 2009 - 10:56
Poti suna la RC pentru al rezerva pentru un contract (nu stiu exact in ce conditi, intr-o situatie de genul) dar sfatul meu... vorbeste cu mai multi pinguini de la RC si unul tot o sa-ti ofere informatii corecte! Numar de aur poate fi considerat unul ca al meu (cifre simetrice, iar adunate pana la o singura cifra, da exact cifra 1)!
|
#8
Posted 22 September 2009 - 16:40
Trimis reclamatie pe mail la Bucuresti, am fost si la reprezentanta, acuma asteptam raspuns.
Consider ca e si in avantajul lor sa isi castige un client abonat multumit, e si in avantajul meu sa imi recuperez numarul. Sunt curios sa vedem raspunsul. Multumesc de sfaturi, va tin la curent |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users